bbubbuka Elküldve: 2012-07-25 19:41 Valaki segítsen
bbubbuka Elküldve: 2012-07-25 19:41 Valaki segítsen
bbubbuka Elküldve: 2012-07-25 18:21 Valaki segítsen
bbubbuka Elküldve: 2012-07-25 14:08 Valaki segítsen
bbubbuka Elküldve: 2012-07-25 07:04 Valaki segítsen
bbubbuka Elküldve: 2012-07-19 09:54 Mi lehet a baj?_
bbubbuka Elküldve: 2012-07-19 08:55 Mi lehet a baj?_
YELLOW írta:bbubbuka írta: próbáltuk másik trafóval is, akkor is csak a 4. hengeren van gyújtáskimaradás.
és csak a diag is ennyit ir.
ezért mondta a szerelőm. hogy mind a 4-et kellene!
nem tudom, szted?YELLOW írta:bbubbuka írta: Sziasztok!
Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx
már írtam...
ha a trafó a szar, akkor diag írja. írtam, hogy cseréljétek meg egy másik trafóval. ha átviszi a hibát másik hengerbe, akkor egyértelmű.
jah és cserélni egyszerre mind a négyet!!!
amúgy nekem mielőtt behalt a 2-es hengerben lévő trafóm, előtte 2 x volt olyan, hogy indítás után nem indult el a henger, 3 alkalommal indítás után kb 400m múlva megadta végleg magát. többeknél így jelentkezett. nem tudom neked hogy bírja így.
mondom előbb keresztpróba.
így nincs hatással a többi... elvileg. írták fentebb a végfokot, bár én lehet nem anank mondanám, de lehetséges az is, mint hiba. illetve a trafóba menő kábelek ellenőrzése, csatik tüskéinek ellenőrzése. lehet nem kontaktol rendesen.
bbubbuka Elküldve: 2012-07-18 22:51 Mi lehet a baj?_
bbubbuka Elküldve: 2012-07-18 20:23 Mi lehet a baj?_
jrtom írta: Szerintem is sanszos a DME(motorvezérlő) hibája. Ha mondjuk az egyik végfok szarakodik benne akkor semmit nem ér a progizás. Viszont tudják javítani, nem muszály venni újjat 300 ezerért.bbubbuka írta: Sziasztok!
Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx
bbubbuka Elküldve: 2012-07-18 19:05 Mi lehet a baj?_
YELLOW írta:bbubbuka írta: Sziasztok!
Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx
már írtam...
ha a trafó a szar, akkor diag írja. írtam, hogy cseréljétek meg egy másik trafóval. ha átviszi a hibát másik hengerbe, akkor egyértelmű.
jah és cserélni egyszerre mind a négyet!!!
amúgy nekem mielőtt behalt a 2-es hengerben lévő trafóm, előtte 2 x volt olyan, hogy indítás után nem indult el a henger, 3 alkalommal indítás után kb 400m múlva megadta végleg magát. többeknél így jelentkezett. nem tudom neked hogy bírja így.
mondom előbb keresztpróba.
bbubbuka Elküldve: 2012-07-18 17:16 Mi lehet a baj?_
bbubbuka Elküldve: 2012-06-10 22:37 Valaki segítsen
YELLOW írta:bbubbuka írta:YELLOW írta:bbubbuka írta: Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?
én úgy tudom, hogy ha fogy a hűtővíz, az magas fordulaton lehet, amikor annyira megnő a hűtőrendszerben a nyomás (pörög a vízpumpa, mint a gép), és ezt egy nyomás szabályzó szelepen keresztül engedi el. korábban már célozgattam erre, de csak azt a választ kaptam, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja a szelep. szerintem lehet van máshol is.
Tehát akkor nem kell rögtön arra gondolnom, hogy hengerfejes az autóm vagy ilyesmi? Amit te mondasz ez mekkora probléma amúgy ha ez a hiba?
Hol a francba van a kiegyenlítőtartály amúgy?
ez most komoly kérdés?a kiegyenlítő tartály az, ahol a hűtővizet töltöd be, ahol nézed a szintet.
én még ezt valahol olvastam (kb 5-8éve), ahol pont azon parázott valaki, hogy hengerfejes az autója, mert fogy a hűtővíz. végén kiderült ez azért van, mert pörgeti a motort, sokat pályázik nagy tempóval. még lehet a TotalCar-on olvastam. ott írta egy szaki, hogy azért fogy, mert... amit leírtam az előző kommentbe.
nekem ez jut eszembe.
bbubbuka Elküldve: 2012-06-10 22:16 Valaki segítsen
YELLOW írta:bbubbuka írta: Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?
én úgy tudom, hogy ha fogy a hűtővíz, az magas fordulaton lehet, amikor annyira megnő a hűtőrendszerben a nyomás (pörög a vízpumpa, mint a gép), és ezt egy nyomás szabályzó szelepen keresztül engedi el. korábban már célozgattam erre, de csak azt a választ kaptam, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja a szelep. szerintem lehet van máshol is.
bbubbuka Elküldve: 2012-06-10 22:01 Valaki segítsen
bbubbuka Elküldve: 2012-05-16 08:50 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:bbubbuka írta: Leírom a kálváriám hátha csak egy embernek volt hasonló baja és mond valamit! Mert már az ideg-összeroppanás szélén állok..
Kocsim hibajelensége a következő: 4. henger gyújtáskimaradás-t ír a diag.
Hol csinálja, hol nem. Ha elkezd előjönni akkor alapjáraton főként. Kis gázt adok akkor meg be is indul.. Van mikor jó 200km-ig van, hogy szarakodik végig.
5 napot állt az autó kint Ausztriába. Mindent megnéztek amit lehetett.
Sorolom mik nem okozzák: -nem trafó, -nem kábelek,- nem befecskendező, -nem vezérműtengely jeladók, - nem gyertya , - nem valvetronic , hengeren a kompressziók is mind ugyanolyanok.
Kinti szervizbe is több helyen utána olvastak a témának. Külföldi fórumokon,ahol a vezérműtengely jeladókat mondják, de beraktunk ujjat és úgy is megmaradt a probléma.
A másik, hogy azt írják még mind a 4 trafót cserélni egyszerre. De hát kérdéses, hogy ez okozza-e problémát. Nagyon érdekes, dolog hogy pl. amikor leáll a 4.henger és bármit lehúznak a motorral meg visszadugnak és utána kiütik a hibát már is nem csinálja..
5 napos szerelgetés után azt mondták nekem, hogy semmiképpen nem mechanikai probléma ez hanem szoftveres. Tehát mindenképpen szoftver frissítést kellene elvégezni az autón. Amit ugye csak gyári BMW szalonba lehet megcsinálni. Hozzám az Eisenstadt-i és a Győri van a legközelebb. Az osztrákok 150-300 EURO körül kérnek el, holnap érdeklődök Győribe.
Van még egy olyan veszélye is ennek, hogy viszont megölheti a vezérlő egységet a történet.. De gondolom ha ezt gyári szalonba csinálják vállalnak garanciát..
Tippek? Ötletetek?
Mit mondjak pl. a Győri szalonba?
"4.henger gyújtáskimaradásom van alapjáraton, több szervizbe megfordultam és azt mondták, hogy szoftvert kell frissíteni aztán kész?"
Szeretem a kocsim, de egyszerűen ez már vicc amit művel velem.. Teljesen elvannak cseszve a napjaim emiatt az egész mese miatt...
mondtam neked, hogy keresd meg bmw320d4 kollégát. ő tud szoftvert frissíteni. bár újabb nem lesz, az enyémhez sem volt. viszont újra feltölteni fel lehet. én nem tudok ettől jobbat mondani.