bbubbuka fórum hozzászólásai

bbubbuka Elküldve: 2012-07-25 19:41 Valaki segítsen

Mit lehet tudni a Lendvai Attiláról megérne még egy kört akkor ő is?

bbubbuka Elküldve: 2012-07-25 18:21 Valaki segítsen

Azért még nem sokat, mert a fő szerelőm semmit nem kért a pár hét kísérletezgetés után.
Pont az a baj, hogy az ő szaktudása se az a maszek szerelő aki valamit konyít a témához típusú.. Szervizük full felszerelt, még külön bmw-s diaguk meg szoftverük is van.
Ezért kételkedek.. a márkaszervizbe.
Nem tud valaki azzal kapcsolatban infot, ha pl A1-Győrbe elviszem és megmondom, hogy nekem csak mondják meg azt, hogy ezt konkrétan mi okozza tehát hibakeresés azért milyen összegeket kérhetnek el??

bbubbuka Elküldve: 2012-07-25 14:08 Valaki segítsen

Márkaszervizre gondolsz? A1-Győr lenne a következő lépés, csak nem tudom mennyire húznának le..

bbubbuka Elküldve: 2012-07-25 07:04 Valaki segítsen

Na voltam Torsten Cox-nál Ikrénybe!
Sokkal okosabb sajnos nem lettem csak annyiban, hogy szar a termosztátom és ő szerinte rakjak bele más olajat. Nem tudom a termosztát mennyire befolyásolhatja a 4. henger leállásom, de szerintem nem sokban..
Következő lépés nem tudom mi lesz, itt a fórumon kaptam egy törökbálinti címet, akit szintúgy nagyon dicsértek.. De ha olyan messze is feleslegesen autókázok el, akkor elég szomorú leszek már végképp. Arról nem beszélve, hogy ilyen távolságba nem szívesen, hagyom ott az autót, de sajnos nem lesz más megoldás úgy nézz ki.. Mert itt a közelbe, senki az ég világon nem tudja megcsinálni Vicc az egész már.. Április 8. óta szenvedek és már azt se tudom, hány szerelő látta..


bbubbuka Elküldve: 2012-07-19 09:54 Mi lehet a baj?_

Szerk.: Sopron közelébe nem tud valaki mondani egy olyan szerelőt aki 100% megtudja mondani mi a baja???
A1-Győrbe elviszem mennyit kérnének el, csak azért hogy megtalálják a hibát?


Hosszabb távon amúgy mi baja lehet az autónak, ha így hogy néha leáll a 4. henger alapjáraton használom?
Nem mintha ez lenne a célom, csak kíváncsi vagyok. Úgy érzem amúgy, hogy ha egy kis gázt adok akkor a 4.henger már be is indul és fordulat alatt nem hagy ki.. De lehet észre se veszem és úgy kihagy..



bbubbuka Elküldve: 2012-07-19 08:55 Mi lehet a baj?_

Ezek már mind megvoltak, végig mentek minden kábelen. Több hétig mojoltak a kocsin, de semmi.
A szoftver újraprogramozás után jó volt 1000km-ig, majd megint elkezdte, most meg hol csinálja, hol nem..
Azt nem értem, ha mechanikai hiba lenne, akkor az h a francba lehet, hogy hol jó hol nem??

YELLOW írta:
bbubbuka írta: próbáltuk másik trafóval is, akkor is csak a 4. hengeren van gyújtáskimaradás.
és csak a diag is ennyit ir.
ezért mondta a szerelőm. hogy mind a 4-et kellene!
nem tudom, szted?


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx


már írtam...
ha a trafó a szar, akkor diag írja. írtam, hogy cseréljétek meg egy másik trafóval. ha átviszi a hibát másik hengerbe, akkor egyértelmű.
jah és cserélni egyszerre mind a négyet!!!
amúgy nekem mielőtt behalt a 2-es hengerben lévő trafóm, előtte 2 x volt olyan, hogy indítás után nem indult el a henger, 3 alkalommal indítás után kb 400m múlva megadta végleg magát. többeknél így jelentkezett. nem tudom neked hogy bírja így.
mondom előbb keresztpróba.




így nincs hatással a többi... elvileg. írták fentebb a végfokot, bár én lehet nem anank mondanám, de lehetséges az is, mint hiba. illetve a trafóba menő kábelek ellenőrzése, csatik tüskéinek ellenőrzése. lehet nem kontaktol rendesen.


bbubbuka Elküldve: 2012-07-18 22:51 Mi lehet a baj?_

Sopron

bbubbuka Elküldve: 2012-07-18 20:23 Mi lehet a baj?_

És hol tudják javítani?



jrtom írta: Szerintem is sanszos a DME(motorvezérlő) hibája. Ha mondjuk az egyik végfok szarakodik benne akkor semmit nem ér a progizás. Viszont tudják javítani, nem muszály venni újjat 300 ezerért.

bbubbuka írta: Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx




bbubbuka Elküldve: 2012-07-18 19:05 Mi lehet a baj?_

próbáltuk másik trafóval is, akkor is csak a 4. hengeren van gyújtáskimaradás.
és csak a diag is ennyit ir.
ezért mondta a szerelőm. hogy mind a 4-et kellene!
nem tudom, szted?


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx


már írtam...
ha a trafó a szar, akkor diag írja. írtam, hogy cseréljétek meg egy másik trafóval. ha átviszi a hibát másik hengerbe, akkor egyértelmű.
jah és cserélni egyszerre mind a négyet!!!
amúgy nekem mielőtt behalt a 2-es hengerben lévő trafóm, előtte 2 x volt olyan, hogy indítás után nem indult el a henger, 3 alkalommal indítás után kb 400m múlva megadta végleg magát. többeknél így jelentkezett. nem tudom neked hogy bírja így.
mondom előbb keresztpróba.


bbubbuka Elküldve: 2012-07-18 17:16 Mi lehet a baj?_

Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx

bbubbuka Elküldve: 2012-06-10 22:37 Valaki segítsen

Tudom, hogy mi a kiegyenlítőtartály, csak azt nem tudom hol találom?
Valahol le van burkolva és azért kérdezem, hogy merre keressem a motor térbe.




YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?


én úgy tudom, hogy ha fogy a hűtővíz, az magas fordulaton lehet, amikor annyira megnő a hűtőrendszerben a nyomás (pörög a vízpumpa, mint a gép), és ezt egy nyomás szabályzó szelepen keresztül engedi el. korábban már célozgattam erre, de csak azt a választ kaptam, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja a szelep. szerintem lehet van máshol is.


Tehát akkor nem kell rögtön arra gondolnom, hogy hengerfejes az autóm vagy ilyesmi? Amit te mondasz ez mekkora probléma amúgy ha ez a hiba?
Hol a francba van a kiegyenlítőtartály amúgy?




ez most komoly kérdés?a kiegyenlítő tartály az, ahol a hűtővizet töltöd be, ahol nézed a szintet.
én még ezt valahol olvastam (kb 5-8éve), ahol pont azon parázott valaki, hogy hengerfejes az autója, mert fogy a hűtővíz. végén kiderült ez azért van, mert pörgeti a motort, sokat pályázik nagy tempóval. még lehet a TotalCar-on olvastam. ott írta egy szaki, hogy azért fogy, mert... amit leírtam az előző kommentbe.
nekem ez jut eszembe.



bbubbuka Elküldve: 2012-06-10 22:16 Valaki segítsen

YELLOW írta:
bbubbuka írta: Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?


én úgy tudom, hogy ha fogy a hűtővíz, az magas fordulaton lehet, amikor annyira megnő a hűtőrendszerben a nyomás (pörög a vízpumpa, mint a gép), és ezt egy nyomás szabályzó szelepen keresztül engedi el. korábban már célozgattam erre, de csak azt a választ kaptam, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja a szelep. szerintem lehet van máshol is.


Tehát akkor nem kell rögtön arra gondolnom, hogy hengerfejes az autóm vagy ilyesmi? Amit te mondasz ez mekkora probléma amúgy ha ez a hiba?
Hol a francba van a kiegyenlítőtartály amúgy?


bbubbuka Elküldve: 2012-06-10 22:01 Valaki segítsen

Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?

bbubbuka Elküldve: 2012-06-02 15:05 alufelni

Sziasztok!

Hol tudnék keresni gyári 17"-es bmw felnit nyári gumival, olyan 100-120e ft.ért 4 db-ot.
Nézegettem, használtauton de nem nagyon találtam semmi korrektet.
Valakinek 5let? Egyáltalán ennyiért kaphatok?

bbubbuka Elküldve: 2012-05-16 08:50 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
bbubbuka írta: Leírom a kálváriám hátha csak egy embernek volt hasonló baja és mond valamit! Mert már az ideg-összeroppanás szélén állok..
Kocsim hibajelensége a következő: 4. henger gyújtáskimaradás-t ír a diag.
Hol csinálja, hol nem. Ha elkezd előjönni akkor alapjáraton főként. Kis gázt adok akkor meg be is indul.. Van mikor jó 200km-ig van, hogy szarakodik végig.
5 napot állt az autó kint Ausztriába. Mindent megnéztek amit lehetett.
Sorolom mik nem okozzák: -nem trafó, -nem kábelek,- nem befecskendező, -nem vezérműtengely jeladók, - nem gyertya , - nem valvetronic , hengeren a kompressziók is mind ugyanolyanok.
Kinti szervizbe is több helyen utána olvastak a témának. Külföldi fórumokon,ahol a vezérműtengely jeladókat mondják, de beraktunk ujjat és úgy is megmaradt a probléma.
A másik, hogy azt írják még mind a 4 trafót cserélni egyszerre. De hát kérdéses, hogy ez okozza-e problémát. Nagyon érdekes, dolog hogy pl. amikor leáll a 4.henger és bármit lehúznak a motorral meg visszadugnak és utána kiütik a hibát már is nem csinálja..
5 napos szerelgetés után azt mondták nekem, hogy semmiképpen nem mechanikai probléma ez hanem szoftveres. Tehát mindenképpen szoftver frissítést kellene elvégezni az autón. Amit ugye csak gyári BMW szalonba lehet megcsinálni. Hozzám az Eisenstadt-i és a Győri van a legközelebb. Az osztrákok 150-300 EURO körül kérnek el, holnap érdeklődök Győribe.
Van még egy olyan veszélye is ennek, hogy viszont megölheti a vezérlő egységet a történet.. De gondolom ha ezt gyári szalonba csinálják vállalnak garanciát..
Tippek? Ötletetek?
Mit mondjak pl. a Győri szalonba?
"4.henger gyújtáskimaradásom van alapjáraton, több szervizbe megfordultam és azt mondták, hogy szoftvert kell frissíteni aztán kész?"
Szeretem a kocsim, de egyszerűen ez már vicc amit művel velem.. Teljesen elvannak cseszve a napjaim emiatt az egész mese miatt...



mondtam neked, hogy keresd meg bmw320d4 kollégát. ő tud szoftvert frissíteni. bár újabb nem lesz, az enyémhez sem volt. viszont újra feltölteni fel lehet. én nem tudok ettől jobbat mondani.



beszéltem vele telefonon 10 perc-et mielőtt még ez a nagy átvizsgálásom volt.
lehet nem lesz újabb, de lehet megoldódna a probléma ha újra felenne töltve.
az a baj, amíg legurulok nyiregyig. benzinbe el is megy a különbség árba.