bbubbuka Elküldve: 2012-03-12 17:55 Az E46 Üzembentartási költsége.
bbubbuka Elküldve: 2012-03-12 17:55 Az E46 Üzembentartási költsége.
bbubbuka Elküldve: 2012-03-11 18:27 BMW a motorsportban
bbubbuka Elküldve: 2012-03-10 16:44 BMW318i E46
jrtom írta: Ha valóban annyi akkor kizárt, hogy a láncnak baja legyen. Lehet, hogy kicsit fájdalmasabb, de én inkább a gyári hidrókat raknám bele.
bbubbuka Elküldve: 2012-03-10 16:02 BMW318i E46
jrtom írta: Mennyi km van a kocsiban? Valamenyire lazának kell lennie, mivel van benne egy láncfeszítő ami ugyebár járó motornál rendes olajnyomáson feszít rá rendesen a láncra. A vezérlés beállításhoz van is egy célszerszám amit a feszítő helyére kell betekerni és megfeszíteni vele a láncot amíg belövöd a vezérlést.bbubbuka írta: Aki már kapta szét a teljes vezérlést, nektek mennyire volt feszes a lánc?
Valahol azt olvastam, nem olyan nagy probléma ha nem olyan feszes a lánc, és nem is szokott ezek annyira full feszes lenni.
Ez hülyeség? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Amúgy egy normál kategóriás lánc, milyen áron fut?
bbubbuka Elküldve: 2012-03-10 13:59 Elsõ lámpák
bbubbuka Elküldve: 2012-03-10 11:29 BMW318i E46
bbubbuka Elküldve: 2012-03-07 08:05 BMW318i E46
bbubbuka Elküldve: 2012-03-06 11:53 BMW318i E46
YELLOW írta:bbubbuka írta:YELLOW írta:bbubbuka írta: Hát csak a viszkozitásra értem, hogy 10w-40 nem-e túl sűrű?
mivel nyár jön, annyira nem vészes, de túl sűrű
Akkor ettől nem lehet semmi baja?
De nyár végén majd érdemesebb 5w-40et?
igazából a minősége számítana. Long Life-04-es kellene, azt meg a 10w-40 nem tudja. az a baj sajnos a castrolnak vanank trutyi olajai, pl 10w-40-ből is, pl magnatec, amik nem az igaziak. tudni kellene pontosan mi ment bele. én sosem bízom másra, hogy milyen olajat tegyen bele.
alapból 5w-40 a legsűrűbb olaj, ami önthető bele. ezekbe 0w-30, 0w-40, 5w-30, esetleg 5w-40 való bele.
valszeg nem lesz baja, de én átcserélném. nem akarlak +költségbe verni, a Te dolgod.
bbubbuka Elküldve: 2012-03-05 21:06 BMW318i E46
YELLOW írta:bbubbuka írta: Hát csak a viszkozitásra értem, hogy 10w-40 nem-e túl sűrű?
mivel nyár jön, annyira nem vészes, de túl sűrű
bbubbuka Elküldve: 2012-03-05 20:55 BMW318i E46
BMW_0902 írta:bbubbuka írta: Olvasgattam olajos fórumokat, most kicsit beparáztam..
Az enyémbe most volt olajcsere ugye, és azt hiszem Castrol 10W-40 lett belerakva.
Kocsimba 170e km van. Ettől lehet valami baja a motornak?
Mikor kérdeztem a szerelőm, hogy Castrol v BMW olaj legyen azt mondta, hogy árban meg minőségben sincs különbség. Gondolom most sokan megírjátok, hogy ez hülyeség
Vélemények ezzel kapcsolatban?
Hol olvastad, hogy az nem jó bele?
Én sima CASTROL Edge 5W-30-at tettem bele. Volt BMW 5w-30-asom is, de maradtam a Castrolnál. Szerintem - és nekem is azt mondták, hogy - az a lényeg inkább, hogy 10.000 Km-ként cserélni kell az olajat + szűrőket. És ezt olyanok mondták, akik már vagy túllépték a 270.000, vagy 312.000, vagy a 402.000 km-t! (Diesel és Bengás vegyesen van köztük.)
Szóval, szerintem nem lesz bajod!
bbubbuka Elküldve: 2012-03-05 20:37 BMW318i E46
bbubbuka Elküldve: 2012-03-04 20:35 Heeelp...!
bmw320d4 írta:BMW_0902 írta: Fanatikus társaim!
Segítségeteket szeretném kérni, hogy tapasztalataitok szerint a gyári E46 cd lejátszó milyen hangformátumokat "fogad" el?
Mindezt azért kérdem, mert nincs kedvem végigpróbálgatni, hogy kiírok egyet, és nem jött be, majd mindezt nocheinmal más formátummal.
Ha akadna valaki, aki írt már ki olyan CD-t, amit akadás nélkül megevett a lejátszó, akkor azt megosztaná velem, hogy melyik volt a "győztes" formátum, mert szerintem az mp3-at nem szereti a 2002-es CD-lejátszó...
Köszönettel előre is!
Már nem emlékszem rá, ezért én is kérdezem, hogy RW-t eszik a lejátszó? -ha igen, akkor azzal lehet próbálgatni a formátumokat.
bbubbuka Elküldve: 2012-03-04 20:03 Féktárcsa és fékbetét
bbubbuka Elküldve: 2012-03-04 17:02 Féktárcsa és fékbetét
bbubbuka Elküldve: 2012-03-03 20:27 BMW318i E46
BMW_0902 írta:bbubbuka írta:BMW_0902 írta: Na kiderült, hogy nálam mi volt a baj. Nem szervo meg váltó, vagy kormánymű - 'hál Istennek, hanem szelepfedél tömítés ereszt. (A megnevezés lehet, hogy nem pontos, elfelejtettem, hogy pontosan hogyan is hijják :oops
Szóval eddig megálltam 57.000-ben. Remélem, hogy a bbubbuka kolléga is megússza ennyiből.
(A 318i szerelés képekben, és a beszerelt alkatrészekről info: http://bmwe46tumblr.blogspot.c...t-fel.html)
Na gratula Ez jó hír..
Hát én jelenleg ugye kötelező szerviz olaj,szűrők,gyertya és 1db trafó = 75k
Ezután fékek : brembo tárcsák,textar betétek,1db fékkar,fékolaj,stabilizátor,lökhárító fixálás,kézifék beállítás = 85k
Hétfőn pedig jön a motor szétszerelés, remélem megúszom a 8db hidrotőkével.. akkor kb. bent vagyok eddig 200-ban
Árak semmilyen munkadíjat nem tartalmaznak
Huh!!!
Azért az nem rossz, pláne munkadíj nélkül!
Mennyiért is vetted - ha publikus? És honnan? (Gondolom nem volt előrelátható semmi sem, mármint a hibák...)
Nem lennék a helyedben, mert ez már olyan állapot, amikor komolyan húsba mar a BMW imádat. Hát kitartást kívánok, meg töretlen lelkesedést!
(Amúgy én nagyon úgy tűnik, hogy a Teremtő velem volt, és egy jó masinát fogtam ki: egy igazi mintanémetet, leszámítva a motortérbeli rozsdáktól, mert motorikusan egy apró olajfolyástól eltekintve minden rendben van: fékek, futómű, klíma, elektronika, stb!)