bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2015-06-28 18:52 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
aadaaz írta:
YELLOW írta:
aadaaz írta: Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy lassitasnal ha benyomom a kuplungot vagy üresbe teszem az autot, lassú temponal 5-20km/h óra között kb felmegy a fogyasztas mérő 8-9literre. Nagyobb tempónál is 0 vagy Ha pedig mar majdnem allóra fékezem az autot vagy megállok lemegy 0-ra. Ez normális jelenség vagy valami gond lesz? Elég furcsa.


ez normális... ha már nincs motorfék, akkor kihajt a motor, ergó lesz fogyasztás. gond akkor van, ha folyamatosan kúszik felfelé a 20 liter felé.


köszi! Amúgy max 10 literig megy fel, annál jobban nem.


nekem bár ritkán megy fel addig, de ez függ sok mindentől. mennyire van üzemi hőfokon az autó, hanyadik fokozatban történik meg az eset. szerintem ne aggódj. ő néha-néha még nekem 20 literig is elmegy, oylan mintha más életet élne a mutató. én a légszűrő koszosságával magyarázom, mert általában, akkor csinálja, amikor már cserés lenne és mondjuk nagyobb a pára is. de aztán jó lesz. más bajom meg nincs, fogyasztás, vagy torpanás béli.


Jézusom.

bmw320d4 Elküldve: 2015-06-23 13:55 BMW kulcsok

Outlaw írta:
Fazi3334 írta: Sziasztok!

Sajnos odalett a kulcsom, így vettem egy bontottat. A központizár vezérlés rátanítására rátaláltam a youtube-on, de vajon az immo chip átrakható az új kulcsba és ha igen hol találom?

Köszönöm ha segítetek!



A régi kulcsot rejtsd el az imo közelében (műszerfal alá gyorskötöző, szigszalag, bármi) és levan a gond.


És akkor hogy fogja lecsukni távirányítóval a kocsit? Benne van a kulcs, úgy nem engedi.

bmw320d4 Elküldve: 2015-06-22 22:04 újonc kérdései :)

gyorfimiki írta: Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy mi annak a kép közepén látható két U alakú alkatrésznek a neve amelyet 1-1 csavar rögzít?
Van egy kis olajfolyásom azon a részen.

Köszi!

https://www.google.hu/search?q...B800%3B600


Ők a Vanos mágnesszelepek.

bmw320d4 Elküldve: 2015-06-20 22:38 Kuplung

szotakdavid írta:
kernor írta: Udv mindenkinek.

Nemreg a tulajdonomba kerult egy frissites elotti 2001-es 2.2-es 320i. Azt vettem eszre hogy finoman vibral a kuplungpadal. Akkor mutatkozik leginkabb ha finoman nyomast gyakorlok a pedalra, de nem nyomom ki. Ez mitol lehet? A valtast pedig koppano hangok kiserik, neha hangosabban, neha alig hallhatoan.



Lendkerék esetleg kinyomó fogja feladni a harcot.


Majd egyszer, de nem most.

bmw320d4 Elküldve: 2015-06-17 16:30 Porlasztó

kecsurobi írta:
bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?


Vagy csak a szerelö vert at?
éreznem kelett volna teljesítmény csökkenést?


Nem jól írtam 160 báron nyít, 206-on kéne neki ,csak az adagoló is új és így nagyobb nyomást ad neki, és nehogy bepisiljen azért érdemes kicserélni a porlasztó csúcsokat.


Kétrugós porlasztó van benne, vizsgálni kell mindkét nyomásra. (Ennél már van pilot befecskendezés is)


akkor érdemes kicserélni a porlasztó csucsokat ha az adagoló is új? Akkor az elötöltés nem oda esik


Bosch EPS 200-as padon be kell vizsgáltatni.

bmw320d4 Elküldve: 2015-06-17 14:18 Porlasztó

kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?


Vagy csak a szerelö vert at?
éreznem kelett volna teljesítmény csökkenést?


Nem jól írtam 160 báron nyít, 206-on kéne neki ,csak az adagoló is új és így nagyobb nyomást ad neki, és nehogy bepisiljen azért érdemes kicserélni a porlasztó csúcsokat.


Kétrugós porlasztó van benne, vizsgálni kell mindkét nyomásra. (Ennél már van pilot befecskendezés is)

bmw320d4 Elküldve: 2015-05-25 23:27 DSC

banditosz001 írta:
bmw320d4 írta:
banditosz001 írta:
YELLOW írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Tegnap menet közben, 100km/h-ás sebesség körül egyszercsak egy sípolás és kigyulladt középen a dsc lámpa meg a kézifék lámpája is narancssárgán kezdett el világítani.
Azt tudom hogy így a dsc inaktív.Meg olvasgattam is már a témával kapcsolatban, úgyhogy nagyjából képben vagyok.Próbáltam a leállítom újraindítom trükköt de semmi, a hiba továbbra is fennáll.Holnap viszem diagra..
A kérdésem az lenne hogy lehet-e összefüggés azzal hogy új felniket kapott a kocsi szélesebb gumikkal amik viszont egy kicsit kagylósak,vagyis nem egyenletesen kopottak(már beszerzés alatt vannak az új gumik)vagy ez csak véletlenül épp most romlott el?


nem okozhat az ilyet. viszont ha valamelyik kerék teljes átmérője nagyobb mint a többi, akkor ott x%-tól nagyobb a diffi, azaz többet vagy kevesebebt fordul mint a többi, amit a rendszer érzékel. viszont ilyenkor inkább csak működik a rendszer, de nem lesz inaktív.
vagy ki ment a bizti, ha jól emlékszem több is van. vagy szerelés közben cseszhettek el valamit, pl ABS jeladó csatlakozását megbolygatták stb.

Én is így gondoltam.Csak azt nem értem miért csak a csere utàn 2nappal jelentkezett a hiba?jàrtam vele a hiba előtt vagy 50km-t,igaz csak vàrosba.
A biztiket még holnap megnézem.



Gondolom a kormány sem áll tökéletesen középen.

Nem.De ezt miből tudtad?



Látomásom volt.


Félre van kopva valamelyik szett gumid és elment a kormányszög. Initelni kell géppel és jó lesz, vagy szereltess fel új gumikat.

bmw320d4 Elküldve: 2015-05-25 22:42 DSC

banditosz001 írta:
YELLOW írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Tegnap menet közben, 100km/h-ás sebesség körül egyszercsak egy sípolás és kigyulladt középen a dsc lámpa meg a kézifék lámpája is narancssárgán kezdett el világítani.
Azt tudom hogy így a dsc inaktív.Meg olvasgattam is már a témával kapcsolatban, úgyhogy nagyjából képben vagyok.Próbáltam a leállítom újraindítom trükköt de semmi, a hiba továbbra is fennáll.Holnap viszem diagra..
A kérdésem az lenne hogy lehet-e összefüggés azzal hogy új felniket kapott a kocsi szélesebb gumikkal amik viszont egy kicsit kagylósak,vagyis nem egyenletesen kopottak(már beszerzés alatt vannak az új gumik)vagy ez csak véletlenül épp most romlott el?


nem okozhat az ilyet. viszont ha valamelyik kerék teljes átmérője nagyobb mint a többi, akkor ott x%-tól nagyobb a diffi, azaz többet vagy kevesebebt fordul mint a többi, amit a rendszer érzékel. viszont ilyenkor inkább csak működik a rendszer, de nem lesz inaktív.
vagy ki ment a bizti, ha jól emlékszem több is van. vagy szerelés közben cseszhettek el valamit, pl ABS jeladó csatlakozását megbolygatták stb.

Én is így gondoltam.Csak azt nem értem miért csak a csere utàn 2nappal jelentkezett a hiba?jàrtam vele a hiba előtt vagy 50km-t,igaz csak vàrosba.
A biztiket még holnap megnézem.



Gondolom a kormány sem áll tökéletesen középen.

bmw320d4 Elküldve: 2015-04-19 13:57 Firmware frissítés MK-IV

Henry1990 írta: Sziasztok!
Bmw e90 2005-ös évjáratban is tudom cd-ről updatelni?


Nem.

bmw320d4 Elküldve: 2015-04-18 21:28 Márkakereskedések

BarG írta:
si3rrabravo írta: Nickname, ez olyan mint a Magisz vagy a Wallis?

Barg, garanciálisan mi van meghatározva egy új bmw nél? Oda kell hordani x évig egy adott hivatalos helyre? Hogy megy ez? Soha nem volt új autóm..


Karistolj egy X-et az olajszűrődbe! Aztán csekkold olajcsere után! Olajra nincs tippem, én sem merném felügyelet nélkül ott hagyni.



nickname írta:
BarG írta: Sziasztok,

Na, eljött az első szervíz ideje.
Kinek milyen tapasztalatai vannak a márkaszervizes ügyfélkezeléssel? Hol lehet a kocsi mellett lenni, amikor a szervíz történik? Pl a Wallis Dunában a kedves hölgyemény szerint lehetetlen, mert ütközik a munkavédelmi és tűzvédelmi előírásaikkal. Az nem érv, hogy nekem sokkal komolyabb munka- és tűzvédelmi vizsgáim vannak, mint nekik együttvéve.


www.1st-auto.hu/

De miért akarsz minden áron ott lenni ?




Nem kötött a szervíz egy adott márkakereskedéshez, Mo-on bármelyik márkaszervízbe lehet vinni. Normálisan ez úgy működne, hogy ahol az ember az autóját vette, ott elkezdi kiépíteni a bizalmi viszonyt a szervízzel is. Ehhez kellene olyasmi, hogy ott legyen a tulaj a gépénél, amikor azzal történik valami. Beszél a szerelővel, látja azok hozzáállását, munkavégzését. Ebből jönne a bizalom. Ehelyett van az elzárkózás. Sőt még hozzávehetjük azt is, hogy a márkaszervíz nem hajlandó/nem képes bizonyos beavatkozásokat elvégezni, amikre a tulajoknak szükségük van. Lásd start/stop , övfigyelmeztetés kiprogramozás. És hogy még fokozzam, a márkaszervízben gyakran kezdő szerelő gyerekek dolgoznak, akik addig maradnak ott, amíg egy kis tudást, tapasztalatot össze nem szednek, mert addig fogcsikorgatva elvannak a minimálbérhez közeli jövedelmükkel, de a tudással megjön az önbizalom is és szépen otthaggyák a márkaszervízt, ahol aztán megint kezdőkkel folytatják a műsort. Az előző bmw-mnél működött a bizalomépítés, ott beengedtek a szereléseket nézni és nem csak engem, másokat is. De őket elsodorta a válság és most másik márkakereskedésbe kényszerültem. Most el kellene azt az állapotot érnem, amit sikerült más egyszer a miskolci csapattal.



Szerintem a Budapest Motors-ban nem fogsz csalódni.

bmw320d4 Elküldve: 2015-04-18 21:03 légzsak_

panyok írta: Sziasztok
Valaki tudna adni tanacsot vagy kapcsolasi rajzot hogy Bmw F10 fuggony legzsak cserenel melyik vezetek melyik labara megy a legzsak csatlakozojanak.
Kerlek ne kezdenetek el irni hogy csak egyfele keppen lehet osszedugni a csokit mert a csoki szet van torve es igy barmelyik saru ramegy. Arra lennek kivancsi hogy ha lecserelem a csokit akkor melyik vezeteket melyik oldalaba kossem.


Mindegy.

De légzsákot ne javíts otthon.

bmw320d4 Elküldve: 2015-04-18 21:03 Márkakereskedések

BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:

Na, eljött az első szervíz ideje.
Kinek milyen tapasztalatai vannak a márkaszervizes ügyfélkezeléssel? Hol lehet a kocsi mellett lenni, amikor a szervíz történik? Pl a Wallis Dunában a kedves hölgyemény szerint lehetetlen, mert ütközik a munkavédelmi és tűzvédelmi előírásaikkal. Az nem érv, hogy nekem sokkal komolyabb munka- és tűzvédelmi vizsgáim vannak, mint nekik együttvéve.


BSI van a kocsihoz?


Igen.



Akkor te (vagyis a kocsid) már az új olajat fogja kapni. Szerintem meg lehet oldani, hogy a kocsid mellett lehess.

bmw320d4 Elküldve: 2015-04-18 19:49 Márkakereskedések

BarG írta:

Na, eljött az első szervíz ideje.
Kinek milyen tapasztalatai vannak a márkaszervizes ügyfélkezeléssel? Hol lehet a kocsi mellett lenni, amikor a szervíz történik? Pl a Wallis Dunában a kedves hölgyemény szerint lehetetlen, mert ütközik a munkavédelmi és tűzvédelmi előírásaikkal. Az nem érv, hogy nekem sokkal komolyabb munka- és tűzvédelmi vizsgáim vannak, mint nekik együttvéve.


BSI van a kocsihoz?

bmw320d4 Elküldve: 2015-04-13 14:02 Levegő hőmérséklet érzékelő

flips írta: Üdv!

Mióta nálam van az autó -40 fokot jelez a hőmérséklet érzékelő.
Az érzékelő ki lett mérve,működik.
KM órát kiszedtem kábel végig lett mérve szakadás sincs.
Viszont ha rövidrezárom a két kábelt +50 fokot kéne mutatnia, hiába nem csinálja.
KM óraegységben lehet a hiba?

Köszi előre is.

Üdv.


Megmérném azt a kábelt újra.

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-24 21:05 E46 magyar kézikönyv

elgeri írta:
MrStratoBlue írta: Sziasztok!
2004-es E46 copuehoz hol találok kézikönyvet?
Köszönöm!


Mint mindig, most is ezt tudom tanácsolni:
http://www.bmw.hu/hu_rb/hu/own...ction.html

Pontos adatok alapján megküldik CDn a magyar kézikönyvet!
Filléres dolog, de jófejség! (És azóta se bombáznak halálra marketinggel.)


Ez van kiírva a BMW.HU-n :

"* A magyar nyelvű BMW kezelési kézikönyvek a legtöbb, 2015 után gyártott modellhez elérhetők.

A BMW Vertriebs GmbH Magyarországi Fióktelepe önkéntes kötelezettségvállalása az elérhető kezelési könyvek rendelkezésre bocsátására vonatkozik, és nem feltétlenül terjed ki a teljes modellpalettára.

A kezelési kézikönyveket CD/DVD formájában küldjük meg."