bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-24 20:43 Turbo

kzste írta:
kzste írta: Újíttatott már fel valaki gyári turbot? Ha igen, milyen céggel érdemes csináltatni?


Senkinek semmi tapasztalat?


Semmi panasz :
http://www.magyarturbo.hu/inde...p;Itemid=2

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-24 20:41 Kormánymű BMW F11

Pistamann írta: Sziasztok!

Itt is rákérdezek, esetleg találkozott valaki ilyen problémával az E60-asoknális.
Szóval a kormányszervó(full elektromos) hülyéskedik, ha nyugodtan vezetek, akkor szinte soha nem okozza a problémát, de ha kicsit sportosabban veszem be a kanyart, vagy minusz hideg volt éjszaka, akkor a szervó kis időkre bekeményedik vagy akadozik, akár álló helyzetben is. Számítógép semmilyen elektromos hibát nem jelez, a kormánymű nem kopog, a fogaslécnek elvileg semmi baja, hiszen van amikor napokig nem csinálja. Ha éjszaka hideg volt akkor reggeliindításkor garantáltan kemény a szervó pár másodpercre, vagy akadozik. Azt mondták DSC hiba, mert sportos vezetéskor jön elő, de a kompjuter nem ír hibát, van aki a kormányműre esküdött, de akkor miért jó napokig? Némi kopogást hallok a lengéscsillapító felöl, de a lengéscsillapítók mérve voltak. Toronycsapágy szorul esetleg? Hideg időben az feszül, aztán jobb lesz? terheléskor feszül? Aksit is cseréltünk, mert már gyenge volt a gyári, de nem változott a dolog. Tud valaki mondani valamit?


Akkor van hasonló, ha nincs felszabadítva szoftverfrissítés után a kormánymű (EPS) FSC-vel.

Ha nem volt frissítve, akkor meg lehet próbálni, sokat változtatnak a karakterisztikán.

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-23 16:01 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Egedembegedem írta: Helló. Nemrégiben vásároltam egy BMW e61 525d-t 2005 ös évjáratot és valamilyen oknál fogva ha rádiót vagy cd-t hallgatok rendszeresen egymás után kisebb nagyobb szünetekkel lefagy az egész rendszer és nem tudok semmit csinálni.Majd gondol egyet és megint működik.Valaki tudna segíteni mi lehet a probléma ,és hogy mi a teendő?


Elsőnek vedd ki belőle a navi DVD-t hátha amiatt fagyogat.

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-22 22:15 Chip tuning

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
BMWCODE írta:
bmw320d4 írta:
BMWCODE írta: Sziasztok!

Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.

Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?

http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning


Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.


Megkérdeztem az ATC Tuningot és megerősítették, amit te is mondasz. Rákérdeztem erre az időkorlátra is. Ezt felelték: "Semmilyen időkorlátról nincsen tudomásunk az autóval kapcsolatosan. Probléma mentesen írtuk az 116i-t is napokon át többször. A gépkocsi bármikor, évek elteltével is vissza írható gyári állapotra."


Hurrá hajrá előre! Ja és éljen a párt.


úgyis mindig azt fogják mondani, amit az ügyfél hallani akar, amivel jobban el tudják magukat adni... (ez más területen is igaz) persze kivételek mindig vannak.


A "ki vegyék" és az idézett válaszban szereplő "vissza írható" kissé árulkodó. Olyan mintha ugyanabba az iskolába jártak volna és mindketten lógtak amikor a tanárnéni mondta a szabályokat az igekötőkről meg az egybeírásról vagy mikről.


bmw320d4 Elküldve: 2015-03-22 22:00 Chip tuning

BMWCODE írta:
bmw320d4 írta:
BMWCODE írta: Sziasztok!

Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.

Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?

http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning


Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.


Megkérdeztem az ATC Tuningot és megerősítették, amit te is mondasz. Rákérdeztem erre az időkorlátra is. Ezt felelték: "Semmilyen időkorlátról nincsen tudomásunk az autóval kapcsolatosan. Probléma mentesen írtuk az 116i-t is napokon át többször. A gépkocsi bármikor, évek elteltével is vissza írható gyári állapotra."


Hurrá hajrá előre! Ja és éljen a párt.

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-22 21:37 Részecskeszûrõ_

lantika írta: Sziasztok. E46 320D 150PS-be kellene tennem egy DPF-et a kevesebb ado,meg a zöld Umweltplakett miatt. Ennek nincs semmi csatija,szondäja,stb? Mert ha nincs akkor honnan fogja tudni az autom,hogy DPF-es lett? Neztem az eredeti beepitesi leiräst,de ott nem ir rola semmit....


Az egy olyan DPF, ami üzemi kipufogógáz hőmérsékleten is jól működik.

Amikor megjelent, 10%-os teljesítménycsökkenést írtak, most már az sincs.

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-22 13:14 Chip tuning

BMWCODE írta: Sziasztok!

Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.

Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?

http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning


Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-21 22:24 Adagoló

Szocsy írta: Szép napot márkatársak!

A problémám a következő... Adagolómon mielött leszereltem, minden egyes fedelet és részt megjelőltem, és kicseréltem az összestömítést kicseréltem, és mikor visszakerült minden a jelekre nagyon nehezen indúlt el az autó, és okádja ki a füstöt amit elötte nem csinált. az elő töltéssel lehet a baj? Alapjárat is kb 2 percig 1000, és utánna lefullad a kocsi.melyik részén kell hangolnom? válaszokat előre is köszi!


Hiába jelölted össze, a fedéllel lehet beállítani a befecskendezési mennyiséget, ahol 1 tized mm eltérés is rengeteg.

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-14 12:51 Motor-váltó

mormota26 írta:
bmw320d4 írta:
mormota26 írta: Udvozletem emberek.
Van egy olyan problemam h a blokk csavarjainak helye ahova a hengert kell csavarni beadta a kulcsot. Kerdeztunk au szerelo ismerOssel egy szakembert h erdemes e nagyobbra furni de nem javasolta (323 e46 m52tub25) mert meg is repedhet igy ertelmetlen lenne. Kovi a kerdesem mivel csak 1 fuzott blokk kellene de ritka mint a feher hollo ebben a motorban igy lehetne e komplett motort cserelni, teszem azt egy 325 re (m54b25) ha igen akkor mennyi mindent kellene cserelni ?gondolok itt pl valtora. Vagy semmit csak motor ki es be es vegeztunk ( papir munkat nem nezve). Valaszotokat elore is koszonom.


Menetjavítóval megoldható.


Epp ez a gond h mikor hf lett a kocsi akkor meg lett csinalva 4 csavar helye Eltelt 3 het es meg is adta magat. Ezert nem javasolta a faszi aki sikolta a hf-t h menetjavitozzuk megint mert Ua ugy jar mint azelott.


A második 90 fokot nem szokta kibírni, azt ne húzzátok le.

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-13 22:05 Autóvásárlás

hil írta:
minimal írta:
hil írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Ezzel az E90-el találkozott már valaki esetleg?
Nagyon messze van és mielőtt nekiindulnák, megkérdezem itt!

Köszi!


Sziasztok!
Nézegettem ezeket a képeket, meg életben is e60 e90 autókat és tudom, bennem a hiba, de nekem ez a műszarfal kialakítás nagyon nem jön be erősen Zsiguli feelingje van. Nem is értem a BMW-t mi késztette a szép régi irányvonal: a középkonzol vezető felé fordításának megszüntetésére....
Mint írtam, tuti bennem a hiba, de valahogy én nem tudom megszeretni ezt
hil




én nem látom.



Szia!
Jó Neked, de mintha Zsigulit írtam volna..... Az a fényes, egyenes rész emlékeztet arra a középkonzol tetején
hil





E39-ben sokkal nagyobb jéghokipálya van középen, az sokkal moslékabb szerintem. SZERINTEM. Na meg az Ikarus váltókar.

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-13 21:54 benzin szûrõ csere

Rorybreaker írta: Sziasztok!

Azt mondta itt valaki, hogy benzinszűrő csere után kissé jobban ment az autó.
Ez elképzelhető, vagy baromság?

Nekem holnap cserélik, azt mondta a szerelőm, hogy az van rajta, amit a gyárban raktak rá.
2005-ös az autó

Köszi!


Szerintem a lambdaszonda panaszkodna a szegény keverék miatt, ha el lenne dugulva a szűrő.
De elképzelhető, hogy "kissé jobban megy" csere után, ugyanúgy ahogy mosás és utastér takarítás után is jobban szokott menni.

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-13 21:21 Motor-váltó

mormota26 írta: Udvozletem emberek.
Van egy olyan problemam h a blokk csavarjainak helye ahova a hengert kell csavarni beadta a kulcsot. Kerdeztunk au szerelo ismerOssel egy szakembert h erdemes e nagyobbra furni de nem javasolta (323 e46 m52tub25) mert meg is repedhet igy ertelmetlen lenne. Kovi a kerdesem mivel csak 1 fuzott blokk kellene de ritka mint a feher hollo ebben a motorban igy lehetne e komplett motort cserelni, teszem azt egy 325 re (m54b25) ha igen akkor mennyi mindent kellene cserelni ?gondolok itt pl valtora. Vagy semmit csak motor ki es be es vegeztunk ( papir munkat nem nezve). Valaszotokat elore is koszonom.


Menetjavítóval megoldható.

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-10 18:51 Motortartó gumibak

breekachu írta: Febi-t tettem bele. Egyébként összesen 3 különböző szerelőhöz vittem el, mindenki azt mondja, hogy a lendkeréktől jön.
Az első szerelő, aki a lendkereket cserélte mutatta, hogy ha ráfeszít kicsit a hosszbordás szíjfeszítőre, megszűnik a hang (saját fülemmel hallottam). Kicseréltük hát azt is, de nem változott. Én is együtt tudok élni vele, de azért érdekelne... Elég idegesítő, hogy csak ez a probléma az autómmal, csomó pénzem ráment és ugyan úgy fennáll. Az utolsó szerelő akinél jártam (Tudi Vadkert) azt mondta, hogy ezek nagyjából ilyenek, ne aggódjak miatta. Én elhiszem neki, de azért mégiscsak jobb lenne, ha kiderülne.
Jó lenne, ha egy 320d tulaj leírná, hogy igen, ezek tényleg ilyenek, vagy nem. Sajnos nincs összehasonlítási alapom, youtube-ra is csak a betegeket szokták feltenni.
kecsurobi írta:
breekachu írta: Szia! Az enyém is ilyen. Cseréltem már lendkereket, bakokat is. Lendkerék csere után maradt a hang, bak csere után kicsit mérséklődött, de még mindig határozottan hallható. Hidegen halkabb, ha bemelegszik hangosabb.
Ha rájössz mi okozhatja, légyszi majd szólj!
Én kocsim
kundof1 írta: Itt egy video, h az enyém h áll le, leállításkor, bakk baj lehet?

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be




Udv milyen motortartó bakot raktal bele?









A nyikkanás a szíj miatt van. Tegyetek rá gyárit, azon van nyikorgásgátló bevonat.

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-09 21:04 jo szerelot keresek

dio írta: Üdv!

Abban szeretnék segítséget kérni, ismer-e valaki olyan megbízható szerelőt, vagy nem átverős maffia szervízet, aki vagy ahol értenek az M-es motorokhoz (vanos, szelepállítás, stb.).


Kelet-nyugat-észak-dél?

bmw320d4 Elküldve: 2015-03-09 21:02 320d Motor

Bandika2283 írta:
Sikerült a porlasztók bemérése,gyári értéken van mind a négy semmi hibát nem találtak bennük,tehát a hiba még mindig rejtély!! /Gyári porlasztók 269000km/ De legalább ezek jók

Nem tudom mihez kezdjünk valakinek lenne ötlete szívesen meghallgatom!


"19C -nál áll át mennyiségszabályzásra a befecskendezés, érdemes lenne törölni adaptációt és ellenőrizni géppel a szelepet. Ha Az AGR-hez is volt nyúlva, annak is törölni kell az adaptációját."