Ez egy archivált weboldal! bővebben
bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-23 19:41 képek

InsectKiller írta: Hát ez valami "csodaszép" http://cars.desktopnexus.com/wallpaper/14223/


Már miért nem 4 vonatkereket tett alá? Vagy ott a London Eye, azon van küllõ is.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-23 19:21 Turbo

ember84 írta: Érdeklõdnék,hogy mit kell leszednem,hogy meg tudjam nézni,nem-e fúj ki a turbóm,a levegõszûrõ ház alatt van,akkor azt a házat le kéne szednem,de az lehet egybe van a szelepfedéllel?Ha igen attól még könnyû leszedni?Elõre is kössz!


Le kell szerelni a szelepfedelet. Elõtte szívócsõ le, porlasztók ki.

Szerelési útmutatót a TIS-ben találsz.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-23 16:27 320d Motor

[quote="lacaca"]
BarG írta: Hát elég nagy hülyeséget mondott, aki a Shell helyett a MOL-t favoriálja. Bár alapból minden üa MOL-os, kivéve a Shell V Powert meg az OMV Alpesi Dízel Prémiumot, mert ezek jönnek külföldrõl. Megcsináltam régebben, hogy minden kúton vettem 5 liter gázolajat ioncserélt vizes edénybe. Szemre a két elõbb említett gázolajon kívül mindegyik EGYFORMA volt. Párat még a laborban is megnézettem, azonos forrpontgörbét hoztak. Persze adagolásban lehet különbség, de az alapolaj tutira ugyanaz volt. Amiben bizonytalan vagyok, az az AGIP Blu dízele, nem tudom, hogy külföldi-e, vagy csak itthon adalékolt, mert az is különbözik az átlag mindenhol kapható molos eredetûtõl. Nekem ez a kedvencem.

Lehet,hogy szerinted hülyeség ,de a Shell diesel-bõl az enyém is többet fogyasztott (mindkét autó!) ezért ha lehet kerülöm. Inkább MOL vagy OMV.


Én is kerülöm a Shellt, érezhetõen romlik a teljesítmény + 60-80km-el kevesebbet megy el 1 tankkal.
Nekem az OMV a nyerõ.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-23 16:25 Turbo

rolcsi73 írta: Sziasztok!

Van valakinek tippje erre?:
130.000km van az autómban és a mai napon minden elõzmény nélkül elkezdett fütyülni a turbóm és kb. 30-al megy az autó!A szervizben kapásból turbocserét javasoltak.Hozzáértõ szakik szerint csak a turboszelep ragadt le!Nem füstöl,nem megy és fütyül.
Valakinek ötlete?


Elsõnek egy diagnosztika nem ártana. Ha tényleg csak a "turbószelep" ragadt le, akkor is komplett turbót kell cserélni, mivel a te autódon elektromos szabályozású és nem lehet külön cserélni.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-21 14:32 Bemelegedés

George írta: Azt gondoltam hogy szervízba melozol, de akkor bocs
Nekem sajnos Gyõr és Fehérvár van csak, Nyíregyhátára ezért már nem éri meg

Az AW valami BMW egység, vagy mi?!

bmw320d4 írta:
George írta: Mondjuk nekem 2 termosztát van /Facelift/ de két órát számoltak rá gyõreb, és 25e munkadijjat...
Te hol dolgozol ahol csak 8e az óradíj??


Én nem írtam olyat, hogy ott dolgozok ahol ennyi a rezsióradíj.
Itt Nyíregyházán a Magisznál 417Ft + áfa /AW, és ez egy hivatalos BMW szervíz.


Szervízben melózok, de nem a hivatalos BMW szervízben, mi csak erre szakosodtunk

1AW=5perc

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-21 13:41 Bemelegedés

George írta: Mondjuk nekem 2 termosztát van /Facelift/ de két órát számoltak rá gyõreb, és 25e munkadijjat...
Te hol dolgozol ahol csak 8e az óradíj??


Én nem írtam olyat, hogy ott dolgozok ahol ennyi a rezsióradíj.
Itt Nyíregyházán a Magisznál 417Ft + áfa /AW, és ez egy hivatalos BMW szervíz.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-21 13:19 320d Motor

Beluga írta:
Hori írta:
Beluga írta: Nagyon furcsa dologra lettem figyelmes,gondoltam megosztom veletek.
Nekem E91 van,eddig is furcsa volt,de ez az autó nem izzit! még ma reggel sem,pedig -12 volt! Berakom a "kulcsot" vagy kártyát, megnyomom a gombot és már indul is.....ez jó

Gondolom már melegit, ha nyitom az ajtót?




úgy tudom hogy mikor old a kpzár akkor már izzit is



ez király!!! BMW!!!


Ez az ajtónyitásos dolog hülyeség, soha nem volt ilyen BMW-ben.
Egyszerûen olyan izzítógyertyákkal van szerelve, ami 0 és -5C alatt 6 tized, -5 és -10C között 8 tized, -10 és -15C között 1,7mp, -15 és -20C között 2.2mp és -25C alatt is max 2.7mp alatt elvégzi az izzítást.
Ugyanúgy a gyújtás ráadásakor kezd mûködni, motorindítás után pedig utóizzít csökkentett teljesítménnyel, akár külön hengerenként szabályozva.
Ez a király!

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-21 01:02 Társalgó

wagusty írta:
Robinson írta:
bmw320d4 írta: +5, és szerintem megvan, legalábbis nekem azt mondta. Írtam pár klubtársnak, de nem kellett senkinek se
A riasztó nem rossz dolog, csak jól kell felkódolni. ( csak távirányítóról deaktiválódjon)


És pont nekem nem írtad?! Na akkor holnap fel is hívom! Te meg berakod nekem? Már a digitklímát. És akkor szinte ingyé lesz a voicedecoder v1.0

(a miki a hekker segédprogram v2.0 meg holnap lesz kész elvileg, csak az új felállásban szinte teljesen újra kellett írni, de nekem is jó gyakorlásnak, szívesen bütykölöm )



Az kemény süti a digit klima!
Egész mûszerfal ki-be nem kis meló!!!
Le a kalappal aki azt könnyedén bevállalja!!

üdv


Max 4 óra Dobálhatod a kalapod

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-21 00:56 Társalgó

Robinson írta:
bmw320d4 írta: +5, és szerintem megvan, legalábbis nekem azt mondta. Írtam pár klubtársnak, de nem kellett senkinek se
A riasztó nem rossz dolog, csak jól kell felkódolni. ( csak távirányítóról deaktiválódjon)


És pont nekem nem írtad?! Na akkor holnap fel is hívom! Te meg berakod nekem? Már a digitklímát. És akkor szinte ingyé lesz a voicedecoder v1.0

(a miki a hekker segédprogram v2.0 meg holnap lesz kész elvileg, csak az új felállásban szinte teljesen újra kellett írni, de nekem is jó gyakorlásnak, szívesen bütykölöm )


Felhívom én, nekem úgyse tud ellenállni
De tényleg, úgyis fogok vele beszélni, majd megemlítem neki. A beszerelés részemrõl oké.

A többit meg köszi!

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-21 00:44 Társalgó

Robinson írta:
bmw320d4 írta:
Robinson írta:
kempelen írta: Nemrég jöttem meg Kasza Imitõl és felhatalmazott, hogy az árakról is beszámoljak.

Karácsonyi akcióban, csak és kizárólag karácsonyig 2004-es 320d-bõl:

- 6 sebességes kézi sebességváltó, komplett kuplunggal és ha jól értettem kettõs tömegû lendkerékkel 200 000,- helyett 140 000,-

- komplett DSC vezérlések, jeladók, minden együtt 70 000,- helyett 50 000,-

Csak december 24.-ig.


valamit majd néznem kell kedves kasza iminél, mert nem vette vissza az AC pumpát amire végülis nem volt szükségem. Elvileg levásárolhatnám, de... Na mindegy, nem túl szimpatikus hozzáállás


Van gyári riasztója... 1:1 csere nem is olyan rossz
Vagy a digitklíma szett is ennyi körül van.


digit klíma szett? 20-ba adta a 60e mérfõldes pumpát. annyiból nem jön ki sztem, pedig arra kapós lennék, régóta próbálok beszerezni jó áron
A gyári riasztó meg... az ellopták topic alapján nem biztos, hogy túl sokat érnék vele...


+5, és szerintem megvan, legalábbis nekem azt mondta. Írtam pár klubtársnak, de nem kellett senkinek se
A riasztó nem rossz dolog, csak jól kell felkódolni. ( csak távirányítóról deaktiválódjon)

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-21 00:36 Társalgó

Robinson írta:
kempelen írta: Nemrég jöttem meg Kasza Imitõl és felhatalmazott, hogy az árakról is beszámoljak.

Karácsonyi akcióban, csak és kizárólag karácsonyig 2004-es 320d-bõl:

- 6 sebességes kézi sebességváltó, komplett kuplunggal és ha jól értettem kettõs tömegû lendkerékkel 200 000,- helyett 140 000,-

- komplett DSC vezérlések, jeladók, minden együtt 70 000,- helyett 50 000,-

Csak december 24.-ig.


valamit majd néznem kell kedves kasza iminél, mert nem vette vissza az AC pumpát amire végülis nem volt szükségem. Elvileg levásárolhatnám, de... Na mindegy, nem túl szimpatikus hozzáállás


Van gyári riasztója... 1:1 csere nem is olyan rossz
Vagy a digitklíma szett is ennyi körül van.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-21 00:21 Bemelegedés

pati írta: az enyém még soha nem érte el a 70 et -5 fok alatt. ha városban gyorsan elváltva használom akkor 50-64 között mozog. :


Anno gépészetbõl azt tanították, hogy a belsõégésû motor hengerében akkor nem keletkezek abnormális kopás, ha a hengerfal hõmérséklete legalább 70C.
A 70 C kevés, az 50 pedig nagyon kevés. Azon felül, hogy sokat eszik, még gyorsabban is kopik.

Ma én is megnéztem, itt -19C volt egy órája, és 88C +2-1C volt a motor hõmérséklete, 90-120km/h-s haladásnál.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-20 23:50 sárga olaj lámpa

Samanbacsi írta:
bmw320d4 írta:
Samanbacsi írta: Sziasztok!
Kissé késõn jelentkezem, de "benéztem" a szerelõmmel az autó alá, hogy kivegyük az olajszint visszajelzõ szenzort.
Állunk alatta, szemben az autóval és kiderítettük, hogy a jobb oldalon megy be hozzá a kábel. Nézzük alulról, van egy nagy lemez, (azon egy levehetõ mûanyag kis lap, mögötte az olaj leeresztõ csavar) szerelõm szerint a neve: bölcsõ. Ez tartja (többek közt) az egész futómûvet. Ezt kéne leszedni ahhoz, hogy ki tudjuk szedni a 3 csavar által rögzített szenzort. Viszont ha lecsavarjuk a "bölcsõt" akkor elmozdul egy kicsit a futómû és lehet újra állítani. Ezen a "bölcsõn" volt ugyan egy amõba forma lyuk ami hozzáférést biztosítana a szenzorhoz, de ezt a német mérnök valamiért behegesztette...
Szóval akinek ilyen autója van mint nekem, annak is le kellene szednie "bölcsõt" a cseréhez?


A szerelõd egy "kicsit" benézte, az nem a bölcsõ, hanem burkolat/futómûmerevítõ. Nyugodtan leszerelhetitek, nem állítódik el semmi.


Köszi a gyors választ.
Tehát, ha a merevítõ lemezt lecsavarozzuk akkor az nem befolyásolja a futómû geometriáját...
Ok, megyünk alá még egyszer...


Nyugodtan leszerelhetitek, ha jól emlékszem 8 db 10-es csavarral van rögzítve.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-20 23:17 sárga olaj lámpa

Samanbacsi írta: Sziasztok!
Kissé késõn jelentkezem, de "benéztem" a szerelõmmel az autó alá, hogy kivegyük az olajszint visszajelzõ szenzort.
Állunk alatta, szemben az autóval és kiderítettük, hogy a jobb oldalon megy be hozzá a kábel. Nézzük alulról, van egy nagy lemez, (azon egy levehetõ mûanyag kis lap, mögötte az olaj leeresztõ csavar) szerelõm szerint a neve: bölcsõ. Ez tartja (többek közt) az egész futómûvet. Ezt kéne leszedni ahhoz, hogy ki tudjuk szedni a 3 csavar által rögzített szenzort. Viszont ha lecsavarjuk a "bölcsõt" akkor elmozdul egy kicsit a futómû és lehet újra állítani. Ezen a "bölcsõn" volt ugyan egy amõba forma lyuk ami hozzáférést biztosítana a szenzorhoz, de ezt a német mérnök valamiért behegesztette...
Szóval akinek ilyen autója van mint nekem, annak is le kellene szednie "bölcsõt" a cseréhez?


A szerelõd egy "kicsit" benézte, az nem a bölcsõ, hanem burkolat/futómûmerevítõ. Nyugodtan leszerelhetitek, nem állítódik el semmi.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-19 23:45 elektromos ablakemelõ_

kempelen írta:
YELLOW írta: akkor bizony hozzád megjött a Jézuska, biztos titkon egy Coupe-ra vágysz, de csak részletekben kapod meg... ne csodálkozz ha holnap reggel, nem tudsz hátsó ajtót nyitni, mert nem is lesz...

hil írta:
YELLOW írta: nem került bele más comfort modul, vagy groundmodul, vagy minek híjják? lehet programozni kell... bocsi, hogy beleszólok, de találgatok csak...



Semmi nem került bele, mert reggel még normálisan mûködött, most meg cupésan.
hil


Holnap reggel már cabrio/convertible üzemmódban mûködik a grundmodul és felnyitja a lemeztetõt a sedánon.

Ettõl függetlenül hiába agyalok nem jut eszembe mitõl bolondulhat meg, hacsak nem a nagy hideg miatt valami zavar keletkezhetett...vagy ugyanez a zavar esetleg érintkezési hibát produkált mondjuk a nyákon a grundmodul belsejében és valamely IC vagy bármi más forrasztott alkatrész nem úgy mûködik, ahogy kellene és bezavart...

Másra nemigen tudnék gondolni...


Van ilyen, néha még az esõszenzort is ledobja a GM magáról.
Egy újrakódolás segíthet, ha mégse, akkor vissza kell bele írni a helyes coding flag-eket és jó lesz.