Ez egy archivált weboldal! bővebben
bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-16 20:35 320d Motor

Csum írta:
bmw320d4 írta:
kempelen írta:
bmw320d4 írta: A kezelési kézikönyv egyértelmûen azt írja, hogy nem kell melegíteni 1mp-ig se, azonnal el kell indulni bármilyen hideg van....


Igen, ez igaz. A könyv ezt írja és ezt írta 25 évvel ezelött is. De ennek csak és kizárólag a környezetvédelmi terhelés vagyis a környezetkímélés az oka. (csak akkor még odaírták)

Tehát ha greenpeace aktivista vagy kötelezõ betartanod. Ha szeretnéd a motort kímélni akkor meg szívod reggelente egy kicsit a büdöset álló helyzetben.


120 k km-el vettem az autóm, most 430 van benne. Soha nem melegítettem reggelente, mégse hullott még szét, még mindig jó a fogyasztása, és az olajat se eszi. Nem vagyok zöld, de én így csinálom.


de gondolom azért ilyen idõben mint ami most van elindítás elõtt azért pár percig járatod az autot.... vagy fûtöt garázsban álsz?


Ha nincs lefagyva a szélvédõ, azonnal indulok. -15-ben is elindultam, de az elsõ km-en nem forgattam 1500 felé.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-16 20:22 320d Motor

kempelen írta:
bmw320d4 írta: A kezelési kézikönyv egyértelmûen azt írja, hogy nem kell melegíteni 1mp-ig se, azonnal el kell indulni bármilyen hideg van....


Igen, ez igaz. A könyv ezt írja és ezt írta 25 évvel ezelött is. De ennek csak és kizárólag a környezetvédelmi terhelés vagyis a környezetkímélés az oka. (csak akkor még odaírták)

Tehát ha greenpeace aktivista vagy kötelezõ betartanod. Ha szeretnéd a motort kímélni akkor meg szívod reggelente egy kicsit a büdöset álló helyzetben.


120 k km-el vettem az autóm, most 430 van benne. Soha nem melegítettem reggelente, mégse hullott még szét, még mindig jó a fogyasztása, és az olajat se eszi. Nem vagyok zöld, de én így csinálom.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-16 19:24 320d Motor

A kezelési kézikönyv egyértelmûen azt írja, hogy nem kell melegíteni 1mp-ig se, azonnal el kell indulni bármilyen hideg van, viszont kerülni kell a nagy terhelést és magas fordulatszámot.
Az olaj és hûtõfolyadék hõmérséklet különbsége között azért nincsenek akkora eltérések mint írjátok, mivel a két közeg egy hõcserélõben találkozik, ergo a kettõ hõmérséklete közel azonos.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-14 22:22 légzsák__

daidka írta: Sziasztok!

Off autóhoz kéne egy kis segítség. Övfeszítõt kéne valahogy "immitálni". Van rá valami mód??

Köszi!
Sorry az offért!


Egy új övfeszítõvel, mivel a légzsákrendszer nem játék...

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-13 21:46 Magyar GPS Térkép?

nebuchadnezzar írta:
bmw320d4 írta:
Zolee írta:
nebuchadnezzar írta: Érdekelne van e magyar nyelv iDrive business GPS-hez (BMW318d/2007). És ha_ akkor hol jutok hozzá?

Bõven elég lenne 1 helyre beírnod a kérdésed!


És az Idrive se kell, mivel minden E6x E9x és E70-ben van kontroller, ha van benne navi. Némelyikben még akkor is van, ha nincs navi.

Navi=Idrive



Na akkor még 1 szer: Hogyan érem el hogy drága kedves BMW-m magyarul modja meg nekem merre hova???


Ha business navid van, akkor sehogy.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-13 21:45 Magyar GPS Térkép?

Beluga írta: "Némelyikben még akkor is van, ha nincs navi."

Ezt hogy érted? Nekem nincs benne navi lehet valamit okoskodni?


Ja, MASK csere + GPS antenna, és kész a business navi.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-13 20:01 320d Motor

JanoE46 írta: Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki,hogy a 320d (E46 150LE) automata váltója felmegy a 318i motorhoz?


Biztos, hogy nem. Más a nyelestengely, a kihajtás, és a váltó hossza is.

Aztán ott van még az áttátel is..

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-13 18:03 feltortek :(

Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta: Na akkor sztem a tuti
üzemanyagrendszerbe 1 elektromos kis "csapocska" azt csak te tudod hol van és semmi köze a kocsi gyári rendszeréhez üzemanyag nélkül meg baszhatja max tréler vagy elvontatja de mivel ez macera inkább keresni fog másikat


Ja, ez nem is rossz, tiszta Simson feeling. A 136-lovas 20d-vel viszont még így is el lehet menni pár km-t


Nekem ez volt már az elõzö autoimba is, ki is szereltem mikor eladtam itthon van a polcon de most hogy olvastam a topicot kicsit felgyorsítom a beépitést asszem


Holnaptól meg megnõ a kereslet a Simson benzincsapokra, fellendül a gazdaság, + felmegy a Simo értéke a négyszeresére, a BMW lopások száma pedig leesik 0-ra

De komolyan, nem rossz az ötlet Hori!

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-13 17:45 feltortek :(

Hori írta: Na akkor sztem a tuti
üzemanyagrendszerbe 1 elektromos kis "csapocska" azt csak te tudod hol van és semmi köze a kocsi gyári rendszeréhez üzemanyag nélkül meg baszhatja max tréler vagy elvontatja de mivel ez macera inkább keresni fog másikat


Ja, ez nem is rossz, tiszta Simson feeling. A 136-lovas 20d-vel viszont még így is el lehet menni pár km-t

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-13 17:37 feltortek :(

Hori írta:
bmw320d4 írta:
Lacko320d írta:
singletrack írta:
Robinson írta: hú vazze srácok ez gáz

Remélem nem nézték ki a autótokat "csak" alkalmi ötlet volt részükrõl. Áhhhh... nagyon durva ez


hát remélem... persze fene tudja, csak egy váltózáram van, most ezen a pajzs tech-en gondolkodom, csak mocsok drága. Ti nem tudtok vmit ajánlani?


A tolvajok egyik legnagyobb ellensége az idõ. Egy rejtett kapcsoló, amit nem minden indításnál kell mûködtettni megnehezíti a dolgukat és 10-15 ezer huf-ból megvan.


Nem akarok tippeket adni, de a rejtett kapcsoló se akadály, sõt szinte semmit nem ér, ha megnézel egy kapcsrajzot, és végiggondolod, hogy vajon hogy lehet 1-2 perc alatt elvinni egy autót.




szerintem az egyedi rejtett kapcsoló ér valamit! van elég sok dolog amit meg tudsz szakítani 1 kapcsolócskával és nem hiném hogy elsõre megtalálnák. igaz kimérni ki tudják de az nem kevés idõ


Errõl csak annyit, hogy ott a motortérben egy töltõcsatlakozó, amin ott a 30-as. Innentõl mit ér, ha DDE/DME fõrelét inkativálsz akármilyen kacifántos logikákkal? Az egyetlen hatásos megoldás talán valamilyen CAN bootshaft-ot érzékelõ kütyü lenne, ami ilyen esetben szétbszná az idegen vezérlõt, és mehetne a tolvaj a csába a lefüstölt cuccával együtt.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-13 17:28 feltortek :(

Lacko320d írta:
singletrack írta:
Robinson írta: hú vazze srácok ez gáz

Remélem nem nézték ki a autótokat "csak" alkalmi ötlet volt részükrõl. Áhhhh... nagyon durva ez


hát remélem... persze fene tudja, csak egy váltózáram van, most ezen a pajzs tech-en gondolkodom, csak mocsok drága. Ti nem tudtok vmit ajánlani?


A tolvajok egyik legnagyobb ellensége az idõ. Egy rejtett kapcsoló, amit nem minden indításnál kell mûködtettni megnehezíti a dolgukat és 10-15 ezer huf-ból megvan.


Nem akarok tippeket adni, de a rejtett kapcsoló se akadály, sõt szinte semmit nem ér, ha megnézel egy kapcsrajzot, és végiggondolod, hogy vajon hogy lehet 1-2 perc alatt elvinni egy autót.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-13 17:26 feltortek :(

Marcica írta: Érdekesek a videók. Mondjuk az enyémben nem volt zárbetét, direkt kiszedtük, mert ha eltudják fordítani mechanikusan akkor a gyári riasztó is kikapcsol. Tehát valami elektronikai kütyüvel nyitják ki az autókat.

Holnap viszem szervizbe, ahol megnézik. Olyan mintha azt érzékelné nyitásra, hogy hosszan nyomom a nyitó gombot..


Nem kapcsol ki a gyái riasztó, ha úgy van beállítva a Carmemoryban.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-13 17:24 320d Motor

jrtom írta: Szia!

A fecelift utáni kocsikban már teljesen más a motor, semmi köze a régihez, mondjuk ez a moci már volt a facelift elötti kocsikban is ami olyan mint a tied a vége fele. A tied az M47N2 az új az N47 motorkódot kapta. Röviden ennyi
Keress egy ügyes tuningos emberkét aki tudja is hogy mit csinál.

Kristof77 írta:
Beluga írta: Sziasztok!

leirnám a gondolotaimat hátha valaki tudja a választ,
Nekem van egy e91 318d-m facelift elötti 122le,
szerintetek rálehet valahogy varázsolni a facelift utáni 318d motorvezérlését ,mert persze az már 144le ,ja és ugyanez a motor a 20d-ben 164 illteve 177le,bár ott gondolom a turbó is más


Programmódosítással meg lesz a 144LE-d, nem kell elektronikát cserélni.


Így van, a 2 motor teljesen más, más porlasztók, más blokk, más hengerfej és más vezérlõ.
Csak érdekességként: Az N47-esnek már hátul van a vezérlése a tûzfalnál, lánccseréhez ki kell venni a motort. (Igaz, nem kell minden nap cserélni)

Esély sincs rátenni az új szoftvert.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-12 22:09 Magyar GPS Térkép?

Zolee írta:
nebuchadnezzar írta: Érdekelne van e magyar nyelv iDrive business GPS-hez (BMW318d/2007). És ha_ akkor hol jutok hozzá?

Bõven elég lenne 1 helyre beírnod a kérdésed!


És az Idrive se kell, mivel minden E6x E9x és E70-ben van kontroller, ha van benne navi. Némelyikben még akkor is van, ha nincs navi.

Navi=Idrive

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-12 21:32 320d Motor

Brad85 írta: Sziasztok

Bocsi ha rossz helyre írom de nem találtam jobb fórumot
Az érdekelne hogy az e46 320d autókból csak 2000-tõl van automata?

Köszi a segítséget


A gyártás kezdetétõl szerelték automatával.