Ez egy archivált weboldal! bővebben
bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-11 18:24 feltortek :(

gyugyo68 írta:
bmw320d4 írta:
gyugyo68 írta: Tényleg nem akarjátok el árulni kis hazánk mely részén kell jobban izgulnom "kedvesemért" ha,magára hagyom?


Szerintem BP, de nem függ a népsûrûségtõl.

pl:
Hori és kempelen biztos tudja, hogy Szfváron ha éjszaka kinézel az ablakon, 20 percen belül biztos látsz egy rendõrautót.

Nyíregyházán ez már nincs meg...



Én is Pestre gondoltam,csak titkon bízok benne,hogy tálán még sem.Holnap megyek fel és ilyen elõzmények után tuti,egész nap a frász fog kerülgetni.


Azért BP nem Chicago, nem fogják az elsõ alkalommal fényes nappal megpattintani az autód.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-11 18:10 feltortek :(

gyugyo68 írta: Tényleg nem akarjátok el árulni kis hazánk mely részén kell jobban izgulnom "kedvesemért" ha,magára hagyom?


Szerintem BP, de nem függ a népsûrûségtõl.

pl:
Hori és kempelen biztos tudja, hogy Szfváron ha éjszaka kinézel az ablakon, 20 percen belül biztos látsz egy rendõrautót.

Nyíregyházán ez már nincs meg...

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-11 17:57 feltortek :(

SoundkeY írta:
Robinson írta:
jencispy írta: Fuck...

A GPS-es védelem csak akkor ér valamit, ha online (GPRS) kapcsolatban van egy szerverrel, és ha megszûnik a GPS vétel vagy a kapcsolat (GSM) akkor értesít a szerver...

A CASCO meg mennyit is fizet? (EUROTAX-önrész%) ? hmm
de az is valami

Halottam nemrég, h családiház garázsából vittek egy X5öst...
szal a hely sem zavarja a tolvajokat.


Amit írtam, hogy párom fõnökének X5-ét elvitték GPS-es védelemmel, az is egy zárt kertbõl tûnt el.



Najo de az ilyet tuti a sajat kulcsaval viszik el......


Sajnos az EWS III már nem sokat ér...

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-11 02:05 Egr szelep

BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:
Petike írta:
kerezsijoc írta: sziasztok!
18 10 0 412 761 ezt megnéztem de mi ez?


...utólagosan beépíthetõ gyári részecskeszûrõ.

petike


Leégetési fázist utólagosan lehet installálni a vezérlõbe?


Nem tudok róla, hogy lenne új program a vezérlõre, legalábbis én nem láttam még az ISTA/P v35.4-ben se.
Ez vsz olyan DPF amit nem kell regenerálni, de rövidebb az élettartama is.


És hova teszi, amit kiszûrt?! Én már sokféle szûrõvel találkoztam, de olyannal még nem, ami megemésztette volna a kiszûrt cuccot. Kíváncsi leszek a tapasztalataidra.


3 féle DPF létezik regeneráció szempontjából.

1. +befecskendezett üzemanyaggal regenerál.
2. elektromos fûtéssel regenerál.
3. állandó regeneráció a DPF kiképzése miatt.

Írtam levelet a Wallisnak, hátha õk tudnak pontos választ adni.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-11 00:44 Bemelegedés

Tano írta:
bmw320d4 írta: 2 hete sincs, hogy egy 98-as 20d-n nulláztam, nem tudom a te autódon miért nem megy.


Lehet hogy neki már volt cserélve a mûszeregysége esetleg?


Nem hiszem, hogy cserélve volt.
Az enyém 2000.01-es és simán müködik, a haveromé pedig 99.09-es és neki is mindig ment a dolog.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-10 23:39 Bemelegedés

Tano írta:
bmw320d4 írta: Az SI reset nem csak 2000x után müködik, én még eddig minden E46-on ott nulláztam.


Hát pedig az én 99-es vasamon nem megy. Gyári leírásban olvastam hogy 2000 valahányadik hótól mûködik a gombokkal.
Nos, akkor én hogy tudnám elõvarázsolni :


2 hete sincs, hogy egy 98-as 20d-n nulláztam, nem tudom a te autódon miért nem megy.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-10 21:47 Bemelegedés

Tano írta:
EstokSzabi írta: Bocsánat, de mi az a titkos menü?


Másnéven szervízmenü. Plusz információk érhetõk el benne, valamint a 2000/x hó utáni masinákon a szervízintervallum is ott nulázható. Így tudod elérni:
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Az SI reset nem csak 2000x után müködik, én még eddig minden E46-on ott nulláztam.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-09 00:18 Autóvásárlás

Hori írta:
YELLOW írta: jó nektek a dízel úgyis lassan öregapásan fogtok vezetni

Hori írta: Azt hittem hogy csak én akarok nagy benzinesre váltani



A tiedhez képest a mi öregapás dieseljeink kigyurt vadállatok


Nekem is volt 316i-m, háát, nem sírtam amikor eladtam....

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-09 00:02 Társalgó

Hori írta:
Tiba írta: A gyáriban 2 led van, ez meg kiégeti a betont. Teljesen felesleges.
Viszont láttam az ebayen egy jópofa dolgot, elsõ ránézésre gagyinak tartottam, de esetleg lehetne valami klubbal kapcsolatos dolgot odatenni.
pl az új honlap címét, stb. Vélemény?

http://cgi.ebay.de/BMW-POWER-b...3ca7e6f19f



A sok ledes rendszámtábla világitás tényleg brutál mutatta a srác élõben sztem még tólatólámpának is jó lenne.
az e-bay es cuuc sztem ratyi


Ja, ettõl még a vámosok "follow me"-je is szebb volt az M7-esen, pláne, hogy nem nekem szólt.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-08 23:32 Társalgó

Robinson írta:
bmw320d4 írta: http://www.vatera.hu/bmw_jegfe...17498.html

Ebben meg mi a jó? A gyári darabja 2908Ft


Sokszor eszembe jut, hogy nekem is kéne ilyen, de aztán mindig elnyomja bennem a dolgot az a kérdés: "minek is tegyem mégjobban láthatóvá az azonosításomra alkalmas részét a kocsimnak?"

szerk.: ja és nem küldtél nekem mélt


Igen, én is 1 évig gondolkodtam, mire átszereltem.

Küldöm a mélt, csak elõszedem az anyagot

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-08 23:27 Társalgó

http://www.vatera.hu/bmw_jegfe...17498.html

Ebben meg mi a jó? A gyári darabja 2908Ft

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-08 20:28 Egr szelep

BarG írta:
Petike írta:
kerezsijoc írta: sziasztok!
18 10 0 412 761 ezt megnéztem de mi ez?


...utólagosan beépíthetõ gyári részecskeszûrõ.

petike


Leégetési fázist utólagosan lehet installálni a vezérlõbe?


Nem tudok róla, hogy lenne új program a vezérlõre, legalábbis én nem láttam még az ISTA/P v35.4-ben se.
Ez vsz olyan DPF amit nem kell regenerálni, de rövidebb az élettartama is.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-07 22:19 Egr szelep

Hori írta:
Burns írta: Apa kezdõdik....



nem nem
szeretek olyan valakivel beszélni aki ért is hozzá még ha véleményünk és a meggyözödésünk kicsit más is


Így van, nincs show, csak eszmecsere.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-07 22:18 Egr szelep

Hori írta:
bmw320d4 írta: Még ennek a beszerelése van hátra, és nem leszek álszent környezetvédõ:
18 10 0 412 761



és ettöl euró 5 lesz vagy csak jobb 4es? a technikai lapját megnéztem meg a beszerelést is de ott nem irja


Az M47 EU4 lesz ( a kettõbõl, ami valójában 3 )
Az M47TU is EU4 marad (vagy 3-ból 4 lesz)

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-07 22:14 Egr szelep

Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé



Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl


Nagymértékben csökkenti a nitrogén oxid hányadot és a kormot kipufogógázban, + csökkenti az égési hõmérsékletet.
Az AGR csak résztehelésen és alapjáraton vezet vissza kipufogógázt, ergo a gyorsuláshoz semmi köze, kivéve ha be van ragadva.

Én nem vakoltam le és nem is fogom, ugyanúgy a pillangókat se herélek, mivel azt pár mérnök oda tervezte, az úgy jó. Ha lóg, nem kihajigálni kell, hanem megjavítani.




Én eddig az összes autómban lefalaztam az egr-t nekem inkább kapjon tiszta levegõt a motor ne kormot, a környezetszennyezés pont nem érdekel, a pillangókat még olyan állapotban szedtem ki hogy nem volt rárakódva teljesen a korom volt fémtiszta része. de jobb az ha kint van mint ha bent veri szét a motrot. azt hogy mikor lóg vagy mikor szakad le a pillangó a tengelyrõl álltalában csak akkor szokták észrevenni ha már szétverte a motrot


Akkor már a kartergázszûrõt miért nem hajítottad ki? Innen is olajgõzt szív a motor tiszta levegõ helyett. Oda is lehetne tenni egy darab locsolótömlõt egy kifúrkált kólásflakonnal.

A pillangók nem poénból vannak beletéve, sokan még azt is megmagyarázzák, hogy jobban megy az autója kiherelélve. Ez érdekes, mivel a változó szívócsõhosszt nem 6 általánossal rendelkezõ földmûvesek találták ki, hanem mérnökök, és mint tudod, minden autógyár spórolni próbál a beépített anyagokkal, nem hiszem, hogy megdrágítva a gyártást egy szarabb motort gyárt.
Van erõsített pillangószelepes szívócsõ is, azt kell beépíteni.
A környzetszennyezésrõl írt véleményed nem kommentálom.......
Kérdezd meg Tano-t, neki se az AGR vakolástól lett jó az autója.



szerintem a 20d ben nem változó szivocsõ hossz van, mivel nem tudsz váltani a 2 hossz között csak rányitja a másik 4 torkot. sztem
jobban nem megy tõle hogy nincs benne pillangó max nincs annyi motorfékem, a nyomatékgörbe kicsit más pillangók nélkül de nem számottevõ /egr lefalazásával is változik a görbe kicsit még felfelé is mert ugyebár a több levegõ még sem korom/
Az álszent környezetvédõket nem értem kardoskodsz a környezetvédelem mellet és rákot okozo kocsival jársz!
Az autommal semmi gond nem azért vakoltam le az egr-t


Egy kicsit sarkítós fiú vagy, de nem baj, szerintem küldd el a technológiát Münchenbe, még lehet, hogy Anisits mellet fogsz ülni pár év múlva.

Ha adott mennyiségû levegõt két csövön áramoltatunk, X lesz a sebessége, és a két csõ hosszának összege lesz az eredõ hossz. Ha az egyik csövet lezárjuk, a levegõ sebessége 2X lesz, a csõhossz pedig 1/2.
Hogy ebben mi utal "nem változó szívócsõhossz"-ra, fogalmam sincs, de te biztos tudod kisujjból.
Kis fordulaton zárva a pillangó, a levegõsebesség 2X = jobb keverékképzés=nagyobb teljesítmény.
De ebben is biztos tévedek.

Én nem "szándékosan" szennyezem a környezetem, mint te....



Van kinnismerösöm aki dolgozott melette 2 évig,
nagyon szépen leirtad és lényegében teljes mértékben igazad is van, igaz nem a szokásos változo szivócsöhossz mert ott ugyebár duplán lenne a szivócsõ vagy 2-3 belépési pontja lenne a szivócsönek.
Akkor te véletlenül szennyezed a környezetet.


Oké, peace!