bmw320d4 Elküldve: 2009-12-07 21:58 Egr szelep
18 10 0 412 761
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-07 21:58 Egr szelep
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-07 21:50 Egr szelep
Hori írta:bmw320d4 írta:Hori írta:bmw320d4 írta:Hori írta:gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé
Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl
Nagymértékben csökkenti a nitrogén oxid hányadot és a kormot kipufogógázban, + csökkenti az égési hõmérsékletet.
Az AGR csak résztehelésen és alapjáraton vezet vissza kipufogógázt, ergo a gyorsuláshoz semmi köze, kivéve ha be van ragadva.
Én nem vakoltam le és nem is fogom, ugyanúgy a pillangókat se herélek, mivel azt pár mérnök oda tervezte, az úgy jó. Ha lóg, nem kihajigálni kell, hanem megjavítani.
Én eddig az összes autómban lefalaztam az egr-t nekem inkább kapjon tiszta levegõt a motor ne kormot, a környezetszennyezés pont nem érdekel, a pillangókat még olyan állapotban szedtem ki hogy nem volt rárakódva teljesen a korom volt fémtiszta része. de jobb az ha kint van mint ha bent veri szét a motrot. azt hogy mikor lóg vagy mikor szakad le a pillangó a tengelyrõl álltalában csak akkor szokták észrevenni ha már szétverte a motrot
Akkor már a kartergázszûrõt miért nem hajítottad ki? Innen is olajgõzt szív a motor tiszta levegõ helyett. Oda is lehetne tenni egy darab locsolótömlõt egy kifúrkált kólásflakonnal.
A pillangók nem poénból vannak beletéve, sokan még azt is megmagyarázzák, hogy jobban megy az autója kiherelélve. Ez érdekes, mivel a változó szívócsõhosszt nem 6 általánossal rendelkezõ földmûvesek találták ki, hanem mérnökök, és mint tudod, minden autógyár spórolni próbál a beépített anyagokkal, nem hiszem, hogy megdrágítva a gyártást egy szarabb motort gyárt.
Van erõsített pillangószelepes szívócsõ is, azt kell beépíteni.
A környzetszennyezésrõl írt véleményed nem kommentálom.......
Kérdezd meg Tano-t, neki se az AGR vakolástól lett jó az autója.
szerintem a 20d ben nem változó szivocsõ hossz van, mivel nem tudsz váltani a 2 hossz között csak rányitja a másik 4 torkot. sztem
jobban nem megy tõle hogy nincs benne pillangó max nincs annyi motorfékem, a nyomatékgörbe kicsit más pillangók nélkül de nem számottevõ /egr lefalazásával is változik a görbe kicsit még felfelé is mert ugyebár a több levegõ még sem korom/
Az álszent környezetvédõket nem értem kardoskodsz a környezetvédelem mellet és rákot okozo kocsival jársz!
Az autommal semmi gond nem azért vakoltam le az egr-t
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-07 21:17 320d Motor
Burns írta:bmw320d4 írta:Alesi írta:Kristof77 írta:Alesi írta: Sziasztok!
Egy kis segitseget szeretnek kerni. Par hete az autom kb 1500-1600as fordulat kornyeken nagyon apron rangat ha tartom a fordulatot (4esben 60nal pl.), ha gyorsitok, huz szepen, semmi, ha visszaengedem a gazt, akkor is semmi, minden rendben, es mas fordulatokon sincs semmi, csak ebben a fordulatszam tartomanyban.
Szervizbe nem akartam eddig elvinni, mert tenyleg annyira jelentektelen a rangatas, hogy mas eszre se venne, aki nem minden nap ebben az autoban ul. Esetleg ti talalkoztatok mar ilyennel? Mi lehet ennek az oka?
A tankod tele van amikor csinálja vagy fele alatt? Csak hidegen van ez a rángatás vagy melegen is?
Hat, telitankoltam nemreg, es azt hiszem igy is csinalta, tehat ettol nem fugg. Melegen is csinalja. Miert? Lehet vmi mas is?
Próbáld meg azt, hogy amikor éppen rángat, nyomd meg a kuplungot kb 1cm-re. Ha abbahagyja a rángatást, akkor lendkerékhiba.
Vagy nem...
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-07 21:16 Egr szelep
Hori írta:bmw320d4 írta:Hori írta:gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé
Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl
Nagymértékben csökkenti a nitrogén oxid hányadot és a kormot kipufogógázban, + csökkenti az égési hõmérsékletet.
Az AGR csak résztehelésen és alapjáraton vezet vissza kipufogógázt, ergo a gyorsuláshoz semmi köze, kivéve ha be van ragadva.
Én nem vakoltam le és nem is fogom, ugyanúgy a pillangókat se herélek, mivel azt pár mérnök oda tervezte, az úgy jó. Ha lóg, nem kihajigálni kell, hanem megjavítani.
Én eddig az összes autómban lefalaztam az egr-t nekem inkább kapjon tiszta levegõt a motor ne kormot, a környezetszennyezés pont nem érdekel, a pillangókat még olyan állapotban szedtem ki hogy nem volt rárakódva teljesen a korom volt fémtiszta része. de jobb az ha kint van mint ha bent veri szét a motrot. azt hogy mikor lóg vagy mikor szakad le a pillangó a tengelyrõl álltalában csak akkor szokták észrevenni ha már szétverte a motrot
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-07 21:05 320d Motor
Alesi írta:Kristof77 írta:Alesi írta: Sziasztok!
Egy kis segitseget szeretnek kerni. Par hete az autom kb 1500-1600as fordulat kornyeken nagyon apron rangat ha tartom a fordulatot (4esben 60nal pl.), ha gyorsitok, huz szepen, semmi, ha visszaengedem a gazt, akkor is semmi, minden rendben, es mas fordulatokon sincs semmi, csak ebben a fordulatszam tartomanyban.
Szervizbe nem akartam eddig elvinni, mert tenyleg annyira jelentektelen a rangatas, hogy mas eszre se venne, aki nem minden nap ebben az autoban ul. Esetleg ti talalkoztatok mar ilyennel? Mi lehet ennek az oka?
A tankod tele van amikor csinálja vagy fele alatt? Csak hidegen van ez a rángatás vagy melegen is?
Hat, telitankoltam nemreg, es azt hiszem igy is csinalta, tehat ettol nem fugg. Melegen is csinalja. Miert? Lehet vmi mas is?
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-07 20:51 Egr szelep
Hori írta:gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé
Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-05 19:31 Valaki segítsen
kerezsijoc írta: a progi neve passz de linux alatt futott.DE egyébként korrigál alapjáraton de általában 0 áll és üresben fordulaton változtat.
Akkor azt ajánljátok,hogy ne dugozzamle az AGR-t ? Mit csinál még vele a computer ? Ha ledugózom kevesebbet fog enni? mert mint láttátok írtam, hogy zabál is a kicsike.
Ha van valakinek 320d autómatája közölne nekem egy VALÓS fogyasztási adatot,hogy tudjak mihez viszonyítani.
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-05 14:12 Valaki segítsen
kerezsijoc írta: de pont így volt bent ülten és az én kezemben volt a laptop alapjáraton nem korrigált fordulaton igen. Egyébként ezt azért néztük meg mert elõtte voltcserélve az egyik porlasztó csúcs és akkor alapjáraton 2.6 ot korrigát fordulaton pedig 4,8 és e föléugrott
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-05 14:11 Valaki segítsen
Tiba írta: Nem vagyok nagy dízeles, de nem úgy szokták, hogy nem teljesen zárják le? valami pici lyukat hagynak rajta.
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-05 14:03 Valaki segítsen
kerezsijoc írta: +még 1 dolog azt mondták, hogy az AGR szelepet érdemes lezárni, de minek?
Lezártuk azonnal elõjött a motorhiba, kiszedtük eltünt.
Miért is jó lezárni az agr-t? Azon kívûl,hogy a sok ganét nem szívja vissza?!
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-05 13:57 Valaki segítsen
kerezsijoc írta: amit kihagytam voltam kiolvastatni az agyát
és semmi hibát nem találtak.Egyszer egy régi hiba maradt meg a fõtengelyjeladó hiba (63000km)nel amit kitöröltünk és újra visszajött de szintén az elõbbi km nél pedig már 165evan benne. A fogyasztásra gyanakodva pedig megnéztük a porlasztókat és tökéletesek azaz a korrekciós eltérés max. 0,6 ami elvileg tökéletes (mivel az eltérésmax+- 4.0lehet) alapjáraton meg 0.
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-05 13:33 légzsak_
Tiba írta: Anyós ülés ülõlapjában van.
Csokipapírnak is szokták hívni.
2 megoldás létezik, vagy csere, amit kárpitos tud csinálni, vagy egy ellenállás bekötése, ami azzal a negatívummal jár, hogy ha csattanás van, és nem ülnek a jobb egyen, akkor az is nyílik.
De egy modik megmondja, hogy mi a hiba, de szerintem nem az õvfeszítõ lesz...
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-04 21:36 NAVI Language?
Tiba írta: Moha-bát nem lehet átkonvertálni rá?
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-04 21:15 NAVI Language?
MitoGabor írta:bmw320d4 írta:Bombolo írta:bmw320d4 írta:
Most készült el a magyarítás, és nem csak E90-hez, hanem minden prof navis autóhoz.
Gondolom hangja még az eredeti, csak a felíratok magyarok, igaz?
Még igen, de már folyamatban van a hang is, 1-2 hét kérdése az egész, már csak a hangok felmondása van hátra.
És ez mennyi pénz lesz? Vagy ingyen kirakod a fórumra ?