Ez egy archivált weboldal! bővebben
bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 23:25 izzítógyertya

jrtom írta: Cserélj üzemanyagszûrõt és próba.
bmw320d4 írta:
Rudus írta: Keresgéltem de nem találtam választ, hogy a menet közben kigyullad a dde izzitós lámpa az itõl van? Nem mindíg csinálja, de csak menet közben jött elõ.
Ilyenkor elmegy az ereje, tök ciki tud lenni egy emelkedõ közepén.
Miért van ez?


Már le is írtad a hiba okát az üzemanyagszivattyús topikban.

Nem megfelelõ railnyomás lesz a hiba oka (szerintem), és szivattyúcsere.

Elõtte természetesen diag, és nem csak hibatárolóolvasás!


Akár az eltömõdött szûrõ is elveheti a 3.5 báros elõnyomást, és ebben az esetben is railhibát generál, amitõl villog a DDE lámpa.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 23:15 izzítógyertya

Rudus írta: Keresgéltem de nem találtam választ, hogy a menet közben kigyullad a dde izzitós lámpa az itõl van? Nem mindíg csinálja, de csak menet közben jött elõ.
Ilyenkor elmegy az ereje, tök ciki tud lenni egy emelkedõ közepén.
Miért van ez?


Már le is írtad a hiba okát az üzemanyagszivattyús topikban.

Nem megfelelõ railnyomás lesz a hiba oka (szerintem), és szivattyúcsere.

Elõtte természetesen diag, és nem csak hibatárolóolvasás!

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 22:41 Valaki segítsen

Azt nem szeretném leírni, hogy merre-mikor-hol, csak privátban.
Ez érdekes helyzet, hogy a dunántúli márkaszervíz a vidéki alá került, magyarúl, ami Szfváron nem megy, az Nyíregyen igen.
A BMW Magyarország mit szól pl egy garis CCC cserénél az eszközhiányra? A garis csere feltétetele a programozás, mégám, ha van rá PUMA infó, akkor arra, vagy egy újabb standra.

Nekem már itthon is megy az új stand

jrtom írta: Pontosan. Volt már egy e70-es meg egy e60-as is amit nem tudtunk mert már levolt frissítve, szóval szopás. Amúgy te hol dolgozol, mert elég jól képben vagy?
bmw320d4 írta: Az szép! Akkor ha én felprogramozok pl egy E90-et E89X-09-09-516- standra, ti semmit nem tudtok vele kezdeni.
Egy egyszerû kódolás is lehetetlen nálatok, ha az autón V32 utáni szoft van.
Az F széria esys rendszert kapott, azért nem lehet a régi eszközökkel kezelni.

jrtom írta: Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.

bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...


Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 22:26 Valaki segítsen

Az szép! Akkor ha én felprogramozok pl egy E90-et E89X-09-09-516- standra, ti semmit nem tudtok vele kezdeni.
Egy egyszerû kódolás is lehetetlen nálatok, ha az autón V32 utáni szoft van.
Az F széria esys rendszert kapott, azért nem lehet a régi eszközökkel kezelni.

jrtom írta: Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.

bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...


Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 21:51 Valaki segítsen

kempelen írta:
bmw320d4 írta: Rónaszéki és társai?


Rónaszéki kollega sajnos már neeeem ott tölti a munkaidejét. De jól informált vagy egyházáról....


Na mi lett Norbival?

Szfvári voltam még 1 éve.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 21:32 Valaki segítsen

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...


Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 21:27 Valaki segítsen

jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 20:28 Valaki segítsen

jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 19:28 Társalgó

Zolee írta:
bmw320d4 írta:
Zolee írta:
bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta: Egy ilyenem van csak.




[URL=http://kep.ivpicture.hu/221663.jpg][/URL][/img]



Nincs valakinek kedve digitalizálni a könyvet? Szívesen elküldöm, (frissen regisztráltaknak nem) aztán be lehetne tenni a letöltések közé.

Korrekt felajánlás! Ha gondolod, szívesen bedigitalizálom!


Oks, küldd el privátba a címed és a számod.

Megtörtént!


Oks, holnap postázom, és várom (várjuk) az eredményt.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 19:12 Társalgó

Zolee írta:
bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta: Egy ilyenem van csak.




[URL=http://kep.ivpicture.hu/221663.jpg][/URL][/img]



Nincs valakinek kedve digitalizálni a könyvet? Szívesen elküldöm, (frissen regisztráltaknak nem) aztán be lehetne tenni a letöltések közé.

Korrekt felajánlás! Ha gondolod, szívesen bedigitalizálom!


Oks, küldd el privátba a címed és a számod.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 19:09 ATC Nova chiptuning és szerviz

Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 18:25 DSC és tíltás

És mégis milyen bajt okozhatott volna? Pl E60 programozás alatt végig töltõn van, ami olykor 5-6 órig is eltart. Akkor Münchenben hülyék vannak, akik poénból kötelezik a töltõt még diag alatt is?

YELLOW írta: ez meg elég nagy hiba ha nem veszed le az akksisarut
én mostanában akku bajaim miatt vagy 20x levettem, és mégis jó... talán lehet az okozott valamit, hogy nem lett levéve

Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
csubakka írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy valakinél elõjött-e már ez a probléma, hátha tud valaki valami okosat mondani.
Menet közben magától kikapcsol a kipörgés gátló. Teljesen. Tehát hangjelzés és mind a két lámpa ég sárgán. 2005 320d touring.
Kipróbáltam... tényleg kikapcsol... drift 1000-el
Ami mondjuk tényleg jó feeling, de azért nagyobb biztonságban érzem magam, ha mûkszik minden...
Eddig kb 3x-4x fordult elõ ez a jelenség. Ha leállítom az autót és újra indítom, akkor megint mûködik rendesen és rendeltetésszerûen.
Mondtak már pár ötletet, hogy kerék jeladók, vagy kormány visszajelzõ vagy elektronika....
Elõre is kössz az észrevételeket!



ma elöjött nekem is ez a jelenség
ami nagyon aggasztó mert add egy vízes nyálkás csúszós az út add kettõ le állítottam az autot újra indítottam jobbra kanyarodásnál semmi balra kanyarodásnál ismét elõ jött a jelenség és a legnagyobb gondom,hogy a közelben még diagnosztikást se tudok ahol gyorsan ki tudnák nekem küszöbölni a hibát


Pedig kell a diag, újra kell inicializálni a lenkwinkelsensort.



miért ez csak így az egyik pillanatról a másikra megadja magát? semmi elõjel nélkül?


Egy két akkusaru le-fel és már el is megy a kalibráció, viszont müködik tovább hiba nélkül. 10-bõl 9 autón nincs középen a sensor.
Ha eléri a 80 fokot az eltérés, akkor szokott hibásan müködni, amit észre is vesz és kikapcsol.


ma töltöttem az aksit az igaz de nem vettem le hózzá az akusarúkat! gondolommagától nem fog el múlni
tudd valaki pesten a XVI.-XVII.kerületben vagy csömörön olyan embert akinek van diagnosztikája és meg is tudná nekem ezt csinálni????

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 17:59 elektromos üzemanyagszivattyú

Robinson írta:
bmw320d4 írta:
Robinson írta:
bmw320d4 írta: A Tank AC hibát M47-nél könnyen ki lehet szûrni.

Egyrészt, 20l gázolaj felett nem is müködik, másrészt géppel ki lehet vezérelni.

Tehát: Teletank, és próba.

Ez egy fél báros szivattyú, nagy galibát nem tud okozni, az adagoló saját szivattyújával is tökéletesen müködik az autó, feltéve ha van benne legalább 20l gázolaj.


No elmentem a kicsikéért (anyóséknál parkolt), elindult, bár egy fél pillanatra, kb 1mp-re felgyulladt a sárgaság, de rögtön el is aludt. Járattam kicsit, hogy mi van, majd 5 perc után elgurultam egy benzinkútra. Ott leálltam, mivel nem vittem magammal bukszát, megvártam barátosnét, hozott zsét, elindult most is a kocsi, beálltam, rátankoltam 20 lityit, és hazajöttünk. Szóval így áll a dolog most. Ez alapján AC gyanú erõsen, de azért az 1% még mindig él. Legalábbis szerintem

Köszi srácok!


Biztos a Chip vágta szét!!! Pedig hányan megmondták, hogy nem jó....


Nem mertem ezzel poénkodni sem, mert gondoltam tuti lesz aki így is gondolja.
De ha már... igen, szerintem is az volt, szóval most pereskedni fogok az ATC-vel


Rátenném az E65-öm motorját, hogy amiatt van!

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 17:49 elektromos üzemanyagszivattyú

Robinson írta:
bmw320d4 írta: A Tank AC hibát M47-nél könnyen ki lehet szûrni.

Egyrészt, 20l gázolaj felett nem is müködik, másrészt géppel ki lehet vezérelni.

Tehát: Teletank, és próba.

Ez egy fél báros szivattyú, nagy galibát nem tud okozni, az adagoló saját szivattyújával is tökéletesen müködik az autó, feltéve ha van benne legalább 20l gázolaj.


No elmentem a kicsikéért (anyóséknál parkolt), elindult, bár egy fél pillanatra, kb 1mp-re felgyulladt a sárgaság, de rögtön el is aludt. Járattam kicsit, hogy mi van, majd 5 perc után elgurultam egy benzinkútra. Ott leálltam, mivel nem vittem magammal bukszát, megvártam barátosnét, hozott zsét, elindult most is a kocsi, beálltam, rátankoltam 20 lityit, és hazajöttünk. Szóval így áll a dolog most. Ez alapján AC gyanú erõsen, de azért az 1% még mindig él. Legalábbis szerintem

Köszi srácok!


Biztos a Chip vágta szét!!! Pedig hányan megmondták, hogy nem jó....

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 17:48 DSC és tíltás

Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
csubakka írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy valakinél elõjött-e már ez a probléma, hátha tud valaki valami okosat mondani.
Menet közben magától kikapcsol a kipörgés gátló. Teljesen. Tehát hangjelzés és mind a két lámpa ég sárgán. 2005 320d touring.
Kipróbáltam... tényleg kikapcsol... drift 1000-el
Ami mondjuk tényleg jó feeling, de azért nagyobb biztonságban érzem magam, ha mûkszik minden...
Eddig kb 3x-4x fordult elõ ez a jelenség. Ha leállítom az autót és újra indítom, akkor megint mûködik rendesen és rendeltetésszerûen.
Mondtak már pár ötletet, hogy kerék jeladók, vagy kormány visszajelzõ vagy elektronika....
Elõre is kössz az észrevételeket!




ma elöjött nekem is ez a jelenség
ami nagyon aggasztó mert add egy vízes nyálkás csúszós az út add kettõ le állítottam az autot újra indítottam jobbra kanyarodásnál semmi balra kanyarodásnál ismét elõ jött a jelenség és a legnagyobb gondom,hogy a közelben még diagnosztikást se tudok ahol gyorsan ki tudnák nekem küszöbölni a hibát


Pedig kell a diag, újra kell inicializálni a lenkwinkelsensort.



miért ez csak így az egyik pillanatról a másikra megadja magát? semmi elõjel nélkül?


Egy két akkusaru le-fel és már el is megy a kalibráció, viszont müködik tovább hiba nélkül. 10-bõl 9 autón nincs középen a sensor.
Ha eléri a 80 fokot az eltérés, akkor szokott hibásan müködni, amit észre is vesz és kikapcsol.