Ez egy archivált weboldal! bővebben
bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 17:42 DSC és tíltás

Csum írta:
csubakka írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy valakinél elõjött-e már ez a probléma, hátha tud valaki valami okosat mondani.
Menet közben magától kikapcsol a kipörgés gátló. Teljesen. Tehát hangjelzés és mind a két lámpa ég sárgán. 2005 320d touring.
Kipróbáltam... tényleg kikapcsol... drift 1000-el
Ami mondjuk tényleg jó feeling, de azért nagyobb biztonságban érzem magam, ha mûkszik minden...
Eddig kb 3x-4x fordult elõ ez a jelenség. Ha leállítom az autót és újra indítom, akkor megint mûködik rendesen és rendeltetésszerûen.
Mondtak már pár ötletet, hogy kerék jeladók, vagy kormány visszajelzõ vagy elektronika....
Elõre is kössz az észrevételeket!




ma elöjött nekem is ez a jelenség
ami nagyon aggasztó mert add egy vízes nyálkás csúszós az út add kettõ le állítottam az autot újra indítottam jobbra kanyarodásnál semmi balra kanyarodásnál ismét elõ jött a jelenség és a legnagyobb gondom,hogy a közelben még diagnosztikást se tudok ahol gyorsan ki tudnák nekem küszöbölni a hibát


Pedig kell a diag, újra kell inicializálni a lenkwinkelsensort.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 16:12 Társalgó

bmw320d4 írta: Egy ilyenem van csak.




[URL=http://kep.ivpicture.hu/221663.jpg][/URL][/img]



Nincs valakinek kedve digitalizálni a könyvet? Szívesen elküldöm, (frissen regisztráltaknak nem) aztán be lehetne tenni a letöltések közé.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 15:47 elektromos üzemanyagszivattyú

A Tank AC hibát M47-nél könnyen ki lehet szûrni.

Egyrészt, 20l gázolaj felett nem is müködik, másrészt géppel ki lehet vezérelni.

Tehát: Teletank, és próba.

Ez egy fél báros szivattyú, nagy galibát nem tud okozni, az adagoló saját szivattyújával is tökéletesen müködik az autó, feltéve ha van benne legalább 20l gázolaj.

Robinson írta:
jrtom írta: Igen azt elfelejtettem mondani, hogy ne nagyon legyen benga a tankba
Ha neked az M47-es moci van a kocsidban akkor ugyan így kell kicserélni, de az újjab M47N-esben már van egy küszöbpumpa is ami szintén megszokta adni magát.


Hali,

igen, nekem sima M47-es. Legalábbis realoem.com vin kód alapján ezt mondja. Akkor elvileg a "két AC pumpa" facelift után lett csak? Többen mondták, hogy valszeg nekem is az van, de akkor ezek szerint mégsem (egy hibalehetõséggel kevesebb )

Szóval ugyan így.. okés, akkor lehet, hogy neki esek. Csak valahogy ki kéne zárni minden más lehetõséget. Jelek szerint AC (mintha nem jutna nafta a motorba, úgy is állt le menet közben), szóval eléggé jellemzõ a jelenség. Ha mindent jól tudok, sajnos az AC-t a hibatárolóba sem írja be

Viszont AC esetén a középsõ sárga piktogram világít?

Ah, leírom: A kocsimban van rejtett kapcsoló. Ha nem nyomom meg idõben, nem tudom elindítani az autót, és a középsõ lámpa világít. Tegnap este kifordultam egy utcából, elkezdett rángatni az autó és leállt, miközben kigyulladt ez a lámpa. Utána már nem is tudtam elindítani az autót. Mikor indítóztam, megnyomtam a rejtett kapcsolót, elaludt lámpa, de 2mp után újra felgyulladt. Ebbõl két dologra tudtam gondolni:

1. meghibásodott a rablásgátló
Ez azért nem túl életszerû, hiszen menet közben állt le a kocsi. Ha egy rablásgátló menet közben letilt, az nagyon nagy gáz
2. AC pumpa hiba, ami ugyan nem íródik a hibatárolóba, de ez a lámpa jelzi, hogy para van

más lehetõség nem nagyon van nem?

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 15:31 Valaki segítsen

Légyszi nézzétek meg INPA val (ISID) híjján) vagy kössetek egy szkópot a jeladókra.
A rendszerteszteket már megcsináltátok?

jrtom írta: Hát ez az, egyszerûen nincs semmi hiba a DME-ben!!! Szóval akkor nincs semmi a háttértárolóban se, igaz? Egyépként te arra gondolsz amikor lefut a Kurztest és továbblépek a jobb nyíllal és kiválasztom az aktuális hibát és belemegyek???
bmw320d4 írta: Igen, nekem is németre van állítva.
Ha már DIS-el törölted a hibatárolót, nem lesz a háttértárolóban semmi, meg kell várni amíg újra produkálja a hibát.

A legegyszerûbb: Inpa start, DMExx, error, read is.
Ott benne is lesz, hogy értelmezhetetlen jel a vezérmûtengely jeladótól.

Oks?

jrtom írta: Egy ismerõsömmel vettünk közösen egyet, végülis az 1/3-a az enyém.
Már kapizsgáljuk a lényeges dolgokat, csak ezzel a háttértárolóval szöget ütöttél a fejembe . Te is németül használod? Csak valami irányt mondjál, hogy merre induljak el. Köszi!
bmw320d4 írta: Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...

jrtom írta: Köszi, és hol?
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 15:22 Valaki segítsen

Igen, nekem is németre van állítva.
Ha már DIS-el törölted a hibatárolót, nem lesz a háttértárolóban semmi, meg kell várni amíg újra produkálja a hibát.

A legegyszerûbb: Inpa start, DMExx, error, read is.
Ott benne is lesz, hogy értelmezhetetlen jel a vezérmûtengely jeladótól.

Oks?

jrtom írta: Egy ismerõsömmel vettünk közösen egyet, végülis az 1/3-a az enyém.
Már kapizsgáljuk a lényeges dolgokat, csak ezzel a háttértárolóval szöget ütöttél a fejembe . Te is németül használod? Csak valami irányt mondjál, hogy merre induljak el. Köszi!
bmw320d4 írta: Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...

jrtom írta: Köszi, és hol?
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 15:09 Valaki segítsen

YELLOW írta: és ezek közül melyiket érdemes megvenni? mi az ami nekem tutti jó?

jrtom írta: Szeva!

Itt nézd meg: www.fulldiag.fw.hu ,
YELLOW írta: én csak szeretnék képben lenni... de azt sem tudom mi az amit meg kell vennem, és mennyibe fáj, hogy tudjak is valamit csinálni az autóval...


Ez a fulldiagos gyerek egy kicsit el van tévedve a protokollokkal kapcsolatban. Azért megnézném, hogy hogy kezeli a "CANBUSZT".

Az E60-ban tényleg van CAN, de a diag ugyanolyan k vonalon megy mint az E39, vagy E46 esetén (Ezekben is van CAN). A BMW 2007/3-al váltott D-CAN-re amit ez az interfész 1000%, hogy nem kezel le.
A "vezérlõ eprom tartalom kiolvasása"-rõl nem is beszélve.

Ez a cucc egy általános KL interfész INPA-van párosítva, ami diagra éppen megfelel (még ha vannak is kommunkációs hibák élõ adatok esetén) de programozásra használhatatlan.

Kis ügyességgel a GT is elmegy vele, de szintén csak diag, esetleg a kódolás is , ha kezeli a KL a Kl15-öt.
Létezik gyári ADS interfész, ami tényleg támogatja sz összes BMW-nél használt protokolt a DCAN kivételével, amivel már stabilan lehet diagnosztizálni, kódolni és programozni is.

Én 45-öt nem adnék érte

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 14:23 Valaki segítsen

Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...

jrtom írta: Köszi, és hol?
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 14:19 Valaki segítsen

Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-08 14:14 Turbo

Egy adaptációtörlés turbócsere után nem árt, és a te esetedben lehet, hogy jó tenne neki egy DDE frissítés ISTA/P-vel.

Ha adaptálja a régi turbót, aszerint próbálja az újat is vezérelni és elõfordul ilyen esetben, hogy megszalad a töltõnyomás.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-07 23:02 Valaki segítsen

Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-07 18:55 Társalgó

hancurozo írta: köszönöm.


A B oszlop pont nincs benne, de a kesztyütartó, könyöklõ, rádió, kormány, klímavezérlõ, ülések kiszerelése, stb... igen.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-07 18:50 Társalgó

Hmm, most látom, hogy 2004-ben kaptam egy 4500Ft-os ajándékot a haveromtól névnapomra. Egy üveg Jagerrel jobban járt volna

Zolee írta:
hancurozo írta:
bmw320d4 írta:
Zolee írta:
bmw320d4 írta: Egy ilyenem van csak.




[URL=http://kep.ivpicture.hu/221663.jpg][/URL][/img]

Igen ez a jó megoldás!
Jól tudom h a 316i (N40B16) nincs benne?


Van benne 16i, M43TU...

ilyet keresek én is.
sem boltban sem a neten nem találtam.
ebben is benne vannak az apró trükkök? /B oszlop borítás leszedése
törés nélkül stb./

Elõször is köszi az infót bmw320d4-nek!

Amúgy jópár helyen lehet kapni ill. rendelni:
http://www.numero7.com/search....9639041264
http://webshop.animare.hu/igy_...37995.html
http://morokonyv.hu/BMW%203-as...C3%A1ld%20(116)/43834/18

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-07 18:40 Társalgó

YELLOW írta: az enyimé benne van?

bmw320d4 írta:
Zolee írta:
bmw320d4 írta: Egy ilyenem van csak.




[URL=http://kep.ivpicture.hu/221663.jpg][/URL][/img]

Igen ez a jó megoldás!
Jól tudom h a 316i (N40B16) nincs benne?


Van benne 16i, M43TU...


16,18,20,25,28i, és 20d
77,87,110,125,142 és 100KW -os motorok vannak benne.

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-07 18:22 Társalgó

Zolee írta:
bmw320d4 írta: Egy ilyenem van csak.




[URL=http://kep.ivpicture.hu/221663.jpg][/URL][/img]

Igen ez a jó megoldás!
Jól tudom h a 316i (N40B16) nincs benne?


Van benne 16i, M43TU...

bmw320d4 Elküldve: 2009-11-07 17:59 Elsõ lámpák

daidka írta:
bmw320d4 írta:
daidka írta: Nem tudja Valaki véletlen, hogy a kisérõfény hova van bekötve?


Mi is pontosan a kísérõfény?


Ha kiveszem a kulcsot az autóból és villantok egyet a refivel felkapcsol a tompított 90 mp-ig (asszem) aztán elalszik. Vagy nem így hívják?


De, hazakisérõfénynek hívják, és a lámpamodul programozható funkciója.
Nincs kötve (külön) sehova, a lámpamodul tudja.