
bmw320d4 Elküldve: 2009-11-07 17:41 Elsõ lámpák
daidka írta: Nem tudja Valaki véletlen, hogy a kisérõfény hova van bekötve?
bmw320d4 Elküldve: 2009-11-07 17:39 320d turbó hiba
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.
bmw320d4 Elküldve: 2009-11-07 17:17 Valaki segítsen
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj, lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.
bmw320d4 írta:jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.
A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.
bmw320d4 Elküldve: 2009-11-07 17:12 320d turbó hiba
JanoE46 írta: Sziasztok!Van egy 2002-es E46 320d-m.Turbócsere után vagyok,de az autó nem megy,a hangja olyan mint egy szívódízelé!Ha lepadlózom semmi füst,120km/h-nál olyan,mintha húznák visszafelé,a végseb. 150-160 kínkeservesen.Indulni indul szépen,hidegen is,melegen is.Ha valakinek van valami tippje,hogy mi lehet a baja,ossza meg velem!Már 3szerelõ nem tudott rá mit mondani...Elõre is köszi!
bmw320d4 Elküldve: 2009-11-07 00:29 Társalgó
bmw320d4 Elküldve: 2009-11-06 22:26 Valaki segítsen
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.
bmw320d4 Elküldve: 2009-11-06 20:42 Valaki segítsen
InsectKiller írta: Na ez a vezérmûtengely jeladó ez 1 érdekes dolog, mert szinte az elsõk között volt azok között a dolgok között amiket kicseréltünk a kocsi megvétele után. Meg jó csomó jeladó volt benne cserélve....
De a gép kiírta a héten...De mondom az volt cserélve...Pedig ott van jött a válasz. Hát nem tom, akkor szar volna gyárilag v lehúzodott v mi?bmw320d4 írta:jrtom írta: Köszi az ötleteket, jó sokan reagáltatok rá![]()
Naszóval diagnosztika az szinte minden héten volt és egy deka hiba sincs a kocsiban, sajnos! A légtömegmérõ is volt már terítéken, akkor simán lehúztam és másnap reggel láss csodát ugyan olyan szarul indult. Szóval szerintem kilõve az is mert amikor levan húzva akkor a DME beáll egy közép értékre és azon üzemel. Gyertya cserére rákéne szánnom magam, hátha segít. Trafó meg azért nem mert általába melegen adják meg magukat és azzal nincs gond mert simán jár a moci húz rendesen.
Szóval passz! Én gyanakszok még mindig egy hõfok jeladóra vagy gyertya.
A háttértárolót kellene megnézni, abban vannak az ilyen idõszakos hibák.
Pl M57-nél a vezérmûtengelyjeladó okoz indítási problémát ugyanígy csak adott hõmérsékletnél, de ha beindult, semmi baja.
Yellow!!!! Mi köze van az iditásnak a légtömegmérõhöz???? Létezik olyan paraméter, hogy indítási légtömeg?
bmw320d4 Elküldve: 2009-11-06 20:33 Valaki segítsen
jrtom írta: Köszi az ötleteket, jó sokan reagáltatok rá![]()
Naszóval diagnosztika az szinte minden héten volt és egy deka hiba sincs a kocsiban, sajnos! A légtömegmérõ is volt már terítéken, akkor simán lehúztam és másnap reggel láss csodát ugyan olyan szarul indult. Szóval szerintem kilõve az is mert amikor levan húzva akkor a DME beáll egy közép értékre és azon üzemel. Gyertya cserére rákéne szánnom magam, hátha segít. Trafó meg azért nem mert általába melegen adják meg magukat és azzal nincs gond mert simán jár a moci húz rendesen.
Szóval passz! Én gyanakszok még mindig egy hõfok jeladóra vagy gyertya.
bmw320d4 Elküldve: 2009-11-06 19:08 Valaki segítsen
YELLOW írta: nekem ez azt sugallja, hogy légtömegmérõ!jrtom írta: Szeva mindenkinek!
Van egy 320i-m M54-es mocival és az lenne a bajság vele, hogy hidegen, mondjuk napi elsõ indításnál szarul indul. Ez alatt azt értem, hogy elindul de mindha nem menne vagy 3 henger a 6-ból és legtöbbször le is áll a moci, de viszont második indításra pöccre indul, ha garázsban áll, de ha viszont kint indítom amikor alig van pár fok akkor talán harmadszorra indul el. Amire eddig gyanakodtam, hogy az Ac-pumpa elengedi a nyomást és ennek kiküszöbölésére be is raktam egy nyomástartó szelepet közvetlenül a pumpához, de nem hozott eredményt,Sajnos.
Nem lehet valami hõfok érzékelõ bajság, mert hidegben szarabb a helyzet??? Ha valaki találkozott már ilyennel segíthetne, vagy várom az ötleteket. Elõre is köszi segítségeket!
bmw320d4 Elküldve: 2009-11-06 19:06 Valaki segítsen
InsectKiller írta: Légtömegmérõ csinálhatja azt, hogy az autó nehezen indul, teker 1 csomót és utána alig akar menni. De ha újra indítozók akkor meg semmi gond...?!
Sztetek?YELLOW írta: nekem ez azt sugallja, hogy légtömegmérõ!jrtom írta: Szeva mindenkinek!
Van egy 320i-m M54-es mocival és az lenne a bajság vele, hogy hidegen, mondjuk napi elsõ indításnál szarul indul. Ez alatt azt értem, hogy elindul de mindha nem menne vagy 3 henger a 6-ból és legtöbbször le is áll a moci, de viszont második indításra pöccre indul, ha garázsban áll, de ha viszont kint indítom amikor alig van pár fok akkor talán harmadszorra indul el. Amire eddig gyanakodtam, hogy az Ac-pumpa elengedi a nyomást és ennek kiküszöbölésére be is raktam egy nyomástartó szelepet közvetlenül a pumpához, de nem hozott eredményt,Sajnos.
Nem lehet valami hõfok érzékelõ bajság, mert hidegben szarabb a helyzet??? Ha valaki találkozott már ilyennel segíthetne, vagy várom az ötleteket. Elõre is köszi segítségeket!
bmw320d4 Elküldve: 2009-11-06 13:00 ATC Nova chiptuning és szerviz
Kristof77 írta: Ráadásul a box nem veszik ki a végsebességkorlátot, ami szinte minden BMW-ben benne van a 116d-tõl a 325/330d-ig. Persze vannak olyan boxok is, amik alig vagy szinte semmit nem hoznak, azok nyogodtan használhatók.
bmw320d4 Elküldve: 2009-10-31 20:33 Ajtónyítási Gondok!
Csum írta: valahogy nem akar menni nekem ez a kulcs betanításos dolog vagy valami más gond kell,hogy legyen már egy tucatszór próbáltam be tannitani de semmi eredmény:
lassan ott tartok,hogy meg próbálom én is szét vágni!
biztiket le ellenõriztem jó az össze központi zár mûködik csak a távirányitóra nem reagál a kocsi....
bmw320d4 Elküldve: 2009-10-31 12:26 E46 320d kombi porlasztócsúcs
bmw320d4 Elküldve: 2009-10-31 11:37 Társalgó
hancurozo írta:Timo írta: Nagyon büdös az autóm füstje![]()
A motor nagyon jó állapotban van /diag. szerint/ 128 000 km van benne. 8 000 km-t mentem rá az olajcsere óta /Castrol Longlife 04 olaj/, Shell kúton tankolok.
Más dízel kocsikhoz képest büdös a szaga, szagolgattam az olajat, annak nincs égett szaga, színe is ok.
Tapasztalt valaki hasonlót? A hideg miatt lehet? /bár melegen is ugyanaz a szaga/
Esetleg hagyjam abba a szagolgatást?
igen az összes modern dieselnek ilyen a szaga /euro3, euro4/
a katalizátor miatt van.