bmw320d4 Elküldve: 2009-07-27 20:03 hangszoró??
splay írta: Akkor az lenne a kérdésem hogy ki tudja megjavítani esetleg csinálni rá RCA-kimeneteket?????????? cím??? telefon????? help????????
Már válaszoltam, és elküldtem az elérhetõségem.
bmw320d4 Elküldve: 2009-07-27 20:03 hangszoró??
splay írta: Akkor az lenne a kérdésem hogy ki tudja megjavítani esetleg csinálni rá RCA-kimeneteket?????????? cím??? telefon????? help????????
bmw320d4 Elküldve: 2009-07-27 15:07 hangszoró??
csu2 írta: Nem akarlak elkeseriteni, de szinte sehol sem vállalják a javítás. Egyszerûbb venni egy másik használtat. (azt viszont úgy vedd, hogy vidd el az autód, ott tegyék bele, hallgast 10-15 percet, probálj ki minden funkciót (fõleg a rádiók vételi érzékenységét, hangminõséget (találkoztam olyannal, ami digitális zajt kevert a hangba, amelyiken elmászkáltak az állomások, stb...), egyébként jó szarul megépített cucc), és ha minden oké, azután vedd meg. üdv!
bmw320d4 Elküldve: 2009-07-26 18:23 hangszoró??
splay írta: megnéztem mindent, sajnos csak 1 csatornán jön ki jel a bm 54 modulból!! mi tévõ legyek??
bmw320d4 Elküldve: 2009-07-26 13:13 újonc kérdései :)
Zolee írta:jencispy írta:bmw320d4 írta:
A DSC-s verziónál nem kell külön modul, azt a DSC alapból tudja.
Kell szerezned egy schaltzentrumot amiben van RPA (RDC) gomb + kell 1 szál vezeték a DSC-ig, a többit már géppel kell, amit szakszervíz nem fog és nem is tud megcsinálni.
Beszerzés az ebay-en...
A DSC-s verziót miért nem rakják bele gyárilag, amelyikben nincs RDC(rádiós)?
Jogos a kérdés, a leírtak alapján érthetetlen miért nincs benne gyárilag!
De utánagondoltam, amit bmw320d4 írt. Sztem a felprogramozás kivételével könnyen meg lehet valósítani schaltzentrum nélkül is! Amennyiben az RPA (RDC) gomb 1 sima egyállású kapcsoló, aminek mindössze annyi a feladata h a valószínûleg a DSC-hez csatlakozó 1 szál vezetéken keresztül 'resetelje' v nyugtázza a mûszerfalon, az adott esetben megjelenõ keréknyomásvisszajelzõ lámpát!?
Jól gondolom? bmw320d4?
bmw320d4 Elküldve: 2009-07-24 22:41 újonc kérdései :)
Zolee írta:bmw320d4 írta:
Kétféle rendszer van, az egyik a jeladós-rádiós, a másik pedig a DSC-s.
Az elsõnél szenzorokat kell a kerekekbe építeni és a sárvédõkbe a vevõt+ a vezérlõegység.
A másodiknál csak be kell aktiválni a DSC-ben és a mûszerfalban. Így még inicialaizálni nem tudod a rendszert, ezért kell egy RPA-s schaltzentrum, és 1 szál vezeték.
Köszi bmw320d4!![]()
A DSC-s verzió nem hangzik rosszúl! Az RPA alatt mit kell pontosan érteni? Jól gondolom h ez 1 modul, ami adott idõ alatt a kerekeken mért fordulatból és a megtett utból a DSC segítségével képez vmilyen viszonyszámot?! Esetleg beszerzési helyet és/vagy nagyságrendi árat tudsz mondani?
Elõre is kössz!
bmw320d4 Elküldve: 2009-07-24 21:41 Tempomat - utólag?
zotya82 írta:Steeef írta: Szia.Ki kell cserélni a kormánykapcsoló egységet.
A modul ára újonnan kb 100.000Huf és programozni kell kábelezni nem kell E90-nél.Van enél gazdaságossabb megoldás.Üdv.
Köszi! Egy százast nekem nem ér meg... Mi lenne a gazdaságosabb megoldás?
bmw320d4 Elküldve: 2009-07-24 21:39 újonc kérdései :)
Zolee írta: Sziasztok!
Ugyan korábban már feltettem a kérdést egy másik topicban, de nem érkezett rá válasz -![]()
Be lehet-e építeni az autóba utólagosan keréknyomásellenõrzõ rendszert?
Ha igen, mi kell hozzá, és kb. mennyibe fáj a dolog?
Elõre is köszi!
bmw320d4 Elküldve: 2009-07-23 14:31 Tempomat - utólag?
zotya82 írta: Sziasztok,
tud valaki segíteni, hogy e90-be is lehet tempomatot tenni utólag? Nemrég vettem az autót, tempomat viszont sajnos nincsen benne és érdekelne, hogy van-e rá lehetõség és hogy nagyjából milyen áron lenne.
Köszönöm
bmw320d4 Elküldve: 2009-07-19 15:04 320d Motor
bmw320d4 Elküldve: 2009-07-17 16:24 Társalgó
YELLOW írta: akkor csak jól gondoltam, hogy a software-ben kell módosítani, átírni a fordulat/sebesség arányokat...már ha lehet
bmw320d4 Elküldve: 2009-07-17 15:51 Társalgó
Woockie írta:bmw320d4 írta: A hajtáslánc csak Can-en küld sebességjelet, amit az ABS dolgoz fel és küld a motor és váltóvezérlõnek.
A sebességet a jobb hátsóról számolja.
Akkor meg mindig nem ertem, milyen fordulatszamrol beszeltel. A 60km/h a jobb hatso kereken ha a fene fenet eszik is 60km/h marad, akarhogy is erem el. Minek kevertek ebbe bele a motor fordulatszamat? Hisz csak annyi kell hozza, h ha kevesebb a sebesseg, mint kellene, akkor tobb uzemanyag, ha tobb, akkor kevesebb uzemanyag kell, ha meg benyomtak a gazpedalt, akkor ne nyuljunk hozza.
bmw320d4 Elküldve: 2009-07-17 14:03 Társalgó
YELLOW írta: eglátásom szerint, ha végiggondoljátok ti is, és talán megértitek az írásom, akkor egyértelmû, hogy a tempomat szoftverét kell módosítani
bmw320d4 Elküldve: 2009-07-17 11:33 Társalgó
Woockie írta:wagusty írta: A 320d 136 lovassal már nem ennyire egyszerû a helyzet mivel ott egyrészt az önindító motor is máshol van a 150lovaséhoz képest és ráadásul azt a motor vezérlõt valószínûleg nem "készítették" fel arra ,hogy valamikor lesz 6dik sebesség így aztán tempomat 6dik-ban nem mûködik.
A 136 lovassal kapcsolatban eléggé biztosak az infók mivel pont egy forum tag építette sikerrel át a járgányát és márpedig neki 6dik sebességben nincs tempomat.
ez biztos? mi koze a tempomatnak ahhoz, h milyen sebessegben van az auto? imnsho semmi. ha jol ertem a wds abrat, a taa-bol veszi a control unit, hogy milyen sebesseggel is megy az auto eppen es az alapjan donti el, h valtoztat-e rajta, annak meg semmi koze a valtohoz, ha negyedikben gurul le egy dombon az auto, akkoris pont annyival gurul, mintha felfele megy erolkodve egy dombon masodik sebessegben.