hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2017-07-17 19:33 Társalgó

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta: Yellow! Megnéztem a kátai verdát. Makulátlan. Ha kell VIN vagy egyéb infó írj.


köszi!
kereskedő normális volt? esetleg papírjait nézted? szervizkönyv ilyesmi? volt valami, ami utalt a valódi tulajra?


Sok időm nem volt, de azért átnéztem. A kereskedő kedves volt, jót beszélgettünk. Beindította, kiált a garázsból. Gyönyörű állapotú, teljesen gyári, új szagú belsővel. A motortérben nem rozsda van, hanem üregvédő. A gumikat le kell cserélni, és mehet a gép.


keresztfater hirtelen felindulásból vett egy Honda Accord-ot

Sziasztok,
én is jártam arra úgy két hete, megnéztem, valóban minden igaz róla. A motortérben azok a foltok valóban üregvédő anyag nyomok.

hil Elküldve: 2017-06-30 17:09 Váltógomb csere

[quote="Bitu79"

Egy sima műanyag váltógomb(gyári) 12 000 ft...
Ha leszeded,utána újra feltenni nem biztos,hogy sikerül,csak azért javasolom,hogy csak tisztítsd meg a régit leszedés nélkül.Elég ócska anyagból van,az árához képest...Sima műanyag pöcök tartja a helyén,ami könnyen törik.[/quote]
Szia,
hol van benne az a műanyag pöcök???

hil Elküldve: 2017-06-21 18:48 Társalgó

m87z írta:
b_imi írta:
hil írta:
YELLOW írta:
b_imi írta: Yellow! Megnéztem a kátai verdát. Makulátlan. Ha kell VIN vagy egyéb infó írj.


köszi!
kereskedő normális volt? esetleg papírjait nézted? szervizkönyv ilyesmi? volt valami, ami utalt a valódi tulajra?

Sziasztok,
visszaolvastam, néztem az oldalukat, de nem derült ki, hogy hogyért adják az autót
hil



A link neve


Helo

Én tőlük vettem a kocsimat anno még. A hirdetésben le volt írva, hogy van hozzá szervizkönyv, amikor meg akartam nézni akkor azt mondták nem találják de megkeresik nekem. Amikor mentem elhozni a kocsit körbenéztem a többi autót is és nagyon szerették kiszakogatni a gumikat amikor felrakták trélerre, az enyém is meg volt sérülve de a gumik kopottak voltak rajt szóval azzal nem foglalkoztam. Igazából nem volt velük gond nem azok a nagy dumás rábeszélősek hogy vedd meg mindenképp jobbat máshol úgy se találsz stb... csak azt nem értettem, hogy az autó olaszból lett behozva és az adásvételin ők mint bizományos értékesítők szerepeltek, az autó pedig magyar X tulajdonostól vettem és egy harmadik személy Y bankszámlájára kellett utalnom az előleget akit nekem úgy adtak elő, hogy ő az eladó.

Érdekes történet.

hil Elküldve: 2017-06-20 18:31 Társalgó

YELLOW írta:
b_imi írta: Yellow! Megnéztem a kátai verdát. Makulátlan. Ha kell VIN vagy egyéb infó írj.


köszi!
kereskedő normális volt? esetleg papírjait nézted? szervizkönyv ilyesmi? volt valami, ami utalt a valódi tulajra?

Sziasztok,
visszaolvastam, néztem az oldalukat, de nem derült ki, hogy hogyért adják az autót
hil

hil Elküldve: 2017-06-13 18:14 Klíma gondok

bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.


mindkét autóban digit, automata klíma van. én akkor is azt mondom, az enyém működik jól, na persze nem azért, mert az az enyém.
szerintem a kevés gáz pont nem tud jól hűteni. hisz kevés ahhoz, hogy végbevigye a folyamatot. a 1,5 fokot jó pár éve mérték, akkor nem mondta a klímás, hogy gond lenne. igaz nem volt a gáz mérve, de pont emiatt.
mindegy én érdekességből kérdeztem, mert szerintem az enyém jó. inkább érdekelt volna, kinek mit csinál, ha megy az autóval legalább egy fél órát klímázva és megáll alapjáraton, akkor kapcsolgat-e. mert szerintem kell neki.

Akkor nem hűt ha túl van töltve. Az alultöltés és gázhiány jele ha nagyon hideg' mivel a szekunder kör radiátora fagyni kezd. De akkor csöpög is.


Szia,
bocs, de ezt nagyon nem értem: ha kevés a gáz, akkor jobban hűt???

hil Elküldve: 2017-06-02 19:11 Futómû és hibái

Pocses írta:
Csabika136 írta:
Pocses írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor már szétszedtem a kocsim elejét hogy minden hibát kiküszöböljek rajta. Az jó is lett szerintem.
Még a telókat lehet hogy kidobom belőle valamikor, de amúgy rendben van.
A hátulját szerintetek mennyire érdemes szétszedni? Ott is szokott lógni minden? Vagy csak a jellemző dolgokat érdemes kicserélni aztán kész? Valami kopog hátul, de műszakin mindent rendben találtak. De akkor mi kopog? Rúgjam ki belőle a hátsó telókat? Dehát ez az! Vizsgán azt is padra tették és azt mondta az ürge, nehogy azt bántsam, mert a telók is tök jók. ???

Köszönöm!












Szerelőm mondása: azt cseréljük ami rossz!



Pocses! Ez nálad a "Nem tudom"? Mert ha igen, akkor nem kellett volna bonyolítani. Simán csak nem írsz semmit és kész is.


Nem kérlek, simán azt írtam amit Lendvai Attila szerelő szokott mondani. De akkor ezúton kérnék suldigungot!

Atyavilág és mindezt a kertben, ennyire elvetemült még és sem vagyok. Nekem legnagyobb műveletem a hátsó kerékcsapágy csere volt hasonló körülmények között, igazi szopás volt, soha többet!

hil Elküldve: 2017-05-28 19:55 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
Trym84 írta: Sziasztok

Elnézést a késői válaszolásért, de tegnap ünnepeltünk és sikerült beb...nom!

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, és a véleményeket! Igen, erről az autóról van szó, amit belinkelt valaki lentebb! Az a baj, hogy én nem értek hozzá így mint Ti, a szép, és patika állapotúra azt értettem, hogy egy 2002-es autóhoz képest teljesen jól néz ki! Belül oké hogy karcos a kis lenyitható izé a műszerfalnál, de kit érdekel? 996 vagyok, az meg már majdnem ezermester! Megoldom az ilyesfajta problémákat, imádok barkácsolni, bíbelődni ilyenekkel! Engem az érdekel, hogy mind kasztnira, mind pedig motorra tökéletes állapotban legyen! A futott kilométerről meg annyit, hogy nekem is feltűnt ez a hirtelen sok kilométer belerakás. 123606 van a hirdetésben, most meg 175.000 km körül...

Ami pedig az eladó korrektségét illeti: Szerintem ha lenne valami komoly sérülés a kocsival, és újrakezelték, akkor nem mondta volna hogy bárkit hívhatok, alánézhetünk, bármit átvizsgálhatunk, stb... Bár lehet így akar megvezetni, kitudja...

Egyébként van közületek olyan, aki a közelben lakik és eljönne velem megnézni a kicsikét? Természetesen nem ingyen kérném! Mert az oké, hogy van autószerelő ismerősöm, de ő nem BMW specialista, és emiatt tartok attól, hogy ő nem fogja meglátni azt, amit Ti igen!

Képeket akkor így már nem linkelek be, mert tudjátok, melyk kocsiról van szó.



Jobban átnéztem a képeket.
A lámpánál a pöckök el vannak repedve(amik a plexit tartják),tehát kiszedték a plexit.Talán új a búra,vagy csak felpolírozták.Ha visszaszerelésnél nem cserélték ki a gumi tömítést,akkor a lámpa valószínűleg be fog ázni,párásodni fog.A pollenszűrő szélén futó kábelvezetőt is szétbontották valamikor,a végén látszik.Nem tudták utána rendesen összerakni.Középső szellözö rostély is repedt.Ez akkor van,ha szakszerűtlenül szedik ki a szellőzőrostélyt.Valamiért ezt is szétszedték valaha.A lökhárítók szélein jön le a festék.Ez újrafényezésre utal,ami nem túl jó minőségű.Az elején túl kevés a kavics nyom,és a tükörlapok hátoldala is kavics,illetve bogárnyom mentes.Ez is újrafényezésre utal.A vezetőoldali ulés széle kopott,az állapota alapján sokat mentek a kocsival.Sokszor ki-be szálltak.A vezetőoldali ajtó alja(nyitott állapotban lévő képen látszik) rohad.A csomagtérajtó szélén is láttam kis rozsdát.Az autó bal oldalán a páralehúzó lécek furán állnak.Vezetőoldali el van repedve,az utasoldali nincs rendesen a helyén(tehát ezt is leszedték valamiért).Az első lökhárító jobb oldala rosszul áll (szembe kép).Ez is újrafényezésre utal.Első lökös díszléce(rendszám bal oldala melletti része)sincs a helyén.Tehát leszedték valaha.Egyenlőre ennyi.Ezek nem nagy hibák,de már hazudik a hírdető,hogy gyári a fényezése.Festék rétegmérőt vigyetek,szerintem meg fogtok lepődni...

nagyon csálén áll csomitető, néhány elem más színű

hil Elküldve: 2017-05-28 09:18 Autóvásárlás

Trym84 írta: Sziasztok

Elnézést a késői válaszolásért, de tegnap ünnepeltünk és sikerült beb...nom!

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, és a véleményeket! Igen, erről az autóról van szó, amit belinkelt valaki lentebb! Az a baj, hogy én nem értek hozzá így mint Ti, a szép, és patika állapotúra azt értettem, hogy egy 2002-es autóhoz képest teljesen jól néz ki! Belül oké hogy karcos a kis lenyitható izé a műszerfalnál, de kit érdekel? 996 vagyok, az meg már majdnem ezermester! Megoldom az ilyesfajta problémákat, imádok barkácsolni, bíbelődni ilyenekkel! Engem az érdekel, hogy mind kasztnira, mind pedig motorra tökéletes állapotban legyen! A futott kilométerről meg annyit, hogy nekem is feltűnt ez a hirtelen sok kilométer belerakás. 123606 van a hirdetésben, most meg 175.000 km körül...

Ami pedig az eladó korrektségét illeti: Szerintem ha lenne valami komoly sérülés a kocsival, és újrakezelték, akkor nem mondta volna hogy bárkit hívhatok, alánézhetünk, bármit átvizsgálhatunk, stb... Bár lehet így akar megvezetni, kitudja...

Egyébként van közületek olyan, aki a közelben lakik és eljönne velem megnézni a kicsikét? Természetesen nem ingyen kérném! Mert az oké, hogy van autószerelő ismerősöm, de ő nem BMW specialista, és emiatt tartok attól, hogy ő nem fogja meglátni azt, amit Ti igen!

Képeket akkor így már nem linkelek be, mert tudjátok, melyk kocsiról van szó.


Szia,
Oszták autó: én nagyon megnézném az alját, a sárvédő íveket (belülről), ajtók éleit, akár endoszkóppal az üregeket, mert tapasztalatom szerint az onnan származó autók nagyon rozsdásak tudnak lenni.

hil Elküldve: 2017-05-02 16:55 Centrálzár vezérlő, grundmodul

[quote="aadaaz"
Szia!

Látom kicsit okoskodós személyt tisztelhetek benned, ezért ajánlom, hogy mégegyszer olvasd végig amit írtam.(ha a modult cserélek akkor kell tanítani---Ezt írtam)

2 db NEC EP2F-B3G1ST relék megérkezett--kicseréltem és nem ezek a bűnösek!

Valamint lehet itt kapni kb.: 60-70 Eur a modul ára. Egyszerűbb ha valaki innét rendel. Augsburgi bontót kell keresni!!!!

Üdv.: J[/quote]
Miért is????

hil Elküldve: 2017-04-08 19:10 világításmodul programozása

Pitykoo írta: Hali!
Azt hogy lehet felprogramozni, hogy a kocsit mikor lezárom vagy kinyitom akkor a helyzetjelzőt felkapcsolja egy pár másodpercre?!
Tompítottal már láttam de helyzettel még nem. Mármint működve..
De hogy hogy és hol kell felprogramozni az passz...
Előre is köszönöm!


NCSExpert:
QUIT OPT ENTSCH optical acknowledge remote un-locking (2 flashes) nyitáskor irányjelző 2x villan

QUIT OPT SCHAERF optical acknowledge remote locking (1 flashes) záráskor irányjelző 1x villan
Ha nincs benne gyári riasztó, akkor a nyitás visszajelzés kicsit bonyibb, de megoldható.
Talán még a BMW Scanner 1.4-el is be lehet állítani




hil Elküldve: 2017-03-31 13:58 E46 Óra

Sziasztok,
még egy kérdés: e46 műszercsoport, a facelift előtti és utáni kompatibilis egymással? Real OM szerint más a száma, mivel más a tároló IC, az fl. előtti átírható az utáni már nem, de egyébként működne?

hil Elküldve: 2017-03-30 17:24 E46 Óra

borbelyi írta:
hil írta: Sziasztok,
kérdésem az lenne, honnan lehetne venni (lopni , beszerezni, kapni, stb) e46 európai Km óra számlapot. Van egy Angol műszer egységem és azt szeretném betenni, de az Angol formátum eléggé zavaró, ezért szeretném kicserélni a számlapot.
Köszi előre is,bye: hil
ui: elfogadható áron komplett manuál váltós, benzines, fl. műszeregység is érdekelne, vagy Fl. előtti, ha berakható és használható is Fl. autóba.



Székesfehérváron van 3-as BMW bontó. Sok mindenük van, jó áron! Telefonjuk: 06203617178
Tudom őket ajánlani!

Köszi, de általában angol autókat bontanak, már több helyen is érdeklődtem

hil Elküldve: 2017-03-29 17:55 E46 Óra

Sziasztok,
kérdésem az lenne, honnan lehetne venni (lopni , beszerezni, kapni, stb) e46 európai Km óra számlapot. Van egy Angol műszer egységem és azt szeretném betenni, de az Angol formátum eléggé zavaró, ezért szeretném kicserélni a számlapot.
Köszi előre is,bye: hil
ui: elfogadható áron komplett manuál váltós, benzines, fl. műszeregység is érdekelne, vagy Fl. előtti, ha berakható és használható is Fl. autóba.

hil Elküldve: 2017-03-27 19:14 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Sziasztok,
szerintetek érdemes lenne?
2 éve Székesfehérváron kamerás felvétel alapján megbüntetett a közterület felügyelet 50000 pénzre, mert szabálytalanul sikerült befordulnom egy utcába. Én utaltam a bünti összegét. Most derült ki, hogy a közteresek kamera felvétel alapján nem, csak helyszínen bírságolhatnak. Mint ismert, a pénzügyi dolgok elévülése 5 év, a közlekedési szabálysértéseké 4 hónap. Ezek alapján ők már a rendőrség felé nem továbbíthatják az ügyet, én viszont az 5 éven belül vagyok. Már írtam levelet a hivatalnak, amire felháborító módon nem válaszoltak. Érdemes lenne perre vinnem a dolgot?
bye: hil

hil Elküldve: 2017-03-19 10:52 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

mici1974 írta: üdv!lenne egy kérdésem az autó alján a kipufogó rendszer alatt van valamilyen merevítő ami nekem hiányzik nem tudja valaki mi a annak a pontos neve mert rendelni szeretnék hozzá?az fogja azt a burkolat lemezt is mert nekem az most kicsit lóg és hozzáér a kipufogóhoz és zörög!

a motor alatti lemezre gondolsz, ami az első hídra van felcsavarozva? Ha igen, arra nagy szükség van, rá is van írva, hogy annak hiányában tilos használni az autót, fontos merevítő szerepe van