Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2010-08-10 21:53 Autómata váltó hibakód

Sziasztok!
Nem teljesen ide tartozik, de megkérdezem, mitől melegedik egy aut váltó? Inkább forr, mint melegedik, 900m táv, 1500 rpm-en és forr benne az olaj. Ez egy átalakított váltó, ami autóból származott és csak a semleges, valamint kézi kapcsolással a 2. fokozat és a hydrokuplung van benne használva és egy V8 kb 4000 ccm 350Le motorhoz kapcsolódik (Oldsmobil).

hil Elküldve: 2010-08-08 19:55 Ajtónyítási Gondok!

Amcsi írta:

Nem sértődtem meg hisz nem a homokozóban vagyunk. Mindössze nem tetszik az, hogy újonc létemre bizalommal fordulok a nálam tapasztaltabb márkatársak felé és ahelyett hogy már elsőre kiírta volna ezt az instrukciót az első topicban, inkább "nem épp kedvesen" elküld egy másikba. Ezzel még nem lenne baj. De miután a másodikban leírom hogy amiket ott felsorolnak nekem nem jött be és újra segítséget kérek még elküld melegebb éghajlatra, hogy ugyan olvassak már utána mégegyszer...
És nem igazán jutott el hozzá hogy nem a szemeimmel van baj hanem a kulcsommal. Az meg hogy ezek után nincs válasza a problémámra és ezt azzal palástolja hogy belém köt, nem az én hibám.
Nem vagyunk barátok, sőt még csak nem is ismer. Én is tisztelettel kérdeztem révén hogy "újonc" vagyok és az én hozzám szólótól is elvárom ezt, aki felőlem lehet a BMW-k Istene is.
Amit meg a másik topicban írtam nem az ő hozzászólásához fűztem uh "akinek nem inge...".



Szia!
Yellow pont nem az a fórumtag, aki meg szokott sérteni , vagy el szokott küldeni akárkit is, Ő inkább mindig segíteni akar, még akkor is, ha nem is biztos a dolgában teljesen.

hil Elküldve: 2010-08-07 20:08 BMW autókulcs

Amcsi írta:

Végre egy értelmes válasz.Köszönöm.
Tehát mennyek be a szervízbe és ott megtanítják a kulcsomat.Max fizetnem kell érte...na nagy bumm.
Ennyire voltam kíváncsi.Még 1szer köszi.


Mennyek= menjek

hil Elküldve: 2010-08-07 20:07 Ajtónyítási Gondok!

Amcsi írta:

Nézd mint azt leírtam végig olvastam a topicot és ezt már kipróbáltam. Nem jött be.
Ráadásul már azt is leírtam nincs másik kulcsom csak 1.
És igen ebben az estben nem számít a pénz, hisz az autóra jelenleg még 1 milliót kell költenem hogy talpon legyen. Ebben az esetben ha még "pár ezret" ki kell fizetnem hogy a kulcsa is működjön vagy esetleg legyen egy új is hozzá hát legyen, belefér a keretbe.mindössze csak megoldást kerestem a problémámra.
És végülis igazad van ez egy BMW...



Jó lenne mindezt sértődés nélkül, hiszen itt mindenki segiteni szeretne a Te problémád megoldásában....
Bocs!

hil Elküldve: 2010-08-05 19:28 CARSOFT 6.5 PROBLEMA!

surae36 írta: Üdv!

Ide írom, de nem teljesen ide tartozik a kérdésem. Most szeretnék venni ilyen CARSOFT 6.5 eszközt. Az lenne a kérdésem, hogy honnan lenne érdemes megrendelni? Válaszotokat előre is köszönöm.

Vatera, Fulldiag (www.fulldiag.hu), esetleg Ebay

Ebayról többször hallottam, hogy az interface doboza üres volt, nem lehetett megreklamálni a dolgot. Vaterán időnként szokott lenni elég változatos árban (15K és 25K között). Fulldiag drágább, de megbízható, hiba esetén reklamálható.

hil Elküldve: 2010-07-28 21:58 E85 Bioetanol es a BMW

tsabko írta: [

E85 számológép

Benzin átlagos ára 335Ft E85 helyi ára 240Ft
Átlagfogyasztás eddig 10.5L/100km Várható túlfogyasztás 28%
Éves futásteljesítmény 10000km
Benzin éves költség 348 600Ft E85 éves költség 322 560Ft
Megtakarítás évente 26 040 Ft Átalakítás megtérülése 29 hónap

plusz számoljatok rá a powerkit árát 42-50e.ft + beszerelés 12-20e.ft meg a többit és máris nem pluszban hanem mínuszban vagyunk!!!
Nem pedig a +Megtakarítás évente 26 040 Ft
Hanem mínusz 31-35.000ft!!!
Vagy nem jól számoltam!


Elgondolkoztató! Most látom, övé az az oldal...... Így már érthető, el akarja adni a sz... ját.

hil Elküldve: 2010-07-28 21:23 E85 Bioetanol es a BMW

Robinson írta:

Én nem értek hozzá, így nem tudok semmivel érvelni, csak azzal, amit a végén írtál, és én is mindig ezt mondom mint laikus:

"Szerintem amit benzinre találtak ki, azt úgy javasolt használni, már aki hosszútávon gondolkozik."


Úgy látom, ez az Eliza69 minden autós fórumot teleszór ezzel a szeméttel, gondolom fizetést kap érte.......
Akit érdekel, az megtalálhatja az erre vonatkozó írásokat, aztán nosza rajta, a felelősség az övé, de ne próbálja ezt másra ráeröltetni.

A néhány évvel ezelőtti próbálkozások dugattyús repülőgép motorok terén történtek, de suttyomban, olyan módon, hogy a 100-as repbenzinként árult benyában ez is volt, aztán jöttek a titokzatos meghibásodások a műanyag, gumi alkatrészek szétmállása okán dugulások, motor leállások. Kb 8 éve volt, a TV is foglalkozott vele, hatalmas botrány volt.



Ja és, hogy konkrét dolgot is írjak: keverj össze benzint vizzel, rázd össze, szét fog válni. Tedd ugyanezt alkohollal, gond nélkül keveredik, nem válik szét többé. Az alkohol felveszi a vizet, még a környzeti párából is, ezáltal a henger belső fala, és minden ami a tüzelő anyaggal érintkezik, mintha vízben áztatnád. Ebből gondolom józan ésszel belátható a következmény.

hil Elküldve: 2010-07-28 21:10 E85 Bioetanol es a BMW

ELiza69 írta: Sziasztok!
A bioetanol nem vágja tönkre a kocsit, ha tudod hogyan kell okosan használni és nem össze-vissza hűbele Balázs módjára tankolsz.

Használjon benzin helyett E85-öt 100%-ban! ( E85 átlagár jelenleg 240 Ft / liter )

Tudjon meg többet az E85-ről, az átalakításról, és az E85power bioetanol átalakító kitről!
Számolja ki az átalakítás megtérülési idejét a honlapon található kalkulátorral!
Nagyobb teljesítmény, kevesebb költség, környezetvédelem!

http://e85power.hu

A honlapon térképes E85 kútkereső, és beszerelő partner kereső is működik! Az országban
már több mint 300 helyen lehet tankolni E85-öt!




Jó ez a reklám, köszi, hajlanék is rá de: az etenol eléggé agressziv anyag. A gumi és műanyag dolgokat hosszú idő alatt (1-2 év) tönkreteszi. Hosszú távon nem egészséges a henger belső falának (intenzív korrózió), szelepszár szimmeringeknek, stb.
Nekem legalábbis ez jött le, pár éve volt ezzel próbálkozás és ezek megdönthetetlen tapasztalatok. A gyujtás hozzá állítása nem gond, nem ez a probléma okozója. Szerintem amit benzinre találtak ki, azt úgy javasolt használni, már aki hosszútávon gondolkozik.

hil Elküldve: 2010-07-25 11:18 Ajtónyítási Gondok!

calibra írta:
hil írta:
calibra írta: Ezt a gm5-öt kis öntapadó hűtőbordákkal oldottam meg...hátha beválik ,mert burkolat nélkül simán kapcsoltak a relék.
A riasztót a fedélzeti számítógépen hogy lehet ki/be kapcsolni? - Csak hogy biztos legyek benne mi miatt nem műxik.



Mechanikus relére hűtőborda??? Bocs, de ez számomra vicces!



Hát lehet, hogy vicces de azért a relébe is van tekercs ami melegszik.De egy próbát megér, nem került semmibe eddig, csak még az esős idő miatt nem tudom kipróbálni normálisan.De mint mondtam burkolat nélkül simán működött a zár.


Azoknak aa reléknek a tekercsei nagyon kis áramokat vesznek fel, mitől melegedne? Ha be van égve az érintkező, akkor a hűtés azon nem segít. A vezeték, ami a csatlakozótól vezet a mozgó érintkezőkhöz, az lehet rosszul beforrasztva, esetleg forrasztás nélkül, hideg elnyomással van csatlakoztatva, azzal lehet baj (láttam már ilyet többet is), de ezen a "hűtés" szintén nem segít, mert a relé házától viszonylag távol van és mint tudjuk, a levegő jó hőszigetelő

hil Elküldve: 2010-07-24 20:55 Ajtónyítási Gondok!

calibra írta: Ezt a gm5-öt kis öntapadó hűtőbordákkal oldottam meg...hátha beválik ,mert burkolat nélkül simán kapcsoltak a relék.
A riasztót a fedélzeti számítógépen hogy lehet ki/be kapcsolni? - Csak hogy biztos legyek benne mi miatt nem műxik.



Mechanikus relére hűtőborda??? Bocs, de ez számomra vicces!

hil Elküldve: 2010-07-23 14:23 Extra gyors találkozó!

Woockie írta: Sounddal beszeltuk meg mielott elmentek nyaralni, h itt a jo ido, lehetne a Velencei-tonal pancsolni meg sutkerezni a napon. Mit szoltok a szombathoz? Yellow, jossz?



Ne bántsátok már Yellowt


hil Elküldve: 2010-07-18 17:35 CARSOFT 6.5 PROBLEMA!

Danny999 írta: Sziasztok.

A kerdesem az lenne, hogy ha radugom az autora az OBDII-es csatlakozot, es a masik vegere meg egybol a laptopot az ugy mukodik?
Tudja olvasni a dolgokat?
Rendeltem az e-bay-en egy un. BMW scannert, de bovli es nincs a csatlakozon minden fog beforrasztva.
A leirasban ugy kuldtek, hogy csatlakoztatni az OBD-t,onnan azt egy kis dobozkaba, es ugy a laptop.
Aki tud valamit az irjon.

Udv. mindenkinek...



Kétféle Carsoft létezik: Az Ebay-os, meg általában, ahol van egy kábel, amit a laptopba kell dugni, másik oldalát az interfaceba, onnan másik kábel az OBD II, vagy a kerek csatlakozó. A másik a FullDiagos, nála az OBD csatiban van az interface és abba (OBD) lehet dugni a kerek csatlakozós kábelt. Nem is kell minden lábnak beforrasztva lenni, de Neked valószínűleg "elfelejtették" elküldeni az Interfacet

hil Elküldve: 2010-07-15 07:04 Ajtónak nyitás

YELLOW írta:

haveromnak passat B6-os metalfekete, és nem látszik semmi... vagy újra lakkozták volna, csak azt nem mondták neki?



Több festővel beszéltem, mind azt mondta, hogy a lakkot telibe fújják. Én sem hittem, az én autómon javítottam, valóban nem lehet egybe polírozni, legalábbis nekem nem sikerült, így marad a lakk telibe fújása

hil Elküldve: 2010-07-14 21:40 Ajtónak nyitás

martin írta:

hello

bocs, hogy nyitottam egy topicot ez miatt nem szoktam ilyet tenni csak nem találtam olyan topicot amibe ez megfelelt volna, de még egyszer sorry érte.

másodszor ilyen feltöltés és egybe polírozást kicsinál és mennyi idő alatt van kész? Vagy hol lehet ilyen után érdeklődni. Melyik fényezőnél. Üdv


Az itt a baj, hogy mint látom metál az autód, és a lakkal az egész elemet telibe fújják, mert nem lehet szépen eldolgozni a lakk folt fújást

hil Elküldve: 2010-07-12 20:29 Motorolaj

Zolee írta: Egyrészt egyetértek a hozzászólásaitokkal, de:
Adalék - nem véletlenül írtam h dúrva anyag, csak óvatosan a használatával!
Mosóolaj - ez is majdnem üzemmeleg, mivel a fáradtolaj leengedését követően azonnal beöntöd. Nyilván nem használ a motornak egy nem megfelelő olaj, de itt nincs szó használatról, kb. annyit ártasz vele a motornak, mint télen egy -20 fokos hidegindítással. A maradéktalan leengedés nagyon fontos - fel kell bakolni elöl az autót így gyakorlatilag minden kifolyik, továbbá ezért írtam h majd 1 napig csöpögtetem, de vmennyi nyilván így is marad benne. Sztem kevesebbet árt az a max. fél dl nem minőségi olaj, mint a nem megfelelően leengedett, meglehetősen koszos és elhasznált minőségi fáradtolaj.
Orsóolaj - tudtommal a leghígabb olajak egyike, mosásra - a fentiek betartása esetén - sztem tökéletesen alkalmas.
Viszont BarG megoldásánál - olajteknő levétel és tisztítás nincs jobb. Továbbá: 'A lényeg, hogy se rossz minőségű olajból, se a mosóadalékból ne maradjon abban az olajban, amivel aztán járni fogsz.'

'Bocs, de a mosóolaj nem egyenlő az orsó olajjal!' - Köszi! Tudom, sztem egyszer sem állítottam h egyenlő a kettő - csupán alternatívának írtam.


Régen (Lada), olajcsere előtt öntöttem bele mosó olajat, kurblival sokszor átforgattam a motort (nem indítottam be!) majd leengedtem. Hogy minek mindezt, nem tudom. Ma már nincs kurbli, nem tenném. Bár a dizelben teljesen felesleges, mert olajcsere után pár száz Km után akármit is csinálsz kátrány cirkulál a rendszerben, legalábbis a szinét tekintve. Nem tiszta motor.....