Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2010-05-27 21:53 Belsõ

[quote="MavericK"]
Ilyen ragacsot nem lehet kapni? Mert hopisztolyom nincsen. En mondjuk Palmatexet hasznaltam, abban meg nem csalodtam eddig...

[/quote

A fekete ragacs ügyében az NT autónál érdeklődtem, nincs. A Pálmatex azért nem lesz jó hosszútávon (bár sok helyen nagyon jó) mert a régi felkent ragacstól el fog válni idővel, azt pedig nem lehet maradéktalanul eltávolítani. Az a fekete, kb 80 foknál lágyul meg és kihülés után is teljesen rugalmas marad. Más megszilárduló anyagot nem használnék ide, de azt nem tudom megmondani, hogy miért nem, de talán a Pálmetex-el kapcsolatban leírtak miatt. Ezek a ragasztások nem maguktól váltak el, hanem a nem megfelelő visszarakás miatt.



hil Elküldve: 2010-05-27 21:02 Belsõ

MavericK írta:

On Nyert Uram! Igazad volt, az ajtokarpit mogotti szigeteles engedett el. Az alja teljesen szabadon logott a levegoben, ott folyt at a viz, ami az ablak mellett csorgott be. Megragasztottam, holnap megnezem hogy sikerult, addig nem is teszem vissza az ajtokarpitot.


Én úgy csináltam, hogy leszedtem azt a fekete ragacsot (nem mindet persze), gurigába gyúrtam, vissza a helyére, aztán hőpuskával melegítettem és visza nyomtam. Nagyon jó lett. Alőször időhiány miatt én is ragasztottam, 3 nap múlva leszedtem és a ragasztás elvált. Jó az a fekete ragacs nagyon, javaslom ezt, ha végleges megoldást akarsz. Most az összes ajtót megcsináltam, nem sajnálva rá az időt.

hil Elküldve: 2010-05-23 20:13 Egyenetlen alapjárat

dfle írta:

Ami be van karikázva, az a kartergázszűrő!


Akkor jót néztem. Az is teljesen tiszta volt, de szűrőt nem láttam benne, szét pedig nem szedtem. A csőbe belefújva szelelt, az úgy normális, vagy ebben van a membrán, ami az én esetemben, mivel átfújható volt, át van szakadva?

hil Elküldve: 2010-05-23 18:19 Egyenetlen alapjárat

Robin68 írta:


Ehhez nem kell leengedni a vizet .Ennek a levegőhöz van köze. A csere sem igényel különösebb tudást, bár célszerű utána egyből gépre rakni.
A képen látni hátul a bilincset, azt kell meglazítani, elöl pedig a fém pöcköket kipattintani, majd kivenni a helyéről a hengert. Vagy ha csak maga a műszer van cserélve ház nélkül, akkor azt a csatinál a két csavar tartja. Mindenesetre óvatosan kell bánni vele mert ha sérül akkor nem olcsó játék .


Szia! Erőt vettem magamon és kiszedtem a kartergáz csövet. Gondolom azt csináltam a Real OM-en néztem meg. Nahát az patyolat tiszta volt, a cső mellé volt fogatva egy másik cső, amiből dölt a hűtő folyadék. (Útállom ezt az anyagot, mert tegnap vízpumpát cseréltem, meg egy E36- ban hűtőt.) Volt a cső végén egy valami, meg tudná mondani valaki, hogy mi ez, és hogyan működik?

Az alapjárattal nincs semmi baj, csak vákum van az olajbetöltő nyílásnál



hil Elküldve: 2010-05-22 21:16 Manuális klíma - Digit klíma

csmester írta:
Akkor a Loctite márkájút kipróbálom. Amúgy milyen időközönként kell ezt megcsinálni?



Én tavaly tavasszal csináltam meg egyszer, azóta nincsen szag (bár a kondit mindig korábban kapcsolom ki, hogy ki tudjon szellőzni). Azonos használat mellett a habosat kb havonta kellett alkalmazni.

hil Elküldve: 2010-05-22 21:04 Manuális klíma - Digit klíma

csmester írta: Üdv.
Mostanság érdekes szagok jönnek a szellőző nyílásokból a venti bekapcsolása után.
Konkrétan büdös. Segítsen valaki, hogy mivel tudom ezt megszüntetni,vagy kifertőtleníteni.
Előre is köszi.


Lehet kapni többféle klíma tisztító sprayt, én kétfélét használta:
1.hab formályú spray, be kell fújni a szellőző rácsokon, várni és kész
2. összes ablakot felhúzni motor beindít, klíma be max fokozat, venti szintén és az első ülés elé téve a palackot beütni a tetejét és menekülni az autóból. Kb 15 percig kintről figyelni és ennyi. Ez utóbbi szerintem sokkal jobb, én azt hiszem, Loctite márkájút használtam és a Lángban vettem tavaly.

hil Elküldve: 2010-05-22 13:11 Üzemanyag fogyasztás

Tiba írta:
töltsd már ki az adatlapod


Megtettem

hil Elküldve: 2010-05-22 12:40 Egyenetlen alapjárat

Robin68 írta:
dfle írta: Köszönöm a képet! Megkérdezhetem, hogy te miért kellett kicseréld? A "nem olcsó" az mit jelent? Honnan lehet tudni, hogy ki van purcanva? Szerintetek az én vasam tünetei légtömegmérő gyanús?


Nekem kiírta a gép, hogy csereérett . Meleg motornál ingadozott az alapjárat, néha le is állt. A "nem olcsó" az a BMW-nél 93.000Ft. De ha beszélsz Rhantos guruval akkor ugyanezt olcsóbban be tudja szerezni . Sőt érdemes megkérdezni előbb őt, hogy mi lehet a hiba oka. Nem éri meg olcsó utángyártott csodát megvenni mert az nem bírja egy évig sem (sajna ilyen volt nekem is benne előtte).





A hűtő folyadékot le kell engedni hozzá?

hil Elküldve: 2010-05-21 18:21 Egyenetlen alapjárat

SziasztokT Ide írok, mert ez lesz a baj következménye, még nem áll fenn. Motor: M43TU és ha leveszem az olajbetöltő kupakot, akkor ott vákum van, tehát a kartergázszűrő! Kérdésem: mennyire nagy munka, elég kitakarítani, ha a membrán szakadt, akkor csak azt lehet-e cserélni (mármint lehet-e kapni csak membránt), hogyan fogjak hozzá?
Minden használható infót örömmel fogadok!!!!!

hil Elküldve: 2010-05-19 20:33 Újítások

Szia Robinson!
Nem lehetne olyat betenni, hogy bizonyos felhasználó(k) írásait le lehessen tiltani, vagyis, hogy azok nálam ne jelenjenek meg???

hil Elküldve: 2010-05-19 17:29 angel eye

Prof írta:

Kár hogy gyárilag nem szereltek angel eye t az e46 ba még extraként sem ha lenne gyári biztos raknék bele de az ilyen utángyártott dolgoktol nagyon kiráz a hideg






hil Elküldve: 2010-05-19 17:16 DSC

YELLOW írta:

kikapcsolni úgy tudod még, hogy kiveszed a bisztijét.
ASC-nél csak a kipörgő kerekekt figyeli, és azokat fékezi.
DSC-nél a kipörgő kereken kívül, figyeli a kormányelfordulás szögét, a motorerőt/fordulatot, talám még az oldalirányú elmozdulást is (csúszás) és mind a négy kereket egyenként tudja fékezgetni.



biszti= bizti

hil Elküldve: 2010-05-18 18:27 Társalgó

Prof írta: Uj hét ujabb BMWs vackokat dobált be a postás a ládába




Sötétedő tükröm nekem is van (a szekrényben), mert megbeszéltem magammal, hogy jobb az, ha én állítom a tükröt és nem egy "hülye automatika" így mindjárt jelentős munkát is megspóroltam magamnak.

hil Elküldve: 2010-05-16 11:46 kézifék jelző lámpa sárgán világít

ihorvath írta: Sziasztok!

Reggel iunduláskor, mikor kiengedtem a kéziféket, a piros visszajelző sárgán világított tovább. Mellette a kipörgésgátló elektronikája is világított, a DSC gomb megnyomására nem reagált semmit. Menet közben sem lett változás.
Mi lehet a baj? Nincs hozzá használati utasításom, így nem tudom megnézni.


Nem az ABS és a kipörgés gátló világít?

hil Elküldve: 2010-05-15 20:09 CARSOFT 6.5 PROBLEMA!

Joelondon76 írta:
Ez volt a megoldas! Koszonom szepen! Mostmar megvannak a hibak! kiolvastam a dme/dde-t
Mostmeg az a baj hogy nemtudom ertelmezni, meg kikell elemeznem, csak a fele code melle ir par szot, azt is a legtobbet nemetul! ami egyenlore meg mindig erthetetlen.. Megvettem ebayon KSD2-ot(service information/codes BMW group) ezen vannak code-ok, de tuti masformatumban... ahhhhh.
Szoval tudsz valami hiba listat amirol kitudom nezni pontosan mit jelentenek a code-ok?
Koszike!
Joe

Örülök sikerednek! Nem tudom, hogy lenne hozzá kód táblázat, ami nem jelenti azt, hogy valóban nincs is. Nekem ABS gondom volt, ott kiírta angolul, hogy a bal elsó forgás érzékelővel van a baj, nagy a légrés, vagy rossz a kuntaktus. Valaki mintha említett volna olyat itt a fórumon, hogy neki feldobta a kapcsi rajzot is, meg egyéb más leírásokat a javításhoz. de én úgy tudom, hogy a 6.5 ezt nem tudja.Azt úgy tudom, a 7.1 tudja, de az valami sok száz-ezer pénz, beszélgettem erről az itthoni képviselettel: A link neve

És még:
http://www.mavericktechnology....ft_bmw.htm" target="_blank">A link neve