Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2010-05-15 14:32 CARSOFT 6.5 PROBLEMA!

Joelondon76 írta: Ami megis tortent de mikor futatom a diagnostikat akkor elojon egy ablak hogy a CARSOFT.EXE hibat talalt es leall
Szoval mar az asztali gepet is kivittem a kocsihoz mert azon van gyari serial port..
gondoltam a laptopba illesztett expresscardal van a baj, de sajna az a baj hogy az asztali gepenis ezt teszi.. akarmit csinalok nemolvas es elojon...
Tud valaki ebben segiteni?
Koszi.
Joe


Semmit nem kell feltörni, a progi számos helyről, gond nélkül elérhető. Úgy telepítsd, hogy az egész progit felmásolod a vinyóra (pl asztal) és onnan indítsd a telepítést, utána törölheted amit felmásoltál az elején. Nem a felkinált parancsikont kell használni (ez nagyon fontos)hanem megnyitod a telepített filet: program files>BMW>CARSOFT 6.5 és itt egy piros négyszögben lévő CS V 6.5 fileből csinálj parancsikont az asztalon (pl) és azzal indítsd, működni fog.


És most láttam, hogy a priv címemre küldött leveledre megválaszolt írásom (amit azonnal megválaszoltam akkor) valahogyan nem ment el. Tehát nem nem válaszoltam kérdésedre!








hil Elküldve: 2010-05-13 20:10 Kilincs

bbali81 írta:

hát ez nagyon nagy


Azért az írásom első része korrekt (hengerzár kiszerelése), az nem vicc, és még hasznos is lehet.

hil Elküldve: 2010-05-13 20:08 Beázás!!!

kempelen írta:
Esetleg az üveg vízlehúzó gumija mögé juthat be víz és ott lecseppenve a fóliára csepeg és annak a belsején végigfolyva juthatna be az utastérbe.


Szerintem pontosan ez a történet. Az én ajtóimban viszont a kárpit alatt nincs fólia, csak az az alakra nyomot, szürke puha valami, ami nyúlós trutyival van az ajtóhoz ragacsolva. Nekem is ázott a b.hátsó ülésnél, de pont a napokban csináltam meg, azóta még nem jelentkezett a víz belül.

hil Elküldve: 2010-05-13 15:54 Kilincs

blasekati írta: zia! Tudtok segíteni, hogy kell leszedni a külsö kilincset az ajtókárpitbontás nélkül? Előre is köszi.
Üdv.: Blasekati

Úgy tudod levenni a kárpit lebontása nélkül, hogy előszőr kiveszed a henger zárat: az ajtó élén a hzárral egyvonalban van egy két részből álló kupak, azt ki kell venni, majd azt hiszem 5-ös Imbusz kulcsal ki kell csavarni a tartó csavarját, ügyesen, a csavart nem beejtve! A kulcsot a zárba téve, kicsit mozgatva, kifelé ki lehet húzni a hengerzár egységet. Beszerelésnél figyelni kell majd arra, hogy a zárszerkezetbe belemenő hengerzár nyúlvány (nem szimetrikus kereszt alakú) megf. pozicióban találkozzon az ellen darabjával. Ezután fogsz egy kb 10-es fúrót (mert ugye nem akarod levenni a belső kárpitot) és fúrsz a kárpitba ott lyukat, ahol a kilincs csavarját gondolod. Ha nem sikerül elsőre jó helyre fúrnod a lyuksit, akkor próbálkozhatsz tovább a fúrással. Ha stimmel a lyuk helyzete, akkor onnan egyszerűen ki lehet már csavarozni a tartó csavarokat, de vigyázva, hogy azok ne essenek be, mert akkor már le kell bontanod a kárpitot. Vagy a hzár egység kiszerelését követően pl. flexel levágod a kilincset.

Komolyra fordítva: az ajtókárpit leszedését nem tudod megúszni!







hil Elküldve: 2010-05-12 21:29 Lámpák_

Tiba írta: Itt felülről a 4. cucc van nekem.



Ha Vectra klubként vásárolsz, akkor 10% kedvezményed van!!!

hil Elküldve: 2010-05-10 21:26 Nem indul. please help me!

Joelondon76 írta: Szoval az enyem face liftes. most ott tartok hogy irtam a sracnak askitol a 002 BMW Car Diagnostic Scanner Tool 1.3.6 1.36 PA SOFT kiolvasot vettem hogy mondjon valamit vagy adjon egy masik softwaret hozza, de visszairt hogy nincs, de van a masik keszulekuk az tobb hibat felismer... vissa veszi ezt es fizetek ra a masikra ami.: BMW - the Carsoft 6.5 kit....
Mert az o allitasa szerint ez az elozo keszulek a hibak 80% at ismeri fel, tehat lehet ott a hiba a vezerlobe tarolva de tenyleg nemismert.. szoval fizetek, varok... aztan visszakuldom a regit..
Ma megjottek a BMW dvd-k is.. 5 dvd, minden szerelesi infoval...el is kezdem tanulmanyozni. Szoktal lenni msn-en?
Joe


Szia!
Sajna a P.A softhoz más progi nincs, a hibákat Hexa kódban irja ki, ami használhatatlan. A Carsoft már jobb, nekem van mindkettő meg Inpa is. Csatlakozva Tanóhoz javaslom itt nézz körül: http://www.fulldiag.fw.hu/

hil Elküldve: 2010-05-08 19:37 Társalgó

YELLOW írta:
nah jó de az a Te dolgod. mindegy nem az ilyenek alapján ítélik el a BMW-seket, mert Astra-val és a Kadett-tal is két helyre szoktam állni.


Én is szoktam tacskóba járni, a Fogarasi úti meglehetősen zsúfolt és szűk, mégis igyekszem 1 helyet elfoglalni csupán és ez szokott is sikerülni.
Nem lehet, hogy inkább pótleckéket kéne venned parkolásból??? (bocs, de ezt nem lehetett kihagyni)



hil Elküldve: 2010-05-08 19:18 Társalgó

YELLOW írta:

lakott területen ha akkora köd van, hogy alig látni valamit, akkor miért nem kapcsolhatnám fel a ködfényt? jobban látok én is, és jobban látnak engem is.
ködben próbáld ki, hogy helyzetjelző+ködlámpa... sokkal jobban fogsz látni. mert alul világít, és nem a ködbe bele, mint tompítottnál, ahonnan visszaverődik a fény...




Mert a Kresz így rendelkezik (ha teljesen be akarsz tartani minden (hülye) szabályt).
A helyzetjelző+ködlámpa nem csak köd esetén, hanem szürkületkor és este is használatos. A sok barom!

hil Elküldve: 2010-05-07 22:12 Társalgó

Woockie írta:
jokerface írta: Nekem ködlámpa használatért 30euro!

Utalni fogsz, de ezzel nagyon egyetertek. A kodlampa rohadtul tud vakitani, bar lehet, h csak a rosszul beallitottak, de ezekszerint 99%-uk rosszul beallitott. A masik kedvencem, amikor csak "egyik szeme" eg az autonak elol... ....es/vagy hatul. Sajnos Magyarorszagon egyiket sem buntetik, csak elvileg. Gyakorlatilag -asszem irtam mar- a rendor is siman "fel szemmel" jar...

Nem is az a nagy probléma, ha csak az egyik oldala világít. Az még elfogadott, de a helyzet jelzőnek mindkét oldalon jónak kell lennie. Én erre emlékszem. Sokszor lehet látni LAKOTT TERÜLETEN belül helyzetjelzővel + ködlámpával menő autót. Soha nem fogom megérteni, hogy ebben mi a ráció, mert a tompított bekapcsolásához egy mozdulat kell (egy kapcsoló), a helyzetjelző és ködlámpához viszont kettő (két kapcsoló). Miért jó ez, hiszen nem is szabályos. Ha köd van és használom a ködlámpákat, de lakott területre érek, akkor azokat mindig lekapcsolom, majd országútra érve felkapcsolom. A Kresz is így írja elő. Naaaa ez azért nem azt jelenti, hogy betű szerint minden szabályt betartak, de igyekszem, mert a rendőrséget nem nagyon szeretem pénzelni.

hil Elküldve: 2010-05-05 19:36 Újítások

[quote="Robinson"

És ezek milyen tipusú leírások? Csakmert én úgy gondoltam, hogy amit küldtök, ha küldtök, ugyan úgy a cikkek közé kerülnek, azzal a különbséggel, hogy lesz a cikkek menüponton belül egy almenü "hogyanok" néven, és ott csak az általatok küldött leírások lennének. Én ennek örülnék a legjobban. Letöltések menü lesz, oda a nem általatok írt dolgok fognak kerülni. Gyári leírások stb.[/quote]

Persze, persze, így is jó, meg bármilyen más formában, egy a lényeg: közzé lehessen tenni más számára is.

hil Elküldve: 2010-05-05 19:30 manuális váltó

Prof írta:
Eapa írta:
Chipcad777 írta: Csáo!

210.000 km van benne. Olaj 1 éve lett cserélve. Hidegen - melegen is csinálja...nem veszek észre különbséget.


Olajszintet ellenőrizd. Az alacsony (kevés) olaj is tud ilyen tüneteket produkálni.
Vagy esetleg a kuplung munkahengert légtelenítsd ki. Több ötletem nincs.



Olaj szintet hol lehet ellenörzni a váltoban ?


Talán a jobb oldalán van a betöltő nyílás csavarja, ha kitekered és szintben van az olaj, akkor OK

hil Elküldve: 2010-05-05 07:28 koppanás hátulról váltásnál

ihorvath írta: Köszi!

Ez olyan 10 ezer körüli lesz. Javítást mondtam a szerelőnek, az volt rá a válasza, hogy "fasza". Gondolom ő is tudja, hogy kényes meló lezs.

Még annyi kérdésem lenne, hoigy ezt minél előbb kellene kicserélni? Vagy nem létfontosságú? (okoz-e más kárt, ha hanyagolom 2-3 hónapig.)

Csak mert kb 3 hónap múlva lenne rajta szervíz, és akkor egyben csináltatnám meg.


Nekem nem lett semmi baj belőle, úgy félév után sem

hil Elküldve: 2010-05-05 07:26 Ajtónyítási Gondok!

gergo75 írta:

A két nagy relé a központi zár reléi, azon belül is van két relé ami a fel és le mozgást vezérlik.
A kisebb relé pedig az ablak vezérléséét végzik, az enyémben csak az első ablakok elektromosak, ezért kettő van belőlük, ahol 4 ablak elektromos, ott 4 kis relé van.
Szerintem jó relé lett tisztítva.
Én így olvastam a külföldi leírásokban is amit ide linkeltek korábban.
De ha nem így lesz, mindenképpen jelzem.
Egyébként 15-6 euro körül van az ajtóvezérlő relének darabja szállítással Németországból.
Nekem az egyik egy picit jobban odavolt, ahelyett rendelek is egyet, hogy ez is legyen rendben az autóban.
Gergő


A fekete nagy relé itthon kapható, emlékeim szerint 1500-2000 Ft (ez tán 1 éve lehetett).
Újra olvastam a leírást, megnéztem a képet és azon a nagy fekete relékre front windows van írva.



A link neve

hil Elküldve: 2010-05-05 07:18 Üzemanyag fogyasztás

Sziasztok!
Nagyon nem hittem benne: hogy a töltő állomások tüzelő anyagai között ekkora különbségek vannak.Kb 10 éve mindig ugyanannál a kútnál itattam az autót. (régen Castrol, most Avia a neve). Mióta megvan a klubkártyám, áttértem az Agip-ra, így olcsóbb a benya mint korábban.3 itatás után vettem észre, hogy mintha jobban menne az autó és kevesebbet is fogyasztana. Régen, kizárólag Shell-nél tankoltam, addig, amíg egyszer olyan benyát kaptam, hogy úgy rángatott a motor, hogy majd kiestem az autóból. Erről mások is panaszkodtak akkor, azóta a kagylósat elkerültem. Akkoriban vezettek be náluk valami tisztító adalékolását, és Shell-es főember mondta, hogy emiatt mindig ott kéne tankolni, de ez lehet, hogy csak újabb vevő megnyerésének érdekében volt.

hil Elküldve: 2010-05-05 07:07 Autóvásárlás

vsop14 írta: rejtett kapcsolo, mechanikus vedelem, jol lathato, vilagos helyre allni.... ezekkel lehet vedekezni... a hiperszuper gps-es rendszerek loszart nem ernek....
vagy pedig pedig a meregdraga rendszerek nyujtanak megfelelo biztonsagot. skyguard, blue16, pajzs...

Vicsorgó, emberevő kutyus?