Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2010-03-03 21:38 320d Motor

KASZAMester írta: Na szép jo estét,jo szurkolást.
-elmondanám a diesel vitával kapcsolatosan az én észrevételemet,tapasztalatomat.
-mindenféle pártolás nélkül-kizárolag saját véleményem alapján.
-és mindenféle sértõdés nélkül...
-egyáltalában nem vok diesel párti,és mindigis távol ált tõlem a gázolaj szaga is.
-hozzám sokan járnak,sok diesel auto is.,több tuningolt,chippes,sûvitõ turbos,felhuzott dieselek,amelyek még 100kmh.-nál is rázzák a valagukat.
-de!!,töbnyire a látottak alapján iszonyatos,kormot eregetnek kifele,és joval több,elhasználodott,tönkre ment,cserére szorulo alkatrészt visznek,vesznek.
/turbo,befecskendezõk,fûzõtt motor..stb./
-én egyszerû ember vok,és ugy vélem hogy a legjobb tuning a benzines motor,és a köbcenti a legjobb tuning,és a gyári tuning.
-lehet diesel motort bántani,huzogatni,de hosszu távon nem lesz tartos.


Ez szép volt Imi!

hil Elküldve: 2010-03-03 19:47 320d Motor

Kristof77 írta:
Érdemes tudni, hogy általában a gyártók által a márkaszervizek számára rendelkezésre bocsátott szoftverek nem módosíthatók visszafele. Egyszerûsítve. Adott egy x autó 1.0-ás szoftverrel. Ez, ha frissítésre kerül egy 1.1-el, az visszafele nem "downgradelhetõ", mert a gép nem engedi felülírni, csak egy újabb azaz minimum 1.-es szoftverrel.


Szerintem lehet visszafelé butitani, csak elõtte szólni fog érte!

hil Elküldve: 2010-03-03 19:07 E46 karosszéria, lámpák, indexek

dio írta: Tudja valaki hol lehet venni új vagy újszerû bmw emblémát csomagtartóra és motorháztetõre. Megette az idõ.
(Láttam tök jót a bmw-tuning.hu oldalon, de 29.900 picit sok érte akármibõl is van!!!)

http://www.vatera.hu/bmw_emble...60147.html
http://www.vatera.hu/bmw_gyari...29709.html
http://www.vatera.hu/bmw_emble...04793.html

És még rengeteg van: Vaterán keress rá: BMW embléma

hil Elküldve: 2010-03-02 20:58 Karosszéria (javítás?)

Sziasztok!
Nem tud valaki Bp-n olyan fényezõt, aki vállal folt fújást metál fényezésen? Sokat kerestem már, de nem találtam.....

hil Elküldve: 2010-03-02 06:38 Hûtõvíz

Robin68 írta:
hil írta: Ma meglépett a hûtõ folyadékomból 2 liter. Pedig semmi oka nem volt rá. Lejtõn, orral lefelé álltam meg, aztán mikor mentem az autóhoz, láttam a tócsát. Nem tudtam beazonosítani, hogy honnan jött. Egybõl jelzett is a hûtõszint jelzõ. Járó motornál öntöttem bele kb két liter FORRÓ csapvizet, de nem tudtam légteleníteni a rendszert. Aztán mentem vele, folyamatosan figyelve a ............................


Megnyugtatlak pontosan ez történt velem is szombaton . Valószínû, hogy nem tekertem rá rendesen a kupakot mert indulás elõtt azért ellenõriztem a szintet és nekem is kb. 2 liter ment bele. Nem részletezem mert szinte minden így történt . Kivéve, hogy nekem -25° volt elõtte a fagyálló.


Kösz, megnyugtattál. Most reggel megnéztem, minden rendben van vele: szint jó, légtelen a rendszer.
Azon a 2 literen csodálkozok

hil Elküldve: 2010-03-01 21:49 Hûtõvíz

Ma meglépett a hûtõ folyadékomból 2 liter. Pedig semmi oka nem volt rá. Lejtõn, orral lefelé álltam meg, aztán mikor mentem az autóhoz, láttam a tócsát. Nem tudtam beazonosítani, hogy honnan jött. Egybõl jelzett is a hûtõszint jelzõ. Járó motornál öntöttem bele kb két liter FORRÓ csapvizet, de nem tudtam légteleníteni a rendszert. Aztán mentem vele, folyamatosan figyelve a t menü víz hõmérõjét, minden rendben volt, meg a folyás elõtt is. Aztán kútnál, kb 20 Km megtétele után megmérettem a fagyáspontot, -14 lett. Tél elõtt a termosztát csere után mérettem, akkor -50-nél is alacsonyabb volt, mert ész nélkül öntöttem bele akkor a fagyállót. Tudom, ez sem jó, lehet, hogy ez okozta, meg a melegebb idõ. Na szóval amikor most levettem a kupakot, ömlött ki belõle a lé. 100 m után hûtõszint lámpa, megálltam, már volt nálam deszt víz, öntöttem és tudtam légteleníteni is. Azóta (eddig) minden OK. Vajon mi lehetett? Igaz tegnap este megnéztem a szintet, lehet, hogy nem tekertem rá rendesen a kupakot? De akkor sem folyhat ki 2 l.
De a motort nem fõztem meg (legalább)

hil Elküldve: 2010-02-28 21:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
hil írta: A DIS-el még küzdenem kell, az NcsExpert német nyelvû, nem találom a lehetõséget, de akkor az Inpa nem is tudja ezt???


Ja, az INPA ezt nem tudja. Nézd meg a doksik között van NCS leírás hogyan kell használni CKM-re is. Nem bonyolult egyébként. Meg ott találsz fordítást is a németrõl angolra. Az excelest én fordítottam, abba csak az szerepel amit az én autóm mutatott, a másikban vannak olyan opciók is ami E46-nál nincsen.


Kösz Tano, a Tõled kapottal ügyködtem, de akkor jól láttam, hogy az Inpa ezt nem tudja. Még folytatom a próbálkozásokat, de nagyon hideg volt már.
Köszi mégegyszer!

hil Elküldve: 2010-02-28 20:24 Állandó morgó búgó hang:(!!!!!!!!!!!!!!

Isti írta: Az van benne mert a szerelõm megnézte!!!Azóta is hozzá járok,szervizre!!!De õ azt mondja várjam meg még megáll,aztán ráérek ezen agyalni!!!!!!


Ugyanezzel a koppanással volt dolgom, a 9-es szilentet kellett cserélni, nem kis munka:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;hl=38

Indulásnál (óvatosan, épp csak megmozdul az autó) alulról benyúlva a szilenthez, kézzel érezni fogod a mozdulását. A morgó hang hátulról valszeg kerék csapágy, annak a cseréje is kûzdõs, mert ki kell venni a féltengelyt, aminek a bordás része meglehetõsen rá van gyógyulva az ellendarabra. Az autót középen, hátul megemelve 3-as seb fokozatban 2000RPM-nél fonendoszkóppal hallgattam meg ( ) és tudtam eldönteni, hogy melyik oldal szól.

hil Elküldve: 2010-02-28 20:19 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

paircraft írta:
Szia, CKM-et NCSExprtttel, vagy DIS/SSS-sel tudsz állítani.

A nyitáskor és záráskori visszajelzést külön-külön lehet beállítani mind az indexet, mind a hangot...

Üdv,

p


A DIS-el még küzdenem kell, az NcsExpert német nyelvû, nem találom a lehetõséget, de akkor az Inpa nem is tudja ezt???

hil Elküldve: 2010-02-28 19:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Vettem egy Fulldiagos Inpa kábelt NcsEpert és Inpa progikkal. Mindkettõt felteleítettem a laptopomra, mûködik is, de sajna az Expert német nyelven, ami számomra értelmezhetetlen. Az a kérdésem, hogy az Inpa progival lehet-e CKM-et programozni, mert én nem találtam rá a lehetõségre? Az Expertel sikerült visszaállítanom egy kivétellel a korábban mûködõ funkciókat, amit nem találtam: nyitáskor, záráskor villanjon az irányjelzõ. Ezt korábban tudta. Hol találom ennek a beállítási lehetõségét? Mit is kéne keresnem, mert a német nyelvet nem ismerem, a többi megtalálása sem volt ez miatt egyszerû.

Lehet, hogy rossz helyre írtam, bocs!

hil Elküldve: 2010-02-26 18:07 BMW találkozó Balatonfüred 2010 06 19-20

MChris írta:
vsop14 írta:
MChris írta:
lepke írta:
vsop14 írta: csak az e46 klub van meghivva?

Helo
Minden BMW csapatot meghitvtunk
üdv zoli


:

akkor ez megiscsak soltvadkert feeling lesz?


Akkor csak tiszta legyen,Én magam E46-os és E34 klubot keresetem meg és maradt a Bimmer akitet én személyesen nem ismerek de minden talinkon több tagjuk is el szokott jönni (lásd a képeken) Mível aki én megkértem neki egy telefon software hiba miatt a szervízben legyalulták a telefon így minden Bimmeres ismerõs száma elveszett,ezért Hori segít benne,akinek mégegyszer 1000 köszönet!

Ezt a talit és most amit írok bántás nélkül teszem 4fõ szervezi:
Bacsek,Celtic,LeviM5 és jómagam,azért ezeknek a kluboknak szoltunk mert ezek a klubbok részben összefonodtak,van akinek 5er után most 3er van,van akinek mind a kettõ egyszerre...Ha Zoli arra gondolt hogy mint széria klubszinten akkor igen minden nagy klub meg lett hívva,ha a létszámra gondolot akkor nem,ettõl még aki más klubban is tag nem lesz kitiltva Mestert is szívesen látjuk függetlenül hogy szervezõje Soltnak.

Ha azt kérdezed hogy lesz sexy kocsimosás akkor nem (családok jönnek,ezért nem) lesz helyett a gyerekeknek program,nem lesz kocsiszétverés,nem lesz drift és akadály pálya

Remélem érted mire gondolok,gondolunk és itt és most nem kívánok többet Solt vagy nem Solt kérdéssel foglalkozni,nem hiszem hogy jó fényt vet mind a "Ti" és mind "Mi" klubbunk megitélésének ez,én megyek Soltra ha tudok...


Szerintem vsop14 a kocsi összetörõs feeling miatt aggódik, gondolom nem kíván ilyen programnak részese lenni, amitõl nem volt mentes a soltvadkerti vadulós...

hil Elküldve: 2010-02-26 14:56 lámpa

zsuri72 írta: Szevasztok!
Segítséget kérnék valakitõl, aki tudja, hogy a 2003-as 320 d sárga indexbúráit ki lehet e cserélni fehérre, és ha igen, a bontókban kb mennyiért lehet ezeket kapni. Elõre is köszi.


Nemrég dobtam ki két fehéret, mert nekem az volt és a sárga tetszik, bár 1999-es évjáratú volt.

hil Elküldve: 2010-02-25 21:32 Benzin VS Dízel

Csum írta:
SoundkeY írta: Nem veletlen valasztas volt, a ceges autora elirjuk es/vagy ocso

persze nem tudnak eleget hozni. Utszelit en se raknek bele.


ha esetleg van valakinek kamionos ismerõse aki adna le bp én vagy környékén az dobjon privit!!!


Lopott mûtárgyakat, kábítószert nagy mennyiségben felvásárolnék!! csak halkan, hogy a rendõrség meg ne tudja!

hil Elküldve: 2010-02-22 15:22 Benzin VS Dízel

Robinson írta: http://videa.hu/videok/jarmuve...E98IJqqltJ

A környezetvédelemre reagálva


Ez szép volt és mindez érvényes zöld kártyával!!!

hil Elküldve: 2010-02-21 22:08 Társalgó

Hori írta:
hil írta:
Hori írta:
valószinüleg pont nem azért készül az autó hogy neked tetszen.
a praktikusságrol annyit hogy ha olyan helyre kell menni ahová praktikus autó kell akkor nem ezzel megyek /sajna a felni amit vettem igy is le van padkázva pedig 275ös gumi volt rajta/


A francba már Hori! Nem az autóról írtam, hanem a felnirõl! Gondolom észre vetted. Ha az ember városban mindennap használja, akkor óhatatlan, hogy le is kell parkolnia, esetleg közel a járdaszegélyhez, esetleg fel kell állnia a járdára, akkor pedig ez a felni sérülés nélkül ezt a mutatványt nem gondolom, hogy elviseli.
Kérlek, ne akarj már kötegedni, nem azért írtam, és bocs, ha ezzel megbántottalak volna, ami nem állt szándékomban!!!!!




nem vettem bántásnak. én évente 70ekm-t megyek, tavaly is 19" volt a gépen, a járdára állást el kell felejteni /mondjuk a lökös elöbb szakadna le mint ahogy a felni odaér/. A parkolás sem 1xü jól meg kell gondolni hogy hová állsz vele vagy hová probálsz bemanõverezni, mert elnézed a padkát 2cm-vel és agyvérzés


Pont erre gondoltam, amit Te is leírtál!