Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2010-02-21 21:53 Társalgó

Hori írta:
valószinüleg pont nem azért készül az autó hogy neked tetszen.
a praktikusságrol annyit hogy ha olyan helyre kell menni ahová praktikus autó kell akkor nem ezzel megyek /sajna a felni amit vettem igy is le van padkázva pedig 275ös gumi volt rajta/


A francba már Hori! Nem az autóról írtam, hanem a felnirõl! Gondolom észre vetted. Ha az ember városban mindennap használja, akkor óhatatlan, hogy le is kell parkolnia, esetleg közel a járdaszegélyhez, esetleg fel kell állnia a járdára, akkor pedig ez a felni sérülés nélkül ezt a mutatványt nem gondolom, hogy elviseli.
Kérlek, ne akarj már kötegedni, nem azért írtam, és bocs, ha ezzel megbántottalak volna, ami nem állt szándékomban!!!!!

hil Elküldve: 2010-02-21 21:15 Társalgó

Hori írta:
Hori írta:
Tyetyi írta: Nem fog a legszebben állni rajta a 225 , de fel lehet rá szerelni.



de de pont úgy fog állni rajta ahogy kell NÉMETESEN.



...

pont így


Nem akarom f....ni, de az én izlésem szerint nem igazán tetszik a kiálló felni perem miatt. Meg aztán nem is praktikus, könnyû tönkretenni (bár mit nem) járdaszegély által pl.

hil Elküldve: 2010-02-21 20:56 alufelni

Tyetyi írta:
Alesi írta: Koszonom a sok valaszt!

A konkluzio: sz*rok mindenre, elso a szepseg, eljen a nagykerek Jovo hettol ugyis 7vegi auto lesz belole, jon a ceges, majd megyek azzal a szar utakra...

Bele sem szóltam , mert éreztem hogy ez már el van döntve


Úgy is van, egyszer élünk, pénz nem számít, csak jól érezzük magunkat......

hil Elküldve: 2010-02-21 20:40 Benzin VS Dízel

Zöldek elmehetnek a .........! Példa: néhány éve változtatták meg a légtér szerkezetet. Errõl volt egy elõadás a Bp controlnál, ahová szereztem belépõt a Zöldeknek. El se mentek, azóta Bp fölött (Óbuda,Újpest, Zugló) fölött vezetik be a kissé sem csendes repülõ gépeket úgy 300 m-en, de van, hogy alacsonyabban is. Aztán láttam már a körcsarnok fölött (pár éve ez is) hajtómû pompázzsal körözni utasszállító gépet. A G2 légtérben (ami 800 m AMSL alatt van) sokszor látni 600-on repülõ nagygépeket. Az óra elindult, csak idõ kérdése, hogy mikor lesz egy kényszer szállás Bp-re. És ez a rendszer a pilcsiknek sem jó ráadásul, okosabban is csinálhatták volna, volt is rá ajánlás.
Na ennyit még a zöldekrõl (csupa kis betûvel, minrt nemecsek)

Ja és bocs Lacaca: helyesírás!!!

hil Elküldve: 2010-02-21 19:27 Bmw-s vegyes videók

[quote="YELLOW"]BMW múzeum
1. rész
[url]
YouTube videó
2. rész
[url]
YouTube videó
Szép volt a múzeum látogatás, köszi!

hil Elküldve: 2010-02-21 19:14 Benzin VS Dízel

vsop14 írta:
miert is baromsag pl a globalis felmelegedes? azt ne mondd, hogy nem erzed, hogy nem ugy mukodik az idojaras, mint 10 eve. valoban egy csepp a tengerben, hogy ki milyen emisszioju autoval jar, de a varosban akkor ott van a tenger. sok kicsi sokra megy. vagy szerinted a szmog is baromsag? Lehet egymasra mutogatni, hogy de mi vagyok en az autommal a gyarhoz kepest, a gyar meg azt mondja, hogy hat de az USA nem irta ala a kiotoi egyezmenyt.... A mi jovonkert mi vagyunk felelosek, sot nem is a sajat jovonkert, inkabb az unokaink, dedunokaink jovojeert. Amit ma elbaszunk lehet, hogy csak évek, évtidezedek alatt teszik meg a hatásukat. A cfc gazokat pl. kimondottan kornyezetbarat gazoknak mondtak, ezeket hasznaltak regebben huzokozegnek, aztan 10-20 ev mulva kiderult, hogy bizony igencsak belejatszottak az ozonreteg karositasaba es elkezdtek tuzzel-vassal irtani. csakhogy meg miutan betiltottak, meg csak utana kezdtek ezek a gazok csak igazan dolgozni. kb 10 ev a tartozkodasi idejuk a legkorben...
valoban nagyon sok a baromsag, amit a mediaban nyomatnak, de az, hogy a jelenlegi fejlodes es kornyezeti hatasok mellett jo uton haladunk a Foldunk elpusztitasahoz az teny. persze itt nagyon sok evrol van szo, de most alapozzuk meg ezt....
es ebben a temaban ami butasag az sajnos inkabb jo hirekrol szol. pl hogy magyarorszagnak sikerult csokkentenie a CO2 kibocsatasat, sot joval tobbel, mint amit a kiotoi egyezmenyben igertunk. persze, mert akkor meg volt gazdsagunk, iparunk, most meg semmi.
ami a mediaban megy, azt fogadjuk kello hitetlenseggel, de mielott hinnenk ennek vagy annak es velemenyt mondanak, elotte jarjunk utana.

valoban nem tul valoszinu, hogy egy akkora katasztrofa lesz, mint amit a hirekben nyomnak, h felmelegszik a tenger, mindent elont a viz stb stb. De a jovo nemezedeke mar valoszinuleg egy joval szarabb allapotu bolygot fog orokolni tolunk.......

es ez most nem egy hegyi beszed volt es nem azt akartam ezzel irni, hogy ez utan inkab mindenki jarjon biciklivel meg ilyenek, nekem sem mostak at az agyamat a kornyezetvedok, sot, utalom oket mint a szart, mert azok is ritka butak.... De igenis, hogy klimavaltozas van, es mi vagyunk azok, akik tehetnek a kornyezetert.

bocsi az OFF miatt!


Hmmmm. Szép írás volt, de akkor sem igazán érdekel a környezet védelem, mert az emberi hülyeség miatt az emberiség sokkal elõbb kiirtja magát, mint ahogy ennek a hatása bekövetkezne. Most nyomják a hibrideket, pedig azok sem környezetbarát gépek. Mindig kell valami ideológia, ahelyett, hogy elõvennék a páncél mélyérõl a már biztosan meglévõ igazán környezetbarát technológiát a szinhidrogének ellen, de ezt a kapzsiság nem engedi, mert ma még üzlet a kõolaj....
Inkább sz...jon mindenki!
Ja, és kicsiben hasonló a xenon téma= folyamatos ívkisülés. Ki az a marha, aki belenéz az ívbe a hegesztéskor??? De a szembejövõ autót a rohadt xenonjával nézni kell. Ez csak példa volt.

hil Elküldve: 2010-02-21 13:20 help:)

m_attila írta: Köszönöm a segítségeteket.

Többen írtak valami ground modulon belüli relét, hogy ezzel szokott gond lenni, ez hogy orvosolható, hol található?

m_attila

jrtom írta: Szeva! Ground modul!

YELLOW írta: a relé! bekoxolódik az érintkezõje, groundmodulon van.
enyémre is ezt mondták, bár 2 napja nem akart nyílni, és hallottam olyan hangot, mint amikor két mûanyag feszül egymásnak, szóval én még mindig a mechanikai szorulásra gondolok.

egyébként "ajtónyitási gondok" topic...

m_attila írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, központi zár mindig zár, de nem mindig nyit .
Belsõ központi zár kapcsolóval sem...

Márkaszervizben azt mondták ground modul csere.

Érdeklõdnék mi okozhatja ezt a hibát.

e46 '98 323i
Köszönöm segítségeteket.
m_attila


Szia Attila!
Itt több tipusú General modul is megtalálható: http://www.bmwgm5.com/
Találsz elérhetõséget a relé beszerzéséhez is, én itthon minden követ megmozgattam, nem sikerült vennem 2 db-ot, 100-at már lehetett volna rendelni.

hil Elküldve: 2010-02-21 13:18 help:)

YELLOW írta: az a baj E36-ban halvány lila sejtésem nincs, hogy néz ki, de E46-nál 2 db nagyobbacska "kocka" relé általában siemens asszem. elvileg a tetejét ki lehet pattintani és megtisztítani az érintkezõket, vagy valahonnan szerezni kell relét.

m_attila írta: Köszönöm a segítségeteket.

Többen írtak valami ground modulon belüli relét, hogy ezzel szokott gond lenni, ez hogy orvosolható, hol található?

m_attila

jrtom írta: Szeva! Ground modul!

YELLOW írta: a relé! bekoxolódik az érintkezõje, groundmodulon van.
enyémre is ezt mondták, bár 2 napja nem akart nyílni, és hallottam olyan hangot, mint amikor két mûanyag feszül egymásnak, szóval én még mindig a mechanikai szorulásra gondolok.

egyébként "ajtónyitási gondok" topic...

m_attila írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, központi zár mindig zár, de nem mindig nyit .
Belsõ központi zár kapcsolóval sem...

Márkaszervizben azt mondták ground modul csere.

Érdeklõdnék mi okozhatja ezt a hibát.

e46 '98 323i
Köszönöm segítségeteket.
m_attila


Neeem Yellow, nem lehet a tetejét kipattintani, el kell fûrészelni az aljánál körbe, óvatosan! A nagyobb méretû relé az ablak mozgatás, a kissebbek az ajtó zár vezérlést végzi.

hil Elküldve: 2010-02-21 13:14 Benzin VS Dízel

Sziasztok!
Rengeteg hozzászólást olvastan itt, mióta betettem a nem vitaindítónák szánt linket, akkor meg is említettem ezt, azzal, hogy OLVASÁSRA!
Sok marhaságot leírtatok (bocs) a környezetvédelem terén is ezzel kapcsolatban. Engem ez mint szempont az autó vásárlásnál nem érdekel, de azért elgonkoztató az, hogy kultúráltabb országokban szmogriadó esetén (részecskeszûrõ ide vagy oda) elsõsorban az öngyujtósokat korlátozzák. Ez tény, kár vitázni. Azt is olvastam, hogy a dizel fentartási költsége a szervízelés miatt több, több a meghibásodás is, mert a szerencsétlen, nem szgk. hajtásra tervezett dizel motor, hogy jól teljesítsen, mindenféle teljesítmény növelésre alkalmas berendezés létét kívánja (pl turbó) meg, ami ugye plusz hibaforrás, stb, stb még sokáig.....
Kár tovább vitázni ezen, mindenki azt vesz amit akar, úgysem tudja egyik fél sem meggyõzni a másikat az igazáról még észérvekkel sem, tehát ezért is hiábavaló egymás torkának esni. Egy a lényeg: BMW (mint ahogyan ezt már valaki korábban nagyon szépen leírta)

hil Elküldve: 2010-02-19 16:28 Társalgó

Sziasztok! Meg tudja valaki biztosan mondani azt, hogy kereskedésben vásárolt használt autóra van-e szavatossági kötelezettsége az eladónak?
Kollégámmal történt: vett 2 hónapja egy 4 karikás Quatró 1.8T autót, (6 éves , Györben készült ami piacra) szerencsétlenségére, mert sokat költött rá azóta: elsõ futómû lengõkarok, silentek, katalizátor, kábelköteg a gyertyákhoz (a meleg miatt elporladt az ujrahasznosított anyagú szigetelés) most pedig, ami kiverte a biztit nála: hengerfejen 5 helyen gátrepedés, turbó kipuf kimenõ oldal repedés. 2 hónap alatt már vagyont költött rá.....

hil Elküldve: 2010-02-19 16:19 Vicces :)

YELLOW írta:

http://forum.index.hu/Article/...;t=9076229


Nóóoooormális?

hil Elküldve: 2010-02-18 20:22 ELLOPTÁK!!!

YELLOW írta: erre ez a válaszom: megint egy baromság, amivel azt tesztelik, hogy képes a hülyeség terjedni...emberek vegyük észre az egész a mi tesztelésünk, rajtunk nevetnek

http://video.haon.hu/video/545...ebrecenben

hil írta: Most kaptam ezt, ha valakit érdekel:


Tájékoztatom Önöket, hogy a hazai útjainkon az alábbi új bûnelkövetési forma elterjedése van kialakulóban, amelynek áldozatai a gépjármûvel utazók (Forrás: ORFK):


A módszer lényege:


Bûnözõ személyek úgy kényszerítenek - elsõsorban éjszaka - megállásra autósokat, hogy tojást dobnak a szélvédõre. A gyanútlan sofõr beindítja az ablaktörlõ lapátot és vizet spriccelve próbálja lemosni a kilátást zavaró "csomagot". A tojásokba, azonban elõzõleg olyan anyagot fecskendeztek, amely vízzel keveredve tejes állagúvá válik, az anyag szélvédõn történõ elkenésével a kilátás megszûnik.

A tapasztalatok szerint az így megállásra kényszerített autóst aztán meglopták, vagy súlyosabb esetben kirabolták, azaz erõszak kilátásba helyezésével kényszerítették értékei átadására.



Mit lehet tenni ilyen esetben:



Amennyiben tojás dobálást észlelünk lehetõleg NE kapcsoljuk be az ablaktörlõ-lapátot, és fõleg NE próbáljuk meg lemosni az autó szélvédõjét.

Próbáljunk meg minél messzebb eltávolodni a tojás dobálás helyszínétõl. Amikor már biztonságosnak gondoljuk a megállást, papírral stb. törüljük le a szélvédõt.

Ilyen esetekben kérhetünk segítséget az ingyenesen hívható 112-es segélykérõn vagy a rendõrség 107-es számán.


Jó utat kívánunk mindenkinek!


Jólvanmár.......

hil Elküldve: 2010-02-17 20:26 Társalgó

Prof írta: van valakinek elfekvöben a gyári készletbe pirossal megjelölt fogo ?



Onnan egy vízpumpa fogó (Heyco gyártmányú) hiányzik

hil Elküldve: 2010-02-17 20:17 Motorolaj

Én innen veszem, amikor a nekem megfelelõ akciós, de akkor akár két cserére:
http://www.autoteka2000.hu/ind...mp;level=2

hil Elküldve: 2010-02-17 20:13 ELLOPTÁK!!!

Most kaptam ezt, ha valakit érdekel:


Tájékoztatom Önöket, hogy a hazai útjainkon az alábbi új bûnelkövetési forma elterjedése van kialakulóban, amelynek áldozatai a gépjármûvel utazók (Forrás: ORFK):


A módszer lényege:


Bûnözõ személyek úgy kényszerítenek - elsõsorban éjszaka - megállásra autósokat, hogy tojást dobnak a szélvédõre. A gyanútlan sofõr beindítja az ablaktörlõ lapátot és vizet spriccelve próbálja lemosni a kilátást zavaró "csomagot". A tojásokba, azonban elõzõleg olyan anyagot fecskendeztek, amely vízzel keveredve tejes állagúvá válik, az anyag szélvédõn történõ elkenésével a kilátás megszûnik.

A tapasztalatok szerint az így megállásra kényszerített autóst aztán meglopták, vagy súlyosabb esetben kirabolták, azaz erõszak kilátásba helyezésével kényszerítették értékei átadására.



Mit lehet tenni ilyen esetben:



Amennyiben tojás dobálást észlelünk lehetõleg NE kapcsoljuk be az ablaktörlõ-lapátot, és fõleg NE próbáljuk meg lemosni az autó szélvédõjét.

Próbáljunk meg minél messzebb eltávolodni a tojás dobálás helyszínétõl. Amikor már biztonságosnak gondoljuk a megállást, papírral stb. törüljük le a szélvédõt.

Ilyen esetekben kérhetünk segítséget az ingyenesen hívható 112-es segélykérõn vagy a rendõrség 107-es számán.


Jó utat kívánunk mindenkinek!