Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2009-12-30 20:44 Segítség!!!

Robinson írta:
Mit jelent a rosszul látszanak, ill a nehezen olvashatóak? Mivel máshonnan még nem kaptam ilyen jelzést, nem tudom mi a jelenség
Esetleg egy screenshot?


Szia!
Csináltam egy printscreent, azt elmentve nincs semmi baj a szöveggel. A munkahelyemen is néztem, az ottani géppel is megvan a problem. Valahogy úgy néz ki pl a bal szélen a menü felsorolás, hogy a karakterek pálcikái nem folyamatosak, hanem szakadozottak, a hírek menüpont alatti 3 felsorolás szinte nem is olvasható ez miatt. A hír küldése pont csak Hii kükiése ként jelenik meg, így ahogy leírtam kb
hil

hil Elküldve: 2009-12-29 22:22 Társalgó

BarG írta:
hil írta: Sziasztok!
Új évi ajándékként emelik az üza jövedék adóját nem kicsit, mit szóltok hozzá?
hil


Régebbi projektbõl van 6-700 liternyi mûanyaggal körbevett szabad térfogatom, ebbõl már több mint 500 liternyibõl kiszorítottam a levegõt alpesi dízel prémiummal. A maradékot szerdán tervezem légteleníteni - már ha beférek valamelyik kedvenc kutamhoz. Mert az ébredõ magyarok erõs, nagylétszámú szövetsége akkor fog összehangolt támadást indítani .......
Hülyézzetek nyugodtan


Az a baj ezzel, hogy csak egy idõre oldod meg a problémát és nem véglegesen, mert a betárolt mennyiséged is elfogy egyszer. Azért szép dolog az, hogy a jövedéki adó után is ÁFÁt fizetünk.
hil

hil Elküldve: 2009-12-29 22:19 Társalgó

Beluga írta: Csinálják csak....lassan megin megéri külföldön tankolni ott legalább az jobb az alap üzemanyagok minösége is.


Nem külföldön tankolni, hanem elmenni innen, de mondta is volt miniszter elnökünk ( a jóságos), hogy aki akar, az menjen csak. Neki pedig minden egyes magyar megtartásáért HARCOLNI, KÜZDENI kellett volna.
hil

hil Elküldve: 2009-12-29 22:14 330ci ajtókéder

EstokSzabi írta: Ezzel:

Mondta is milyet vegyek, simán az elsõ háztartási boltban kaptam is:



Nem tudom, én ide ezt nem használnám. Tapasztalatom szerint 60 fok körül kezd lágyulni, csökken a szilárdsága. Pálmatex???
hil

hil Elküldve: 2009-12-29 21:50 Társalgó

Hányadik bõr is ez már??? Sajnos ez viszont mindenkin csattan nemcsak az autósokon.
hil

hil Elküldve: 2009-12-29 21:25 Társalgó

Sziasztok!
Új évi ajándékként emelik az üza jövedék adóját nem kicsit, mit szóltok hozzá?
hil

hil Elküldve: 2009-12-29 21:23 Segítség!!!

Sziasztok!
Nekem az oldal bal oldalán lévõ feliratok eléggé rosszul látszanak, nehezen olvashatók. Másik monitorral is próbálkoztam, változtattam annak felbontását is, de eredményt pozitív irányban nem tudtam elérni. 1280x1024 felbontást használok, másh oldalakonl nem jelentkezik ez a hiba. Van erre valakinek ötlete, hogy mit kéne tennem, vagy ezt így kell elfogadnom?
hil

hil Elküldve: 2009-12-29 18:03 Teligumiszett

hil Elküldve: 2009-12-29 17:44 Ékszíj tárcsa

steve01 írta:
Áááá értem, és azt én látom ha összekapcsolja ha mondjuk szólok a havernak h kapcsolja be én meg nézem vagy felejtõs? Csak azért mert már annyira szerencsétlen vagyok ezzel az autóval h kitelik még az is h állandóan össze van kapcsolva. Lassan kezdem feladni a harcot ezzel a géppel a klímától függetlenül....


Igen, látod!
hil

hil Elküldve: 2009-12-29 17:32 Ékszíj tárcsa

steve01 írta:

Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.

Micsoda???? Nekem mindig hajtja a klímát a motor, az külön szíjon megy nekem (e36) digiklíma, ha be van kapcsolva ha nem. Akkor homok a gépezetben?[/quote]

Én úgy vettem észre, hogy digit klimánál sem kapcsolgatja a klima kompresszor hajtását ki/be az elektronika. Ha be van kapcsolva a klíma, akkor a kompresszor mindig forog, még ha eléri a beállított hõmérsékletet, akkor is. Azt, hogy megy-e a klíma kompresszor, meg tudod nézni (gondolom nem írok újat ezzel), úgy hogy a szíjtárcs elülsõ része forog-e. A francia autóknál viszont nyáron hallottam, amikor mellettem álltak, hogy be/ki kapcsolt a klíma kompresszor hajtása, ez jól hallható, amikor a mágnes kuplung be/ ki kapcsol.
hil

hil Elküldve: 2009-12-29 17:13 Társalgó

Sziasztok! Nem tudom hová írjam, de ez a topik elviseli: V Power/ Shell: Ma egy ebben a dologban számomra nagyon megbízható embert megkérdeztem a V Powerrõl (az ember a Shell Hungary talán harmadik embere, szomszédom). Azt mondja, valóban nem magyar. Külföldrõl hozzák vasúton és hajóval a csepeli MOL telep meletti tárolóhelyre (ez valamikor honvédségé volt, aztán valaki megvette, de nem MOL). Ilyen tárolóhely van még Celdömölkön, oda tengelyen viszik (hajóval nem!) Innen hordják szét az egész országban tartály kocsikkal. Egy tartálykocsi 30000 liter szállít, de a tartály 5 rekeszre van osztva: általában 2 rekesz 95, 1 98, 1 gázolaj és 1 rekesz valami. Ezt így terítik igény szerint. Egy átlagos forgalmú kútnál, az 1 töltet V Power kb 4-6 napig elegendõ, de ez évszak függõ is. Az Oszták céget nem tudja, de az is hasonlóképpen mûködik. A többi fajta tüzelõanyag viszont MOL alap benzin/olaj.
Nahát, nem gondoltam volna....
hil

hil Elküldve: 2009-12-28 16:41 Társalgó

Csum írta:
daidka írta: Szisztok!

Nem tapasztalt valaki olyat mostanság, hogy nyirkos az autója belül???


ma délelöt porszívoztam ki a kocsit és a gumi lábtörlõk alatt a kárpit mind két elsõ oldalon nyírkos!!!


Régebben már volt erröl szó, aztán az lett a megállapítás, hogy az ajtókárpit alatti védõ valami volt rosszul felrakva és attól tocsogott a lábtérben a víz. Talán nézd meg a hátsó lábmosó topikot, ott biztosan találsz okosságot.
hil

hil Elküldve: 2009-12-27 15:48 Társalgó

laci320d írta: Valaki próbálta már megcsapágyazni az ékszíj feszítõ görgöjét és vezetõ görgõt?


Gondolkoztam rajta, mert a csapágy kivehetõ, kapható, csupán az tántorított el az ügylettõl, hogy mi van akkor, ha a mûanyag menet közben az öregedése miatt összetörik és a leugró szíj minden útjába kerülõ cuccot összetör. Lehet, hogy hatalmas kárt okoz, érdemes-e ezen a csapágycserén gondolkodni?
hil

hil Elküldve: 2009-12-27 14:19 Társalgó

Tano írta:
hil írta: Sziasztok! A napokban olvastam az e36 fanaticson, hogy a 10 évnél idõsebb autókat évente kell majd mûszakira vinni. Tud errõl valaki pontosabbaz, mármint igaz, vagy csak rémhír ez?
Mivé fajul a világ, illetve az országunk, mert még a németnél sincs ez így. Pénzlehúzás, kellemetlenkedés minden áron, hogy élhetõbb legyen ez az ország! Megkockáztatom, hogy pl. egy 15 éves BMW (szeretõ tulajnál) lehet jobb mûszaki állapotban, mint egy 4 éves KIA fos, aminek minden lemeze mikron vastagságú.
Hogy-hogy nem vezetik be az állapot szerinti üzemeltetést (már repik esetében is így megy, pedig a levegõben nem lehet megállni és mondjuk a szárnyat felszögelni....)
hil


A totalcaron volt errõl cikk, ott azt írták hogy nem így lesz, meg a forgalomból kivonás sem olyan durva lesz mint elsõ olvasatra tûnik, de végleges álláspontja még a kpm-nek sincs. Még várni kell...


Köszi Tano, bár nem nyugtattál meg...
hil

hil Elküldve: 2009-12-27 14:06 Társalgó

Sziasztok! A napokban olvastam az e36 fanaticson, hogy a 10 évnél idõsebb autókat évente kell majd mûszakira vinni. Tud errõl valaki pontosabbaz, mármint igaz, vagy csak rémhír ez?
Mivé fajul a világ, illetve az országunk, mert még a németnél sincs ez így. Pénzlehúzás, kellemetlenkedés minden áron, hogy élhetõbb legyen ez az ország! Megkockáztatom, hogy pl. egy 15 éves BMW (szeretõ tulajnál) lehet jobb mûszaki állapotban, mint egy 4 éves KIA fos, aminek minden lemeze mikron vastagságú.
Hogy-hogy nem vezetik be az állapot szerinti üzemeltetést (már repik esetében is így megy, pedig a levegõben nem lehet megállni és mondjuk a szárnyat felszögelni....)
hil