
hil Elküldve: 2009-12-26 10:38 Service manual
hil Elküldve: 2009-12-23 20:38 320d Motor
BarG írta:hil írta:BarG írta: Hát elég nagy hülyeséget mondott, aki a Shell helyett a MOL-t favoriálja. Bár alapból minden üa MOL-os, kivéve a Shell V Powert meg az OMV Alpesi Dízel Prémiumot, mert ezek jönnek külföldrõl.
Bocs, lehet,hogy bennem van a baj, de nem tudom elkápzelni, hogy tartálykocsiban viszik a tüzelõanyagot Ausztriából pl Debrecenbe, Nyíregyházára, stb. Lehet, hogy nem olvasok mostanában tündérmeséket.......
hil
A marokkói paradicsomot se tudod elképzelni? Mert az egy picit még messzebbrõl van.
A Shell a V-be földgázból elõállított keverõ komponenst rak, amit Németországban készítenek. Ez tudtommal több %, nem csak 1-2. Nem hiszem, hogy a többi MOL-os lenne, mert annyira durván másképp néz ki az az olaj. De végülis semmi sem lehetetlen. Amikor az Audi dízelek elõször nyomultak Le Mans-ban, akkor ment a nagy reklámhadjárat, hogy a V Powa a németektõl jön egyenesben. De ez néhány éve volt, azóta akár változhatott is, mert utána nem jártam.
hil Elküldve: 2009-12-23 19:16 320d Motor
BarG írta: Hát elég nagy hülyeséget mondott, aki a Shell helyett a MOL-t favoriálja. Bár alapból minden üa MOL-os, kivéve a Shell V Powert meg az OMV Alpesi Dízel Prémiumot, mert ezek jönnek külföldrõl.
hil Elküldve: 2009-12-22 22:00 iGO8: trükkök, tippek, okosságok
lacaca írta: Egy speedcam-os verzió engem is érdekelne
hil Elküldve: 2009-12-22 21:56 Társalgó
hil Elküldve: 2009-12-22 17:29 Kopog az eleje!!
Tano írta:hil írta: Szasztok!
Úgy emlékszem, itt került elõ a lengõkar javítás a gömbefely cseréjével: http://www.teamtwork.hu/ . Megkérdeztem õket, a lengõkarban a két gömbfely csere 32000 Ft. Hát nem is tudom....
hil
Annyiért már kapni egy újat is...
hil Elküldve: 2009-12-22 17:08 iGO8: trükkök, tippek, okosságok
hil Elküldve: 2009-12-22 16:38 Kopog az eleje!!
hil Elküldve: 2009-12-21 19:13 Bemelegedés
Tano írta:hil írta: Bocs Yellow, de szerintem a termosztát pont azért van, hogy amíg a motor nincs üzemi hõm tartományban, addig a hûtõ folyadékot ne keringtesse a hûtõ felé, tehát abba az irányba elzárja az útját, hogy hamarabb bemelegedjen.
hil
Azért nézzetek meg egy termosztátot kivéve mûködés közben, és látni fogjátok hogy nem egyik pillanatról a másikra nyit mint egy kapcsoló, hanem fokozatosan. A ráírt hõfok a teljes nyitási érték. Szóval fog a hûtõvíz keringeni korábban is mint az üzemi tartomáyn, csak korlátozott mértékben...
hil Elküldve: 2009-12-21 17:41 Autóvásárlás
ToMiRRo írta:hil írta:ToMiRRo írta:
Ha jót akartok magatoknak nem veszitek meg ezt...Én megnéztem még októberbe mikor 2 550 000ért árulta. Átnézettem és kiderült, hogy minden eleme fényezve volt (tetõ is), kb 200 - 1100 mikronig lehetett mérni (1100 mikron = 1 cm gitt) kicsit soknak találtam
.
Azért 1 cm gitt egy kicsit túlzás! 1 mm lesz az
hil
Igaz! mm-t akartam írni, de az is nagyon sok
hil Elküldve: 2009-12-21 16:53 Autóvásárlás
ToMiRRo írta:
Ha jót akartok magatoknak nem veszitek meg ezt...Én megnéztem még októberbe mikor 2 550 000ért árulta. Átnézettem és kiderült, hogy minden eleme fényezve volt (tetõ is), kb 200 - 1100 mikronig lehetett mérni (1100 mikron = 1 cm gitt) kicsit soknak találtam
.
hil Elküldve: 2009-12-21 16:35 Bemelegedés
YELLOW írta: hát bexarok...![]()
a termosztát azárt van legfõképp, hogy ne melegedjen túl a motor, viszont biztos van minusz értéke, ahol visszazár, de az ezek szerint nem a 70 fok környéke... teljesen normálisak a mért értékek kár ezen rágódni...
ráadásul szerintem a termosztát (saját vélemény) már nyitnia kellene, amikor a mutató elhagyja a kék sávot, hogy a nagy körbe is juttasson a melegebb hûtõvízbõl, hogy minél hamarabb egyenlítse ki a hengerek belsõ falának, és külsõ falának hõmérsékletét...
hil Elküldve: 2009-12-20 10:12 elektromos ablakemelõ_
kempelen írta:hil írta:
Még szerencse, hogy a nemlétezõ tolótetõt nem nyitja ki. Jobban megnézve a dolgot, a riasztó bekapcsol, csak zárásnál, nyitásnál nem villantja az indexet (nekem úgy volt beállítva)
hil
Nekem akkor csinált hasonlót, amikor a hátsó ablakemelõt kódolták rá az új grundmodulra. Mikor be lett szerelve (mivel használt volt) az elõzõ autó konfigját használta, de mûködött rajta minden ettõl fügetlenül.
Megkapta a hátsó ablakemelõt és elfelejtette az esõszenzort és nem villogott az indexem nyitás-záráskor.
Újra kellett az egészet tanítani.
hil Elküldve: 2009-12-20 10:10 Segítsetek!
kempelen írta:YELLOW írta: kicsit OFF lesz:
1.6-os 105 lovas benzines H Astra motorhoz kellene nekem az a mûanyag trafó híd vagy mifene, ami a gyertyákra megy... megállt a 3. henger! bontós is érdekelne...
még, jó hogy 15 ezer km van benne
Elnézést, hogy segíteni nem tudok bontós ügyben astrához, de sajnos ezek a trafók ma már csak ilyenek. No most feleslegesen járatom a pof...m, de kollegám skoda fabiája is így kezdte, aztán végig kellett cserélgetni az összeset szép lassan. Bár az skoda, de a lényeg amit mondani akartam: hiába van benne csak 15 ezer, ezek a trafók már csak ilyen megbízhatatlanok...