Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2009-10-21 22:14 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: figyelj már hil!

ha a vezetõoldali ajtó alapján kellene mûködni a többinek is, akkor nem lehet, hogy a HALL-érzékelõvel lesz gond? vagy éppen nem éri el az érzékelõt valami miatt? és ezért csak a vezetõ oldali mûködik, a többi meg nem.

http://www.bmwgm5.com/
hil

hil Elküldve: 2009-10-21 22:04 Segítsetek!

[/quote]

meggyöztél holnap ugyis olajat akartam cserélni benne [/quote]

De mint írtam, lehet, hogy az olajszint érzékelõ haldoklik, amit csak az olaj leengedése után tudsz cserélni, mert az olajteknõ alján van és 3 db csavar tartja. Kb 23K Ft, én Ebayon vettem azt hiszem 10 körül, de a régít több napos áztatással kimostam, aztán jó lett. Iszonyat, mennyi szutyok volt benne, dizelnél meg mégtöbb az olajban lévõ korom miatt. Abban az olajcsere után pár 100 Km-el is mintha kátrány lenne benne
hil

hil Elküldve: 2009-10-21 21:59 Segítsetek!

Prof írta:
hil írta:
Prof írta: probléma a következõ

mostanában kettöször tapasztaltam hogy amikor az autot leállitottam a müszerfalon az akku meletti olajkana narancssárgán villágit egy ideig ezt mi okozza ?

Talán alacsony az olajszint, vagy az olajszint érzékelõ kezd meghalni
hil


ha az olajszint lenne alacsony akkor müködés közben villanna be a szokásos piros szinben

de itt leállitáskor villant ki és narancs szinben mint az izzitás jelzö


Piros színben akkor pompázik az olajos kanna, ha NINCS olajnyomás, vagy alacsony, ami nemigen fordul elõ, de ebben az esetben tanácsos azonnal leállítani a motort. A sárga az az alacsony olajszintet jelzi. Egyszer nekem is volt és a motor leállítása után is valamennyi ideig világított, be is szartam miatta, mert akkor vettem az autót.

hil

hil Elküldve: 2009-10-21 20:28 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: nah újabb fordulat...
sokáig nem használtam az autót kb 2 hát, de közben egy hete volt beindítva, kiálltam-beálltam minden jó volt... ma töltenmi akartam az kksit, mert holnap megyek vele hosszabb távra, ám, ajtó nem nyílik, sebaj, majd kulccsal. akksi feltölt visszacucc... menet közben ahogy ma mentem vele kinyíltak belsõ nyitóra az ajtók, ám a teszkónál nem akart lezárni, csak a vezetõ oldali zárt le+a csomagtartó... a hátsó ajtó kicsit nehezen nyílt, talén egy picit rázárt... próbálkoztam, de mindhiába, autó újra beindít, belsõ nyitóval lezártam, majd kiszáll vezetõ oldali lezár... teszkóból kijövet már nyílni sem akart (korábban ez volt a gond), majd hazaérve lezárás ugyanaz mint elõtte, vezetõé lezár többi nem, így kézzel kellett lenyomkodnom szégyen szemre... kivágom az egészet

valakinek volt ugyanez, majd visszaolvasom kinél, de még a tanítás sem segített...

vegyél lapos elemet, az olcsóbb mint az aksi

hil Elküldve: 2009-10-21 20:19 Segítsetek!

Prof írta: probléma a következõ

mostanában kettöször tapasztaltam hogy amikor az autot leállitottam a müszerfalon az akku meletti olajkana narancssárgán villágit egy ideig ezt mi okozza ?

Talán alacsony az olajszint, vagy az olajszint érzékelõ kezd meghalni
hil

hil Elküldve: 2009-10-18 19:34 XENON utólag

Robinson írta:
hil írta:
Robinson írta:
hancurozo írta:
hil írta: Normál izzós lámpatestbe Xenont??? Tegyél magad elé egy hagyományos pl H7-es és egy Xenon izzót. Mit látsz? Azt, hogy a hagyományos izzóban az izzószál (amennyiben függõlegesen tartod azokat) vízszintesen (kereszteben), míg a Xenonban függõlegesen (vagyis hosszában) helyezkedik el. Ebbõl könnyen belátható az a szomorú tény, hogy a hagyományos izzóhoz tervezett tükör fókuszába soha nem lehet betenni a Xenont, ezért korrekt módon beállítani sem lehet azt, tehát mindenképpen vagy vakítani fogja a szembõl jövõt, vagy csak magad elé fogja szórni a fényt.
hil
tedd egymás mellé
http://www.olcsobbat.hu/static...077886.jpg
http://top-start.unas.hu/shop_...2872_1.jpg


júúúúúújj


Kösz! A legszebb öröm a káröröm..... mert nincs benne írigység

hil


Azért ne vedd a szívedre, csak baráti káröröm

kicsit szégyenkezve (mert a H7-et nem is néztem meg), de viccként írtam, nincs sértõdés. Viszont a projektoros lámpiban is van tükör, ez tuti.
hil

hil Elküldve: 2009-10-18 18:49 4°C-alatt gyenge motor

valdii írta: nekem 75 és 80 fok között váltakozik a hõfokom, a termosztátom valószínüleg rossz, de melyik?
Lehetséges, hogy 80 fok alatt nem megy úgy az autó 6. padlógázon csak 16l/100km a pillanatnyi fogyasztás


Szia valdii!
Nem volna jobb csupán 1 helyre leírnod a problémádat, azt hiszem, errõl már volt szó...
hil

hil Elküldve: 2009-10-18 18:46 XENON utólag

Robinson írta:
hancurozo írta:
hil írta: Normál izzós lámpatestbe Xenont??? Tegyél magad elé egy hagyományos pl H7-es és egy Xenon izzót. Mit látsz? Azt, hogy a hagyományos izzóban az izzószál (amennyiben függõlegesen tartod azokat) vízszintesen (kereszteben), míg a Xenonban függõlegesen (vagyis hosszában) helyezkedik el. Ebbõl könnyen belátható az a szomorú tény, hogy a hagyományos izzóhoz tervezett tükör fókuszába soha nem lehet betenni a Xenont, ezért korrekt módon beállítani sem lehet azt, tehát mindenképpen vagy vakítani fogja a szembõl jövõt, vagy csak magad elé fogja szórni a fényt.
hil
tedd egymás mellé
http://www.olcsobbat.hu/static...077886.jpg
http://top-start.unas.hu/shop_...2872_1.jpg


júúúúúújj


Kösz! A legszebb öröm a káröröm..... mert nincs benne írigység

hil

hil Elküldve: 2009-10-16 20:53 Alufelni méretek

Sziasztok! Tudom volt már róla szó, kerestem is, de nem találom. Tehát az lenne a kérdésem, hogy e46-ra ha 15"-os felnit akarok venni, akkor milyen ET számú kell?
Bocs, hogy olyat kérdezek, ami valahol már le volt írva....
hil

hil Elküldve: 2009-10-16 20:51 Társalgó

Láttam a Vaterán egy hirdetést igen emelkedett hangvételben: http://www.vatera.hu/bmw_e46_k...93873.html

hil

hil Elküldve: 2009-10-15 20:36 4°C-alatt gyenge motor

valdii írta: bocs, de szétbasz az ideg, ha nem megy az autóm HELP!

Sajna a dizelhez nem tudok hozzászólni, de elképzelehetõ, hogy valami hõmérséklet jeladó esetleg..... De írásodat újra olvasva, nem lehet,hogy tüza szûrõ, vagy a gyengén mûködõ tüza szivattyú, ami kevés gázolajat szállít. Nem tudom, csak tip, nem értek hozzá
hil

hil Elküldve: 2009-10-15 19:12 320d Motor

ute107 írta:
Hori írta:
Nekem eddig semmi változás beülök inditok +2fok kicsit hangosabb mint idáig járkb 3-4 percet mire a kapumizériát lerendezem utána megyek vele igaz nem gyorsitok nagyokat mert 1500nál elváltok amig a mutato el nem halad a 70fok mellet


Így igen...de ha egyszerre kell indulnom, nem "kapuzok" akkor nem jó. És eddig nem csinálta...nem tudom miért?!
Ha melegedik, utána már jó.

Szóval HIL, utána már nincs az általad írt bajság...!


Igen, miután beindult (a hidegben dermedt tüzelõanygtól, kicsapódott paraffin dugóktól), jönnek a turbócsövek, izzitógyertyák, befecsk fúvókák, résolajcsövek, stb. Mennyivel egyszerûbb az élet a benzinnel....
hil (kis betûkkel, mint nemecsek...

hil Elküldve: 2009-10-15 18:45 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta: , hogy nem eredményez növekedést teljesítményben,


Tudod Te és mégis.... Szerintem pénzkidobás, tisztító hatásról ne beszéljünk
hil

hil Elküldve: 2009-10-15 18:41 320d Motor

Most jön ám a bajság a traktorokra.....
hil

hil Elküldve: 2009-10-15 18:39 Ülésfûtés betétek

wagusty írta: Ez tényleg egy baromi jó extra mi is szeretjük!

Van még nekem 2garnitúra eladóba a jól bevált gyári ülésfûtésekbõl.
Akit esetleg érdekel keressen meg

üdv

Mennyibe fáj??
hil