Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2009-09-15 21:31 Gepi polirozas

YELLOW írta: egy iylen gépi cucc az enyémre is ráférne... kb miylen árban csinálják és menyni idõ?

szerk.: mondjuk ezt már kérdeztem, de nekem ócsón kéne, úgyis jó ha valaki megmutatja hogy kell, aztán megcsinálom, meg lehet-e sima sarokcsiszolóval, és megfelelõ koronggal?


Srokcsiszolóval ne is közelíts az autódhoz polírozás gyanánt!!!!
hil

hil Elküldve: 2009-09-13 17:52 Társalgó

Nem szoktam megmutatni senkinek, hogy mit tud az autóm (meg én), magyar országon nem is érdemes sietni, mert max fél órát lehet nyerni, ha az országot keresztûl akarod autózni. Számold ki. Ráadásul igazi rendõrállamban élünk, ahol a közeg az adófizetõk pénzét a már szinte 10 Km-ként felállított fényképészetre költi, aztán büntetnek rendesen. Itt már a sárga lámpán átmenni is 50K Ft büntit jelenthet. Pénteken az M7-en megelõzött egy 1200-es Lada. Biztosan örömet okoztam neki....
Nem nézem le a Suzukisokat sem, mert minek, nem is versenyzek senkivel, amikor kilõnek mellõlem mások, direkt lassan indulok el, ez sokkal nagyobb égés nekik, mintha felvettem volna a kesztyût. Viszont tisztelet a kivételnek, a BMW-ek, hát hogy is mondjam..... A multkor az X6-al úgy mellémállt a parkolóban (pedig a másik oldalon lett volna hely), hogy az utasajtón keresztûl tudtam csak beszállni. Ráadásul még ferdén is állt mellém (Komjádi uszoda elõtt) és az igen szûk területen komoly mutatvány volt a távozás. Ezekért is van rossz megítélése a BMW tulajdonosoknak és nem is mindig alaptalanul. De náluk a népautósok ( fosvagen) sokkal rosszabbak, na õket igazán nem szívlelem.
hil

hil Elküldve: 2009-09-13 10:33 Balesetek BMW-vel...

Megnézném, hogy a hazaszállítás mibe kerülne, meg azt, hogy minimálisan járóképes legyen az autó, ezután döntenék, bár a hosszú úton mindenféle bajság is jöhet még. A képeken az a szervíz jó benyomást kelt bennem, de a reklamáció minden bizonnyal megvalósíthatatlan lenne. Egyébként részvétem és sok sikert!
hil

hil Elküldve: 2009-09-08 18:08 Kormany problema

Woockie írta:
markooo írta:
YELLOW írta: csak motorolajra gyullad ki... ha kicsi a nyomás, akkor sûrûbb olaj kell, és lehet alacsony a szint

én még olyat is hallottam, hogy azért is kigyulladhat, hogyha az olaj"gomba" nem jó, vagy hamarosan megadja magát.

Igen, akkor sargan vilagit. Nekem nemreg kellett cserelni, utkozben kigyulladt, "rebootolom" az autot, elmulik, aztan elobbutobb ujra kigyulladt. Ugyh hivtam a szerelot, autopalyan vagyok, mi a francot csinaljak. Kerdezte, sarga? Igen.. Akkor menj tovabb, majd kicsereljuk.


Itt megjegyzem, hogy a kimosott olajszint jeladóm azóta is hibátlanul mûködik.
hil

hil Elküldve: 2009-09-08 18:00 Kopog az eleje!!

BMW318i írta: Hello!

A lengõkar hátsó szilentjeit lehet venni külön is, az alu ház nélkül is. Kb. 3-4 rongy a Lemförder. Annyi vele a gubanc, hogy kell hozzá egy rendes présgép, illetve egy célszerszám amivel ki illetve be lehet tolni a szilentet.
Én így csináltattam meg mindkét oldalt és jól sikerült. Kérdés, hogy meddig bírják majd a honi legelõket...

Hol vehetõ, mert kerestem ezt a megoldást is, de nem találtam.
hil

hil Elküldve: 2009-09-07 21:45 Fûtés - Klíma

[/quote]

Oké-oké, én nem is ellenkeztem, viszont nekem az a fura, ahogy Robinson azt írta, hogy majd megfagyott a kocsiban, mivel bekapcsolt klímával utazott. Viszont én bekapcsolt klímánál sem fázom, sot meleg levegot is tudok bekapcsolt klímával az utastérbe juttatni.[/quote]

Akkor rossz a klímád, elsõ közelítés, hogy kevés benne a gáz.
hil

hil Elküldve: 2009-09-07 19:25 Fûtés - Klíma

Neo78 írta: Érdekesség képpen, nálam is ugyanaz a jelenség, viszont én ha a klímát használva olyan 22-23 fokon a szélvédore és az utastérbe (fel és kozép) irányítom a levegot, akkor a szélvédore meleg levegot fúj, míg az utastérbe a kék-piros tekerovel, amelyik kozépen van, tudom állítani, hogy se ne hideg, sem pedig túl meleg levego jojjen be. Viszont az engem is bosszant, hogy ha kikapcsolom, akkor elég hamar bepárásodik a szélvédo. Megnézem majd én is a pollenszurot nem vizes e....


Ha kikapcsolod a klímát, akkor Ferko által megírt folyamat kezdõdik el, (nagyon szépen, érthetõen megírta, én nem tudnám így és nem is ismételném) és ezért van a gyors újra párásodás. Ha klíma használat nélkül kezd igen erõsen párásodni esõben, akkor van az, hogy vizes a pollenszûrõ, mert valahol ráfolyik a víz.
hil

hil Elküldve: 2009-09-06 21:31 Fûtés - Klíma

Ferko írta: Szia Robinson !

Szerintem lehet, hogy csak nagyon egyszerû problémáról van szó.
Ha az esõ elõtt közvetlenül klímáztál akkor az történt, hogy mivel a klíma mûködésébõl adódóan a levegõ nedvességtartamának elvonásával jár ami az elpárologtatóra kicsapódik, majd amikor a klímát lekapcsolod azt a felgyülemlett nedvességet a ventillátor visszanyomja az utastérbe és ez az üvegekre sajnos kicsapódik. Ilyenkor sajnos nincs más negoldás mint hagyni leszáradni az elpárolgtatót. Nekem is volt már, hogy egy meleg napos idõbõl bele szaladtam egy nyári záporba, kikapcsoltam a klímát és mint a tej olyan lett az üvegem. Akkor klíma vissza, hogy újra láss valamit és az elsõ lehetséges helyen megállni, fûtés maxra, ventillátor maxra és 1 perc múlva már lehet is tovább menni klíma nélkül.


Na erre gondoltam és ez volt a korábbi megállapításom nekem is. De azért a pollenszûrõ szárazságát érdemes lenne megvizsgálni, mert lehet, hogy valahonnan odakerül az esõvíz és ez okozza az alap problémát, akkor pedig már csak a klíma segít
hil

hil Elküldve: 2009-09-06 20:55 Fûtés - Klíma

Robinson írta: Sziasztok,

Bosszantó problémám van, ami lehet, az én hülyeségem miatt van, de nem tudom elfogadni.

Szóval a szélvédõm nagyon párásodik. Mármint mikor esik az esõ, kint hideg van. Csak és kizárólag klímával hajlandó lefújni a párát. Ez nem hiszem, hogy így kéne mûködjön, hiszen az utastérben meg megfagyunk, mikor amúgyis hideg van, mi még pluszban klímázunk?!
Most Sopronba menet is ez volt a helyzet. Mikor már nagyon fáztunk, próbáltam egy kis meleget csinálni, de ahogy bekapcsoltam a fûtést, fél másodperc alatt lepte el a pára az ablakot olyan durván, hogy nem láttam ki, pánikolva lõttem rá a klímát, és fáztunk tovább. Ilyet még nem tapasztaltam egy autómnál is, tudtam fûteni a kocsiban anélkül, hogy "befalaztam" volna magam

Szóval ez tényleg így kell mûködjön? Esetleg valami nem jó a kocsiban? Mi a véleményetek, tapasztalatotok, megoldásotok?

szerk.: Ja, pont most látom, hogy az elõzõ hozzászólások is erre vonatkoznak
Szóval a pollenszûrõ nemrég lett cserélve, az ablak belülrõl tiszta...
Így hideg/esõs idõben használhatatlan az autó

Én megnézném, hogy a pollenszûrõ nem vizes-e? Mert ha az beázik, illetve víz kerül oda (még ha új is), akkor ez a jelenség. A hûtõd nem hinném, hogy lyukas lenne, mert akkor fogyna belõle a lé. Régi tapasztalatom, amit egyszer már levezettem magamnak és meg is értettem, de már elfelejtettem: bármilyen autónál, ha a párásodást klímával szünteted meg, amint kikapcsolod a klimát, azonnal megkezdõdik az újra párásodás, ezért azt én soha nem használom. Szerintem nedves a pollenszûrõd!
hil

hil Elküldve: 2009-09-05 13:40 Hifi beszerelése e46-ba

George írta: Na beszerkesztettem rendesen a Rainbow slx 165 Deluxe szettet.
Ugye mivel ez deluxe szett jár hozzá jóféle hangváltó, amik beleférnek még épp az ajtóba.. sajna errõl nincs kép, da ha kell megadom a koordinátáit

A gyári keret természetesen nem fér be így a látható módon be lehet rögziteni.
Szerintem minden más 16,5centis hangszóróhoz jó az álltalam kifejlesztett rögzittõ keret, így közzéteszem azok paramétereit is
Természetesen egy ilyen, és egy tükörkép kell belöle!!

Remélem van aki tudja hasznositani!!

George


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/url]


A hangszóró gumimembrános??
hil

hil Elküldve: 2009-09-02 21:49 Társalgó

Steve írta:
MChris írta: Nocsak mi van a neten:

http://www.vatera.hu/bmw_rends...96177.html



Azta qrva!
Szééép...
Még rajta van az a ragszalag is, amivel összeragasztottam csomagolás elõtt.
Én meg itt pironkodtam, hogy megemelem egy százassal az árat,
hogy legalább a naftalóvém visszajöjjön belõle.
Az AG meg minket "bazirgál", hogy ezen nyerészkedünk.
Kíváncsi lennék, ha lehetne kapni eredeti gyári rendszámtartót, az mibe fájna.
Mert egy MotorSportos póló 15.000.-, míg a mi egyedi hímzett pólóink megálttak volna cakli-pakk 3.850.- pénzbõl.
De mi "nyerészkedünk" és az ebbõl szerzett profitból utazunk Robinsonnal Bora Borára ugyebár.


Ez Magyarország......
hil

hil Elküldve: 2009-09-02 20:15 Valaki segítsen

zsitvayb írta: Esetleg, aki szedett már szét ilyen óracsoportot, annál is volt egy kis ellenállása a mutatónak (nálam ráadásul "szakaszos" - sajnos nem találok most erre jobb szót, olyan mintha kb. 0,1mm-enként megakadna egy picit)? Vagy viszonylag ellenállás nélkül lehetett forgatni...(most éppen erre gyanakszom).

SZERK: igazából sztornó a kérdés, közben rájöttem, hogy ez hülyeség. Gondolom azért van neki egy kis ellenállása, hogy ne ugráljon összevissza a mutató, hanem azért valamennyire konstans értéket mutasson, konstans sebesség mellett.
A jeladót kizárnám, mert km számláló, és a napi számláló az megy rendesen. Úgyhogy marad az óra. Ilyenek javításával esetleg ki foglalkozik? Merre érdemes elindulni?


Szerintem egyszerûen akad a mûszer forgórésze kosztól vagy szétkopott csúcságyazás, esetleg a spirálrugók miatt
hil

hil Elküldve: 2009-09-02 17:25 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: hogy miért lehet az akksi hibája, hogy nem nyílik az ajtó?

maga a zárszerkezet, veszültségre van belõve, és nagyon pici lehet tûrés, pl ha egy cella már nem mûködik rendesen, így nem ad kellõ feszültséget, viszont emelett megvan benne a kellõ Amper... ezért van az, hogy az autó beindul, de pl már az ajtót nem tudja nyitni... aki jártasabb az elektronikába talán megérti, szóval akksikérdés még adott, kinek milyen régi az akksija, akinek nem akar nyílni?


Nem, nem Yellow! Sajnos kényszerbõl már túl mélyen beleástam magam ebbe a problémába, a megoldást akkor teszem közzé, ha minden biztos, de semmi köze ahhoz amit írtál, egyszerûen rossz a General (és nem grund) modul. Felesleges akárkit is félrevezetni jó szándékból.
hil

hil Elküldve: 2009-08-29 18:16 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

hil írta: Sziasztok!
Errõl a szervízrõl: http://polltom.hu/index2.html van valakinek infója, tapasztalata??? Néhány apróság van, amin szeretnék már túllenni.

hil


Senkinek semmi tapasztalata, hallomása róluk???

hil

hil Elküldve: 2009-08-29 18:15 Társalgó

Ez tetszett Yellow!

hil