Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2009-08-13 21:26 Traffipax magánvállalkozóknak

jencispy írta: Pályákon egyes digitális táblák alatt vannak lézeres "mérõk"

pl a video végén:
http://auto.indavideo.hu/video...NAL_verzio

ezek mit csinálnak?
mintha ugy láttam volna hogy ha valaki tul gyorsan hajt, akkor
felvillan a "tul gyorsan hajt" felirat rajtuk, de lehet hogy fake

tud ezekrõl valaki valamit?


M1/7 bevezetõ Bp felé, én is láttam a jelzést, direkt kipróbáltam, hogy 80-al mentem (nem volt senki a közelben) és túl gyorsan hajt jelzés volt, pedig ott 100-al lehet menni.
hil

hil Elküldve: 2009-08-06 18:55 Szemöldök

Hori írta: Sztem mind a kettõ hulladék fõleg az elsõ ami kitakarja a fél lámpát
amúgy vaterán van 6000ért hullámos csík a lámpa felsõ részére


Egyet értünk Hori!
hil

hil Elküldve: 2009-07-30 08:18 Külsõ hangrendszer bekötése?

Megpróbálom leírni a földhurkot: van a fejegység és az erósítõ például. Mindkettõ kap tápfeszt +/-, ahol a + ugye a karosszéria szokott lenni, Eddig nincs is semmi baj de most következik a fejegység és az erõsítõ (vagy akármi) összekötése árnyékolt kábellel és itt követik el a hibát: ha az árnyékolás mindkét oldalon be van kötve, ezzel meg is valósult a földhurok kialakítása, mert belátható, hogy a füldet egyszer megkapja a testen keresztûl és az árnyékoláson keresztûl is és ez kerülendõ. Az árnyékolást mindkét oldalon ott lehetne bekötni, ahol a ki és bemenet földfüggetlen, de ez nem jellemzõ.
hil

Találtam egy írást http://www.hobbielektronika.hu...ldal1.html

hil Elküldve: 2009-07-30 07:59 Kulso tukorfutes

YELLOW írta: írd már le mégegyszer, hol van a tükörfûtés szenzor!
a hõfok szenzor az a jobb oldalon az elsõ sárvédõ elõtt van, az alsó rácsot ki is lehet nyitni nálam a lökösben... mondjuk nekem a másik oldalon is van valami, arra meg talán gyorsulásmérõt mondtak, de ebben nem vok biztos


Mégegyszer:
ha felnyitod a motorháztetõt és szembeállsz az autóval, akkor a bal oldalon alol a hûtõ mögött a fenéklemezen egy kör alakú mûanyag valami) és ez kapcsolja a fûtést

hil

hil Elküldve: 2009-07-29 21:50 Kulso tukorfutes

YELLOW írta: ha másik szenzor akkor ok, de egy szenzorral is meg lehetett volna oldani, az meg tény, hogy tutti nem így tervezték, legalábbis ennyire csak nem voltak részegek

A tükörfûtés sensor helyét már korábban megírtam, a hõm érzékelõ pedig emlékeim szerint a jobb oldalon, alul és hátrébb van. Nagy tökfejnek kell lenni ahhoz, hogy ilyenre tervezzék a tükörfûtést, hogy állandóan fû 15 fok alatt, én nem gondolom, hogy az igaz.
hil

hil Elküldve: 2009-07-29 21:44 Külsõ hangrendszer bekötése?

norci1979 írta: Elsõ menetben a kábelezéskor valahogyan sikerült egy vagy több földhurkot kialakítani, ami bizony kerülendõ. Aztán lehet zavarszûréssel próbálkozni a tápfeszeken.


már raktam a generátora zavarszûrõt meg a fejegységre is


Akkor viszont a kábelezés lett elhibázva. Igaz is: milyen zavarszûrõt, mert abból lehet sokféle is. Mi hallatszik a hangszóróból?
hil

hil Elküldve: 2009-07-29 21:42 Kulso tukorfutes

YELLOW írta:
ami fura ha ez a cucc nem lenne jó, akkor gondolom a külsõ hõmérséklet kijelzés is fals lenne, de nekem az jó +3 foknál sípol, szal akkor nem értem mi vezérelhetné a tükörfûtést???


A külsõ hõmérsékletet egy másik sensor méri! Szerintem ez így, hogy állandóan fût, értelmetlen és f...ság, kicsi az esély arra, hogy ilyen ostobán tervezték volna meg.
hil

hil Elküldve: 2009-07-29 18:09 Külsõ hangrendszer bekötése?

norci1979 írta: sziasztok!
tudna nekem valaki segíteni hogy mit csináljak a négyutas erõsítõvel
mert zavarja a generátor sípoló hangot ad


Elsõ menetben a kábelezéskor valahogyan sikerült egy vagy több földhurkot kialakítani, ami bizony kerülendõ. Aztán lehet zavarszûréssel próbálkozni a tápfeszeken.
hil

hil Elküldve: 2009-07-28 20:47 Kulso tukorfutes

szigiimi írta: Ezt már egy másik topicban átbeszéltük. Lehet hogy automatán kellene kapcsolni, de ahogy emlékszem mindenkinek állandóan fût.

Tudom, hogy volt szó róla, de mintha új lenne a dolog. Ha állandóan fût, akkor baja van, mert csak 4 fok alatt szabad fûtenie, ebben a melegben biztosan nem.
hil

hil Elküldve: 2009-07-28 18:07 Kulso tukorfutes

Sziasztok!
Én úgy tudom, hogy a gyári tükörfûtésnél van egy thermistor ( ha felnyitod a motorháztetõt és szembeállsz az autóval, akkor a bal oldalon alol a hûtõ mögött a fenéklemezen egy kör alakú mûanyag valami) és ez kapcsolja a fûtést + 4 fok alatt. Ha melegben is fût, akkor valami nem jó.
Most akarok t.fûtést beépíteni, az enyémben nem volt és mivel ellopták a tükörlapokat, akkor már fûthetõt vettem. Ezt úgy kívánom megoldani, hogy a hátsó szélvédõ fûtésre legyen kötve, így akkor kapcsolom be, és ki, amikor akarom. Ha nem nyúlok házzá, akkor kb 10 perc után magától kikapcsol.
hil

hil Elküldve: 2009-07-27 21:15 e-bay

Tiba írta: Ez elvileg bírja a hõt is, meg lehet hogy az ívre jobban felfekszik, ami a plexiben van mint a sima.
De egy próbát megér az ablak fólia is, csak kéne keresni egy kisérletezésre hajlamos fóliást


Sók fóliázót lehet találni, és lehet is venni tõlük fóliát. Az ablakra való fólia is van többféle vastagságban, a meleget is birják.
hil

hil Elküldve: 2009-07-27 21:01 hangszoró??

splay írta: azt már probáltam!! ugy vissza jött a jobb eleje de elment a bal hátulja!
már befujtam kontakt spray-val majd még megprobálom megint!

Ha az erõsítõ feküdt ki, akkor ott nem használ a kontakt spray. Lehet javítani, de macerás dolog belejutni a belébe, ezért inkább nem vállalják.
hil

hil Elküldve: 2009-07-27 20:06 e-bay

splay írta: Tiba ha sikerül nekem is kéne!!! csak a lámpákra!!

Sziasztok!
Üveg fóliázótól lehet venni ilyen fóliát, ugyanúgy mûködik mint a képen és sokkal olcsóbb, (bár nem látom az árakat) és hamarabb meg van.
hil

hil Elküldve: 2009-07-26 19:47 sárga olaj lámpa

sonicqe2 írta: Nekem is ugyanez a problémám, indítás után pár másodpercig égve marad, nincs valakinek elfekvõben egy érzékelõje?


Ebay-on vetten 17000 ért, itthon 28K lett volna. Az alsó burkolatot le kell venni, olaj leenged tiszta edénybe, hogy vissza lehessen tölteni, a sensort 3 csavar tartja az olajteknõ bal hátsó szélénél. Akna nélkül megoldható. Nekem is ugyanaz volt a bajom vele, hogy indítás után kb 10-15 másodperc múlva kb 20 másodpercig világított.
hil

hil Elküldve: 2009-07-25 10:39 sárga olaj lámpa

Nekem is világított motorindítás után a sárga olajszint lámpa 15 mp-ig. Vettem másikat (ebay 17k), a rosszat gondoltam szétszedem, mi lehet benne. Aztán mégse szedtem szét. Vannak rajta lyukak, amiket nem lehetett átfújni, pedig biztosan nem ok nélkül tették rá. Gondoltam egyet és beáztattam Gigant nevû mûanyag tisztítóba (forgalmazó: Mercatura Int Bt 1055.Bp.Nagy Ignác u.14 m, tel:312-4712, nem reklámot akarok csinálni, csak ha valakinek kéne)2 napra és utána már szeleltek a lyukak, rengeteg kosz jött ki belõle. Visszatettem a motorba és azóta jó is.
Csak ha valakit érdekelne, mert szerintem az olajból valami lerakódott a belsejében és az akadályozhatta meg a rendes mûködését
hil