hil Elküldve: 2009-07-25 07:49 Társalgó
hil
hil Elküldve: 2009-07-25 07:49 Társalgó
hil Elküldve: 2009-07-24 22:14 Társalgó
hil Elküldve: 2009-07-20 17:52 Ápolás, tisztítás
SoundkeY írta: OOooo hulye kerdes, ti mivel tisztitjatok belulrol az ablakot ? ( gyorsan, jol )
Eddig csinaltam cleanel de mindig maszatos marad valahogy, most meg kiprobaltam a briston-t is de attol se ajultam el........( foltos maradt )
hil Elküldve: 2009-07-20 17:48 Klíma automatika hiba
hil Elküldve: 2009-07-20 16:54 Olajtuning
ducati113 írta: Én eddig minden autómba raktam és nemvolt semmi gond.
Járó motornál töltöttem bele és olyan mintha ledobnánk az ékszíjat a motorról úgy felkönnyebbül a járása.
83-as Renault Alpin Turbo!!!Most generáloztam a motort és nem azét mert ette az olajat!!250.000Km gondoltam amit kapót a motor már ráfér egy átnézés.A fõtengely köszörûs megkérdezte mit akarok ezzel,meg sincs kopva!Pedig nem egyszer megfõztem a motort.
Én sokat járok rövidtávon és ezért is rakok bele.
Még nem bántam meg!Kárára nem válik a motornak.
hil Elküldve: 2009-07-20 16:51 Klíma automatika hiba
Akos318d írta:Cor-Angar írta: Sziasztok
Nekem az az érdekes problémám merült fel hogy hosszú távon elgyengül a klímám. olyan 1-1.5 órás használat után egyre gyengébben fúj, és utána meg mindent maxra állítva sem jön semmi hideg levegõ.
Utána kikapcsolva, félórát "pihentetve" megint jó egy kis ideig.
Az autó 320d 2000-es évjárat
Digitális klímáról van szó.
Köszi elõre is
Látom találkoztatok már Ti is ilyen problémával. Nekem is hasonló állt elõ a múlt héten amikor mentem vidékre. Leértem Gödöllõig és utána NO klíma. Piros lámpánál motort leállítottam aztán újra és megint hûtött. Azóta többször is elõfordult a dolog... Mi a teendõ ilyenkor?!
hil Elküldve: 2009-07-20 16:47 Karosszéria (javítás?)
InsectKiller írta: Sziasztok!
Egy gyors kérdést szeretnék idézni ahhoz, aki tudja/ismeri az eljárást.
Szóval lett valahogyan 1 horpadás a tetõmön csíkkal egyetemben (vmi hülye túrista hozzáb*szott vmit) és most teljesen kétségbe vok esve, hogy mi lesz vele.
Remélem azzal a vákumos v milyen technológiával ki lehet szívni akármilyen pici is...olyan mintha jégvert lenne de csak 1 pontban.
Válaszokat elõre is köszönöm
hil Elküldve: 2009-07-16 20:46 Olajtuning
hil Elküldve: 2009-07-11 20:50 Ajtónyítási Gondok!
hil Elküldve: 2009-07-11 15:11 Ajtónyítási Gondok!
ute107 írta: Érdekes...
csak átfutottam, de mi akkor a megoldás...???
hil Elküldve: 2009-07-11 13:42 Ajtónyítási Gondok!
hil Elküldve: 2009-07-10 16:52 Ajtónyítási Gondok!
ute107 írta: Jól emlékszel...lakkos....
hil Elküldve: 2009-07-09 20:12 Ajtónyítási Gondok!
YELLOW írta: akkor a reed-et helyettesítsd be a hall cuccal... a lényegen nem változtat, a gondolatom ugyanaz, hogy talán nem megy el az egyik pontig....
az meg, hogy reed vagy hall mindegy az elv ugyanaz szinte
hil Elküldve: 2009-07-09 18:18 Ajtónyítási Gondok!
YELLOW írta: nah ma újabb dologra lettem figyelmes...
nyitni akartam az autót kulcsról, de nem nyílt, ugyan hallottam zárásra is illetve nyitásra is hangot, de nem az a mély határozott hang volt...
a távirányítón utóljára a zárás gombot nyomta le, majd kulccsal próbálkoztam, ami meglepõ volt, hogy a gombok lent voltak, de a kulccsal elõször a zárás irányba fordítottam, és hallottam a határozott mozgást kattanást, gyorsan kihúztam a kulcsot, és lõn világoság egybõl nyitotta a távirányító is...
következtetés:
pontosan nem tudom, hogy néz ki az egész zárszerkezet, de ha jól gondolom, akkor reed-relék lehetnek az ajtókban... na már most ha valami mechanikai szorulás végett ezekhez a reed-relékhez nem megy le a mágnes, akkor ugye a központi egységnek nem is megy be jel... gondolom van alsó és felsõ jeladó, és úgy érzékelheti, hogy ugyan nincs felsõ jel, de még az alsó sincs meg, tehát úgy fogja fel, hogy a zárás még nem ment végbe (mechanikailag megtörtént) --->>> így aztán hiába nyomom a nyitást, a központi nem fog jelet adni a nyitó relé érintkezõjére, mert azt gondolja még nyitva van...
a tompább hang az ablak kapcsolóé lehet, amit gombnyomásra hallunk
huhh remélem érti akinek érteni kell