Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2009-06-21 21:03 E46 Klub póló

Steve írta: Köszi ezt a "nem vagyok elég idõs hozzá" mondatrészt asszem bóknak veszem.
Szóval ezek szerint én má csak egy vén f@sz vagyok!
Na viccet félretéve, szerintem nem kor függvénye a galléros póló,
hanem egy lényegesen igényesebb, minõségibb ruhadarab mint a környakú testvérkéje.
Mi meg egy prémium kategóriás vasban ülünk mindannyian,
épp ezért gondoltam tavaly is, hogy adjuk meg a módját.
A hímzés is sokkal komolyabb hatást ad mint a szitázott vagy fóliázott megoldások.
Tudom, hogy jó minõségû az a fólia technológia amivel Õk dolgoznak, de az az ár aggasztó.
Ugye ahogyan azt már az elõzõ post-ban leírtam még ha tényleg kapnánk 50% kedvezményt is,
amit nem nagyon tartok valószínûnek, akkor is drágább mint a hímzett verzió.
!


Igazat adok: a galléros póló nem kor kérdése, viszont elegánsabb, a hímzésrõl nem is beszélve, szemben a szitázottal.
hil

hil Elküldve: 2009-06-21 17:36 Mûanyag polírozása

Tiba írta: Robin68
Üveg polirozása lehetséges?
M es ködlámpákról lenne szó. Olyan, mintha enyhén le lenne homokfújva


14K az új üveg (http://www.vatera.hu/vadonat_u...08788.html) nem tudom érdemes-e polírozni.
hil

hil Elküldve: 2009-06-21 13:23 angel eye

splay írta: Neutrális szilikont használj!!
nekem nincs bedugva és nem párásodik!!


Húúúúú de szépen írtad
hil

hil Elküldve: 2009-06-20 19:14 Valaki segítsen

YELLOW írta: haverom OFF autója (opel) olyat csinál, hogy jár, majd 20 sec múlva leáll, rángat, vagy éppen el sem indul... ford szervízben vetettek vele fõtengely jeladót...

a hiba ezekbõl adódhat:

- ugye a jeladó cseréje nem segített, tehát kilõve
- gyertyák
- trafók
- gyújtókábelek
- légtömegmérõ
- ECU
- AC vagy reléje
- üzemanyag szûrõ (én ezzel kezdeném, mert olyan mintha a sok dzsuva betömörül akkor nem kap anyagot, majd ha leülepedik újra megy, teháát sanszos és talán a legolcsóbb)

ezt azért írtam le, mert nagyon sok mindenre közrejátszhat, és a hiba okát nagyon ehéz konkrétan megllapítani, mert mind jellemzõ az adott hibára


A fõtengely jeladó nem ilyet produkál az Opelnél:Opelom volt, és volt is fõtengely jeladó hibám, sárga lámpa volt és jelentõs teljesítmény csökkenés, de ment az autó, hétvégén Pusztardaványból haza tudtam menni Bp-re. Ez inkább gyujtás hiba lehetett, az Opel a gyujtóhidat a motor legmelegebb pontán a hengerfejen a fedél alatt helyezte el. (megfontolt tervezés?) Gyujtókábel nincs, mert a híd közvetlenül a gyertyákra cuppan rá. A motorvezérlõ szintén nagyon meleg helyen van az Opelokban. Rossz légtömegmérõ esetén is mûködik a motor a szükségprogrammal. Tüanyag szivattyú nem szokott tönkremenni.
hil

hil Elküldve: 2009-06-20 15:47 Füstprobléma!

Macsek írta: Na az én problémám megoldódott!Mind a négy porlasztóm rossz volt!Kicseréltettem és most eltünt a kerregõ hang,és megszünt a füstölés is!
És most még a bc-n is ugynéz ki,hogy jó értéket fog mutatni,mert edig a rossz befecskendezõkkel mutatott 5.4 és evett 8 felett,most pedig 6.5 és 7 között mozog,amit a tankolás alapján nézve elég valósnak tûnik de ezt még nem akarom elkiabálni!


Na errõl beszéltem: a diag program nem tudja megállapítani a befecskendezõ fúvóka porlasztási lépét, a rossz fúvókát is képes jónak értékelni. Ebbõl pedig nagy károsodása lehet a motornak.
hil

hil Elküldve: 2009-06-20 15:40 angel eye

Balu írta: A sziloplaszt megfelel erre a célra.Adott esetben roncsolásmentesen eltávolítható és visszaállítható az eredeti állapot.Az enyém ezzel a megoldással nem párásodik.


Sziloplasztból többféle van! Az ecetszagút semmi képpen nem ajánlatos használni, mivel az ecetsav gõze a lámpabúra belsõ terében a foncsort tönkre teheti. Ez akár 1 hónap után is jelentkezhet!!!! Aztán van olyan sziló is, amire rá van írva, hogy szellõzik a felület alatta, ez sem használható, mert a párát is átengedi.
hil

hil Elküldve: 2009-06-18 22:16 Mikor a felniknek lába kél...

kempelen írta: Basszus, ez hihetetlen! Régi módszer a leghatásosabb.

"Melyik kezeddel nyúltál a felnihez barátom?"

Nyissz és már lent is van a kéz. Oszt majd legközelebb meggondolod kétszer is, hiszen rossz lenne kéz nélkül segget törölni....

Nem lennék a helyedben Robinson.


Az a baj, hogy ebben az országban a bûnözõnek jogai vannak, a becsületes embernek meg kuss.......
Itt tartunk, útban európa felé, de félõ, hogy a balkánra érkezünk vezetõink jóvoltából, mivel nem tudják használni a térképet.
Nagyon megdöbbentett az eset, résztvétem Robinson!!!
hil

hil Elküldve: 2009-06-18 22:01 BMW extrák_

[/quote]


Mivel lassan 19 éve ûzöm a szakmát, szívesen segítek a felmerülõ kérdésekben
Ha valaki rászán kb 10E Ft-ot, lehet venni habbal oltót, ami nyom nélkül eltûnik a porral ellentétben.[/quote]
Szia! Nekem van egy kicsi, tán 3 kilós Halonnal oltóm, de a gáz java része már elszublimált. Sajna, ezt a nagyon jó oltóanyagot kitiltották, csak bizonyos helyeken használhatják. Szerintem, az autóm "bizonyos hely", tudsz-e segíteni, hogy hol tudom feltöltetni?
hil

hil Elküldve: 2009-06-18 18:39 Autóvásárlás

csiatt írta: Ezzel szerintetek mi lehet a gubanc?

http://www.hasznaltauto.hu/3044788_bmw_318ci_2001

A regadó majd megemeli az árát, ezt ügyesen elhallgatta
hil

hil Elküldve: 2009-06-18 18:35 Valaki segítsen

sunny25 írta: Üdv!

OLyan problémám lenne h megjelent egy négyzetben lévõ óra a szervizintervallum visszaszámlálo felett! nem tudom mit jelenthet és h mitõl jött elõ! 2002 es automata 229000 km van benne! még 15000 km van a következõ olajcseréig. vki tudna vmi közelebbit mondani? elõre is köszönöm!

Fékolaj csere idõszerû! Két évenként jön elõ.
hil

hil Elküldve: 2009-06-18 18:34 XENON utólag

Normál izzós lámpatestbe Xenont??? Tegyél magad elé egy hagyományos pl H7-es és egy Xenon izzót. Mit látsz? Azt, hogy a hagyományos izzóban az izzószál (amennyiben függõlegesen tartod azokat) vízszintesen (kereszteben), míg a Xenonban függõlegesen (vagyis hosszában) helyezkedik el. Ebbõl könnyen belátható az a szomorú tény, hogy a hagyományos izzóhoz tervezett tükör fókuszába soha nem lehet betenni a Xenont, ezért korrekt módon beállítani sem lehet azt, tehát mindenképpen vagy vakítani fogja a szembõl jövõt, vagy csak magad elé fogja szórni a fényt.
hil

hil Elküldve: 2009-06-18 06:15 XENON utólag

ute107 írta: Nem akarok veled összeveszni, de több jó utólagos xenont láttam már.
Haverom Off autójában például tökéletes, a színhõmérséklet 5000K-s és észre sem veszed, de õ jobban lát vele!

Nem vakít....de jól látnak vele... az enyém soha nem lesz olyan... sajnos!

Már miért vesznél össze? Sokan berakják a Xenont, aztán nem érdekli õket, hogy vakít vagy sem. Téged érdekel. Nekem volt gyári Xenonos autóm, aztán alig láttam vale. Mikor megvettem a Bömbit, normál izzóval, döbbentem tapasztaltam, hogy ezzel látni is lehet. Ha kiég az izzó egyszerûen cserélem (ritkán),de ha a Xenonnal van baj, akkor problémásabb az ügy, mert lehet, hogy a nagyfesz szállt el, ami nem olcsó. Na meg a vizsga elõtt a macera, mert ha biztosra akarsz menni, akkor javasolt a visszacsere, ugyanis jogállása nem tisztázott, a kimenetel teljesen a vizsgáztató kezében van, ugyanis aut magasság állítás kell hozzá a mosón kívûl
hil

hil Elküldve: 2009-06-18 06:08 Külsõ tükörlap

.


[/quote]


Pesti alsó rakpart majdnem ugyanott csak a másik oldalon....úgylátszik valakik nagyon gyüjtögetik,de nem baj nyomon vagyok.....

Egyébként a lángnál vett tükör osztott?[/quote]
Nem osztott, de ezt jobbnak tartom. Nem egyforma a nagyítása a tüköknek, ezért nem is hiányzik az osztás
hil

hil Elküldve: 2009-06-17 21:58 Hengerfej tuning

lovag írta: ki lesznek könnyítve a járatok, öblösebb lesz kicsit.
Az ember aki csinálná 20-30 pacit mondott.

Hazudik! Ennyit ilyen egyszerûen nem lehet, és nem is bizti, hogy tuti a dolgában, utána meg már nem lehet visszaragasztani a kivakart anyagot. Eapának igaza van, nagyobb járatok, lassabb gázáramlást eredményeznek, ami által romlik a henger öblítése. Ebben az esetben a kipufogó rendszert is hozzá kéne hangolni a szívó oldalhoz, mert ami nem tud ott kimenni, az be se fog jutni a hengerbe (Bernoulli törvénye és a tudomány mai állása szerint)
hil

hil Elküldve: 2009-06-17 21:50 XENON utólag

Mi az ördögnek kell eröltetni azt az utólagos Xenont? Csak a baj van vele és gondolhatnátok a szembe jövõre is, mert magában biztosan nem dicséri az elvakítót.
hil