Memmaao írta:
Woockie írta:
Ponyva segit valamennyit, van "gyari" BMW is, de lehet kapni tescoban mindenautorajo takaroponyvat is.
Na jó, de így utólag már nem segít
Meg ha nem tökéletesen pormentes a ponyva és a kocsi, akkor megsérülhet a lakkréteg. Most mentem ki, csak egy horpadást találtam. A neten néztem, hogy vákuummal ki lehet húzni. Majd utánajárok 
Sokáig én isazt hittem, hogy vákummal vagy mágnessel, de nem! Mindenhol nagyon titkolják az eljárást, még az ott dolgozók elöl is, külön helyen csinálják, oda nem engedve be senkit. A lényeg: különbözõ hosszúságú kb 6 mm-es köracél rúd a két végén meghajlítva. Az egyik a fogantyú ez kb 10 cm, a másik a munka rész, ami kb 1 cm-re van meghajlítva és félgömbre kiképezve, polírozva. Ezzel a rúddal benyúlnak a horpadás mögé és onnan kimaszírozzák azt. Szinte mindenhol be lehet nyúlni a horpi mögé, és BONTANAK! Ahol nem tudnak mögé nyúlni, oda kívülrõl ragasztanak egy társasjáték bábu formályú bütyköt és azzal húzzák ki. A ragasztó valami nagyon spec anyag, nagyon erõsen köt, de az oldószerével nyom nélkül eltávolítható. Ami mögé nem férnek be és pl kicsi, vagy ívelt a felület, azt nem tudják elvállalni. A rudas dolgot bárki kipróbálhatja, gyakorolhatja valami bádog lemezen, én is csináltam már a Vectrámon, amikor nekitolták a bevásárló kocsit és sikerült eltüntetni. Szóval ez a nagy titok, ami a belinkelt oldalon egy pillanatra látszik is. Ja és egy hosszú fénycsõvel világítják meg a felületet, amin van csíkban egy kitakarás, hogy a fényt pont a horpadásra lehessen irányítani, ami által jól látható a munka terület.
hil