Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2009-06-11 06:14 Füstprobléma!

Chipcad777 írta: De ha alapjáraton rajta a gép (szervízben) és látszik,h hibátlanok a csúcsok, mert a diagnosztika azt mutatja, akkor is lehet,h szar?

A diagnosztika nem tudja figyelni azt, hogy a porlasztó csúcsnak milyen a szórásképe, nagyjából csak azt, hogy kb mekkora nyomáson nyit ki. Korrekt vizsgálathoz azokat ki kell szerelni, aztán van egy mérõ készülék, amibe beteszik. Ez többféle is van. Az egyik, de az alapelv mindegyiknél egyforma kb. Szóval megnyomják a porlasztót megfelelõ (kb 100-200bar) nyomású gázolajjal. A szelepnek (mindegyiknél) közel azonos nyomáson kell nyitnia és akkor megindul a porlasztás. Itt nem mindegy, hogy hogyan terít a permet, mert lehet, hogy rá van égve a kox a csúcsra és ezért ferdén terít, esetleg csak spriccel. Na ezt nem tudja mérni a diag progi. Amennyiben pl ferdén szór a dugattyú nem megfelelõ helyére, akkor képes szétolvasztani a dugó tetejét. mert a dugó tetején ki van alakítva egy örvénykamra szerû dolog, annak a közepére kell, hogy szorjon, ami tovább keveri a cuccot. Ha nem középre szór, akkor van a baj, mert akkor máshogy indul és alakul ki az égés.
hil

hil Elküldve: 2009-06-10 20:08 klíma tisztítás

Létezik olyan klima tisztító is, amit beindított klímánál, belsõ keringtetés, vent max fokozat, el kell indítani (spray) az autóban, felhúzott ablakoknál és igy várni 15 percet. 2800 Ft, Loctite gyártmány, ma próbáltam ki, mert szerintem az a hosszú csöves hab nem sokat ért.
hil

hil Elküldve: 2009-06-10 20:04 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

Ma, fényes nappal a Komjádi uszodánál mindkét külsõ viszzapillantómból kilopták szakszerûen a tükröket. Remélem, gyógyszerre fogja költeni ezután minden pénzét a tolvaj úr. Ez már igazi kispálya, mert még csak fûthetõek sem voltak
hil

hil Elküldve: 2009-06-10 19:54 Füstprobléma!

Az a baj, hogy a dizel motorokat nem igazán közlekedésre találták ki. Annak halála a városi dugóban történõ alapjárati pöfögés, mert a befecskendezõ fúvókákra kirakódik a kox, máshova fogja porlasztani a tüzelõ anyagot és az eredmény, az , amit az elõttem író megírt. Mindez kihegyezett motoroknál különösen problémás.

Tudom, ezért sokan meg fognak köpködni, lesznek ellen vélemények, sokan nem fognak egyet érteni velem, de a tények, azok tények, vitázni ebben nem kivánok ebben......
hil

hil Elküldve: 2009-06-08 19:02 Autóvásárlás

Padre323i írta: Na szóval ez is megvolt ma:
http://www.hasznaltauto.hu/2996922_bmw_323ci_2000

Megérkezem,ajtó kinyit,ülés a szokásos helyen kiszakadva,váltószoknya is,félbõr szétrepedve,beige könyöklõ feketére könyökölve.Köszönöm,viszlát.Most már tuti a sedan...


Az elsõnél nem is írták a multikormányt, igaz azt sem, hogy olyan szar állapotban van. Remélem, azért sokat nem mentél érte. Minden esetre igen nagy méreg, hogy rabolják az idõdet, mert gondolom, elõtte telefonáltál, ahol ezeket az apróságokat elfelejtették mondani.
Én 200Km-t autóztam, hogy lássak egy igazi hulladékot, és mikor ezt meg is mondtam, megveretéssel fenyegettek, erre adtam fel az ellenhirdetésemet, amire büszke is vagyok.
hil

hil Elküldve: 2009-06-08 18:51 Ablakzörgés

Én úgy tudom, hogy a szilikon olaj kifejezetten jót tesz a guminak, a tartósság megõrzésében, a kikeményedés, repedezés csökkentésében. Létezik egy spec gumiápoló / tisztító szer, amit nyomdában gumihengerekre, stb. alkalmaznak, Protegum a neve, annak is szilikon olaj tartalma van az oldószeren kívûl (mert lemosáshoz használják)
hil

hil Elküldve: 2009-06-07 19:15 Balesetek BMW-vel...

Igen, éppenhogy úrrá tudtam lenni a helyzeten, ellenkezõ esetben több autó is ropira ment volna. Jelentkeznék is vezetéstechnikai tréningre, hogy büntetlenül kiismerhessem a Bömbit csúszós pályán. Azt hiszem a Hungaroringen van ilyen. Nem tudja valaki, hogy hol lehet jelentkezni?
hil

hil Elküldve: 2009-06-07 18:02 Ablakzörgés

Szia! Én erre a szines fénymásoló gépek fixálójában alkalmazott szilikon olajat használom nagyon jó eredménnyel. Ez az olaj 0,5l és 1800Ft, nagyon sokáig elég. A levett téli/nyári gumikat is elrakás elõtt ezzel szoktam lekenni.
hil

hil Elküldve: 2009-06-07 17:57 Balesetek BMW-vel...

daidka írta: A gumik állapota eléggé befolyásolhatja ezt. Az én gumijaim is már rommá vannak kopva és úgy csúszik az esõben mintha jégen közlekednék. Úgyhogy lehet nálad is aktuális a gumicsere!

Nem kopottak, 3 évesek. A sebességet átgondoltam 30-40 lehetett, oda 50-el biztosan nem lehet bemenni, nem néztem még soha a sebmérõt ott. De azt tapasztaltam az új Michelinnel Vectrán, hogy a Pilisben Egom felé haladva, sokkal jobban csikorgott a megszokott sebességnél (ami nem volt túl nagy) mint az elõtte lévõ kopott Firestone.
hil

hil Elküldve: 2009-06-07 17:16 Balesetek BMW-vel...

Sziasztok! Sokat gondolkoztam, hogy írjak-e vagy ne. Velem történt és majdnem: ma délután a Hegyalja útról fordultam rá az Erzsébet hídra. Az esõ nem esett, de nedves volt az út. Én a belsõ sávban mentem, mellettem valami hulladék kisteherautó, így igyekeztem azt megelõzni, mert a középsõ sávban haladók szeretik leszûkíteni a fordulót a belsõ sáv felé. Nem mentem gyorsan, kb. 30-40 lehetett, picit gyorsítottam a kanyarban, tehát fékezés nem volt, hogy elõbb érjek oda mint a melettem haladó hulladék. Amikor kiértem a kanyarból. akkorát csúsztam, hogy alig bírtam megfogni az autót a sávomban, mert persze szembõl is jöttek. Mint írtam fékezésrõl, ráfékezésrõl szó nem volt. Azóta is foglalkoztat a dolog, hogy mitõl lehetett ez a megcsúszás, mert elsõ kerék hajtású autóval soha ilyen tapasztalatom nem volt ebben a fordulóban, de még a Bömbivel sem télen. Ez normál dolog lenne egy hátsó hajtásútól, vagy olaj lehetett az úton, esetleg a gumik??? A gumi Michelin, amitõl sokat nem várok, több autómon volt ez a márka, de nem igazán voltak jók a tapasztalataim velük, én csúszásra hajlamosnak itéltem meg azokat.
hil

hil Elküldve: 2009-06-07 15:12 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta: hát nem is fognak adni hozzá... én is a régit használtam, mivel sérülésmentesen ki lehetett venni és nem volt elkopva...

a fékkopásjelzõ akkor jelez, ha letestel... tehát ha nincs bekötve akkor se jelezne elvileg...

ha úgy lett cserélve a betét, hogy a réginél bejelzett, akkor amikor bekerül az új, törölni kell a computerbõl... ezt úgy kell, azt hiszem, hogy benyomod a féket és úgy adod rá a gyújtást, akkor törlõdik azt hiszem... de lehet többször meg kell ismételni

Lehet, hogy rosszul tudom:a kopásjelzõ általában egy rövidzár szokott lenni9 (a BMW-t nem tudom) és amikor a betét elkopott, akkor a féktárcsa átvágja a rövidzárat, tehát mindenképpen cserélni kell. Azt nullázni semmi más trükkel nem lehet, de ha a csatlakozóba beraksz egy rövidzárat, akkor nem fog jelezni, hogy kopott a betét. De lehet, hogy a BMW-nél nem így van, minden más autóban ez az elgondolás.
hil

hil Elküldve: 2009-06-05 19:45 Eladó alufelnik gumival

bmw320 írta: Az egyik haver felnijei de nem kagylósak esetleg a hátsókat láttad és bmw-nél a belsõ részén mindig jobban kopnak a terpesztés miatt!

Szépek, de nekem nem jók. Köszi a választ, azt hittem gátló
hil

hil Elküldve: 2009-06-04 20:19 újonc kérdései :)

Memmaao írta: Sziasztok!
Mit tudnátok ajánlani a légkondi tisztításra? BMW szervíz Pécsen 20-at kérne érte, és ebben nincs benne a pollenszûrõ?! Merthogy valami marha hosszú csõvel kell lemenni a kondenztálcáig... Pollenszûrõt nemrég cseréltem. Autóba berakós-keringetõs-fertõtlenítõs spray egy hétig használt. Annyira nem vészes a szitu, csak akkor van áporodott szaga, amikor lekapcsolom (gondolom ahogy szárad le a tálca). Szóval valami ötlet? Köszi !

kb 1800-ér lehet kapni légkondi tisztító sprajt hosszú csövel Megsúgom, a szervízben is így csinálják az ügyféltõl rejtve. A légkondi használat után a motor leállítása elõtt érdemes kiszellõztetni a rendszert és csökken a büdös szag jelenség. Azt mondják, 5 perc vent max fokozaton kikapcsolt kondival.
hil

hil Elküldve: 2009-06-04 18:59 Eladó alufelnik gumival

bmw320 írta: Még mindig eladó ha érdekel valakit:
http://www.autosszaki.hu/gumif...lni-17-4db

Szia! Nem volt rossz a lengéscsillapítod, mert mintha kagylósnak látnám az egyik gumit?

hil Elküldve: 2009-06-02 20:24 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

YELLOW írta: jah indításnál amikor próbálok indítani, felkapcsolódik a lámpa is... de miért nem értem...

még gyári akksi van benne, de lehet most lett elege... de olyan hülye kattogást ad, és ha szar az akksi mármint megy minden elektroniai szar, akkor sem indítja el a szivattyút?

a biztoket a kesztyûtartóban megnéztem, jó mind

Kicsi az akku fesz, amikor önindítózol és a bendixet hallod kattogni, mert nem tud behúzni. Az aksik már csak ilyenek, szoktak egyik napról a másikra megpusztulni. Gondolom, mikor takarítottad, sokáig nyitva volt az ajtó, be volt kapcsolva ezáltal a belsõ világítás és szólt a zene is. Ebbõl következik a baj gyenge akksi esetében. Meg kell próbálni tölteni, de télre mindenképpen csere.
hil