lorand007 Elküldve: 2012-06-05 13:50 Motor-váltó

lorand007 Elküldve: 2012-06-05 13:50 Motor-váltó
lorand007 Elküldve: 2012-06-01 19:32 Ékszíj tárcsa
lorand007 Elküldve: 2012-06-01 19:28 Kuplung_
YELLOW írta:lorand007 írta: Tiszteletem, nem rég volt lendkerék+kuplungtárcsa csere, a pedálnak ettöl ugyan ugy fent kell fognia? es 2, 3 ba kicsit rángatásal zár, v.kinek v.van v.mi tapasztalata e téren? köszönöm
a BMW-nek alapvetően fent fog. nekem is rángat igaz nem új már, de ahhoz nagyon csúsztatni kell, de a nyoamték meg rögtön rászabadul kis gázra is. szerintem nem baj ez.
lorand007 Elküldve: 2012-06-01 19:23 Egr szelep
ute107 írta:lorand007 írta:vivaladiesel írta:lorand007 írta: Tiszteletem, lent van az egr szelep, levettem a szivó csonkot is, az lenne a kérdése, hogy azt is fujam ki a tisztitoval? mondjuk en felek hogy nem tudom kipucolni rendesen mert nagy ureges az egesz nem lehet beleférni, koszonom
Fontos lenne kitisztítani de inkább bízd szakemberre!
Hello, nagyon ritkan csinalnak ilyet inkabb cserelnek az alkatreszeket, ha csinalt mar v.ki ilyet , elkelnenek az otletek, a valvoline egr turbo cleaner csak az egr re let eleg, kiszeretnem a turbot is pucolni meg ezt a szivocsonkot, koszonom
Brigiciol...mind a szivósornak, mind az EGR-nek. Megázik, majd egy kis nagynyomású víz... Kipipálva!
lorand007 Elküldve: 2012-06-01 19:21 Egr szelep
csbalu írta:BarG írta:Alesi írta:vivaladiesel írta:csbalu írta:
pillangszelepek kiherélése
Ne csináld! Alacsony fordulaton el fog gyengülni az autó. Sajnos bizonyos időközönként le kell cserélni, nincs mese.
Nekem ki vannak szedve a pillangók, és egy cseppet sem gyengült az autó semmilyen fordulaton...
Nekem is ki van szedve és nem gyengült semennyit se.
És legalább olyasmiről nyilatkozok, amiről vannak tapasztalataim.
Hát próbapadra én sem fogom majd rakni az biztos azért hogy kiderüljön gyengült-e 1%-ot
lorand007 Elküldve: 2012-05-31 14:51 Egr szelep
vivaladiesel írta:lorand007 írta: Tiszteletem, lent van az egr szelep, levettem a szivó csonkot is, az lenne a kérdése, hogy azt is fujam ki a tisztitoval? mondjuk en felek hogy nem tudom kipucolni rendesen mert nagy ureges az egesz nem lehet beleférni, koszonom
Fontos lenne kitisztítani de inkább bízd szakemberre!
lorand007 Elküldve: 2012-05-30 18:40 Egr szelep
lorand007 Elküldve: 2012-05-30 10:27 Motor-váltó
Tano írta:RePTaiL írta: Hali ute!
milyen olajat kíván?
MTF-LT1, LT2 vagy LT3
lorand007 Elküldve: 2012-05-29 17:06 Motor-váltó
lorand007 Elküldve: 2012-05-04 00:29 Hûtõvíz
jons írta:Helioport írta:lorand007 írta: Sziasztok, csak ugy eszembe jutot, hogy még soha nem hallotam a ventilatoromat, pedig volt mar hogy hajtottam 36 fokban szerpentinen is, és semmi, aba se vagyok biztos, hogy müküdik, v.hogy le tudnám elenörizni? köszönöm
Meghajtod, megállsz, gyorsan kipattansz, és ha lucky guy voltál, még hallod majd, hogy nyekereg....
Áh...nem. Észrevennéd, mert csúcsban melegedne a vized...
Nem olyan egyszerű ám ezeket túlmelegíteni. Eleve a termosztát is csak 108-nál nyit...
lorand ha van diag a környékeden akkor be tudod kapcsolni tesztre.
lorand007 Elküldve: 2012-04-24 17:57 Lökhárító
lorand007 Elküldve: 2012-04-24 17:28 Kuplung__
lorand007 Elküldve: 2012-04-20 16:22 Szívócsonk-pillangószelep
Alesi írta:lorand007 írta:Alesi írta:lorand007 írta:Alesi írta:lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm
Szia!
Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!
Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.
Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.
Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm
Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.
http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!
A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.
Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm
http://www.swirlflaps.co.uk/buy-now.html