pneurob fórum hozzászólásai

pneurob Elküldve: 2011-02-24 21:42 e46 Touring kipufogó szag

Kipufogó rezgéscsillapító

Most kapásból nem tudom alapban mekkora az átmérője a kipufogó csőnek, de csillapítóból 3 méret van 51mm, 64mm és 76mm, mindegyik 120mm hosszú és behegeszthető. Rozsdamentes hőálló acélból készül, sosem rohad le.
Linkek:
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx





http://schmiedmann.hu/

pneurob Elküldve: 2011-02-24 21:09 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

tschikosch írta:
pneurob írta:
Tano írta:
seta írta: Nagynehezen megtaláltam realoem-en az ehhez tartozó képet. A képen a 3as csőbe becsatlakozó jelöletlen (kb 7-8cm hosszú) gumicsőnél szivárog. A kartergázszűrőben levő műanyag idomot érdemes néha tisztítani? Amikor kivettem olajos salak volt rajta itt-ott. Nem sok, de volt.
Köszi a választ!


Igen, ott csatlakozik rá a beömlőre. Arra tudok gondolni, hogy a szűrőd már nem csapatja le rendesen az olajat, így több kerül a beömlőbe és ott is kicsapódik.
Mindenképpen ki kell tisztítani a kartergázszűrőt időnként, vagy ha textil szűrőbetétes akkor csere.


A kartergázszűrőt általában cserélni szokták, nem érdemes pepecselni vele. Ilyenkor illik a forgattyúsház és a szűrő közti csövet is cserélni, pont a lerakódások miatt. Nem kötelező, de nagyon ajánlott.



Hali!

Melyik ez a cső,valami képet valaki tud róla dobni?
Megvettem a kartergázszűrőt,de még nincs meg a csere,várom a pillangószelepek helyére a dugókat.
Akkor ezt a csövet is ki kell cserélni?



Bocsi, most nézem, hogy dízeled van, itt nincs tömlő, csak a benzinesnél http://www.realoem.com/bmw/sho...mp;lang=de

pneurob Elküldve: 2011-02-24 16:57 Valaki segítsen

Bero írta: Hali! Az én autómba (2000 évjárat 1.6 benzinmotor) milyen fajta lambdaszondát kell berakni ami jó?


Ha M43 motor van benn, akkor ez kell a katalizátor elé http://schmiedmann.hu/termek/l...elott.html ez pedig utána http://schmiedmann.hu/termek/l...elott.html ( a szöveg ne tévesszen meg, el lett írva)

pneurob Elküldve: 2011-02-23 22:42 Tötés probléma

Burns írta:
anubisz írta:
Burns írta:
Csum írta: sziasztok!!
2naqpja világit az akumlátor vissza jeltzőm!!
titkosmenüben a töltése 11,5 volt
pöcre indult minden okés volt
aztán ma menetközben a töltés egyre csak eset eset mig nem le ment 7.6 ekkor a müszerfalon minden világítot index el ment féklámpa nem volt haza értem vele így alig volt erő a kocsiba szinte csak gurult!! leálítottam probáltam utánna be indítani de semmi!!
aksit tavaly télen vettem zsír újon meg adtól nem is mehet el menet közben a töltés nem?
meghalt volna a generátor?lehet ezt javítani vagy csere ha csere akkor milyen árba mennek ezek?
előre is köszi!!


Szerintem azonnal tedd fel tölteni az akkut. Eddig bírta töltés nélkül a kocsi fogyasztóit.
A generátor szénkeféi kophattak el, amit cserélni kell (jobb esetben)


engem egyszer 3 ezerért bikázott be egy köcsög Taxis,ezt az örömet többet nem adom meg nekik. Vettem is egy ilyen ketyerét,Azóta ez van az aksimon.
http://forex.hu/bb-sbm12-akkufigyelo.html ez mindent mér.

Itt azért komolyabb a baj...
Bátor ember a tulaj, ha töltés nélkül autózik már 2 napja. Azt inkább le se írom miért.



Sürgősen szerezz be egy feszültségszabályzót vagy rosszabb esetben generátort. Ha kell segítek.


pneurob Elküldve: 2011-02-20 19:03 izzítógyertya

vin99 írta: Üdv.

Átolvastam a fórumot és tanácsot kérnék. 2006.09.320d a beteg, hidegindítánál 2-3 mpig olyan mintha csak 3 henger indulna. Hibavisszajelző semmit nem mutat, nem füstöl, pöccre indul, jól megy. Szerelő megnézte az izzítógyertyákat egyesével és azt mondta h jók az értékek, de azt is mondta h nem porlasztócsúcs a gond, inkább az izzítógyertya, csak olyan problémája lehet az izzítógyertya valamelyikének, amit nem mutat ki a műszer.


Mit javasoltok? Hogy lehet leellenőrizni pontosan ezeket az izzítógyertyákat? Esetleg a kábelezés, izzító végfok vagy az izzítás vezérlő lehet a gond?

Köszi


A következő lépcső az izzítógyertya relé. http://schmiedmann.hu/termek/i..._rele.html

pneurob Elküldve: 2011-02-20 18:37 Valaki segítsen

Találkoztam már olyan esettel, hogy működött a szivattyú, csak nem tudta azt a nyomást produkálni, hogy az üzemanyag normális módon eljusson a hengerekbe. Ilyen még eredeti BMW szivattyúnál is előfordult, 3 napig tartott, mire rájöttek mi is a hiba.

fury írta:
kempelen írta:
fury írta:

Megnéztem! Hallani hogy megy a szivattyú,sőt még az üzemanyagot is hallom ahogy folyik!



Hogy hallod búgni, attól még nem biztos, hogy szállítja a megfelelő mennyiséget. Emiatt még szivathatja is a nagynyomású oldalt. Hibakódot nem ír? Sárga motorellenörző nem világít?

vagy

Az üzemanyagszűrőd nem vagy alig enged át, bár ez a nyomásveszteség miatt szintén hibakóddal járna.

Ha minden rendben itt, akkor tovább kell menned a hibakereséssel.



Nincs hibakód!



pneurob Elküldve: 2011-02-20 18:30 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Tano írta:
seta írta: Nagynehezen megtaláltam realoem-en az ehhez tartozó képet. A képen a 3as csőbe becsatlakozó jelöletlen (kb 7-8cm hosszú) gumicsőnél szivárog. A kartergázszűrőben levő műanyag idomot érdemes néha tisztítani? Amikor kivettem olajos salak volt rajta itt-ott. Nem sok, de volt.
Köszi a választ!


Igen, ott csatlakozik rá a beömlőre. Arra tudok gondolni, hogy a szűrőd már nem csapatja le rendesen az olajat, így több kerül a beömlőbe és ott is kicsapódik.
Mindenképpen ki kell tisztítani a kartergázszűrőt időnként, vagy ha textil szűrőbetétes akkor csere.


A kartergázszűrőt általában cserélni szokták, nem érdemes pepecselni vele. Ilyenkor illik a forgattyúsház és a szűrő közti csövet is cserélni, pont a lerakódások miatt. Nem kötelező, de nagyon ajánlott.

pneurob Elküldve: 2011-02-20 18:17 izzók / izzókészlet

A Hella és a Bosch izzókat nem gyárt, ennek ellenére a név szerepelhet az izzón.

[quote="Csum"]Hella?bosch????


[quote="pneurob"]A GE-Tungsram nem rossz választás, semmivel sem rosszabb az OSRAM-nál. Sokáig voltam beszállító ennél az üzemnél, a legszigorúbb minőség ellenőrzés van náluk.

Csum írta: ok kösz!!!




pneurob Elküldve: 2011-02-19 20:31 izzók / izzókészlet

A GE-Tungsram nem rossz választás, semmivel sem rosszabb az OSRAM-nál. Sokáig voltam beszállító ennél az üzemnél, a legszigorúbb minőség ellenőrzés van náluk.

Csum írta: ok kösz!!!


kempelen írta:
Csum írta: értem!!
és melyik márkák közül érdemes választanom?

kempelen írta:
Csum írta: értem és minőségre milyet érdemes bele tenni? vagy ez teljesen lényegtelen jó bele asima párszáz forintos is?

kempelen írta:
Csum írta: sziasztok az érdeklene engem,hogy gyárilag tompított fényszóróba hány wattos izzó jár?


Elméletben 12V 55W H7 típus való a nem xenonos fényszórók mindkét foncsorába.




Ha meg akarod szívatni magad akkor jó bele a párszáz forintos izzó is. Tescoban kapni azonnal "kicit óccó" pénzért...

A szívás majd ott kezdődik, hogy állandóan visszajelez a műszerfalad, hogy kiégett az izzó, de nem.

Ha jót akarsz akkor csak tisztességes izzógyártók termékét vedd meg.

Régebben írtam, amikor hozzámkerült az autó a német úgy adta, hogy a kiegészítő fényszóró H7-es izzója valami agyondesign-olt kínai vacak volt. A foglalata szépen aranyozva. Felirat semmi nem volt rajta. Az első hónapban ötször gyulladt fel a visszajelző a műszerfalon... Elöször csak megigazítottam, megmozgattam az izzókat, majd a hibajel elmúlt. Aztán az utolsó alkalommal meguntam és megkerestem az okot. Az egyik H7-es érdekesen állt a foglalatban, összevissza lötyögött és mozgott.

Kidobtam mindkettőt és vettem bele hazai Tungsram/GE izzót, rendes autósboltban.
Az azóta eltelt majdnem három évben egyszer sem gyulladt fel újra a visszajelző...







Ez már egyéni szimpátia kérdése.




pneurob Elküldve: 2011-02-19 20:23 Valaki segítsen

Egyszerű kontakt hiba, elkopott a kábel, néha érintkezik, néha nem.


SAS írta: Nos, ha valakit érdekelne (végül is mással is történhet ilyesmi), elárulom, miért világítgat a fékbetét kopásjelző lámpa: Mert a bal első keréknél leszakadt a vezeték, és ott most nincs kopásérzékelő. (Hil jó nyomon járt! :kiraly Szerencsére a betétekben még van vagy 15 ezer km, úgyhogy igazából nem sürgető, csak bosszantó a baj, mivel a hátsó kopásjelző rendesen be van kötve, és ha kigyullad a lámpa, nem tudhatom, vakriasztás-e. Szóval vagy meg kell javítani elöl is, vagy ki kell iktatni hátul is.
Azt persze továbbra sem értem, hogy egy lifegő vezeték miatt miért van, hogy olykor világít a lámpa, máskor meg kialszik, tök rapszodikusan? Ezt meg tudjátok magyarázni? :


SAS írta: Köszönöm, Hil! Majd beszámolok, mit állapít meg a szerelő. Remélem néhány száz kilométert még büntetlenül megtehetek, amíg oda jutok. (Azt hallottam, hogy ha valódi is a fékbetét riasztás, 3 ezer kilométer még van benne... Persze lehet, hogy ez hülyeség.)

hil írta:
SAS írta: Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!

Ha a féktárcsa peremes már, akkor megeshet, hogy a még elég vastagnak tűnő betét ellenére a tárcsa pereme átvágja a kopásjelzőt. Az tulajdonképpen egy rövidzár, ami a kopás hatására átszakad. Ha nem attól jelzett be, hogy leesett a csatlakozó, akkor az már nem vissza fordítható folyamat. Persze kis ügyességgel meg lehet forrasztani, aztán jó lesz. Persze az a gyakorlat, hogy a betét cserét nem szokta túl élni, mert berohad a helyére és kiszedéskor általában el is törik.







pneurob Elküldve: 2011-02-17 15:10 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Majti írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy a baloldali doblemezek a faceliftes, és a faceliftes előtti e46-osnál megegyezik? Vagy van valami változás?


Limo és Touringnál nincs különbség, Coupé Cabriőnál van.

pneurob Elküldve: 2011-02-17 13:28 Egr szelep

csatis1 írta: Két hét múlva olajcserém lesz és ki szeretném tisztítani az EGR-t is. Érdemes valami spec kencét használni hogy ne maradjon benne korom vagy nincs lényege és csak legyen rendesen kitörölve?


Elég vízzel kiöblíteni, mivel a lerakódott szennyeződés is vízben oldódó.

pneurob Elküldve: 2011-02-14 20:51 Benzintank és tartalék

mrdani írta: Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám lenne, hogy a üzemanyag mérő a műszerfalon a fele előtt van egy rublikával akkor leáll az autó mert kifogyott a tank.Holott a tankba van bőven üzemanyag.A tank két részre van osztva az egyikbe egy szivattyú, illetve szintmérő a másikba csak egy szintmérő.Elviekben a szivattyú a másik tankba nyomja át az üzemanyagot.Na de akkor miért adja meg magát a kocsi?


A tank azért van kettéosztva, mert ott megy a kardán. A két fél közötti szintkiegyenlítésről egy folyadéksugár szivattyú gondoskodik, amit az üzemanyag szivattyú működtet. Az egyik lehetséges hiba, hogy lecsúszott a tömlő a szivattyúról, a másik pedig, hogy fennakadt a szintjelződ

pneurob Elküldve: 2011-02-14 20:34 Futómû és hibái

csatis1 írta:
davech írta: Aki BMW vásárláson töri a fejét és pontosabban E46aon, az nagyon gyorsan verje ki a fejéből ha szar utak környékén lakik. Vagon pénzt költöttem már futóműre, igen ez a típus nem ide való... (békés megye)...


Másik lehetőség: legyen csilivili és inkább álljon a garázsban!


Vagy egy Meyle Heavy Duty lengőkar szett ugyanilyen szilentekkel: http://schmiedmann.hu/termek/l...plett.html

pneurob Elküldve: 2011-02-05 13:47 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

Adiii írta:
pneurob írta:
laci320ci írta:
Adiii írta: Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.


Akksi sarut vedd le 2percre és tedd vissza!Ennyi!


Ha ez sem segít két hiba lehet még
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05〈=de

Itt egy osztott tank van van, mert valahol el kell mennie a kardánnak. A két tér között van egy szintkiegyenlítő folyadéksugárszivattyú. Lehet, hogy csak lecsúszott a tömlő

A másik hiba az lehet, hogy fennakadt a szintjelződ, a képen a 2 számú:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=15〈=de

Majd csak megfejtjük.




Köszönöm a segítséget. Ezen a nyomon fogok elindulni, csak szép dolog lesz kiszedni a hátsó üléseket. Tőled már vásároltam alkatrészt a bmw-muller.hu oldalon, nagyon meg vagyok elégedve a termékeiddel. Egy apró észrevételem van a webshoppal kapcsolatban, hogy nem teljes körű a választék. Ami fent van annál sokkal több termékkel rendelkezel.


Valószínű, hogy az oldalon már nem lesz fejlesztés, mivel átvesszük ezt az oldalt http://www.schmiedmann.com/ és le lesz fordítva magyarra. Itt viszont hatalmas a választék.