pneurob fórum hozzászólásai

pneurob Elküldve: 2013-03-15 17:00 Mi lehet a baj?

xlzx írta: szevasztok!


Elhagytam mind2 rendszámtábla világításomat. Leesett a fedelük,majd eloxidálódtak a csatik és kész káosz van na de ez a kisebbik probléma. Ma reggel már nem nyílt a csomi. Létezik hogy beázott a kapcsoló is? Kulcsra és kulcson való gombnyomásra is nyílik! Ez akkor a mikro kapcsolóra utal? Már 3x forrasztottam meg a kábelt ami a csomi ajtó jobb oldalán megy a kasztnihoz, ott mindig elenged, még lusta voltam megnézni. Igaz amikor forrasztanom kellett, akkor gombnyomásra sem nyílt! Szerintetek megint kábel szakadás vagy a mikrokapcsoló?

köszi!


Az E46 rendszámtábla világítás slágertermék, rengeteg fogy belőle és csak gyári van. Neked valószínű, hogy nem a mikrokapcsolónál lesz a hibád, hanem a kasztni és csomagtér átvezető kábellel. Nem mondom 100%-ra, mielőtt rendelnél nézzétek át egyszerű műszerrel, hogy van-e szakadás.
http://www.schmiedmann.hu/V20-...reses.aspx



pneurob Elküldve: 2013-03-13 21:42 Chip tuning

BarG írta:
pneurob írta:
sCr írta: Hali, engem érdekelne a chiptuning, na most az én automban van 250 e km megéri megcsináltatni vagy már lehet hogy sok baj lenne utánna?
köszii


Nekem az E65 730d-ben - még a 218LE-s - egy ilyen van benn 2005 óta. Lényeg az, hogy ésszel kell használni. Egy egyszerű potival tudod állítani, hogy mennyivel verje át computert a common rail nyomással. 50%-kon van a poti, mióta be lett téve, a fogyasztás vegyesen 7,7 autópályán 6,3. A kéttonnás dög nem nagyon gondolkodik gyorsításnál. Eddig egy porlasztót kellett cserélnem tavaly, a hatost,de az 230e km-nél normális. Semmilyen hibát nem okozott. Sajnos már nem gyártják, ennyit találtam róla a neten. https://www.dropbox.com/sh/ky1...20Club.pdf
Akkoriban sokat hozattam belőle, van még egy új, valamint egy használt, az nyírta ki a sógorom E39 525d-jét, csutkára feltekerve használta.





Széthullanak ezek maguktól is, jó dolog a chip, mert így nem kell agyalni azon, hogy mitől lett a baj, egyből megvan a fő ok: A CHIP! Merthát anélkül ugye sose kop el semmi, minden ótó örök időkig használható.



Nekem nem hullott szét semmi 8 év alatt 170e km-rel, de még erre utaló jel sincs, a hatos porlasztó csere meg 230e km-nél teljesen normális. Amúgy nem is foglalkozom vele, teszi a dolgát, csak láttam ezt a fórumon és meg akartam osztani, hogy pronyó olcsó dolog is lehet jó.





pneurob Elküldve: 2013-03-13 21:03 Futómû és hibái

[quote="valter320d"]
anubisz írta: Ilyennel húzzák ki, jobb ha szakszervizre bízod, azt ki nem kalapálod.

YouTube videó

Ha meg szétveri valami kontár szerelő baszhatod!!


Ez fasza a belsőt is lehet így cserélni vagy annak hosszabb az élettartalma?
Kérdés:
A powerfex szilent esetében pl:első lengőkar hátsó szilentnél meg kell menteni a házat és abba kell beletenni a powerflex szilentet?
Vagy adnak házat is hozzá?
Vagy még senkinek sincs tapasztalat?
Mert van itt egy video amiben megmentik a házat?

YouTube videó

Ház nincs hozzá, a régiből kell kipréselni a szilentet, annak a helyére megy a Powerflex. 60 vagy 66mm átmérővel készül, úgy mint a gyári szilentek.
http://www.schmiedmann.hu/PFF5...reses.aspx



pneurob Elküldve: 2013-03-13 20:34 Chip tuning

sCr írta: Hali, engem érdekelne a chiptuning, na most az én automban van 250 e km megéri megcsináltatni vagy már lehet hogy sok baj lenne utánna?
köszii


Nekem az E65 730d-ben - még a 218LE-s - egy ilyen van benn 2005 óta. Lényeg az, hogy ésszel kell használni. Egy egyszerű potival tudod állítani, hogy mennyivel verje át computert a common rail nyomással. 50%-kon van a poti, mióta be lett téve, a fogyasztás vegyesen 7,7 autópályán 6,3. A kéttonnás dög nem nagyon gondolkodik gyorsításnál. Eddig egy porlasztót kellett cserélnem tavaly, a hatost,de az 230e km-nél normális. Semmilyen hibát nem okozott. Sajnos már nem gyártják, ennyit találtam róla a neten. https://www.dropbox.com/sh/ky1...20Club.pdf
Akkoriban sokat hozattam belőle, van még egy új, valamint egy használt, az nyírta ki a sógorom E39 525d-jét, csutkára feltekerve használta.

pneurob Elküldve: 2013-01-15 22:27 Féktárcsa és fékbetét

m_attila írta:
pneurob írta:
zoliika írta:
Milan írta: Üdv.
Valaki találkozott már olyannal, hogy a fékmunkahenger dugója
a porvédő karmantyúját kilöki a helyéről?
Jó 1 éve fel lett újítva a féknyereg. Dugó+karmantyúk.
Erre 2 hónapja megint megszorult a dugó: természetesen a karmantyú nem volt a helyén
és bement a kosz, rárakodott a dugóra... jó... ismét felújító készlet, szereztem
egy bontott tárcsát, megnézettem, leszúrattam, fasza, nem hullámos, nem rázza a kormányt.
Erre ma kíváncsiságból leszedem a kereket, már látom is hogy megint nincs a helyén
az a rohadék, 1 helyen kijött a vájatjából.
Létezik hogy alvázszám alapján nem belevalót adtak és szerelte bele a szerelő?
Nem hinném...
Idézet: Vagy ez is olyan, mint a lemförder lengőkar, hogy 4 hónap után kotyog rajta
a gömbfej és csak az erősített Meyle a jó?

Ezért,gondolom sokszor,hogy sokszor csak találgatás megy bizonyos alkatrészekről.......Nekem egészen pontosan 2012 márc.22-én lett beszerelve a Lemförder lengőkar a hátsó nagy szilentekkel azóta egészen pontosan 32860km-t mentem vele és nem lóg nem kopog a gömbfej a kormánymű cserénél(1 hete volt) futóművesnél is volt és át lett cibálva minden.Úgyhogy,Én megcáfolnám ,hogy 4 hónap után beszarik a gömbej a Lemförderéknél!
Már az új féknyergen gondolkodom.






Lehet kapni új gyári beszállítói minőségű féknyereg párokat pár 10 ezer forintért garanciával. Nem hinném, hogy érdemes lenne felújíttatni, ha meg nem jó veszekedni a "mesterrel". A Meyle HD tényleg nagyon jó, de nekünk kinyíródott egy E46 lengőkar 16.000km után,igaz 100-ból 1, ingyenesen cserélnünk kellett. A magyar utak okoznak néha meglepetéseket.



Valaki mondja már meg nekem, mi köze van a Meyle nek egy bmw gyári beszállítói státuszhoz????


Nem túl sok, de vannak olyan cuccaik, amik jobbak a gyárinál vagy azzal egyenértékűek. Persze nem minden, tudni kell, hogy mik azok. Szerencsére hozzáférek a dán, német, norvég, svéd, finn, holland, cseh, baltikumi, ausztrál és új zélandi visszajelzésekhez.

pneurob Elküldve: 2013-01-15 21:37 Féktárcsa és fékbetét

zoliika írta:
Milan írta: Üdv.
Valaki találkozott már olyannal, hogy a fékmunkahenger dugója
a porvédő karmantyúját kilöki a helyéről?
Jó 1 éve fel lett újítva a féknyereg. Dugó+karmantyúk.
Erre 2 hónapja megint megszorult a dugó: természetesen a karmantyú nem volt a helyén
és bement a kosz, rárakodott a dugóra... jó... ismét felújító készlet, szereztem
egy bontott tárcsát, megnézettem, leszúrattam, fasza, nem hullámos, nem rázza a kormányt.
Erre ma kíváncsiságból leszedem a kereket, már látom is hogy megint nincs a helyén
az a rohadék, 1 helyen kijött a vájatjából.
Létezik hogy alvázszám alapján nem belevalót adtak és szerelte bele a szerelő?
Nem hinném...
Idézet: Vagy ez is olyan, mint a lemförder lengőkar, hogy 4 hónap után kotyog rajta
a gömbfej és csak az erősített Meyle a jó?

Ezért,gondolom sokszor,hogy sokszor csak találgatás megy bizonyos alkatrészekről.......Nekem egészen pontosan 2012 márc.22-én lett beszerelve a Lemförder lengőkar a hátsó nagy szilentekkel azóta egészen pontosan 32860km-t mentem vele és nem lóg nem kopog a gömbfej a kormánymű cserénél(1 hete volt) futóművesnél is volt és át lett cibálva minden.Úgyhogy,Én megcáfolnám ,hogy 4 hónap után beszarik a gömbej a Lemförderéknél!
Már az új féknyergen gondolkodom.






Lehet kapni új gyári beszállítói minőségű féknyereg párokat pár 10 ezer forintért garanciával. Nem hinném, hogy érdemes lenne felújíttatni, ha meg nem jó veszekedni a "mesterrel". A Meyle HD tényleg nagyon jó, de nekünk kinyíródott egy E46 lengőkar 16.000km után,igaz 100-ból 1, ingyenesen cserélnünk kellett. A magyar utak okoznak néha meglepetéseket.

pneurob Elküldve: 2013-01-04 09:04 Társalgó

ute107 írta:
pneurob írta:
ute107 írta:
pneurob írta: Mit szeretnél a porlasztón diagoltatni? Ha hibás, azt a diag nem jelzi ki. Bármelyik szerelő le tudja ellenőrizni, akinek van résolajmérője.

ember84 írta: Ki vállal porlasztó diagolást zala,vas,somogy megyéből??






Ha fl előtti diesele van akkor cseszheted a résolaj mérést... az csak a commonrail-nél mutat valós értéket.


Akkor mégis résolaj?



Akkor az!

Sümegen sokszor megjelensz? Kellene pár műszerfal bolha... piros fehér...


Minden hétvégén Sümegen vagyunk, küldj pü-t.

pneurob Elküldve: 2013-01-04 00:06 Társalgó

ute107 írta:
pneurob írta: Mit szeretnél a porlasztón diagoltatni? Ha hibás, azt a diag nem jelzi ki. Bármelyik szerelő le tudja ellenőrizni, akinek van résolajmérője.

ember84 írta: Ki vállal porlasztó diagolást zala,vas,somogy megyéből??






Ha fl előtti diesele van akkor cseszheted a résolaj mérést... az csak a commonrail-nél mutat valós értéket.


Akkor mégis résolaj?

pneurob Elküldve: 2013-01-03 11:03 Társalgó

Mit szeretnél a porlasztón diagoltatni? Ha hibás, azt a diag nem jelzi ki. Bármelyik szerelő le tudja ellenőrizni, akinek van résolajmérője.

ember84 írta: Ki vállal porlasztó diagolást zala,vas,somogy megyéből??




pneurob Elküldve: 2013-01-02 14:07 Mi lehet a baj?

A linken a 3-as alkatrész. http://www.realoem.com/bmw/sho...mp;lang=de
Jobbik esetben a szenzor vagy az üzemanyagszivattyú hibás,a rosszabbikban a nagynyomású szivattyú.

Nono írta: Uraim, megvan az első komoly problémám az autóval.
Bolttól boltba jártam vele, majd itthon leparkoltam. A turbó visszahűtése végett mindig várok egy fél percet, mielőtt leállítom a motort. Kb. 1 óra múlva ülök vissza, a hűtőfolyadék hőmérséklet visszajelzője 1/4 fordulaton, indítom, de nem indul be. Az önindító erőteljesen teker, a motor nem akar öngyulladni. A fordulatszámmérő egy fél centivel ki is tér a helyéről. 4x próbálkoztam, majd lekötöttem az akksit 3 órára. Utána még 3 próbálkozás volt, de semmi.
A gyújtás ráadásakor hallom, ahogyan az üa. pumpa (vagy pumpák) dolgoznak. Eddig is ilyen volt a hangja, itt nem változott semmi. Az akksi csak néhány hetes, rámértem, nincs vele gond. Olyan a jelenség, mintha nem jutna üzemanyag az égéstérbe.
Gyújtáskor a piktogramok felgyulladnak, majd aminek kell, el is alszik. Az autó alatt és a motortérben nem látok folyadékot. Az üzemanyagszűrő 11 hónapja lett cserélve gyári alkatrészre. A motorban gyári 5W-30-as olaj van szintén 11 hónapos, 8000km-t futott.
Semmi probléma nem volt a kocsival, a szükséges karbantartást megkapja, mindig pöccre indult, a mostani hidegekben hidegindítás után volt fehér füst, de ez normális.
Egyszerűen elképzelhetetlen, hogy megyek vele üzemmelegen, kissé hajtom is a városban, húz, ahogyan szokott, nem rángat, nem gondolkodik, majd egy leállítás után már esze ágában sincs dolgozni. Nincsen semmi átmenet, ami figyelmeztetne, hogy te hülye...
Volt egy kevéske szabadidőm, ráraktam a bömöst a laptopra. A mellékelt linken vannak a hibavisszajelzések. A megtekintésük után törültem mindent, csak a 2 izzítógyertya hiba jött vissza.
Tudtok távsegítséget nyújtani? A DIS003 fájlban látható szenzort hol találom meg?

A kiolvasott hibák


pneurob Elküldve: 2013-01-01 22:25 Turbó vezérlése beáthat?

szotakdavid írta:
zoli900 írta:
szotakdavid írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Egy olyan problémám van,hogy az autó nem húz,nincs vagy alig van turbónyomás!
Nyáron elég sokszor volt motormosáson,lehet,hogy valamit ez csinált?
Hallottam,hogy a turbó vezérlése esetleg beázhat,hol van ez a vezérlés?

Előre is köszönöm a válaszokat: Bukovics Dominik


Mondjuk lyukas turbócső??



Nem,a turbócső nem lyukas megnézte a szerelő,meg akkor szorná az olajat.


Ha volt szerelődnél gondolom olvastatok hibatárolót is az mit mesélt nektek??


Ez is szokott gondot okozni, ha el van áztatva: http://www.schmiedmann.hu/1174...reses.aspx

pneurob Elküldve: 2013-01-01 22:11 Fûtés - Klíma

anubisz írta:
jons írta:
szotakdavid írta:
Jons Pneumatikus R.-ék kurva nehezen veszik fel a telefont!!!!


email-re meg egyenesen nem is válaszolnak.


Én nem tudom, de nekem sosem volt ilyen gondom, pedig rendeltem már onnan sokat. Egyszerűen leadtam a rendelést, másnap jött is a motyó, max harmadnap.
Hozzátenném, még ajándékot is kaptam,1, vagy 2 bazinagy féktisztító sprayt, ami azért akárhogy is nézzük, majdnem 1500, 2000 alsóhangon.
Bár lehet nekem ilyen a karmám
Amúgy meg mit telefonálgassak, tudom mit rendelek, ott a cikkszám, ha nem értek valamit felhívom a márkaszervizt és megkérdezem.


Nagyon szívesen kiszolgálunk mindenkit, akár 1db légtelenítő csavarral is. Sajnos csak január 7-én nyitunk. Ha az érdi kolléga tud várni addig, szívesen látjuk személyesen is, a Budaörsi Reptéren vagyunk. A félreértések elkerülése végett a pneurob nem a Róbert névvel, hanem a robottechnikával kapcsolandó össze.

Mindenkinek Boldog Új Évet Kívánunk.

Schmiedmann

pneurob Elküldve: 2012-12-30 20:35 320d Motor

anubisz írta:
pneurob írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
csbalu írta:
pneurob írta:
Alesi írta:
Lacika1986 írta: Sziasztok!!
Olyan problémám lenne az autommal hogy 1500-as fordulatnál néha elkezd
rángatni. Sem alatta sem fölötte nem csinálja, csak ott!! Nem erösen
rángat de érezhetöen.
Tudna vki segiteni hogy mi lehet a hiba??
Esetleg hogy Györben hova és kihez érdemes vinni??
2005-ös 150le 204 D4.
Elöre is köszönöm


Szia!

Ugyanezt csinalta az en autom is, megpedig hogy 1500 koruli fordulatot tartva, pici rangas volt erezheto. Ezt sem gyorsitasnal, sem lassitasnal nem csinalta, valamint mas fordulatszamokon sem, viszont idorol-idore egyre erezhetobben.

Aztan NT Autonal gepre raktak, kiderult, hogy a 2-es henger porlaszto mar nem tokeletes, de a korrekcios ertek alapjan annyira nem volt gaz (1,6 asszem, a gep szerint -5 es 5 kozott rendben). Azt mondtak, ha kicserelik, tapasztalatuk szerint vagy megjavul, vagy nem. Megcsinaltak, ott hagytam egy valag penzt (izzitasvezerlot, izzitogyertyakat is csereltek, es az EGR-t is kitisztitottak mertn em nagyon volt meg elotte) es voila, jo lett.

A lenyeg, szerintem vidd el egy normalis helyre, ahol gepen megnezik mi baja lehet, en nem vagyok benne teljesen biztos, hogy pont a porlaszto csere oldotta meg a gondot...

Ha sikerult rajonni mi a gond, dobj mar ram egy uzit, mert erdekel


A porlasztók vizsgálatához nincs szükség semmilyen komoly műszerre. Van egy flakonokból és műanyagtömlőkből álló készülék, amit rá kell dugni a résolaj visszavezető csonkokra. Motor indít és amelyik gyorsan megtelik az a hibás. Kb. 10 perces a mutatvány, ha hozzáértő csinálja.





Komoly kis kütyü
Így csinálják a Wallisnál is? Vagy ott inkább cserélik mind a 4-et


Ez tuti nagyon építek egy ilyet a szekrény tetejére






Ha van hozzá türelmed és átlátszó edényeid, kb. 2000Ft-ból kihozható. Vagy megveheted a fotelból hátradőlve: http://www.schmiedmann.hu/2607...reses.aspx



na most nagyon feszültek lesznek a béjemvések, megint a reklám yellow nagyon ideges lesz, mán menekülök is


Ez nem annyira reklám a 2000Ft a 32000Ft-tal szemben.

pneurob Elküldve: 2012-12-30 20:22 320d Motor

BarG írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
csbalu írta:
pneurob írta:
Alesi írta:
Lacika1986 írta: Sziasztok!!
Olyan problémám lenne az autommal hogy 1500-as fordulatnál néha elkezd
rángatni. Sem alatta sem fölötte nem csinálja, csak ott!! Nem erösen
rángat de érezhetöen.
Tudna vki segiteni hogy mi lehet a hiba??
Esetleg hogy Györben hova és kihez érdemes vinni??
2005-ös 150le 204 D4.
Elöre is köszönöm


Szia!

Ugyanezt csinalta az en autom is, megpedig hogy 1500 koruli fordulatot tartva, pici rangas volt erezheto. Ezt sem gyorsitasnal, sem lassitasnal nem csinalta, valamint mas fordulatszamokon sem, viszont idorol-idore egyre erezhetobben.

Aztan NT Autonal gepre raktak, kiderult, hogy a 2-es henger porlaszto mar nem tokeletes, de a korrekcios ertek alapjan annyira nem volt gaz (1,6 asszem, a gep szerint -5 es 5 kozott rendben). Azt mondtak, ha kicserelik, tapasztalatuk szerint vagy megjavul, vagy nem. Megcsinaltak, ott hagytam egy valag penzt (izzitasvezerlot, izzitogyertyakat is csereltek, es az EGR-t is kitisztitottak mertn em nagyon volt meg elotte) es voila, jo lett.

A lenyeg, szerintem vidd el egy normalis helyre, ahol gepen megnezik mi baja lehet, en nem vagyok benne teljesen biztos, hogy pont a porlaszto csere oldotta meg a gondot...

Ha sikerult rajonni mi a gond, dobj mar ram egy uzit, mert erdekel


A porlasztók vizsgálatához nincs szükség semmilyen komoly műszerre. Van egy flakonokból és műanyagtömlőkből álló készülék, amit rá kell dugni a résolaj visszavezető csonkokra. Motor indít és amelyik gyorsan megtelik az a hibás. Kb. 10 perces a mutatvány, ha hozzáértő csinálja.





Komoly kis kütyü
Így csinálják a Wallisnál is? Vagy ott inkább cserélik mind a 4-et


Ez tuti nagyon építek egy ilyet a szekrény tetejére






A baj csak az, hogy ez a módszer egyetlen meghibásodási fajta észlelésére alkalmas. Nem kell nagyon megeröltetni a fantáziámat, hogy még legalább kétféle hibát mondjak:
- egyenetlen szórási kép
- "bepisilős" fúvóka
Esetleg keresgéljek még?


Tapasztalat szerint 99%-ban megoldja a problémát, ha nem, akkor kell keresgélni.

pneurob Elküldve: 2012-12-30 20:20 320d Motor

anubisz írta:
szotakdavid írta:
csbalu írta:
pneurob írta:
Alesi írta:
Lacika1986 írta: Sziasztok!!
Olyan problémám lenne az autommal hogy 1500-as fordulatnál néha elkezd
rángatni. Sem alatta sem fölötte nem csinálja, csak ott!! Nem erösen
rángat de érezhetöen.
Tudna vki segiteni hogy mi lehet a hiba??
Esetleg hogy Györben hova és kihez érdemes vinni??
2005-ös 150le 204 D4.
Elöre is köszönöm


Szia!

Ugyanezt csinalta az en autom is, megpedig hogy 1500 koruli fordulatot tartva, pici rangas volt erezheto. Ezt sem gyorsitasnal, sem lassitasnal nem csinalta, valamint mas fordulatszamokon sem, viszont idorol-idore egyre erezhetobben.

Aztan NT Autonal gepre raktak, kiderult, hogy a 2-es henger porlaszto mar nem tokeletes, de a korrekcios ertek alapjan annyira nem volt gaz (1,6 asszem, a gep szerint -5 es 5 kozott rendben). Azt mondtak, ha kicserelik, tapasztalatuk szerint vagy megjavul, vagy nem. Megcsinaltak, ott hagytam egy valag penzt (izzitasvezerlot, izzitogyertyakat is csereltek, es az EGR-t is kitisztitottak mertn em nagyon volt meg elotte) es voila, jo lett.

A lenyeg, szerintem vidd el egy normalis helyre, ahol gepen megnezik mi baja lehet, en nem vagyok benne teljesen biztos, hogy pont a porlaszto csere oldotta meg a gondot...

Ha sikerult rajonni mi a gond, dobj mar ram egy uzit, mert erdekel


A porlasztók vizsgálatához nincs szükség semmilyen komoly műszerre. Van egy flakonokból és műanyagtömlőkből álló készülék, amit rá kell dugni a résolaj visszavezető csonkokra. Motor indít és amelyik gyorsan megtelik az a hibás. Kb. 10 perces a mutatvány, ha hozzáértő csinálja.





Komoly kis kütyü
Így csinálják a Wallisnál is? Vagy ott inkább cserélik mind a 4-et


Ez tuti nagyon építek egy ilyet a szekrény tetejére






Ha van hozzá türelmed és átlátszó edényeid, kb. 2000Ft-ból kihozható. Vagy megveheted a fotelból hátradőlve: http://www.schmiedmann.hu/2607...reses.aspx