Ez egy archivált weboldal! bővebben
zezoka fórum hozzászólásai

zezoka Elküldve: 2007-11-18 11:02 Tempomat - utólag?

Rosszul írtam, légzsákkompatibilitást úgy értettem, hogy a mi 4 küllõs gomb nélkülink, meg a gombos 4 küllõs között kompatibilis e a lufi. H legalább azt ne kelljen venni, csak kormányt.

zezoka Elküldve: 2007-10-21 18:14 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Ja, és van még egy hiba, ami csak nemrég jelentkezet, az mi lehet, hogy néha nem akar menni az autó, mintha csak mondjuk 70-80 Le lenne. Padlógáznál (automata) elkezd gyorsulni, de csak nagyon lájtosan, majd egy 4-5mp-ig a padlógázon tartva egyszer csak megindul, ereje visszatér, és utánna sincs semmi baja többet (egy jó darabig). Még csak ritkán csinálja!

zezoka Elküldve: 2007-10-21 18:03 Hallott már valaki ilyen hibáról?

zezoka írta: HI! Ez neekd megoldódott? Mert mi pont ugyanilyen problámával küzdünk. Mindenki mond más verziót, h mi lehet, de mindegyik 2-3-4százezrekkel dobálózik, és elvileg csak egyiknek lehet igaza! Többiek valszeg tévednek...


Persze én most csak a rezonálásra gondolok. Ja, és nálunk melegen (is) csinálja!

zezoka Elküldve: 2007-10-21 18:01 Hallott már valaki ilyen hibáról?

HerrYaqsz írta: Hali.
Mi okozhatja a következõ problémát?
320D aut. amíg nem éri el az üzemi hõmérsékletet bizonyos fordulatszám tartományban úgy berezonál mintha rázókõre mentem volna. Ha gázt adok vagy elveszem megszûnik. A jelenség ca.1500-1800rpm körül jelentkezik.
A másik kérdésém az lenne hogy hol tudnám kivetetni az autóból a power boxot?? Tényleg nagggggyon jól megy a szerkezet, de engem egy kicsit frusztrál hogy dundi gáznál sötét ködbe rejtõzve távozok...
Viszont az is igaz hogy a cimborám a 35i-vel 130-ig repülõrajtból nem tudott elmenni. De ez nekem kevésbé fontos....
thx.


HI! Ez neekd megoldódott? Mert mi pont ugyanilyen problámával küzdünk. Mindenki mond más verziót, h mi lehet, de mindegyik 2-3-4százezrekkel dobálózik, és elvileg csak egyiknek lehet igaza! Többiek valszeg tévednek...

Itt van részletesen.

zezoka Elküldve: 2007-10-14 13:08 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?

alfatone írta: Ezt nem azért írom, hogy a te problémád is ugyanez, hanem azért, hogy vigyázni kell nagyon, mert sokszor a butaságon felül a rosszindulat is vezérli a szerelõket, hiszen nagyot szakíthat rajta.


Pontosan, fater felhivta akit itt megadtatok, és Õ is azt mondta, hogy nem feltétlenül a váltó baja!


Viszont arra még minddig nem válaszolt senki: lock-p van ezeben vagy nincs? Magyarán összeár a váltó bizonyos fokozatokban, vagy sem? Mert a mienkben tuti nincs most. Mindnen fokozatban a gázadásokkor olyan, mintha mezei váltóval mintha csúsztatnám a kupplungot.

zezoka Elküldve: 2007-10-14 13:02 gumi méretekben kéne help

Tano írta: Évjárattól is függ a méret. A régebbiekre ment fel a 15-ös, ami neked van 2003-as arra szerintem már csak a 16 colos megy fel.
A gyári méret pedig 205/55R16 a 20d-nél. Ami középfuratot és osztókört írtál az stimmel. Az ET ha jól emléxem nagyobb.


Najó, akor majd lemegy egy gumishoz, azt megkérdezi! ) Egyébként az elsõ féknyeregnél megnéztem, van kb 1,5-2cm hely, tehát az 1 collal kisebb (15") kereket ha felraknám, elvileg úgy néz ki, ha maradna 3-6mm , mert ugye 2,54cm felezõdve vonódik le. Na mindegy, majd ráhúzom a Passatom télikerekeit, az 15ös lemezfelni. 195/65/15-ben. Ha nem akad el a fékben, akkor felmegy elvileg a BMWs is, nem?

zezoka Elküldve: 2007-10-13 12:02 gumi méretekben kéne help

Idei az autó nálunk , nem kaptunk hozzá téligarnitúrát, kéne venni! MIlyen a gyári gumiméret a téliben? És ez mekkora felnire megyrá? 15" vagy 16"? Mert olvastam itt vki szerint rámegy a 15ösre, valaki szerint nem. Mienk 2003as 320d kombi. MIlyen paraméterekkel rendelkezõ felni kell? 5x120 igaz? ET? Középfurat?

Ilynet találtam: 5X120,AGYMÉRET 72,5MM,ET 20, 6,5X15COLL, 195/65R15ös téligumikkal, BMW dísztárcsákkal.

Ez jó rá?

zezoka Elküldve: 2007-10-13 11:43 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?

Na felhívtuk, Õ megint mást mondott. Most akkor kinek fizessünk 200-500000 Ft-ot, mert ilyen összegekkel jönnek, mert akkor ezek szerint vkinek tuti nincs igaza! És egy átlgembert simán be lehet palizni, mert ez egy bonyolult szerkezet, most honnan tudjam, h lehet h egy 100ft-os alátét kopott ki, és elkér érte rakás lóvét, vagy csak szimplán kell neki most mittomén 100000Ft akkor annyival többet kér. Ugyse tudom leellenõrizni! Szóval az õ becsületükre vagyok alapozva. Azért fordultam hozzátok, hátha tudtok megbízhatót, és esetleg ha már találkozott is ilyen hibával, és csak legyint, hogy ááá, csak a "pacifikációs-cerbabrációs-rúd-végén-levõ-szuper-bigerés-tárcsát kell kicserélni, és az 220000Ft, az is jó nekünk. Csak tuti legyen. Mert simán el tud kérni vki tulképp súlyos százezreket, és lehet nem is lesz meg a hiba, illetve nem tudja mi, lóvét elkér, majd mikor észrevesszük, h továbbra is van hiba, csak annyit fog mondani, ez is tuti hiba volt, õ is javított egy hibát. Azt süthetjük... Mindenesetre ide is elmegyünk. Mégiscsak Ti ajánlottátok!

zezoka Elküldve: 2007-10-12 19:36 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?

Petike írta: (Kovács??) Zsolt: 06-70-248-0628

petike


Ma már nem , de holnap felhívjuk! Azt meglátjuk! Köszi!

zezoka Elküldve: 2007-10-09 22:00 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?

...ahoy01. Zsoltiék csinálták az öregemét is (e39 530d), bátran merem ajánlani.

Meg tudod adni az elérhetõségét? Akár mailben is a zezoka@gmail.com -ra.

Köszi, Zezoka

zezoka Elküldve: 2007-10-06 20:06 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?

Nagyon kéne egy megbízható automata váltó szerelõ! Nem tud valaki?

zezoka Elküldve: 2007-09-30 11:54 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?

HI! Tudtok jó autómataváltó szerelõt?

Fater elvitte szagszervízbe megnézetni mi lehet a zörgés oka, és ott azt mondták, hogy a lock-up nem mûködik, el van kopva, vagy mi van vele, és amiatt is zörög is. Ebben kell hogy legyen lock-up? Mert én Passatos vagyok, abban tudom hogy van. Még gondolkodtam is rajta, hogy érdekes fateréban nincs ilyen, na ezek szerint lenne (?), csak nem mûxik...

Mit csinál ez a lock-up pontosan? Mittomén második fokozat felett összezárja a kapcsolatot fixre, magyarul megszûnik az az érzés, mintha gázadáskor "csúsztatná a kupplungot", tehát a kis felpörgés adott ugyanazon fokozatban (és persze az ellenkezõje, gázelvétre leesõ fordulat)? Ha ilyent csinál a lockup, akkor a mienkben tuti nincs (illetve télleg meghalt)...

zezoka Elküldve: 2007-09-02 14:45 Tempomat - utólag?

guesswho írta: jah, vili, kösz Petike


Ja, mert nekünk 4 küllõs sima van, 2003as, amire nem lehet ezekszerint felrakni utólag gombsort!

Kormány mennyi lehet? A légzsák kompatibilis a 2003as gombos multis 4 küllõs és a sport multis kormány között, ha kivesze a mostaniból?

zezoka Elküldve: 2007-08-27 21:45 Tempomat - utólag?

guesswho írta: zezoka, én magamnak raktam be a tempomatot ...


Naná, hogy szempont az ára is! De akkor mint azt olvasom, mienkben ez nem lehetséges: 2003as... De azért köszi!

zezoka Elküldve: 2007-08-22 18:38 Tempomat - utólag?

És ha szerzek "gombsort", akkor valaki szakértõ meg bírja ezt csinálni? Jobbat kérdezek! Van itt olyan ember, aki mittomén hasonlókkal foglalkozik, tehát odaviszem hozzá az autót, és 1-2-3 óra múlva x Ft-al szegényebben tempomattal távozok haza?