YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 18:34


ijasz40 írta: sziasztok.segitségeteket szeretném kérni..egy e46 1.8 benines valvetronicos bmwröl lenne szo 2003 as.hidegen és melegen nincs rendes alapjárat ,csak dadog és gyenge a motor,3-4 ezres fordulaton szépen pörög a motor .de amint visszaengedem a gázt csak össze vissza jár.néha bevillanik a motorlámpa,de ki is alszk utána,van hogy pár másodpercig van alapjárat,de utána ujra csak durog a motor,nehezen vesz a fordulatot fel az also tartományban és nagyon büdös utána a mühely.valaki találkozott már hasonlo esettel? köszi


jó lenne nenki egy hibakód olvasás, meg élőadat olvasás.
ha büdös meg rángat, meg remeg, akkor az égéssel nem jó valami. de számos dolog lehet. mivel alapjáraton csinálja, talán az "alapjárati motor". ha más lenne, akkor más fordulaton is rossznak kellene lennie. lehúzhatod a légtömegmérő csatiját, és úgy megnézni miylen az alapjárat. ha utána olvastok kódot, akkor lesz egy légtömegmérős hiba, ezt csak azért mondom hogy ne vezessen meg.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2003

státusz ijasz40

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 18:14


sziasztok.segitségeteket szeretném kérni..egy e46 1.8 benines valvetronicos bmwröl lenne szo 2003 as.hidegen és melegen nincs rendes alapjárat ,csak dadog és gyenge a motor,3-4 ezres fordulaton szépen pörög a motor .de amint visszaengedem a gázt csak össze vissza jár.néha bevillanik a motorlámpa,de ki is alszk utána,van hogy pár másodpercig van alapjárat,de utána ujra csak durog a motor,nehezen vesz a fordulatot fel az also tartományban és nagyon büdös utána a mühely.valaki találkozott már hasonlo esettel? köszi

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 11:09


macneilevi írta: Helló!

Egy olyan problémám van hogy nemrég vettem egy 95-ös évjáratú E36-ot.
Eddig ha elindítottam mindig leesett a fordulat majdnem lefulladt de nem végül pár másodperc és beállt.
Ma vettem bele egy rádiót.
Elindítom pár másodpercig megy elkezd leesni a fordulat és leáll. (Hidegen nem)
Ha pici gázt rátartok akkor 5-10 másodperc, beáll és nem fullad le.
Ha tudtok lécci segítsetek h mi lehet a baja




Szerintem ki kellene takarítani az alapjárati motort esetleg fals levegő után nyomozni (hogy nincs e repedés valamelyik csövön)


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1995

státusz macneilevi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. március 25. kedd, 22:15


Helló!

Egy olyan problémám van hogy nemrég vettem egy 95-ös évjáratú E36-ot.
Eddig ha elindítottam mindig leesett a fordulat majdnem lefulladt de nem végül pár másodperc és beállt.
Ma vettem bele egy rádiót.
Elindítom pár másodpercig megy elkezd leesni a fordulat és leáll. (Hidegen nem)
Ha pici gázt rátartok akkor 5-10 másodperc, beáll és nem fullad le.
Ha tudtok lécci segítsetek h mi lehet a baja



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 26. szerda, 07:12

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 22. szombat, 22:47





Kenés? Szorul??? Nehogy valaki olajjal nekiálljon fújkálni! pff.



Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. március 22. szombat, 22:50

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. március 22. szombat, 19:56


JBGame írta:

Szia! Szerintem a kontakt spray is jó, oké hogy van benne kenőanyag de a neten minden leírásban benne van hogy tisztítás után wd-40 el be kell fújni a belsejét hogy legyen kenése, szal a kenés nem lehet gond, lehet azért gyengült picit mert nincsen kenése a féktisztító miatt és szorul picit. Én most készülök erre a dologra, de nekem is csak kontakt spray meg wd-40 van kéznél



Szia!
A légtömegmérőnek mi szüksége van a kenésre? Ez új nekem, hátha valamit tanulok, azért kérdezem. Én úgy tudom, hogy az úgy működik (lehet rosszul tudom), hogy fel van melegítve valami szál és a rajta átmenő levegő lehűti, ezáltal megváltozik az ellenállása és a vezérlő egység ebből számolja az áthaladó levegő mennyiséget. Ha koszos vagy olajos, akkor az bezavarhat
hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 1995

státusz JBGame

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. március 22. szombat, 14:46


imre24 írta:
imre24 írta:
anubisz írta:
imre24 írta:
anubisz írta:
imre24 írta:
YELLOW írta:
imre24 írta:

Sziasztok!

Nem olyan régen tulajdonomba került egy csodálatos BMW 318I E36-os kategóriájú szgk.
A gépjármű 20 éves korához képest igen jó állapotban van full optikai tuning, nem rég cseréltem rajta üa és olaj szűrőt és a fonstosabb dolgokat olaj,vezérlés stb.
De mikor hosszútávon kipróbáltam, azaz Kazincbarcika-Bp. nem voltam elragadtatva a fogyasztásától!
Kb 15 l fogyasztása volt és a mutató is kb 110km/h-nál is durván 12-14 litert jelzett! O.o
Alapjárat szintén ingadozik olykor kuplungolok megállok és puff annyira le esik hogy le is ál a motor!
Kipufogó rendben van a motor szépen jár nem csörög nem csattog, a csöveket is végig néztem!
Olajat vizet nem evett eddig még.
17" alufelniken gördül a szép jószág!
Tanácstalan vagyok szerelőhöz még nem jutottam el sajnos kötött a munka időm!
Valaki valamit esetleg tudna segíteni?
Előre is köszönöm!


légtömegmérő gyanús a téma nekem...


Takarítani érdemes?
Liqui moly légszenzor tisztító spray-el?


féktisztító is jó,én is azzal szoktam. Meg sokan mások.


kontakt spray?


azt nem ajánlanám,úgy tudom (lehet rosszul ) abba van valami kenő anyag is, az meg nem tenne jót a tömegmérőnek.


Köszönöm nektek a segítséget megézzük műxik e


Hali!
mocskos volt eléggé a szenzor benne csoda hogy ezt csinálta :/
Megtakarítottam az egészet csilli villi kívül belül.
Körübelül fél órát mentem vele utána vártam 5 órát az alapjáratom hidegen 6-700 :O
Nem rángat,nem csattog,nem ingadozik és szerintem a fogyasztás is csökkent viszont valamiért éreztem hogy gyengébb lett szerintem, de köszi a segítséget szuperek vagytok


Szia! Szerintem a kontakt spray is jó, oké hogy van benne kenőanyag de a neten minden leírásban benne van hogy tisztítás után wd-40 el be kell fújni a belsejét hogy legyen kenése, szal a kenés nem lehet gond, lehet azért gyengült picit mert nincsen kenése a féktisztító miatt és szorul picit. Én most készülök erre a dologra, de nekem is csak kontakt spray meg wd-40 van kéznél




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 22. szombat, 14:48


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz ibiza1217

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 16:28


YELLOW írta:
Kristen76 írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta:
ibiza1217 írta:

Szia,nem fullad ha nem engedem leállni tökéletes,fogyasztás jó.


Én olyat csinálok, hogy amikor beindítom akkor járatom 2-3 percig.Utána elindulok leveszem a lábamat a kuplungról egy kis gáz, majd kilököm üresbe.Ilyenkor leáll egyből, de ha ezek után újraindítom akkor már ingadozik az alapjárat, hanem megáll egy ponton.De sajnos ahogy írtam amíg a hőfok mutató nem áll középre az órán addig padlógáznál 5000 fordulatnál megáll a motor, rángat, megfullad meg olyan mintha utángyujtása lenne mert durrog a kipufogó.De viszont melegen állapotban sem érzem a nyomatékot.Majd ha rájöttök a hibára akkor írd már meg légyszíves, mert én már belefáradtam az egészbe.


vezérműtengely jeladót néztétek már?


azt még nem annak mi a szerepe??


mondjuk ha nem ad jelet, akkor nincs gyújtás. vagy ugye le is állhat. szokott lenni főtengely jeladó is, de én most nem arra tippelnék nálad. viszont, hogy a motorod vízhőfoka nem megy fel az is gáz, ez lehet a hőomba mint írtad, de diaggal lehet azt nézni. ha rossz értéket küld, emiatt túldúsít az autó, akkor fulladhat, rángathat, alapjárat mocoroghat. de ugye diaggal akár mutathatna ilyenkor keverék képzési hibát. viszont, hogy 5000-es fordulat felett megáll (mondjuk addig nem feltétlen kell pörgetni, de valóban hiba) emiatt nekem a vez. tengely jeladó a gyanús. esetleg lehet olyan, hogy nagyobb fordulatnál ugye változik a jel frekvenciája, és lehet nem tudja továbbadni az ECU-nak. ez akár lehet olyan, mint lambda szondánál az elfáradás. belustul.
nem tudom volt-e gépen az autód, de mindneképp valami értelmes szakihoz kéne elvinned, akinél van oszcilloszkóp is. jobb mintha találgatnánk. úgyis csak azt tudjuk leírni, hogy tapasztalat, aztán lehet azzal kezdeni, ami mellett több szól. de az sem 100%.


köszönöm akkor ezt megejteném.Mond már meg légyszi, hogy ezt a jeladót hol találom??A vízfok felmegy egyébbként de amikor járatom a kocsit főleg a garázsban hát igen érdekes szag terjeng bent.Olyat olvastam már hogy indítás után húzzam le a légtömegmérő csatiját.
Ilyenkor egy kicsit megváltozik a motor járása de amikor gázt nyomok neki akkor abban a minutumban le is áll.És a furdulat 5000nél meleg motornál is fent áll.


valószínű a jeladó a vez.tengely környékén van kívülről a csatija.
hát menet közben nem szokás lehúzni a légtömegmérőt....



okés,és köszi a választ


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 15:42


Kristen76 írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta:
ibiza1217 írta:

Szia,nem fullad ha nem engedem leállni tökéletes,fogyasztás jó.


Én olyat csinálok, hogy amikor beindítom akkor járatom 2-3 percig.Utána elindulok leveszem a lábamat a kuplungról egy kis gáz, majd kilököm üresbe.Ilyenkor leáll egyből, de ha ezek után újraindítom akkor már ingadozik az alapjárat, hanem megáll egy ponton.De sajnos ahogy írtam amíg a hőfok mutató nem áll középre az órán addig padlógáznál 5000 fordulatnál megáll a motor, rángat, megfullad meg olyan mintha utángyujtása lenne mert durrog a kipufogó.De viszont melegen állapotban sem érzem a nyomatékot.Majd ha rájöttök a hibára akkor írd már meg légyszíves, mert én már belefáradtam az egészbe.


vezérműtengely jeladót néztétek már?


azt még nem annak mi a szerepe??


mondjuk ha nem ad jelet, akkor nincs gyújtás. vagy ugye le is állhat. szokott lenni főtengely jeladó is, de én most nem arra tippelnék nálad. viszont, hogy a motorod vízhőfoka nem megy fel az is gáz, ez lehet a hőomba mint írtad, de diaggal lehet azt nézni. ha rossz értéket küld, emiatt túldúsít az autó, akkor fulladhat, rángathat, alapjárat mocoroghat. de ugye diaggal akár mutathatna ilyenkor keverék képzési hibát. viszont, hogy 5000-es fordulat felett megáll (mondjuk addig nem feltétlen kell pörgetni, de valóban hiba) emiatt nekem a vez. tengely jeladó a gyanús. esetleg lehet olyan, hogy nagyobb fordulatnál ugye változik a jel frekvenciája, és lehet nem tudja továbbadni az ECU-nak. ez akár lehet olyan, mint lambda szondánál az elfáradás. belustul.
nem tudom volt-e gépen az autód, de mindneképp valami értelmes szakihoz kéne elvinned, akinél van oszcilloszkóp is. jobb mintha találgatnánk. úgyis csak azt tudjuk leírni, hogy tapasztalat, aztán lehet azzal kezdeni, ami mellett több szól. de az sem 100%.


köszönöm akkor ezt megejteném.Mond már meg légyszi, hogy ezt a jeladót hol találom??A vízfok felmegy egyébbként de amikor járatom a kocsit főleg a garázsban hát igen érdekes szag terjeng bent.Olyat olvastam már hogy indítás után húzzam le a légtömegmérő csatiját.
Ilyenkor egy kicsit megváltozik a motor járása de amikor gázt nyomok neki akkor abban a minutumban le is áll.És a furdulat 5000nél meleg motornál is fent áll.


valószínű a jeladó a vez.tengely környékén van kívülről a csatija.
hát menet közben nem szokás lehúzni a légtömegmérőt....

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 15:17


YELLOW írta:
Kristen76 írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta:
ibiza1217 írta:

Szia,nem fullad ha nem engedem leállni tökéletes,fogyasztás jó.


Én olyat csinálok, hogy amikor beindítom akkor járatom 2-3 percig.Utána elindulok leveszem a lábamat a kuplungról egy kis gáz, majd kilököm üresbe.Ilyenkor leáll egyből, de ha ezek után újraindítom akkor már ingadozik az alapjárat, hanem megáll egy ponton.De sajnos ahogy írtam amíg a hőfok mutató nem áll középre az órán addig padlógáznál 5000 fordulatnál megáll a motor, rángat, megfullad meg olyan mintha utángyujtása lenne mert durrog a kipufogó.De viszont melegen állapotban sem érzem a nyomatékot.Majd ha rájöttök a hibára akkor írd már meg légyszíves, mert én már belefáradtam az egészbe.


vezérműtengely jeladót néztétek már?


azt még nem annak mi a szerepe??


mondjuk ha nem ad jelet, akkor nincs gyújtás. vagy ugye le is állhat. szokott lenni főtengely jeladó is, de én most nem arra tippelnék nálad. viszont, hogy a motorod vízhőfoka nem megy fel az is gáz, ez lehet a hőomba mint írtad, de diaggal lehet azt nézni. ha rossz értéket küld, emiatt túldúsít az autó, akkor fulladhat, rángathat, alapjárat mocoroghat. de ugye diaggal akár mutathatna ilyenkor keverék képzési hibát. viszont, hogy 5000-es fordulat felett megáll (mondjuk addig nem feltétlen kell pörgetni, de valóban hiba) emiatt nekem a vez. tengely jeladó a gyanús. esetleg lehet olyan, hogy nagyobb fordulatnál ugye változik a jel frekvenciája, és lehet nem tudja továbbadni az ECU-nak. ez akár lehet olyan, mint lambda szondánál az elfáradás. belustul.
nem tudom volt-e gépen az autód, de mindneképp valami értelmes szakihoz kéne elvinned, akinél van oszcilloszkóp is. jobb mintha találgatnánk. úgyis csak azt tudjuk leírni, hogy tapasztalat, aztán lehet azzal kezdeni, ami mellett több szól. de az sem 100%.


köszönöm akkor ezt megejteném.Mond már meg légyszi, hogy ezt a jeladót hol találom??A vízfok felmegy egyébbként de amikor járatom a kocsit főleg a garázsban hát igen érdekes szag terjeng bent.Olyat olvastam már hogy indítás után húzzam le a légtömegmérő csatiját.
Ilyenkor egy kicsit megváltozik a motor járása de amikor gázt nyomok neki akkor abban a minutumban le is áll.És a furdulat 5000nél meleg motornál is fent áll.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 14:42


Kristen76 írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta:
ibiza1217 írta:

Szia,nem fullad ha nem engedem leállni tökéletes,fogyasztás jó.


Én olyat csinálok, hogy amikor beindítom akkor járatom 2-3 percig.Utána elindulok leveszem a lábamat a kuplungról egy kis gáz, majd kilököm üresbe.Ilyenkor leáll egyből, de ha ezek után újraindítom akkor már ingadozik az alapjárat, hanem megáll egy ponton.De sajnos ahogy írtam amíg a hőfok mutató nem áll középre az órán addig padlógáznál 5000 fordulatnál megáll a motor, rángat, megfullad meg olyan mintha utángyujtása lenne mert durrog a kipufogó.De viszont melegen állapotban sem érzem a nyomatékot.Majd ha rájöttök a hibára akkor írd már meg légyszíves, mert én már belefáradtam az egészbe.


vezérműtengely jeladót néztétek már?


azt még nem annak mi a szerepe??


mondjuk ha nem ad jelet, akkor nincs gyújtás. vagy ugye le is állhat. szokott lenni főtengely jeladó is, de én most nem arra tippelnék nálad. viszont, hogy a motorod vízhőfoka nem megy fel az is gáz, ez lehet a hőomba mint írtad, de diaggal lehet azt nézni. ha rossz értéket küld, emiatt túldúsít az autó, akkor fulladhat, rángathat, alapjárat mocoroghat. de ugye diaggal akár mutathatna ilyenkor keverék képzési hibát. viszont, hogy 5000-es fordulat felett megáll (mondjuk addig nem feltétlen kell pörgetni, de valóban hiba) emiatt nekem a vez. tengely jeladó a gyanús. esetleg lehet olyan, hogy nagyobb fordulatnál ugye változik a jel frekvenciája, és lehet nem tudja továbbadni az ECU-nak. ez akár lehet olyan, mint lambda szondánál az elfáradás. belustul.
nem tudom volt-e gépen az autód, de mindneképp valami értelmes szakihoz kéne elvinned, akinél van oszcilloszkóp is. jobb mintha találgatnánk. úgyis csak azt tudjuk leírni, hogy tapasztalat, aztán lehet azzal kezdeni, ami mellett több szól. de az sem 100%.

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 14:33


YELLOW írta:
Kristen76 írta:
ibiza1217 írta:

Szia,nem fullad ha nem engedem leállni tökéletes,fogyasztás jó.


Én olyat csinálok, hogy amikor beindítom akkor járatom 2-3 percig.Utána elindulok leveszem a lábamat a kuplungról egy kis gáz, majd kilököm üresbe.Ilyenkor leáll egyből, de ha ezek után újraindítom akkor már ingadozik az alapjárat, hanem megáll egy ponton.De sajnos ahogy írtam amíg a hőfok mutató nem áll középre az órán addig padlógáznál 5000 fordulatnál megáll a motor, rángat, megfullad meg olyan mintha utángyujtása lenne mert durrog a kipufogó.De viszont melegen állapotban sem érzem a nyomatékot.Majd ha rájöttök a hibára akkor írd már meg légyszíves, mert én már belefáradtam az egészbe.


vezérműtengely jeladót néztétek már?


azt még nem annak mi a szerepe??

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 14:22


Kristen76 írta:
ibiza1217 írta:

Szia,nem fullad ha nem engedem leállni tökéletes,fogyasztás jó.


Én olyat csinálok, hogy amikor beindítom akkor járatom 2-3 percig.Utána elindulok leveszem a lábamat a kuplungról egy kis gáz, majd kilököm üresbe.Ilyenkor leáll egyből, de ha ezek után újraindítom akkor már ingadozik az alapjárat, hanem megáll egy ponton.De sajnos ahogy írtam amíg a hőfok mutató nem áll középre az órán addig padlógáznál 5000 fordulatnál megáll a motor, rángat, megfullad meg olyan mintha utángyujtása lenne mert durrog a kipufogó.De viszont melegen állapotban sem érzem a nyomatékot.Majd ha rájöttök a hibára akkor írd már meg légyszíves, mert én már belefáradtam az egészbe.


vezérműtengely jeladót néztétek már?

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 14:19


ibiza1217 írta:

Szia,nem fullad ha nem engedem leállni tökéletes,fogyasztás jó.


Én olyat csinálok, hogy amikor beindítom akkor járatom 2-3 percig.Utána elindulok leveszem a lábamat a kuplungról egy kis gáz, majd kilököm üresbe.Ilyenkor leáll egyből, de ha ezek után újraindítom akkor már ingadozik az alapjárat, hanem megáll egy ponton.De sajnos ahogy írtam amíg a hőfok mutató nem áll középre az órán addig padlógáznál 5000 fordulatnál megáll a motor, rángat, megfullad meg olyan mintha utángyujtása lenne mert durrog a kipufogó.De viszont melegen állapotban sem érzem a nyomatékot.Majd ha rájöttök a hibára akkor írd már meg légyszíves, mert én már belefáradtam az egészbe.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz ibiza1217

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 13:53




Szia,nem fullad ha nem engedem leállni tökéletes,fogyasztás jó.