YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14873 pont) | Hozzászólások: 16098

Elküldve: 2018. április 05. csütörtök, 12:38


Bitu79 írta: Jövök én akkor persze.Csak majd szervezzük meg rendesen.Ha lesz még érdeklődő,annál jobb.


továbbra is azt mondom ne éld bele magad. hát haverommal nem tudunk összehozni egy találkát. már rég nem az a társaság van itt, aki talikra jár, minitalikra meg főleg nem.
az a világ elmúlt, sajnos az a helyzet. a társaság felhígult mindenhol, több a nem fanatikus, csak kényszerből, hibák miatt író user. de egy fórum ilyen.
én már nem gondolkozom talikban, pedig egy időben gondolkoztam nagyban is. már kicsiben sem érdemes.

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (43 pont) | Hozzászólások: 666

Elküldve: 2018. április 05. csütörtök, 08:48


YELLOW írta:
Bitu79 írta: Idén amúgy tényleg kellene valami találkozófélét szervezni.Aki eljönne,az írjon abba a topikba.Én ugye már többször felvetettem a kérdést.Na offolom magam,vár a Bömbi a garázsba.Majd jelentkezem késöbb. Én utazom is amúgy,ha kell.
én nem tudom járok-e valaha is arra gyere te erre. legalább beérsz kilóméterben. azt hiszem 113ezernél járok. vagyis majdnem 114ezer.
mondjuk a téligumival most megdöntöttem a tavalyi 560km-t. a mostani szezonban 1098km-t sikerült megtenni.
valahogy március 17-én tankoltam idén először. és negyedig volt a tank. előtte meg karácsony körül azt hiszem.
na meg nekem ilyen koszos volt

Amikor összekoszoltam a 4-5 órás csúszkálással a kocsimat,akkor az enyém még ezt is űberelte.Hát volt vele melóm. Jövök én akkor persze.Csak majd szervezzük meg rendesen.Ha lesz még érdeklődő,annál jobb.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14873 pont) | Hozzászólások: 16098

Elküldve: 2018. április 05. csütörtök, 08:40


Bitu79 írta: Idén amúgy tényleg kellene valami találkozófélét szervezni.Aki eljönne,az írjon abba a topikba.Én ugye már többször felvetettem a kérdést.Na offolom magam,vár a Bömbi a garázsba.Majd jelentkezem késöbb. Én utazom is amúgy,ha kell.


én nem tudom járok-e valaha is arra gyere te erre. legalább beérsz kilóméterben. azt hiszem 113ezernél járok. vagyis majdnem 114ezer.
mondjuk a téligumival most megdöntöttem a tavalyi 560km-t. a mostani szezonban 1098km-t sikerült megtenni.
valahogy március 17-én tankoltam idén először. és negyedig volt a tank. előtte meg karácsony körül azt hiszem.
na meg nekem ilyen koszos volt



Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (43 pont) | Hozzászólások: 666

Elküldve: 2018. április 05. csütörtök, 08:22


Idén amúgy tényleg kellene valami találkozófélét szervezni.Aki eljönne,az írjon abba a topikba.Én ugye már többször felvetettem a kérdést.Na offolom magam,vár a Bömbi a garázsba.Majd jelentkezem késöbb. Én utazom is amúgy,ha kell.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. április 05. csütörtök, 08:22

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (43 pont) | Hozzászólások: 666

Elküldve: 2018. április 05. csütörtök, 08:17


Mikor meg volt emelve a kocsim,kérdezték a szerelők is,hogy ezt az autót hol tárolom?Olyan,mintha új lenne...Van valami időgépem? A felsoroltakon kívül semmi hibája nincs a gépnek amúgy.Átnézték ott is.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. április 05. csütörtök, 08:19

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (43 pont) | Hozzászólások: 666

Elküldve: 2018. április 05. csütörtök, 08:14


Tegnap is a csodájára jártak a kocsimnak amúgy a szerelőnél.Az egyik ügyfélnek annyira megtetszett,hogy meg akarta venni 1.5 M-ért.Mondtam neki h. 2 M az ára.Az alatt nem adom oda.Az olajcsere,fékolajcsere,a 2 görgő cseréje,meg a szíj kicserélése 86 ezer lett.Szíjból Contitech lett betéve,a 2 görgő gyári.A régóta halogatott váltó olajcsere,és difi olaj cserén még agyalok.A szervóolajat sem tudom,hogy érdemes lenne e cserélni,mivel semmi hibája a szervónak sem.A váltóolajra emlékszem,hogy te is írtad,hogy megbántad kicsit az olaj cserét.Hát mondjuk ezek nem nagy dolgok,majd meglátom.Első kettő fékolajcső kicsit öreg,pici repedés van rajtuk.Ki akartam cseréltetni,de nem volt kéznél új.A szerelő azt mondta 2 év múlva majd ráérek kicseréltetni.

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (43 pont) | Hozzászólások: 666

Elküldve: 2018. április 05. csütörtök, 07:59


YELLOW írta:
Bitu79 írta: Ma volt olajcsere,és fékolaj csere.Ezenkívül a hosszbordás szíj,és kettő darab görgő lett cserélve,amik kissé hangosabbak voltak megpörgetve.A szíj amúgy szép állapotban volt,de jobb a békesség,így az autó kapott újat.Az olajleeresztő csavarra mondta a szerelő,hogy jól meg volt tépve,alig tudta betekerni a helyére...Szerencsére sikerült.Olajfolyást sem találtam a kocsi alatt pár óra múlva.Annyi a kérdésem,ha esetleg metszeni kell új menetet az sima ügy lesz?A másik szerelő azt mondta,hogy ennél nem nagyon lehet,mert dupla vastag ott az anyag,ahol a leeresztő csavar van...Gondolom már volt másnál is,hogy menetet kellett metszeni,mert tönkretették a menetet.Ezért nem akarok új tálcát venni,ha esetleg holnap olajat találok majd a betonon a kocsi alatt.Ugye elég rossz helyen van,gondolom azt több óra kiszedni.Bocs,ha nagyon bugyuta a kérdés,de inkább előre felkészülök az eshetőségre,ha esetleg olajfolyást találok holnap a verda alatt.

az olaj leeresztő csavar az olyan. néha könnyű tekerni, néha nem. pedig ősszel cseréltem, azt hiszem a az elején és a végén könnyebb tekerni a csavart, mint a köztes részen.
én kérdeztem az autószerelő rokont, mert nála csináltam, és a korábbi 2-4 évre már totál nem emlékeztem, hogy ez normális? azt mondta igen. neki is BMW-je van. szóval én betekertem bátran. érzetre olyan mintha félre kapott volna.
állítólag amúgy fel lehet vágni nagyobb menetre, autósboltban vannak is nagyobb csavarok direkt ilyen miatt, ha gond lenne.
Köszönöm barátom.Te mindig segítesz.Akkor nyugodtabb vagyok,mivel olaj csöpögést nem láttam a kocsi alatt pár óra elteltével sem.Ma kávézás után majd lebontom a motorburkolatokat,és mikroszálassal megpucolom a rejtett részeket is a motortérben,ahogy elérem.Ma nem melózom,kicsit foglalkozom a kocsival megint. Ha most sem lesz a kocsi alatt semmi,akkor nyugodt lehetek ezek szerint.Köszönöm a segítséget. Szép napot neked Yellow!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. április 05. csütörtök, 08:01


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14873 pont) | Hozzászólások: 16098

Elküldve: 2018. április 05. csütörtök, 06:36


Bitu79 írta: Ma volt olajcsere,és fékolaj csere.Ezenkívül a hosszbordás szíj,és kettő darab görgő lett cserélve,amik kissé hangosabbak voltak megpörgetve.A szíj amúgy szép állapotban volt,de jobb a békesség,így az autó kapott újat.Az olajleeresztő csavarra mondta a szerelő,hogy jól meg volt tépve,alig tudta betekerni a helyére...Szerencsére sikerült.Olajfolyást sem találtam a kocsi alatt pár óra múlva.Annyi a kérdésem,ha esetleg metszeni kell új menetet az sima ügy lesz?A másik szerelő azt mondta,hogy ennél nem nagyon lehet,mert dupla vastag ott az anyag,ahol a leeresztő csavar van...Gondolom már volt másnál is,hogy menetet kellett metszeni,mert tönkretették a menetet.Ezért nem akarok új tálcát venni,ha esetleg holnap olajat találok majd a betonon a kocsi alatt.Ugye elég rossz helyen van,gondolom azt több óra kiszedni.Bocs,ha nagyon bugyuta a kérdés,de inkább előre felkészülök az eshetőségre,ha esetleg olajfolyást találok holnap a verda alatt.


az olaj leeresztő csavar az olyan. néha könnyű tekerni, néha nem. pedig ősszel cseréltem, azt hiszem a az elején és a végén könnyebb tekerni a csavart, mint a köztes részen.
én kérdeztem az autószerelő rokont, mert nála csináltam, és a korábbi 2-4 évre már totál nem emlékeztem, hogy ez normális? azt mondta igen. neki is BMW-je van. szóval én betekertem bátran. érzetre olyan mintha félre kapott volna.
állítólag amúgy fel lehet vágni nagyobb menetre, autósboltban vannak is nagyobb csavarok direkt ilyen miatt, ha gond lenne.

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (43 pont) | Hozzászólások: 666

Elküldve: 2018. április 04. szerda, 21:17


Ma volt olajcsere,és fékolaj csere.Ezenkívül a hosszbordás szíj,és kettő darab görgő lett cserélve,amik kissé hangosabbak voltak megpörgetve.A szíj amúgy szép állapotban volt,de jobb a békesség,így az autó kapott újat.Az olajleeresztő csavarra mondta a szerelő,hogy jól meg volt tépve,alig tudta betekerni a helyére...Szerencsére sikerült.Olajfolyást sem találtam a kocsi alatt pár óra múlva.Annyi a kérdésem,ha esetleg metszeni kell új menetet az sima ügy lesz?A másik szerelő azt mondta,hogy ennél nem nagyon lehet,mert dupla vastag ott az anyag,ahol a leeresztő csavar van...Gondolom már volt másnál is,hogy menetet kellett metszeni,mert tönkretették a menetet.Ezért nem akarok új tálcát venni,ha esetleg holnap olajat találok majd a betonon a kocsi alatt.Ugye elég rossz helyen van,gondolom azt több óra kiszedni.Bocs,ha nagyon bugyuta a kérdés,de inkább előre felkészülök az eshetőségre,ha esetleg olajfolyást találok holnap a verda alatt.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. április 04. szerda, 21:21

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz kerekes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. március 01. csütörtök, 09:44


Sziasztok!

Adott egy e46 330d automata, mentem vele palyan ilyen 180korul es ereztem h egy picit szagadt meg rangat nem vettem nagy tudomast rola mentem tovabb es egy helyen megaltam p be alt jaro motoral egy 10percig egyszer hallotam egy katanast de semmi tobbet utana beultem h indulok es mikor beraktam R be nem indult el megse mozditotta a kocsit gazzal kellet utan D es akkor se indult el magatol nagy gazzal igy porgoz 3000ig utana lealittam ujrainditottam mentem vele 5km es nyomom a gazt es csak porog a motor begurultam egy lealora es semmi barhova tettem nem kapcsolt sebbeseget csak porgott a motor de semmi kereges csattanas semmi memvolt kerlek segitsetek hogy mi lehet a problema

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz gabi88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. február 22. csütörtök, 16:34


Sziasztok uj vagyok.olyan kerdesem lenne egyre gyengebb a318 tds e36 karter gaz van de oleaj nem fogy.se fekete fust se feher egyel talan 1000-2000 alulrol nem huz majd utanna indul meg de az sem az igazi mintha nem volna kaja.legtomeg merot csereltem tud valaki valami tippet?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. február 23. péntek, 11:13

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14873 pont) | Hozzászólások: 16098

Elküldve: 2018. január 11. csütörtök, 05:16


Bappy írta: Sziasztok érdeklődnék hogyan lehet bekötni úgy a lámpát vagy a helyzetjelzőt ,hogy mikor nyitom az autót akkor világitson ,amúgy autómata ennek nem úgy kéne működnie ? Amikor átkapcsolom autómatára.


az automata állás az a fényérzékelőt jelenti, ha elég setét van, akkor kapcsol a világítás automatán. a mostani szabályok miatt, csak városi közlekedés esetén van értelme. vagy ha aktív a DRL funkció. (programozható)
amire te gondolsz, hogy távossal nyitod az autót, akkor kapcsoljon fel? jól értem?
azt be kell relézni a belső világításra. vagy programozható a ködlámpa erre, ha jól emlékszem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Bappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2018. január 10. szerda, 22:32


Sziasztok érdeklődnék hogyan lehet bekötni úgy a lámpát vagy a helyzetjelzőt ,hogy mikor nyitom az autót akkor világitson ,amúgy autómata ennek nem úgy kéne működnie ? Amikor átkapcsolom autómatára.


frizo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2018. január 06. szombat, 17:07


én is utána kérdezgettem. okmányirodás ismerős (hátszél) segítségével sem megy másképp. kell a matrica, sorozat vagy rendszám olvasható legyen. Mert ő nekik is így kell tovább küldeni a központba. (gondolom ott már nem raktározzák el a sok üvegdarabot). Ha nincs, új rendszám. nincs más út. arra viszont nem kell várni, mert az okmányirodákban van készleten pár darab mindig. tehát csak besétálsz a két régi táblával, és már kapod is az újat. a matricát utána magad kiragasztod. (legalább nem lesz ferde). forgalmit is helyben csinálnak újat. utána csak a KGFB biztosítóhoz kell bemenni az új forgalmival, és átírják a biztosításban az új rendszámot. A súlyadót még nem tudom hogyan megy, lehet érdemes a polgármesteri hivatalba is benézni a biztonság kedvéért.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14873 pont) | Hozzászólások: 16098

Elküldve: 2018. január 04. csütörtök, 17:30


frizo írta: eltárolja az okmányiroda a régit? még akár üveggel együtt is... megőrzi? (mennyi ideig?) Vagy csak láttamozza, és kész. mert akkor ez egy segítőkész ügyfél szolgálatossal akár ki is küszöbölhető


hát megkérdeztem asszonyt, pár éve az ocsmányirodában dolgozott. a sérültet régit le kell adni. ha úgy van törve az üveg, akkor ki kell bogarászni a számokat, ami alapján be tudják azonosítani. ha nem lehet beazonosítani, vagy nincs, akkor új rendszám.
de ez kb 3 éve volt.
ahol érdeklődtél ott kellett volna megkérdezni, hogy nekik milyen darabka kell. de tutkó, mint minden iratot, ezt is le kell adni nekik, ami megy a központba.