autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2005

státusz Erzso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. január 13. hétfő, 08:35


YELLOW írta:
Erzso írta: Sziasztok! BMW 1-es,E87 es benzines, 2005 ös, N45B16A motorkód. Az autóm alapjáraton kb 20 másodpercenként nagyon remeg, ha bemelegszik a motor és kézifékkel megállok is ugyanez a jelenség.Ami egy idő múlva nem jelentkezik az a püfögés amikor hidegen indulnék el. Rángatva indul el aztán belejön. Kicseréltek vezérlést, bütykös tengelyt, teljes olajcserét, vízgomba szenzort, levegőtömegmérőt, gyertyákat. Semmi hibakódot nem ad ki a teszteren. Találgatnak, de nem tudják megmondani a hibáját/baját! Eltudnátok látni tanácsal? Köszönöm előre is!


kiegészítő fűtés okozhat ilyet, de az normális, ha ránt, és kb ilyen időközönként szokott. a klíma megy ilyenkor? mert azt is kapcsolgathatja. mert sokan télre is úgy hagyják, automatán van minden, aztán lehet a kompresszor kapcsolgatja le-fel.
a másik kicsit gyújtáshibára utal. a check engine lámpa nem villog amikor a hibát produkálja? akkor kellene kiolvasni, mert ha megszűnik, nem lesz hibakód. vagyis általában nincs.
ez olyan mintha kétféle jelenség lenne.
nekem ilyen tippjeim vannak, de távgyógyítás sosem egyszerű, vagy maga a hiba diagnosztizálása. olyanhoz kell elvinni, aki BMW-kkel foglalkozik leginkább.




Szia. Sosem gyúlt ki a lámpa, kipróbáltam úgy is, hogy egyből a fütés/hütés ne kapcsoljon be de ugxanugy remeg és indulásnál pufög..annyit vettem észre, hogy az olaj lámpa kigyúlt de olajcsere most volt és olajnyom nincs az autó alatt

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15269 pont) | Hozzászólások: 16795

Elküldve: 2020. január 12. vasárnap, 16:44


Erzso írta: Sziasztok! BMW 1-es,E87 es benzines, 2005 ös, N45B16A motorkód. Az autóm alapjáraton kb 20 másodpercenként nagyon remeg, ha bemelegszik a motor és kézifékkel megállok is ugyanez a jelenség.Ami egy idő múlva nem jelentkezik az a püfögés amikor hidegen indulnék el. Rángatva indul el aztán belejön. Kicseréltek vezérlést, bütykös tengelyt, teljes olajcserét, vízgomba szenzort, levegőtömegmérőt, gyertyákat. Semmi hibakódot nem ad ki a teszteren. Találgatnak, de nem tudják megmondani a hibáját/baját! Eltudnátok látni tanácsal? Köszönöm előre is!


kiegészítő fűtés okozhat ilyet, de az normális, ha ránt, és kb ilyen időközönként szokott. a klíma megy ilyenkor? mert azt is kapcsolgathatja. mert sokan télre is úgy hagyják, automatán van minden, aztán lehet a kompresszor kapcsolgatja le-fel.
a másik kicsit gyújtáshibára utal. a check engine lámpa nem villog amikor a hibát produkálja? akkor kellene kiolvasni, mert ha megszűnik, nem lesz hibakód. vagyis általában nincs.
ez olyan mintha kétféle jelenség lenne.
nekem ilyen tippjeim vannak, de távgyógyítás sosem egyszerű, vagy maga a hiba diagnosztizálása. olyanhoz kell elvinni, aki BMW-kkel foglalkozik leginkább.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2005

státusz Erzso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. január 12. vasárnap, 12:23


Sziasztok! BMW 1-es,E87 es benzines, 2005 ös, N45B16A motorkód. Az autóm alapjáraton kb 20 másodpercenként nagyon remeg, ha bemelegszik a motor és kézifékkel megállok is ugyanez a jelenség.Ami egy idő múlva nem jelentkezik az a püfögés amikor hidegen indulnék el. Rángatva indul el aztán belejön. Kicseréltek vezérlést, bütykös tengelyt, teljes olajcserét, vízgomba szenzort, levegőtömegmérőt, gyertyákat. Semmi hibakódot nem ad ki a teszteren. Találgatnak, de nem tudják megmondani a hibáját/baját! Eltudnátok látni tanácsal? Köszönöm előre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz saszek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. január 10. péntek, 13:25


YELLOW írta:
saszek írta: Sziaztok fanok.Lene egy kerdesem, van egy e46-os bmw,a kilometeroraban nem mukodik a villagitasom,meg a kontrolvissza jelzok. A muszerek mindegyik mukodik, Masik oracsoportal is ez a jelensek. Hol keresem a hibat. Segitsegeteket elore is koszonom


világításmodul. ezt a részét az vezérli.


Koszi a tipet. De mar az orat meg a kapcsolot is cserelttem ugy sem mukodik. El felejtettem irni, hogy amikor ez a jelenseg jott ki ,akor a sibeda mukodese is el ment. Ez egy rejtej udv Saszek

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15269 pont) | Hozzászólások: 16795

Elküldve: 2020. január 08. szerda, 19:10


saszek írta: Sziaztok fanok.Lene egy kerdesem, van egy e46-os bmw,a kilometeroraban nem mukodik a villagitasom,meg a kontrolvissza jelzok. A muszerek mindegyik mukodik, Masik oracsoportal is ez a jelensek. Hol keresem a hibat. Segitsegeteket elore is koszonom


világításmodul. ezt a részét az vezérli.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz saszek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. január 08. szerda, 19:05


Sziaztok fanok.Lene egy kerdesem, van egy e46-os bmw,a kilometeroraban nem mukodik a villagitasom,meg a kontrolvissza jelzok. A muszerek mindegyik mukodik, Masik oracsoportal is ez a jelensek. Hol keresem a hibat. Segitsegeteket elore is koszonom

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 23% (40 pont) | Hozzászólások: 168

Elküldve: 2019. december 24. kedd, 15:36





feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 23% (40 pont) | Hozzászólások: 168

Elküldve: 2019. december 23. hétfő, 21:25




John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 633

Elküldve: 2019. december 10. kedd, 19:47


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)


én hanyagolnám. sajnos por lesz a kasznin, felteszed és már is karcol. A jó minőségű (tizenezer Ft-os) is inkább bentre jó, tiszta autóra, amit elraksz télen. kintre nincs értelme a ponyvának. rögzítése, fel-le rakosgatás. szívás. szerintem.

Rendben,meg győztél,köszi. (Zárójelben még egy kérdés.Ha megnézted a videóm,az alapján te hogy tolerálnád a szomszédodnak aki Méheket tenyészt? Mellesleg nem ez a megélhetősége hanem Biztonsgágvédelmi kamerarendszereket telepít,jól menő vállalkozó,ez csak hobbi neki...)


az a baj, nem lehet ezzel mit csinálni. tudom felénk is van problémája ezzel sokaknak.
venni kell egy mobilgarázst, vagy tákolni egyet. mondjuk van egy kissé flúgos ürge, az egy régi E28-at évekig tárolt leponyvázva, de nagyon idétlenül nézett ki. többet ártott a fényezésnek, mintha le sem takarta volna. oda volt madzagozva, gumipókozva.

Igen,volt most egy sátor"garázs"-om de az első havas eső alatt be rogyott a teteje,mázli hogy nem szakadt a kocsira.... Akkor egyelőre marad így és tavasszal fix fedett helyet kell építenem,köszi a tippet



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15269 pont) | Hozzászólások: 16795

Elküldve: 2019. december 10. kedd, 17:24


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)


én hanyagolnám. sajnos por lesz a kasznin, felteszed és már is karcol. A jó minőségű (tizenezer Ft-os) is inkább bentre jó, tiszta autóra, amit elraksz télen. kintre nincs értelme a ponyvának. rögzítése, fel-le rakosgatás. szívás. szerintem.

Rendben,meg győztél,köszi. (Zárójelben még egy kérdés.Ha megnézted a videóm,az alapján te hogy tolerálnád a szomszédodnak aki Méheket tenyészt? Mellesleg nem ez a megélhetősége hanem Biztonsgágvédelmi kamerarendszereket telepít,jól menő vállalkozó,ez csak hobbi neki...)


az a baj, nem lehet ezzel mit csinálni. tudom felénk is van problémája ezzel sokaknak.
venni kell egy mobilgarázst, vagy tákolni egyet. mondjuk van egy kissé flúgos ürge, az egy régi E28-at évekig tárolt leponyvázva, de nagyon idétlenül nézett ki. többet ártott a fényezésnek, mintha le sem takarta volna. oda volt madzagozva, gumipókozva.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 633

Elküldve: 2019. december 10. kedd, 16:46


YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)


én hanyagolnám. sajnos por lesz a kasznin, felteszed és már is karcol. A jó minőségű (tizenezer Ft-os) is inkább bentre jó, tiszta autóra, amit elraksz télen. kintre nincs értelme a ponyvának. rögzítése, fel-le rakosgatás. szívás. szerintem.

Rendben,meg győztél,köszi. (Zárójelben még egy kérdés.Ha megnézted a videóm,az alapján te hogy tolerálnád a szomszédodnak aki Méheket tenyészt? Mellesleg nem ez a megélhetősége hanem Biztonsgágvédelmi kamerarendszereket telepít,jól menő vállalkozó,ez csak hobbi neki...)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15269 pont) | Hozzászólások: 16795

Elküldve: 2019. december 10. kedd, 16:32


John írta: Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)


én hanyagolnám. sajnos por lesz a kasznin, felteszed és már is karcol. A jó minőségű (tizenezer Ft-os) is inkább bentre jó, tiszta autóra, amit elraksz télen. kintre nincs értelme a ponyvának. rögzítése, fel-le rakosgatás. szívás. szerintem.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 633

Elküldve: 2019. december 10. kedd, 15:46


Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. december 10. kedd, 16:00

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 633

Elküldve: 2019. október 07. hétfő, 22:25


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

Igen,azt vettem észre hogy mindig az utas ahol ül ott van retek,fura a vezető oldalon sosem..Fékre visszatérve 1.5 hetente szoktam kihozni,fedett helyen van (Tákolt ponyvagarázs de elmegy itt Keleten..) Még azt mond meg nekem hogy az Asc-activate amikor nyomnom kell a pedált és darál annak mi az értelme és helyettesíti a légtelenítést vagy csak rásegít illetve mire jó? (Ma megdaráltam hátha megmozgat valamit állítólag a munkahengereket jól tudom?)


a légtelenítés más. de én pont vagy egy hete hallottam, hogy az akkor jó, ha a megfelelő készülék a rendszerre van kötve, mármint a fékrendszerre. pedig korábban egy szaki azt mondta, így is le tudja magát légteleníteni. szóval nem tudom mi van.

Igen ezt a kérdést tényleg ki kéne deríteni hogy vajon azon kívül hogy a munkahengerben a dugattyúkat megmozgatja konkrétan mire jó ez a funkció



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15269 pont) | Hozzászólások: 16795

Elküldve: 2019. október 07. hétfő, 20:34


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

Igen,azt vettem észre hogy mindig az utas ahol ül ott van retek,fura a vezető oldalon sosem..Fékre visszatérve 1.5 hetente szoktam kihozni,fedett helyen van (Tákolt ponyvagarázs de elmegy itt Keleten..) Még azt mond meg nekem hogy az Asc-activate amikor nyomnom kell a pedált és darál annak mi az értelme és helyettesíti a légtelenítést vagy csak rásegít illetve mire jó? (Ma megdaráltam hátha megmozgat valamit állítólag a munkahengereket jól tudom?)


a légtelenítés más. de én pont vagy egy hete hallottam, hogy az akkor jó, ha a megfelelő készülék a rendszerre van kötve, mármint a fékrendszerre. pedig korábban egy szaki azt mondta, így is le tudja magát légteleníteni. szóval nem tudom mi van.