autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 318Ci
Évjárat: 2004

státusz Skdenes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. április 25. csütörtök, 13:45


Sziasztok,

N46B20/INPA camshaft adaptációs problémával képben van valaki ?
Köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2019. április 24. szerda, 07:20


Bitu79 írta:
YELLOW írta: csak úgy jelzem, hogy az utóbbi napokban Fiat Stilo-zok. tudom még viccnek is rossz, de ez az igazság. bár fater Duster-éből is nagyon fura visszaülni az E46-ba. mintha valami igazi férfi vasba ülnék vissza. szinte leszakítja a kormány a kezem. amazokban még a sebességet sem érezni, annyira sterilek. mintha állnék, ha 50-nel megyek. lehet öregszem....


Én az e46-ban nem érzem a sebességet,mert annyira csendes,és fekszi az utat.1991-es öreg Mazdában meg az 50-es tempó is majdnem 100-nak tűnik annyira hangos,és kényelmetlen az e46-hoz képest.Jövő hét elején lesz a szilent csere amiket írtam.De kap új váltó,difi,és fékolajat is a kocsi.


hát ugye az is számít mennyire ülsz közel a talajhoz. mennyire kemény a futómű. ráadásul nekem azért hangosabb is. főleg most, hogy a hátsó dob előtt eltört a cső.
az elmúlt héten szakembereket kajtattam, de szánalmas ez az ország komolyan. mivel kellett az autó, így fel lett drótozva, mert mást én sem tudtam. a gyári cső teljesen jó. a hegesztésnél dobta el magát, ahol találkoznak. nyilván az sem tett jót neki, hogy 2-3 hónapja beletolattam egy földbuckába. pedig pár napja hallottam, hogy hidegen de V8-as hangja van.
no de a kormány is. nekem nagyon tetszik az E46 rásegítése. de most a Stilo vagy a Duster után ha beleülök, majd leszakad a karom. és fura mód két utóbbit is jó vezetni. erre írtam, hogy valószínű öregszem. még a végén automata váltós autóm lesz. mondjuk lassan nem is nagyon kapni már mást. pár év és nem lesznek manuális új autók.

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (46 pont) | Hozzászólások: 691

Elküldve: 2019. április 24. szerda, 04:33


YELLOW írta: csak úgy jelzem, hogy az utóbbi napokban Fiat Stilo-zok. tudom még viccnek is rossz, de ez az igazság. bár fater Duster-éből is nagyon fura visszaülni az E46-ba. mintha valami igazi férfi vasba ülnék vissza. szinte leszakítja a kormány a kezem. amazokban még a sebességet sem érezni, annyira sterilek. mintha állnék, ha 50-nel megyek. lehet öregszem....

Én az e46-ban nem érzem a sebességet,mert annyira csendes,és fekszi az utat.1991-es öreg Mazdában meg az 50-es tempó is majdnem 100-nak tűnik annyira hangos,és kényelmetlen az e46-hoz képest.Jövő hét elején lesz a szilent csere amiket írtam.De kap új váltó,difi,és fékolajat is a kocsi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2019. április 23. kedd, 22:30


csak úgy jelzem, hogy az utóbbi napokban Fiat Stilo-zok. tudom még viccnek is rossz, de ez az igazság. bár fater Duster-éből is nagyon fura visszaülni az E46-ba. mintha valami igazi férfi vasba ülnék vissza. szinte leszakítja a kormány a kezem. amazokban még a sebességet sem érezni, annyira sterilek. mintha állnék, ha 50-nel megyek. lehet öregszem....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2007

státusz Sparrow77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. április 16. kedd, 23:25


Sziasztok,
2007es 318d N47es autót sikerült másfél évvel ezelőtt megvennunk...
Kisebb nagyobb szervizek mellett most a következőt produkálja nekünk...
Az első tünet hogy elment a fűtés a kocsiba... Termosztát csere megtortent de sajnos nem változott semmi, sőt....
Hatalmas tulnyomas keletkezett a rendszerben, visszafelé olgozik a rendszer, a kiegyenlítő tartályban "bugyog" a víz....
Hengerfej tömítés cserélve lett, síkba koszorules, vissza szerelve a motorblokkra de a jelenség változatlan...
Mi lehet még a gond? A hengerfej meg lett nyomasprobazva, annak jónak kell lennie...
A motor jár de rögtön, hidegen nyomás van a rendszerben, felkemenyedik hűtés cső...

Előre is köszönöm a segítséget!

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2019. április 08. hétfő, 16:15


Pippo írta: Sziasztok! BMW Z4 E85-hez keresek üzemanyagszivattyút(benzinpumpát) 2003-as 2500cm3-es 192LE cikkszám: 16146767718! Köszi



Cikkszám alapján nem stimmel az E46 pumpájával, és sajnos bontóban kevés esélyt látok rá hogy lehet találni. Szerintem leggyorsabban cikkszám alapján tudnál újat rendelni Unix, Bárdi, BMW stb-nél.
Angolból lenne 74fontért. Link

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2019. április 05. péntek, 20:02


Pippo írta: Sziasztok! BMW Z4 E85-hez keresek üzemanyagszivattyút(benzinpumpát) 2003-as 2500cm3-es 192LE cikkszám: 16146767718! Köszi


az E85 műszakilag igazából egy E46. nem néztem utána, de gyanítom, hogy ami E46 2.5-höz való pumpa, az jó lesz neked is. ha esetleg bontottat néznél. ha meg újat, akkor ne itt keresd szerintem.


státusz Pippo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. április 05. péntek, 17:16


Sziasztok! BMW Z4 E85-hez keresek üzemanyagszivattyút(benzinpumpát) 2003-as 2500cm3-es 192LE cikkszám: 16146767718! Köszi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. április 05. péntek, 17:23

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2019. április 01. hétfő, 17:39


Tony1103 írta: Sziasztok!
E36 320i 1997,
A múltkor este kicsit megcsúsztattam (volna)a hátulját, ha már üresek az utak, de amikor elkezdett kipörögni a kerék, valami iszonyatos rázás jött rá az autóra, érzésre olyan volt mintha ki akarna szakadni felfüggesztés az autóból.
Viszont amint elvettem a gázt mintha mi sem történt volna.
Elég rosszul visel a dolog, mivel nagyon jó állapotú a kocsi, és benne van a fél életem (+ 1,5 hét és műszaki.)
Tippeket, tanácsokat hogy mit kéne megnézni elfogadok!



Ha nem csúszik eléggé csak éppen-éppen, akkor előfordulhat hogy betapad. Annak tud rémisztő rázós hatása lenni. Véleményem szerint nincs baj, de megnyugtatásképp nézesd meg szervizben a futóműved. Egy ellenőrzés nem nagy dollár.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz Tony1103

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. március 30. szombat, 18:13


Sziasztok!
E36 320i 1997,
A múltkor este kicsit megcsúsztattam (volna)a hátulját, ha már üresek az utak, de amikor elkezdett kipörögni a kerék, valami iszonyatos rázás jött rá az autóra, érzésre olyan volt mintha ki akarna szakadni felfüggesztés az autóból.
Viszont amint elvettem a gázt mintha mi sem történt volna.
Elég rosszul visel a dolog, mivel nagyon jó állapotú a kocsi, és benne van a fél életem (+ 1,5 hét és műszaki.)
Tippeket, tanácsokat hogy mit kéne megnézni elfogadok!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. március 30. szombat, 18:36

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (46 pont) | Hozzászólások: 691

Elküldve: 2019. március 10. vasárnap, 12:32


Dani1982 írta: Sziasztok. E46 99ES 318I 118LE.Reggel elindultam semmi gond.Majd megálltam vele leállítottam.Újraindításnál elkezdett ingadozni az alapjárat. 500 ès 900 között. De csak alapjáraton csinálta. Gázadásra bem torpant nem szaggatott be. Hazaèrtem leállítottam majd újra beindítottam ès megszűnt az ingadozàs. Esetleg valaki tudja merre keressem a hibát? Vagy miket cseréljek/takarítsak ki? Köszönöm

Sztem légtömegmérő,vagy disa szelep.De lehet csak ideiglenesen csinálta.Ha állandó a probléma,akkor nézd meg a légtömegmérő csatlakozóját,hogy nincs e lehúzva véletlen.Ja,és használd a keresőt.Alapjárat ingadozásról is van több fórumtéma már.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Dani1982

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. március 10. vasárnap, 10:28


Sziasztok. E46 99ES 318I 118LE.Reggel elindultam semmi gond.Majd megálltam vele leállítottam.Újraindításnál elkezdett ingadozni az alapjárat. 500 ès 900 között. De csak alapjáraton csinálta. Gázadásra bem torpant nem szaggatott be. Hazaèrtem leállítottam majd újra beindítottam ès megszűnt az ingadozàs. Esetleg valaki tudja merre keressem a hibát? Vagy miket cseréljek/takarítsak ki? Köszönöm

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2019. február 25. hétfő, 10:22


YELLOW írta:
csatis1 írta:
hil írta:
Talán azért van ott a sok ismétlődő kérdés, mert a régi posztokat és válaszokat szinte lehetetlen visszakeresni. Csak olvasgattam ott, már nem teszem és komolynak tűnő kérdésekre olyan kínos vicc válaszokat tettek, hogy az ember gyomra kifordult tőle.

Nálam az a zenész Hawer tette be a kaput FBon. Addigra már totál kiégtem, úgyhogy Hawer jött én léptem szinte az összes csoportból. Adásvételek maradtak, meg pár fórum.
De vannak még debilek, Kár h ezeket nem lehet szűrni. Na mindegy.
Kár egyébként, mert azért hasznos dolgokra is lehet akadni.


na hát az is érdekes volt. az egész a magamutogatásról szólt nála.
mondjuk ez tipikus minden csoportban is, de a neten, ha valaki hirtelen aktívabb, az sok embernek elkezdi szúrni a szemét. én ezt tapasztalom. mondjuk volt ami már túl ment esetében dolgokon, mármint amit kapott. de ő is túltolta azért.


Iiiigen, ez a magamutogatás amit sztem kicsit túltolt. De mindegy, már nem látom szerencsére
Igazából az bosszant jobban amit hil is megjegyzett, hogy a trollkodás - hülyének nézés a menő. Persze nem arra gondolok én se, hogy felvillant a kopott fékbetét piktogram vagy a hűtővíz...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2019. február 25. hétfő, 05:17


csatis1 írta:
hil írta:
Talán azért van ott a sok ismétlődő kérdés, mert a régi posztokat és válaszokat szinte lehetetlen visszakeresni. Csak olvasgattam ott, már nem teszem és komolynak tűnő kérdésekre olyan kínos vicc válaszokat tettek, hogy az ember gyomra kifordult tőle.

Nálam az a zenész Hawer tette be a kaput FBon. Addigra már totál kiégtem, úgyhogy Hawer jött én léptem szinte az összes csoportból. Adásvételek maradtak, meg pár fórum.
De vannak még debilek, Kár h ezeket nem lehet szűrni. Na mindegy.
Kár egyébként, mert azért hasznos dolgokra is lehet akadni.


na hát az is érdekes volt. az egész a magamutogatásról szólt nála.
mondjuk ez tipikus minden csoportban is, de a neten, ha valaki hirtelen aktívabb, az sok embernek elkezdi szúrni a szemét. én ezt tapasztalom. mondjuk volt ami már túl ment esetében dolgokon, mármint amit kapott. de ő is túltolta azért.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2019. február 24. vasárnap, 22:08


hil írta:
Talán azért van ott a sok ismétlődő kérdés, mert a régi posztokat és válaszokat szinte lehetetlen visszakeresni. Csak olvasgattam ott, már nem teszem és komolynak tűnő kérdésekre olyan kínos vicc válaszokat tettek, hogy az ember gyomra kifordult tőle.

Nálam az a zenész Hawer tette be a kaput FBon. Addigra már totál kiégtem, úgyhogy Hawer jött én léptem szinte az összes csoportból. Adásvételek maradtak, meg pár fórum.
De vannak még debilek, Kár h ezeket nem lehet szűrni. Na mindegy.
Kár egyébként, mert azért hasznos dolgokra is lehet akadni.