státusz DannyB

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. április 03. kedd, 23:34


Üdv újra!

Ne haragudjatok, ha kicsit spamelem a fórumot, de szeretném újra kikérni a véleményeteket.
Alany.
Januárban rozsdás volt a tankajtónál a karosszéria, csomiajtó. Egy ismerőse csinálta meg neki (állítólag bentley-ket is fényezett korábban), de ez irreleváns. Állítólag a kézifék bowden ami cserés, többit cserélte. Kettőstömegű 2 éve cserélve. A műszakija most jár le, kérdés, hogy még ő le tudná-e műszakiztatni, ne azzal kelljen kezdenem...

Ezzel a céggel valaki már vizsgáltatott meg autót? Állapotfelmérésre elvinném ha oda kerül a sor, kinéztem a Gor-Car-t a ti ajánlástokokkal, de Pest oda-vissza 300 km, így a 26 ezres állapotfelmérés majdnem 40e lenne.

Köszi, hogy elolvastátok és esetleg megnéztétek jobban a hirdetést/kommenteltek.

Szerk: Az autót megvették, viszont az állapotfelméréssel kapcsolatban várnék választ. Köszönöm!






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. április 04. szerda, 20:47

státusz csabigyerek26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. április 03. kedd, 16:03


YELLOW írta:
csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?


én szerintem normális állapotú, költségmentes E46-ot, főleg FaceLift-eset 1,2-ért nem lehet venni. azok leve 2.2-es motorosak. E36-ot lehet találni, de azok mind kasznizva lehetnek már. de lassan E46-ok is. az FL előttieknél tényleg jellemzőbb a futómű kiszakadás is. illetve elég koros autók már ezek, a legtöbb 4 tulajon már túl van vagy akár többön is. én már most nem nagyon vennék E46-ot sem, ha most kellene. vagy ha vennék nagyon a zsebbe kellene nyúlni. mert a jó állapotúak drágábbak, sőt állítólag most kezdenek bedrágulni is, most érték el azt a kort, hogy a jó állapotúak kezdenek érni is valamit.


Értem. Akkor még gyüjtögetek és nézelődök. Vagy adjam kicsit alább az igényeket és keressek 1.6 vagy 1.8 motorral?


olyat vegyél amilyet szeretnél. ilyen idős korban már nem a motoron fog múlni az ára. 11 éve, mikor én vettem a 2.2-es sor6 már 1,5 millával drágább volt, mint a sor4. tehát nekem részben azért anyagi megfontolása is volt, de nekem elég a sor4 is. nekem BMW volt a vágyam, igaz nem első autónak akartam.
ha sor6-ra vágysz, akkor vegyél olyat. már a motorizáltság nem sokat dob, sőt a dízelek még olcsóbbak is, nem úgy mint mikor 3-4 évesek voltak ezek az autók. ha tartod magad, akkor sajnos az állapotban kell lentebb adnod az igényeket. vagy külföldön kell nézelődni. én ezeket tudom javasolni, de a döntés a tiéd.


Rendben. Köszönöm szépen a korrekt válaszokat.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14873 pont) | Hozzászólások: 16098

Elküldve: 2018. április 03. kedd, 12:20


csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?


én szerintem normális állapotú, költségmentes E46-ot, főleg FaceLift-eset 1,2-ért nem lehet venni. azok leve 2.2-es motorosak. E36-ot lehet találni, de azok mind kasznizva lehetnek már. de lassan E46-ok is. az FL előttieknél tényleg jellemzőbb a futómű kiszakadás is. illetve elég koros autók már ezek, a legtöbb 4 tulajon már túl van vagy akár többön is. én már most nem nagyon vennék E46-ot sem, ha most kellene. vagy ha vennék nagyon a zsebbe kellene nyúlni. mert a jó állapotúak drágábbak, sőt állítólag most kezdenek bedrágulni is, most érték el azt a kort, hogy a jó állapotúak kezdenek érni is valamit.


Értem. Akkor még gyüjtögetek és nézelődök. Vagy adjam kicsit alább az igényeket és keressek 1.6 vagy 1.8 motorral?


olyat vegyél amilyet szeretnél. ilyen idős korban már nem a motoron fog múlni az ára. 11 éve, mikor én vettem a 2.2-es sor6 már 1,5 millával drágább volt, mint a sor4. tehát nekem részben azért anyagi megfontolása is volt, de nekem elég a sor4 is. nekem BMW volt a vágyam, igaz nem első autónak akartam.
ha sor6-ra vágysz, akkor vegyél olyat. már a motorizáltság nem sokat dob, sőt a dízelek még olcsóbbak is, nem úgy mint mikor 3-4 évesek voltak ezek az autók. ha tartod magad, akkor sajnos az állapotban kell lentebb adnod az igényeket. vagy külföldön kell nézelődni. én ezeket tudom javasolni, de a döntés a tiéd.

státusz csabigyerek26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. április 03. kedd, 10:19


YELLOW írta:
csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?


én szerintem normális állapotú, költségmentes E46-ot, főleg FaceLift-eset 1,2-ért nem lehet venni. azok leve 2.2-es motorosak. E36-ot lehet találni, de azok mind kasznizva lehetnek már. de lassan E46-ok is. az FL előttieknél tényleg jellemzőbb a futómű kiszakadás is. illetve elég koros autók már ezek, a legtöbb 4 tulajon már túl van vagy akár többön is. én már most nem nagyon vennék E46-ot sem, ha most kellene. vagy ha vennék nagyon a zsebbe kellene nyúlni. mert a jó állapotúak drágábbak, sőt állítólag most kezdenek bedrágulni is, most érték el azt a kort, hogy a jó állapotúak kezdenek érni is valamit.


Értem. Akkor még gyüjtögetek és nézelődök. Vagy adjam kicsit alább az igényeket és keressek 1.6 vagy 1.8 motorral?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14873 pont) | Hozzászólások: 16098

Elküldve: 2018. április 03. kedd, 09:57


csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?


én szerintem normális állapotú, költségmentes E46-ot, főleg FaceLift-eset 1,2-ért nem lehet venni. azok leve 2.2-es motorosak. E36-ot lehet találni, de azok mind kasznizva lehetnek már. de lassan E46-ok is. az FL előttieknél tényleg jellemzőbb a futómű kiszakadás is. illetve elég koros autók már ezek, a legtöbb 4 tulajon már túl van vagy akár többön is. én már most nem nagyon vennék E46-ot sem, ha most kellene. vagy ha vennék nagyon a zsebbe kellene nyúlni. mert a jó állapotúak drágábbak, sőt állítólag most kezdenek bedrágulni is, most érték el azt a kort, hogy a jó állapotúak kezdenek érni is valamit.

státusz csabigyerek26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. április 03. kedd, 09:37


YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14873 pont) | Hozzászólások: 16098

Elküldve: 2018. április 01. vasárnap, 22:32


Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben


Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2018. április 01. vasárnap, 22:30


csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


státusz csabigyerek26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. március 31. szombat, 04:09


Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. március 31. szombat, 04:15

státusz DannyB

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. március 26. hétfő, 08:33


Hasonló felszereltségű autót keresek hasonló állapotban. Ezeknek tényleg ennyi a piaci értéke vagy túl van árazva kissé? Leírás alapján karbantartott gépnek tűnik, de kicsit sokallom az árát. Szerintetek aki ennyit költött nemrég a kocsijára mennyit engedne belőle, mennyit lehet alkudni ami még nem pofátlan...?
Ennek pedig 2,2M-ről szépen lement az ára kb. 2-3 hét alatt. Ahogy látom néhány hasonló autónál a szervizkönyveket...30-40e km-enként van olajcsere, nem túl biztató.

Köszi!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. március 26. hétfő, 08:34

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (43 pont) | Hozzászólások: 666

Elküldve: 2018. március 13. kedd, 18:43


DannyB írta:
YELLOW írta:
DannyB írta: Üdv!Elég ritkán tesznek fel olyan állapotú 325/330i e46-ot (fl v fl előtti, mindegy) amit érdemes is megnézni. 3 hete megnéztem egyet Környén. Nem volt rossz, de nem is tetszett annyira (és 2.05M volt) azt mondta a végéről az 50-et elengedi..Ezt nemrég hirdethették meg, kérhetnék véleményt az autóról "képek alapján"? KösziBMW 330i
párásodás van a lámpákon ahogy elnézem.km alapján kicsit drágállom, még ha semmi baja sincs, akkor is. ez már feltehetően kettőstömegű cserés lesz. bár nem tudom, hogy használták...
ha 150ezer km lenne benne valósan, akkor megérné szerintem, ha amúgy patika.

Üdv, Köszi a választ. A párásodást én is néztem, illetve a "gőzpárát?" Gondolom nem volt üzemmeleg az autó, de amúgy se voltak olyan hidegek amikor lefotózhatta a gépet, szerintem indokolatlan. 150e km-el ilyen kategóriájú autót 2M-ért nem kapni, de cáfolj meg, ha mutatsz egyet vagy többet azt megköszönöm!
Valaki megmondaná, hogy mikortól szerelték ezeket 6-os váltóval?
Erről valaki? Itt is párásodnak a lámpák, ülések szép állapotúak, egy blau-t már megnéztem nála (325), de az nem tetszett, ez jobb állapotban van.
Köszönöm!
A párásodás nem feltétlen gond.Hideg időben természetes,ha épp fotózás előtt mosta le az autót a tulaj.Belül meleg a lámpa,kint pedig hideg levegő van.A benti levegő lecsapódik a plexi belsejére,ennyi.



státusz DannyB

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. március 12. hétfő, 19:07


YELLOW írta:
DannyB írta: Üdv!

Elég ritkán tesznek fel olyan állapotú 325/330i e46-ot (fl v fl előtti, mindegy) amit érdemes is megnézni. 3 hete megnéztem egyet Környén. Nem volt rossz, de nem is tetszett annyira (és 2.05M volt) azt mondta a végéről az 50-et elengedi..
Ezt nemrég hirdethették meg, kérhetnék véleményt az autóról "képek alapján"? Köszi
BMW 330i


párásodás van a lámpákon ahogy elnézem.
km alapján kicsit drágállom, még ha semmi baja sincs, akkor is. ez már feltehetően kettőstömegű cserés lesz. bár nem tudom, hogy használták...
ha 150ezer km lenne benne valósan, akkor megérné szerintem, ha amúgy patika.


Üdv,

Köszi a választ. A párásodást én is néztem, illetve a "gőzpárát?" Gondolom nem volt üzemmeleg az autó, de amúgy se voltak olyan hidegek amikor lefotózhatta a gépet, szerintem indokolatlan. 150e km-el ilyen kategóriájú autót 2M-ért nem kapni, de cáfolj meg, ha mutatsz egyet vagy többet azt megköszönöm!
Valaki megmondaná, hogy mikortól szerelték ezeket 6-os váltóval?

Erről valaki? Itt is párásodnak a lámpák, ülések szép állapotúak, egy blau-t már megnéztem nála (325), de az nem tetszett, ez jobb állapotban van.


Köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. március 12. hétfő, 20:03

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (14873 pont) | Hozzászólások: 16098

Elküldve: 2018. március 09. péntek, 19:55


DannyB írta: Üdv!

Elég ritkán tesznek fel olyan állapotú 325/330i e46-ot (fl v fl előtti, mindegy) amit érdemes is megnézni. 3 hete megnéztem egyet Környén. Nem volt rossz, de nem is tetszett annyira (és 2.05M volt) azt mondta a végéről az 50-et elengedi..
Ezt nemrég hirdethették meg, kérhetnék véleményt az autóról "képek alapján"? Köszi
BMW 330i


párásodás van a lámpákon ahogy elnézem.
km alapján kicsit drágállom, még ha semmi baja sincs, akkor is. ez már feltehetően kettőstömegű cserés lesz. bár nem tudom, hogy használták...
ha 150ezer km lenne benne valósan, akkor megérné szerintem, ha amúgy patika.

státusz DannyB

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. március 09. péntek, 11:39


Üdv!

Elég ritkán tesznek fel olyan állapotú 325/330i e46-ot (fl v fl előtti, mindegy) amit érdemes is megnézni. 3 hete megnéztem egyet Környén. Nem volt rossz, de nem is tetszett annyira (és 2.05M volt) azt mondta a végéről az 50-et elengedi..
Ezt nemrég hirdethették meg, kérhetnék véleményt az autóról "képek alapján"? Köszi
BMW 330i

autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 2.5i
Évjárat: 2006

státusz Egiiiii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. február 11. vasárnap, 11:12


Sziasztok,

A közeljövőben szeretnék magamnak venni egy E85-ös Z4-et az faceliftes változatból 2.5-ös motorral és kézi váltóval. Segítségeteket szeretném kérni, hogy mire figyeljek oda vásárláskor, mik lehetnek a rákfenéi az autónak? Eddigi olvasataim szerint ez a 2.5 sorhatos motor egy megbízható széria.

Köszönöm a segítséget