autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2017. december 07. csütörtök, 19:50


Szabi77 írta: Sziasztok!

Tavasszal szeretnék egy kombi e90 320d-t /163le/ venni...
A kérdés az lenne, hogy kb. 1.8mft környékén mire számítsak..találok-e normális állapotút?
Előre is köszönöm a segítséget.


e90 320d-ből 1.8-ért csak szarok vannak, szerintem 3 körül érdemes nézegetni, alatta is lehet kapsz jót, de azért az rizikós... és bele lehet nyúlni csúnyán...



státusz Szabi77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. december 07. csütörtök, 11:27


Sziasztok!

Tavasszal szeretnék egy kombi e90 320d-t /163le/ venni...
A kérdés az lenne, hogy kb. 1.8mft környékén mire számítsak..találok-e normális állapotút?
Előre is köszönöm a segítséget.

státusz BrianHUN

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. december 07. csütörtök, 08:01


Köszönöm a segiítséget, megfogadom a tanácsodat. Remélem jó autó lesz, mgveszem és én is BMW-s legetek köszönöm még gyazer.



bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 161

Elküldve: 2017. december 05. kedd, 12:20


BrianHUN írta: Kedves Fórumtársak!

Szeretnék egy 116i 1995ccm, 2009-es 1-es BMW -t vásárolni. Nem fogom elrejteni a tudatlanságom, hülye vagyok hozzá. Pesten láttam pár BMW-t amiket szeretnék megnézni, de félek, hogy valami törött autót veszek.

Tudnátok segítséget nyújtani abban, hogy a gyári elemek miről ismerhetőek fel és hol kell keresni őket?

Gondolok itt arra, hogy láttam már 1-es BMW-t vonalkódos BMW logós matricával a lámpatest tetején, meg az oldalán is, de láttam olyat is amin semmi sem volt. Kerestem a neten ilyenekre képeket vagy leírásokat, de mindenki azt írja nagyon át kell nézni/nézetni és ennyi.

Természetesen a vétel előtt megfordulnék vele egy márkaszervízben, de ha már előre látok valami gyanúsat nem pazarolnám rá az időt és a pénzt.

Kérlek segítsetek a témában. Nagyon szépen köszönöm!


Ha nem tudod hol keress és mit nem nagyon tudunk több tanácsot adni rá. Amit jó ha nézel a lámpák, volt-e cserélve, stb. Első lökhárítók patentjei, csavarjai. Hátul az ajtót felnyitod és az elemtoldásoknál a varratot nézd körbe, egy felezett autón ha szépen csinálják se tudják gyári kinézetűre megcsinálni a sarkokat pl.Ugyan ez igaz az elejére is. Motortérben a műanyagburkolatok hiányossága- Vagy ha pl retkes benne minden kivéve a hűtőrendszered vagy egy kiemelkedő elem, akkor pl lehet gyanus, hogy cserélték. persze nem biztos, hogy törés miatt, de akkor pláne nézz jobban szét. Tornyot nézd mindenképp, nincs e benne deformáció. Ennyi jut eszembe hirtelen.

Szerk.: Ja igen, beltér, illesztések. Díszléc alatti patentok állapota- A légzsák szétveri ezeket.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 05. kedd, 12:20

státusz BrianHUN

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. december 04. hétfő, 09:37


Kedves Fórumtársak!

Szeretnék egy 116i 1995ccm, 2009-es 1-es BMW -t vásárolni. Nem fogom elrejteni a tudatlanságom, hülye vagyok hozzá. Pesten láttam pár BMW-t amiket szeretnék megnézni, de félek, hogy valami törött autót veszek.

Tudnátok segítséget nyújtani abban, hogy a gyári elemek miről ismerhetőek fel és hol kell keresni őket?

Gondolok itt arra, hogy láttam már 1-es BMW-t vonalkódos BMW logós matricával a lámpatest tetején, meg az oldalán is, de láttam olyat is amin semmi sem volt. Kerestem a neten ilyenekre képeket vagy leírásokat, de mindenki azt írja nagyon át kell nézni/nézetni és ennyi.

Természetesen a vétel előtt megfordulnék vele egy márkaszervízben, de ha már előre látok valami gyanúsat nem pazarolnám rá az időt és a pénzt.

Kérlek segítsetek a témában. Nagyon szépen köszönöm!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (88 pont) | Hozzászólások: 1279

Elküldve: 2017. december 03. vasárnap, 19:13


YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta: Egy F20-as tesztautót vettem meg a szalonból.
A szélvédő alján, az ablaktörlő közelében egy üres téglalap van, nem látható az alvázszám, mint más autók esetében.
Ez azt jelenti, hogy légzsák már nincs benne?


mi köze ennek a légzsákhoz?
próbáld meg UV fénnyel megvilágítani.


Olyasmit hallottam, hogy amikor eldurran az utasoldali légzsák, az égett kosz összepiszkolja, és a javítás után már nem lesz ott az alvázszám.
UV fénnyel sem látszik ott semmit. Akkor miért van ott a téglalap?


én még ilyet nem hallottam. de várjál már, annak a bal oldalon kell lennie. ha neked jobb oldalon van, akkor vagy angol kocsiból való bontott üveg van bent, vagy maga az autó van átépítve. legalábbis E46-nál a bal oldalon van.


Bal oldalt van, a kormányos oldalon. Gondolom odaáig is elér a robbanás.


Szélvédő cserénél le szokták festeni.


de miért festik le?

Ha kéred lefestik. Így legalább nem látszik az alvázszám kívülről.


én azt tudom, hogy nekem sem látszik. Pilkington BMW szélvédőm van, de biztos volt ragasztva korábban, elég csúnyán és rosszul, mert tavaly újra kellett ragasztatnom, alig fogta ragasztó. amúgy nem fútt be a szél, meg semmi, csak a vágó oylan könynen futott végig, meg az üvegen kb 20cm-en maradt csak rajta darab. valószínű rossz volt az aktivátor.
én azt hallottam, hogy ott akkor UV-re látható csak. még nem próbáltam őszintén. bár lehet, nem emlékszem már, szerintem műszakin nézték az elsőn, mintha ott látták volna.
de tényleg nem értem a lefestésnek mi értelme van.


Azért is szokás festeni szélvédőcsere esetén, mert néha megsértik a festékréteget a ragacs leszedésénél, és ha nem festik, rozsdásodni fog a szélvédő körül. Ha meg a festő nemtörődöm, akkor festi az alvázszámot is, mit neki.


státusz herrkoser

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. december 03. vasárnap, 16:34


Sziasztok!

Wallis Dunánál van most egy 2012-es F11 520i eladó 100 ezer körüli óraállással. Egyáltalán nincs tökig extrázva, de ami az én max 10-15 ezres éves futásomhoz kell a családdal, azt tudja bőven és a teljesítménye is elég lenne. Mire kell ennél a típusnál és sorozatnál odafigyelni, ami súlyos pénznyelő lehet, ha belenyúl a tisztelt vásárló? Kb 5-7 évre terveznék amúgy az autóval, nagyon kevés városi, de annál több autópályás és országúti használattal.

Köszönöm a segítséget!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14550 pont) | Hozzászólások: 15910

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 22:05


rezso írta:
Lehetségs, hogy a szalon eladott tesztautoját totálkárból építették vissza, és ezért volt a szélvédőcsere?


szélvédőt egy rossz kő is betörhet úgy, hogy cserélni kell. a szélvédőcsere nem egyenlő azzal, hogy valami TK-s. amikor én ragasztattam újra volt ott egy pár hetes totoja, és keresztbe volt repedve a szélvédő egy kavicstól.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14550 pont) | Hozzászólások: 15910

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 22:03


b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta: Egy F20-as tesztautót vettem meg a szalonból.
A szélvédő alján, az ablaktörlő közelében egy üres téglalap van, nem látható az alvázszám, mint más autók esetében.
Ez azt jelenti, hogy légzsák már nincs benne?


mi köze ennek a légzsákhoz?
próbáld meg UV fénnyel megvilágítani.


Olyasmit hallottam, hogy amikor eldurran az utasoldali légzsák, az égett kosz összepiszkolja, és a javítás után már nem lesz ott az alvázszám.
UV fénnyel sem látszik ott semmit. Akkor miért van ott a téglalap?


én még ilyet nem hallottam. de várjál már, annak a bal oldalon kell lennie. ha neked jobb oldalon van, akkor vagy angol kocsiból való bontott üveg van bent, vagy maga az autó van átépítve. legalábbis E46-nál a bal oldalon van.


Bal oldalt van, a kormányos oldalon. Gondolom odaáig is elér a robbanás.


Szélvédő cserénél le szokták festeni.


de miért festik le?

Ha kéred lefestik. Így legalább nem látszik az alvázszám kívülről.


én azt tudom, hogy nekem sem látszik. Pilkington BMW szélvédőm van, de biztos volt ragasztva korábban, elég csúnyán és rosszul, mert tavaly újra kellett ragasztatnom, alig fogta ragasztó. amúgy nem fútt be a szél, meg semmi, csak a vágó oylan könynen futott végig, meg az üvegen kb 20cm-en maradt csak rajta darab. valószínű rossz volt az aktivátor.
én azt hallottam, hogy ott akkor UV-re látható csak. még nem próbáltam őszintén. bár lehet, nem emlékszem már, szerintem műszakin nézték az elsőn, mintha ott látták volna.
de tényleg nem értem a lefestésnek mi értelme van.

státusz rezso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 22:01


b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
én még ilyet nem hallottam. de várjál már, annak a bal oldalon kell lennie. ha neked jobb oldalon van, akkor vagy angol kocsiból való bontott üveg van bent, vagy maga az autó van átépítve. legalábbis E46-nál a bal oldalon van.


Bal oldalt van, a kormányos oldalon. Gondolom odaáig is elér a robbanás.


Szélvédő cserénél le szokták festeni.


de miért festik le?

Ha kéred lefestik. Így legalább nem látszik az alvázszám kívülről.


Lehetségs, hogy a szalon eladott tesztautoját totálkárból építették vissza, és ezért volt a szélvédőcsere?


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 9% (50 pont) | Hozzászólások: 516

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 21:53


YELLOW írta:
b_imi írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta: Egy F20-as tesztautót vettem meg a szalonból.
A szélvédő alján, az ablaktörlő közelében egy üres téglalap van, nem látható az alvázszám, mint más autók esetében.
Ez azt jelenti, hogy légzsák már nincs benne?


mi köze ennek a légzsákhoz?
próbáld meg UV fénnyel megvilágítani.


Olyasmit hallottam, hogy amikor eldurran az utasoldali légzsák, az égett kosz összepiszkolja, és a javítás után már nem lesz ott az alvázszám.
UV fénnyel sem látszik ott semmit. Akkor miért van ott a téglalap?


én még ilyet nem hallottam. de várjál már, annak a bal oldalon kell lennie. ha neked jobb oldalon van, akkor vagy angol kocsiból való bontott üveg van bent, vagy maga az autó van átépítve. legalábbis E46-nál a bal oldalon van.


Bal oldalt van, a kormányos oldalon. Gondolom odaáig is elér a robbanás.


Szélvédő cserénél le szokták festeni.


de miért festik le?

Ha kéred lefestik. Így legalább nem látszik az alvázszám kívülről.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14550 pont) | Hozzászólások: 15910

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 20:41


b_imi írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta: Egy F20-as tesztautót vettem meg a szalonból.
A szélvédő alján, az ablaktörlő közelében egy üres téglalap van, nem látható az alvázszám, mint más autók esetében.
Ez azt jelenti, hogy légzsák már nincs benne?


mi köze ennek a légzsákhoz?
próbáld meg UV fénnyel megvilágítani.


Olyasmit hallottam, hogy amikor eldurran az utasoldali légzsák, az égett kosz összepiszkolja, és a javítás után már nem lesz ott az alvázszám.
UV fénnyel sem látszik ott semmit. Akkor miért van ott a téglalap?


én még ilyet nem hallottam. de várjál már, annak a bal oldalon kell lennie. ha neked jobb oldalon van, akkor vagy angol kocsiból való bontott üveg van bent, vagy maga az autó van átépítve. legalábbis E46-nál a bal oldalon van.


Bal oldalt van, a kormányos oldalon. Gondolom odaáig is elér a robbanás.


Szélvédő cserénél le szokták festeni.


de miért festik le?

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 9% (50 pont) | Hozzászólások: 516

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 20:20


rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta: Egy F20-as tesztautót vettem meg a szalonból.
A szélvédő alján, az ablaktörlő közelében egy üres téglalap van, nem látható az alvázszám, mint más autók esetében.
Ez azt jelenti, hogy légzsák már nincs benne?


mi köze ennek a légzsákhoz?
próbáld meg UV fénnyel megvilágítani.


Olyasmit hallottam, hogy amikor eldurran az utasoldali légzsák, az égett kosz összepiszkolja, és a javítás után már nem lesz ott az alvázszám.
UV fénnyel sem látszik ott semmit. Akkor miért van ott a téglalap?


én még ilyet nem hallottam. de várjál már, annak a bal oldalon kell lennie. ha neked jobb oldalon van, akkor vagy angol kocsiból való bontott üveg van bent, vagy maga az autó van átépítve. legalábbis E46-nál a bal oldalon van.


Bal oldalt van, a kormányos oldalon. Gondolom odaáig is elér a robbanás.


Szélvédő cserénél le szokták festeni.

státusz rezso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 19:17


YELLOW írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta: Egy F20-as tesztautót vettem meg a szalonból.
A szélvédő alján, az ablaktörlő közelében egy üres téglalap van, nem látható az alvázszám, mint más autók esetében.
Ez azt jelenti, hogy légzsák már nincs benne?


mi köze ennek a légzsákhoz?
próbáld meg UV fénnyel megvilágítani.


Olyasmit hallottam, hogy amikor eldurran az utasoldali légzsák, az égett kosz összepiszkolja, és a javítás után már nem lesz ott az alvázszám.
UV fénnyel sem látszik ott semmit. Akkor miért van ott a téglalap?


én még ilyet nem hallottam. de várjál már, annak a bal oldalon kell lennie. ha neked jobb oldalon van, akkor vagy angol kocsiból való bontott üveg van bent, vagy maga az autó van átépítve. legalábbis E46-nál a bal oldalon van.


Bal oldalt van, a kormányos oldalon. Gondolom odaáig is elér a robbanás.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14550 pont) | Hozzászólások: 15910

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 19:08


rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta: Egy F20-as tesztautót vettem meg a szalonból.
A szélvédő alján, az ablaktörlő közelében egy üres téglalap van, nem látható az alvázszám, mint más autók esetében.
Ez azt jelenti, hogy légzsák már nincs benne?


mi köze ennek a légzsákhoz?
próbáld meg UV fénnyel megvilágítani.


Olyasmit hallottam, hogy amikor eldurran az utasoldali légzsák, az égett kosz összepiszkolja, és a javítás után már nem lesz ott az alvázszám.
UV fénnyel sem látszik ott semmit. Akkor miért van ott a téglalap?


én még ilyet nem hallottam. de várjál már, annak a bal oldalon kell lennie. ha neked jobb oldalon van, akkor vagy angol kocsiból való bontott üveg van bent, vagy maga az autó van átépítve. legalábbis E46-nál a bal oldalon van.