Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. március 25. szerda, 17:51


YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...


Sziasztok!
Én E46-ból ültem át E61-be.
Szerintem a 3-as után egy 5-ös mindenképp érezhető ugrást jelent.
Legalábbis nálam az volt.
Én direkt M54 motorkódú benzinest kerestem úgyhogy évjáratban nem nagyon volt választásom. Így lett M54B25.
Én nem bántam meg a döntésem igaz azért egy idős prémiumról van szó úgyhogy költeni azért kell rá.
Nézegettem e91-et is. Nekem az nem volt annyival jobb mint a 46.
Arra én is azt mondom még egy generációt kell ugorni.


Szóval akkor érdemesebb lenne már az F32 vagy F10-esek között keresgélni? De ha jól tudom, akkor a következő generáció még az előző Faceliftes motorjait kapta. Például egy Facelift előtti F10-ben ugyanaz a motor van, mint egy Faceliftes E60-ban.


hát én is ezt mondom, hogy E46 után az E9x nem annyira nagy valami, sőt... mondom, ahhoz nagyon jó vételnek kellene lennie. méretben az E6x nyilván ugrás. az F10, F11 is elég betegágy, de nekem is tetszik. megint az a probléma, hogy fenntartani nehéz ezeket, mert az árához képest minden alkatrész, ami elromolhat, az drága.
az E60 még M54-es motorrak, köztük is a 2.5-ös jó választás lehet egy manuális váltóval. a lehető legjobb, ha valaki E60-ban gondolkozik. de az elektronikai problémák ugyanúgy jelen lehetnek.
jó vételt nagyon nehéz kifogni, de már mindenképp F vagy G széria az, amiben érdemes gondolkozni. sajnos marha drágák. régen 3-4 milláért vehettél egy 5 éves- 3-ast, most 10 évest is necces olyat, ami normálisan rendben van, a km pedig mindegyikben sok már ennyi idősen. én is szeretnék, de mindig oda jutok, nem éri meg váltani.


Értem, szóval jobb, ha inkább már G-szériás ötös. Inkább a vételára legyen a több, és kevesebb szerviz és aggódás Amúgy az F-szériásoknál is olyan hámlós a műanyag, mint az E46-nál?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. március 25. szerda, 19:01

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15528 pont) | Hozzászólások: 17019

Elküldve: 2020. március 25. szerda, 13:05


Adriano98 írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...


Sziasztok!
Én E46-ból ültem át E61-be.
Szerintem a 3-as után egy 5-ös mindenképp érezhető ugrást jelent.
Legalábbis nálam az volt.
Én direkt M54 motorkódú benzinest kerestem úgyhogy évjáratban nem nagyon volt választásom. Így lett M54B25.
Én nem bántam meg a döntésem igaz azért egy idős prémiumról van szó úgyhogy költeni azért kell rá.
Nézegettem e91-et is. Nekem az nem volt annyival jobb mint a 46.
Arra én is azt mondom még egy generációt kell ugorni.


Szóval akkor érdemesebb lenne már az F32 vagy F10-esek között keresgélni? De ha jól tudom, akkor a következő generáció még az előző Faceliftes motorjait kapta. Például egy Facelift előtti F10-ben ugyanaz a motor van, mint egy Faceliftes E60-ban.


hát én is ezt mondom, hogy E46 után az E9x nem annyira nagy valami, sőt... mondom, ahhoz nagyon jó vételnek kellene lennie. méretben az E6x nyilván ugrás. az F10, F11 is elég betegágy, de nekem is tetszik. megint az a probléma, hogy fenntartani nehéz ezeket, mert az árához képest minden alkatrész, ami elromolhat, az drága.
az E60 még M54-es motorrak, köztük is a 2.5-ös jó választás lehet egy manuális váltóval. a lehető legjobb, ha valaki E60-ban gondolkozik. de az elektronikai problémák ugyanúgy jelen lehetnek.
jó vételt nagyon nehéz kifogni, de már mindenképp F vagy G széria az, amiben érdemes gondolkozni. sajnos marha drágák. régen 3-4 milláért vehettél egy 5 éves- 3-ast, most 10 évest is necces olyat, ami normálisan rendben van, a km pedig mindegyikben sok már ennyi idősen. én is szeretnék, de mindig oda jutok, nem éri meg váltani.

Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. március 25. szerda, 08:43


Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...


Sziasztok!
Én E46-ból ültem át E61-be.
Szerintem a 3-as után egy 5-ös mindenképp érezhető ugrást jelent.
Legalábbis nálam az volt.
Én direkt M54 motorkódú benzinest kerestem úgyhogy évjáratban nem nagyon volt választásom. Így lett M54B25.
Én nem bántam meg a döntésem igaz azért egy idős prémiumról van szó úgyhogy költeni azért kell rá.
Nézegettem e91-et is. Nekem az nem volt annyival jobb mint a 46.
Arra én is azt mondom még egy generációt kell ugorni.


Szóval akkor érdemesebb lenne már az F32 vagy F10-esek között keresgélni? De ha jól tudom, akkor a következő generáció még az előző Faceliftes motorjait kapta. Például egy Facelift előtti F10-ben ugyanaz a motor van, mint egy Faceliftes E60-ban.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2020. március 25. szerda, 08:09


YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...


Sziasztok!
Én E46-ból ültem át E61-be.
Szerintem a 3-as után egy 5-ös mindenképp érezhető ugrást jelent.
Legalábbis nálam az volt.
Én direkt M54 motorkódú benzinest kerestem úgyhogy évjáratban nem nagyon volt választásom. Így lett M54B25.
Én nem bántam meg a döntésem igaz azért egy idős prémiumról van szó úgyhogy költeni azért kell rá.
Nézegettem e91-et is. Nekem az nem volt annyival jobb mint a 46.
Arra én is azt mondom még egy generációt kell ugorni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15528 pont) | Hozzászólások: 17019

Elküldve: 2020. március 24. kedd, 22:48


Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...

Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. március 24. kedd, 19:53


Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (46 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2020. március 23. hétfő, 10:31


b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta: Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

Lehet megtartom a mostanit,és mindent megcsináltatok rajta,ami apró hibái vannak,és engem zavarnak.Tényleg nem nagyon találok jót helyette... Kezd igazatok lenni.Őszinte vagyok leírom amiket javíttatni akarok.Féltengelyeket akarom cseréltetni,mert szerintem az adja a dübbenő hangot.A jobb oldali kicsit kotyog érzésre ha mozgatom kézzel...Szilentek ugye a keretben cserélve vannak már,meg a difi nagy szilent is.A lökhárítókat,az oldalsó 2 szoknyát fényeztetni akarom,illetve a csomagtérajtón van egy pici rozsdapötty,meg a motorháztetőn pár apró kavicsnyom.Jobb hátsó kerékívet is fújatni akarom,mert lejött a lakk egy kis helyen.Idővel a felniket is fényeztetni akarom majd.A fényezésre kb 200 000-et számoltam,rendszámtábla világítást a mikrokapcsolóval együtt cseréltetam,mert kicsit el van repedve.A féltengelyek párban 150 000-re jönnek ki(márkás,csak nem gyári).Gyárit nem veszek,mert darabja 150 000.Kerékcsapágyat is cseréltetnem kell,mert be van gyógyulva az egyik féltengely a szerelő szerint.Felnik fényezése darabonként 40 000 ft.Jobb oldalt hátul az ablakkeretnél is lejött a lakk egy picit,mikor feltették a króm ablak lécet...A jobb első ajtón gondolkodom,hogy fényeztessem e,hogy ne üssön el a színe ugye...Összesen 600 000 amit költök majd rá körülbelül jó esetben,és az én kocsim még csak nem is lerúgott darab.Csak kicsit sajnálom rá a pénz bevallom,de ha megmarad a kocsi,ezeket megcsináltatom rajta.Amiket láttam eddig,az enyémnél sokkal több hibájuk van,még több pénz kéne tényleg rálocsolnom.Az enyémnek csak pár apró esztétikai hibája van,amit más meg sem csináltatna,mert már ez egy 20 éves kocsi úgyis.Ezt mondaná más...De én maximalista vagyok. Múltkor kérdezte Yellow mire költök el ennyi pénzt.Hát ezekre sajnos!Idegesítenek az apró hibák bevallom.Ha lesz időm javítás előtt levideózóm a kocsi összes esztétika hibáját közelről egyesével,aztán javítás után is majd.Ez lesz az idei project.Húzza a f@szára a sok lúzer a lerúgott s*arját tényleg.Amik tetszenek igazán kocsik nem 2 misiért vannak,hanem 3-4 milláért sajnos...De lehet h. a drágán hírdetett autók is egy kalap f*sok mindegyik...Úgyhogy marad ez a verda,mert szerelmes vagyok az e46 szériába sajnos!A videó meg majd meg lesz csinálva,és meg fogom osztani.Aki akar az nyugodtan lebarmozhat felőlem. A kocsit amúgy november óta nem használom.Gumicsere,meg ugye olajcsere is kellene majd ismét.Meg valahogy elállították a kéziféket,mikor cserélték a keretben a szilenteket...Egyik oldala nem nagyon fog azóta.Költhetek rá egy tonna zsét na.Sajnos nem lesz nagymotoros e46-osom valószínűleg.De azért még párat megnézek közben.De nevetséges összegekért számolnák be az enyémet,ami vicc kategória.

Ez akkor lesz öröm ha minden jól sikerül. Ebből a fényezés a legnagyobb probléma. Én elég sokat költöttem az enyémre, mert akkor úgy gondoltam ez a jó megoldás. utólag már bánom. Most éppen a kardánt kellett javítani. Szóval nincs megállás.
Jaja igazad van.Ez ilyen sajnos.De törekszem a tökéletességre azért is.Közben írtam még pár dolgot a mondandómhoz.Épp szerkesztettem jó szokásomhoz híven,mikor jött a válaszod Én is azon agyalok h. vajon megbánom e majd a "felújítást",rengeteg pénz visz majd el.De szerintem belevágok.Tavasz végére szerintem kész lesz a kocsi.Elég sokáig tettem félre pénzt,és nem akarom elpazarolni potyára.Másik autó vásárlása lehet pazarlás lenne.Ha így hagynám a kocsit zavarnának a hibái engem.




b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 9% (54 pont) | Hozzászólások: 577

Elküldve: 2020. március 23. hétfő, 10:22


Bitu79 írta:
b_imi írta: Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

Lehet megtartom a mostanit,és mindent megcsináltatok rajta,ami apró hibái vannak,és engem zavarnak.Tényleg nem nagyon találok jót helyette... Kezd igazatok lenni.Őszinte vagyok leírom amiket javíttatni akarok.Féltengelyeket akarom cseréltetni,mert szerintem az adja a dübbenő hangot.A jobb oldali kicsit kotyog érzésre ha mozgatom kézzel...Szilentek ugye a keretben cserélve vannak már,meg a difi nagy szilent is.A lökhárítókat,az oldalsó 2 szoknyát fényeztetni akarom,illetve a csomagtérajtón van egy pici rozsdapötty,meg a motorháztetőn pár apró kavicsnyom.Jobb hátsó kerékívet is fújatni akarom,mert lejött a lakk egy kis helyen.Idővel a felniket is fényeztetni akarom majd.A fényezésre kb 200 000-et számoltam,rendszámtábla világítást a mikrokapcsolóval együtt cseréltetam,mert kicsit el van repedve.A féltengelyek párban 150 000-re jönnek ki(márkás,csak nem gyári).Gyárit nem veszek,mert darabja 150 000.Kerékcsapágyat is cseréltetnem kell,mert be van gyógyulva az egyik féltengely a szerelő szerint.Felnik fényezése darabonként 40 000 ft.Jobb oldalt hátul az ablakkeretnél is lejött a lakk egy picit,mikor feltették a króm ablak lécet...A jobb első ajtón gondolkodom,hogy fényeztessem e,hogy ne üssön el a színe ugye...Összesen 600 000 amit költök majd rá körülbelül jó esetben,és az én kocsim még csak nem is lerúgott darab.Csak kicsit sajnálom rá a pénz bevallom,de ha megmarad a kocsi,ezeket megcsináltatom rajta.Amiket láttam eddig,az enyémnél sokkal több hibájuk van,még több pénz kéne tényleg rálocsolnom.Az enyémnek csak pár apró esztétikai hibája van,amit más meg sem csináltatna,mert már ez egy 20 éves kocsi úgyis.Ezt mondaná más...De én maximalista vagyok. Múltkor kérdezte Yellow mire költök el ennyi pénzt.Hát ezekre sajnos!Idegesítenek az apró hibák bevallom.Ha lesz időm javítás előtt levideózóm a kocsi összes esztétika hibáját közelről egyesével,aztán javítás után is majd.Ez lesz az idei project.Húzza a f@szára a sok lúzer a lerúgott s*arját tényleg.Amik tetszenek igazán kocsik nem 2 misiért vannak,hanem 3-4 milláért sajnos...De lehet h. a drágán hírdetett autók is egy kalap f*sok mindegyik...Úgyhogy marad ez a verda,mert szerelmes vagyok az e46 szériába sajnos!A videó meg majd meg lesz csinálva,és meg fogom osztani.Aki akar az nyugodtan lebarmozhat felőlem. A kocsit amúgy november óta nem használom.Gumicsere,meg ugye olajcsere is kellene majd ismét.Meg valahogy elállították a kéziféket,mikor cserélték a keretben a szilenteket...Egyik oldala nem nagyon fog azóta.Költhetek rá egy tonna zsét na.Sajnos nem lesz nagymotoros e46-osom valószínűleg.De azért még párat megnézek közben.De nevetséges összegekért számolnák be az enyémet,ami vicc kategória.


Ez akkor lesz öröm ha minden jól sikerül. Ebből a fényezés a legnagyobb probléma. Én elég sokat költöttem az enyémre, mert akkor úgy gondoltam ez a jó megoldás. utólag már bánom. Most éppen a kardánt kellett javítani. Szóval nincs megállás.

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (46 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2020. március 23. hétfő, 09:25


b_imi írta: Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

Lehet megtartom a mostanit,és mindent megcsináltatok rajta,ami apró hibái vannak,és engem zavarnak.Tényleg nem nagyon találok jót helyette... Kezd igazatok lenni.Őszinte vagyok leírom amiket javíttatni akarok.Féltengelyeket akarom cseréltetni,mert szerintem az adja a dübbenő hangot.A jobb oldali kicsit kotyog érzésre ha mozgatom kézzel...Szilentek ugye a keretben cserélve vannak már,meg a difi nagy szilent is.Erre ugye költöttem 200 000-et majdnem.A lökhárítókat,az oldalsó 2 szoknyát fényeztetni akarom,illetve a csomagtérajtón van egy pici rozsdapötty,meg a motorháztetőn pár apró kavicsnyom.Jobb hátsó kerékívet is fújatni akarom,mert lejött a lakk egy kis helyen.Amikor vettem volt rajta egy kis horpadás,az gittelték anno,és pár éve kis helyen ledobta a lakkot a fényezés ott.Idővel a felniket is fényeztetni akarom majd.Legyenek tökéletesek azok is.A fényezésre kb 200 000-et számoltam jó esetben,rendszámtábla világítást a mikrokapcsolóval együtt cseréltetam,mert kicsit el van repedve.Egyszer leszedték,mert kontaktos volt,és akkor repedt el...A féltengelyek párban 150 000-re jönnek ki(márkás,csak nem gyári).Gyárit nem veszek,mert darabja 150 000.Akkor a kettő elvinne 300 000-et...Kerékcsapágyat is cseréltetnem kell,mert be van gyógyulva az egyik féltengely a szerelő szerint.Csak brutális módon jön ki a féltengely.Felnik fényezése darabonként 40 000 ft.Jobb oldalt hátul az ablakkeretnél is lejött a lakk egy picit,mikor feltették a króm ablak lécet,leverték a lakkot ott is pár éve...A jobb első ajtón gondolkodom,hogy fényeztessem e,hogy ne üssön el a színe ugye A gumit(ami az ajtón van) már 2-szorra cserélték azon az ajtón.Most 3-szorra én ragasztottam fel otthon...Szívás volt eléggé.Összesen 600 000 amit költök majd rá körülbelül jó esetben,és az én kocsim még csak nem is lerúgott darab.Csak kicsit sajnálom rá a pénz bevallom,de ha megmarad a kocsi,ezeket megcsináltatom rajta.Amiket láttam eddig,az enyémnél sokkal több hibájuk van,még több pénz kéne tényleg rálocsolnom.Az enyémnek csak pár apró esztétikai hibája van,amit más meg sem csináltatna,mert már ez egy 20 éves kocsi úgyis,vagy észre sem vennék sokáig...De én maximalista vagyok. Múltkor kérdezte Yellow mire költök el ennyi pénzt.Hát ezekre sajnos!Idegesítenek az apró hibák bevallom.Ha lesz időm javítás előtt levideózóm a kocsi összes esztétika hibáját közelről egyesével,aztán javítás után is majd.Ez lesz az idei project.Húzza a f@szára a sok lúzer a lerúgott s*arját tényleg.Eddig mindegyik kamuzott valamiben.Amik tetszenek igazán kocsik nem 2 misiért vannak,hanem 3-4 milláért sajnos...De lehet h. a drágán hírdetett autók is egy kalap f*sok mindegyik...Úgyhogy marad ez a verda,mert szerelmes vagyok az e46 szériába sajnos!A videó meg majd meg lesz csinálva,és meg fogom osztani.Aki akar az nyugodtan lebarmozhat felőlem. A kocsit amúgy november óta nem használom.Gumicsere,meg ugye olajcsere is kellene majd ismét.Meg valahogy elállították a kéziféket,mikor cserélték a keretben a szilenteket,plusz összekarcolták a középkonzolt is...Szépen belekarcoltak a soft touch bevonatba.Csak azt nem tudom minek kellett hozzányúlni a kézifékhez szilent cserekor...Egyik oldala nem nagyon fog azóta,pluszban lehet cseréltetem a középkonzolt is,amit összeb*sztak.Költhetek rá egy tonna zsét na.Sajnos nem lesz nagymotoros e46-osom valószínűleg.De azért még párat megnézek közben.De nevetséges összegekért számolnák be az enyémet,ami vicc kategória,az autóm állapotát figyelembe véve.Az enyém azért korrekt darab a többihez képest tényleg.







Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2020. március 23. hétfő, 10:25

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 9% (54 pont) | Hozzászólások: 577

Elküldve: 2020. február 23. vasárnap, 16:44


Bitu79 írta: Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való.
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...


Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15528 pont) | Hozzászólások: 17019

Elküldve: 2020. február 23. vasárnap, 16:37


Bitu79 írta: Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való.
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...


a cabrio-ba tutti sántít a km. a legjobb és gyáribb az első E39 a V8-as, ráadásul manuálisban. a második csak ki van glancolva, igaz FL-es, de szerintem azzal vannak bajok. ráadásul az a 2.2-es nem a legjobb. kérdés milyen állapotban van. nem nagy baja szokott lenni, de foglalkozós.
az FL előtti bónusz 2.5 jó választás motorilag.
a tiédre miért akarsz fényezésre költeni? ha olyan mint volt nem kell arra semmit költeni. én 1 milláért nem vesztegetném el. én is szeretnék erősebb autót, de elpocsékolni nem fogom. nem mindig a vágyakra kell hallgatni. de ezt te tudod. csak mert erősebb autóra vágysz... ne pazarold el. mondtam legalább valamelyik műsorba beküldted volna, aztán eladni. ha valóban olyan és nincs takargatni való a jobb első ajtón kívül, akkor nagy reklámot csinálna eladás előtt neki egy felmérés. legyen az MűhelyPRN, vagy Értékbecslő. ha az enyém lenne olyan mint a tiéd, annyira gyári, már biztos jelentkeztem volna.

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (46 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2020. február 23. vasárnap, 10:25


Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való.
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2020. február 23. vasárnap, 11:07

státusz crowlaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. december 25. szerda, 21:16


Sziasztok,

hosszabb ideje figyelgetem a BMW 320i-t, tehát benzines 2014-2017 levő évjáratokat. Egyenlőre nem találtam semmi komenntet ezzel a típussal kapcsolatban. xDrive-ra és touring-ra gondoltam, mivel családot tervezünk.
Légyszi adjatok tanácsot vagy mondjátok el véleményeteket.

Köszi

autója adatai
Széria: X5
Típus: E70
Kivitel: SAV
Modell: X5 4.8i
Évjárat: 2008

státusz papprobert

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. szeptember 18. szerda, 20:44


Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok, a kiszemelt példány egy x5 e70 4,4 biturbó/AT8...vannak félelmeim a motorral kapcsolatosan, igazából az ár, felszereltség, állapot, és az évjárat szól mellette. Külföldi honlapokon néztem...olajfogyasztás, turbók, injektor és végső esetben motorcsere is előfordulhat.
A másik kiszemelt 3 évvel idősebb, 4,8 sima v8/AT6. Itt is hallottam ezt azt. Minden véleményt szívesen fogadok.
Igazából a sor 6-os is érdekes lehet...itt melyik motort érdemes nézni? Diesel nem érdekel.
Természetesen a vásárlás előtt mindenképp átnézetem.

Előre is köszönöm,
Üdv. Robi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz bisko89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. augusztus 13. kedd, 19:47


Sziasztok!

Erről mi a véleményetek?

A link neve

Attól eltekintve, hogy később nehéz így eladni egy autót ez jó vételnek tűnik számomra.
Festékmérővel még azért körbemennénk rajta, de ha az is rendben van és lekövethető ez a sok szervíz, akkor rendben lehet?