státusz sbalazs1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. november 30. péntek, 20:17



https://bmwe39.blog.hu/
Most talaltam.
Erdekes irasnak tunik a bmw motorokrol.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2018. november 29. csütörtök, 22:31


sbalazs1 írta: Koszi.
Nem USA verziot tervezek venni csak sok ilyet latok es nem ertem az okat.
Ennyivel olcsobb a szurke import?

Neha azt gondolom h rovid az elet ahhoz h mindig racionalisan dontsunk.

Ez nem jelenti azt h boldogan fogok az ut szelen allni ha lerobbana a batar.
Sajnos most olyan kis kocsim van ami nem ker enni (de persze az eves atvizsgalast stb megkapja) es mindig elvisz ahova akarom meg vissza.kerdes nelkul.
Ebbol nehezen tudnek engedni.


pár éve nekem is volt X5 mániám. időnként rám jön. ráadásul 30d-t akartam, pedig nem vagyok dízel párti.
V8 benyát is akartam E39 személyében. igazából semmiről nem tettem le, csak más dolgok fontosabbak lettek.
ha gazdag lennék nem sok autóm lenne, hanem minden hónapban újat bérelnék. sajnos nem tehetem meg, hogy sok autót kipróbáljak, de amikor van ismerősökét vezetni, akkor kapok az alkalmon.

státusz sbalazs1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. november 29. csütörtök, 20:34


Koszi.
Nem USA verziot tervezek venni csak sok ilyet latok es nem ertem az okat.
Ennyivel olcsobb a szurke import?

Neha azt gondolom h rovid az elet ahhoz h mindig racionalisan dontsunk.

Ez nem jelenti azt h boldogan fogok az ut szelen allni ha lerobbana a batar.
Sajnos most olyan kis kocsim van ami nem ker enni (de persze az eves atvizsgalast stb megkapja) es mindig elvisz ahova akarom meg vissza.kerdes nelkul.
Ebbol nehezen tudnek engedni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2018. november 29. csütörtök, 11:43


sbalazs1 írta: Sziasztok,
Segitsetek kerlek!
Jobban mondva beszeljetek le.
Hasznalt benzines x5 vasarlasan toprengek.
2007-2010es evjaratokat nezek.
Kb 200 - 300 000 km futassal.
3.0, 4.8 v. 5.0 benzines.
Mi ezva sok amerikai verzio itthon?
Vizkaros szurke import?
90% varosi hasznalatra lenne raadasul.
5 tagu csalad logosztika.
Teljesen meghulyultem ugye es messzire menekuljek?


nem biztos, hogy vízkáros, de lepukkantak lehetnek. és nem annyi km-rel.
szerintem városban ne erőltesd, mert a gatyád leeszi. persze tedd azt amit a szíved diktál, ha megteheted. lehet megbánod, lehet nem. én is lassan, fogom és veszek egy 7-est, addig idegel. max fél év múlva eladom.

státusz sbalazs1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. november 29. csütörtök, 00:48


Sziasztok,
Segitsetek kerlek!
Jobban mondva beszeljetek le.
Hasznalt benzines x5 vasarlasan toprengek.
2007-2010es evjaratokat nezek.
Kb 200 - 300 000 km futassal.
3.0, 4.8 v. 5.0 benzines.
Mi ezva sok amerikai verzio itthon?
Vizkaros szurke import?
90% varosi hasznalatra lenne raadasul.
5 tagu csalad logosztika.
Teljesen meghulyultem ugye es messzire menekuljek?

státusz feko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. november 21. szerda, 15:26


YELLOW írta:
gueszka írta:
feko írta:
gueszka írta:
feko írta: Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Szia! Nekem ilyen motorkódú e90-em van már 3 éve. Amit írok, az nem mind hiba, egyszerűen 200E-t futott dízelnél normális ha elhasználodik ennyi idő alatt és cserés... és el is fog nyugodj meg

1.) Ennél a motornál típushiba a vezérműlánc nyúlása (Én vételkor cseréltem egyből)
Mivel a lánc hátul van a tűzfalnál így leginkább a füledre hagyatkozhatsz,
youtubeon sok videó van hogy mi a jó hang és mi nem ez... nem könnyű, mivel dízel motor és eleve zajos. Egy lánc csere cirka 3-400E Ft...
2.) Szokásos dolgok: kettőstömegű lendkerék állapota, mikor votl cserélve? Interneten van sok iromány ami leírja hogy tudod leellenőrizni az állapotát... Kipufogóvisszavezető rendszer (EGR+ szenzorok) tudnak vacakolni... Ha menetközben rángat vagy ránt egyet, részterhelésen vagy padlógáznál amikor zárnia kell az EGR-nek akkor ez IS lehet hiba...
3.) DPF szokott eltömődni, 200E-nél ez már sanszos ha még benne van... az ilyen mosás stb nem igazán működik... általában a csere vagy herélés szokott ilyenkor bekövetkezni...
4.) Turbó tud még megkotlani, ha nagyon füstöl vagy szintén rángat esetleg ránt egyet gáz adásnál az akár lehet a turbó... nekem 260E van az autóban és még gyári... de egyszer a turbó is bekakil még ha vigyáznak is rá legfeljebb később
5.) Fékeket nézd meg mennyire vannak vason próbálj ki mindent aminek működnie kell, lehetőleg hallgasd meg hidegen is az autót első indításnál és szerlővel nézesd át megvásárlás ELŐTT!. Ha valahol olajfolyás van vagy ilyesmi azt ő kiszűrja neked...

Most nagyjából ezek jutottak az eszembe

Én a 3 év alatt kötelező szervízekkel + ami elromlott cirka 2 misit költöttem: vezérlés, kuplung&kettőstömegű, évi 3 olajcsere (minden másodiknál gázolajszűrő is), első hátsó tárcsák és betétek, EGR csere... volt 1-2 elrepedt cső azt magamnak otthon kicseréltem ami nem volt vészes



Szia!
Köszönöm szépen a válaszod!
Lenne pár kérdésem, alapjáraton a váltó remegése mennyire jellemző?
Ebben a motorban is van az a pillangószelep, ami hajlamos leszakadni?

Köszönöm!


Szia,

Nekem is remeg a váltó alapjáraton (ha kinyomott kuplunggal nem remeg akkor a kettőstömegű csere megoldHATja a gondod), itt leginkább a váltótartó gumik tudnak elöregedni talán? Vagy ha a tulajdonos állandóan a karon pihentette a kezét akkor a váltó kulisszában lazultak meg a dolgok, de ennek nincs jelentősége szerintem... ha zavar akkor a váltós megcsinálja... Valaki esetleg tipp?

N47D20C motornál a 318D-ben nincs a 320D-ben van pillangó szelep, ezt a realoem.com-on az alváz szám alapján meg tudod nézni a robbantot rajzon... Elvileg ennél a motornál már nem tud belehullani a motorba, én ilyet olvastam... ezt egy bmw-re szakosodott szervízben szerintem megmondják neked pontosan...


a váltón pihentetett kéz a szinkron gyűrűknek nem tesz jót. főleg ha a váltószerkezet még passzentos, nincs lógása.


Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, valószínűleg pénteken már át is veszem az autót.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2018. november 14. szerda, 17:19


gueszka írta:
feko írta:
gueszka írta:
feko írta: Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Szia! Nekem ilyen motorkódú e90-em van már 3 éve. Amit írok, az nem mind hiba, egyszerűen 200E-t futott dízelnél normális ha elhasználodik ennyi idő alatt és cserés... és el is fog nyugodj meg

1.) Ennél a motornál típushiba a vezérműlánc nyúlása (Én vételkor cseréltem egyből)
Mivel a lánc hátul van a tűzfalnál így leginkább a füledre hagyatkozhatsz,
youtubeon sok videó van hogy mi a jó hang és mi nem ez... nem könnyű, mivel dízel motor és eleve zajos. Egy lánc csere cirka 3-400E Ft...
2.) Szokásos dolgok: kettőstömegű lendkerék állapota, mikor votl cserélve? Interneten van sok iromány ami leírja hogy tudod leellenőrizni az állapotát... Kipufogóvisszavezető rendszer (EGR+ szenzorok) tudnak vacakolni... Ha menetközben rángat vagy ránt egyet, részterhelésen vagy padlógáznál amikor zárnia kell az EGR-nek akkor ez IS lehet hiba...
3.) DPF szokott eltömődni, 200E-nél ez már sanszos ha még benne van... az ilyen mosás stb nem igazán működik... általában a csere vagy herélés szokott ilyenkor bekövetkezni...
4.) Turbó tud még megkotlani, ha nagyon füstöl vagy szintén rángat esetleg ránt egyet gáz adásnál az akár lehet a turbó... nekem 260E van az autóban és még gyári... de egyszer a turbó is bekakil még ha vigyáznak is rá legfeljebb később
5.) Fékeket nézd meg mennyire vannak vason próbálj ki mindent aminek működnie kell, lehetőleg hallgasd meg hidegen is az autót első indításnál és szerlővel nézesd át megvásárlás ELŐTT!. Ha valahol olajfolyás van vagy ilyesmi azt ő kiszűrja neked...

Most nagyjából ezek jutottak az eszembe

Én a 3 év alatt kötelező szervízekkel + ami elromlott cirka 2 misit költöttem: vezérlés, kuplung&kettőstömegű, évi 3 olajcsere (minden másodiknál gázolajszűrő is), első hátsó tárcsák és betétek, EGR csere... volt 1-2 elrepedt cső azt magamnak otthon kicseréltem ami nem volt vészes



Szia!
Köszönöm szépen a válaszod!
Lenne pár kérdésem, alapjáraton a váltó remegése mennyire jellemző?
Ebben a motorban is van az a pillangószelep, ami hajlamos leszakadni?

Köszönöm!


Szia,

Nekem is remeg a váltó alapjáraton (ha kinyomott kuplunggal nem remeg akkor a kettőstömegű csere megoldHATja a gondod), itt leginkább a váltótartó gumik tudnak elöregedni talán? Vagy ha a tulajdonos állandóan a karon pihentette a kezét akkor a váltó kulisszában lazultak meg a dolgok, de ennek nincs jelentősége szerintem... ha zavar akkor a váltós megcsinálja... Valaki esetleg tipp?

N47D20C motornál a 318D-ben nincs a 320D-ben van pillangó szelep, ezt a realoem.com-on az alváz szám alapján meg tudod nézni a robbantot rajzon... Elvileg ennél a motornál már nem tud belehullani a motorba, én ilyet olvastam... ezt egy bmw-re szakosodott szervízben szerintem megmondják neked pontosan...


a váltón pihentetett kéz a szinkron gyűrűknek nem tesz jót. főleg ha a váltószerkezet még passzentos, nincs lógása.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2018. november 14. szerda, 17:03


feko írta:
gueszka írta:
feko írta: Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Szia! Nekem ilyen motorkódú e90-em van már 3 éve. Amit írok, az nem mind hiba, egyszerűen 200E-t futott dízelnél normális ha elhasználodik ennyi idő alatt és cserés... és el is fog nyugodj meg

1.) Ennél a motornál típushiba a vezérműlánc nyúlása (Én vételkor cseréltem egyből)
Mivel a lánc hátul van a tűzfalnál így leginkább a füledre hagyatkozhatsz,
youtubeon sok videó van hogy mi a jó hang és mi nem ez... nem könnyű, mivel dízel motor és eleve zajos. Egy lánc csere cirka 3-400E Ft...
2.) Szokásos dolgok: kettőstömegű lendkerék állapota, mikor votl cserélve? Interneten van sok iromány ami leírja hogy tudod leellenőrizni az állapotát... Kipufogóvisszavezető rendszer (EGR+ szenzorok) tudnak vacakolni... Ha menetközben rángat vagy ránt egyet, részterhelésen vagy padlógáznál amikor zárnia kell az EGR-nek akkor ez IS lehet hiba...
3.) DPF szokott eltömődni, 200E-nél ez már sanszos ha még benne van... az ilyen mosás stb nem igazán működik... általában a csere vagy herélés szokott ilyenkor bekövetkezni...
4.) Turbó tud még megkotlani, ha nagyon füstöl vagy szintén rángat esetleg ránt egyet gáz adásnál az akár lehet a turbó... nekem 260E van az autóban és még gyári... de egyszer a turbó is bekakil még ha vigyáznak is rá legfeljebb később
5.) Fékeket nézd meg mennyire vannak vason próbálj ki mindent aminek működnie kell, lehetőleg hallgasd meg hidegen is az autót első indításnál és szerlővel nézesd át megvásárlás ELŐTT!. Ha valahol olajfolyás van vagy ilyesmi azt ő kiszűrja neked...

Most nagyjából ezek jutottak az eszembe

Én a 3 év alatt kötelező szervízekkel + ami elromlott cirka 2 misit költöttem: vezérlés, kuplung&kettőstömegű, évi 3 olajcsere (minden másodiknál gázolajszűrő is), első hátsó tárcsák és betétek, EGR csere... volt 1-2 elrepedt cső azt magamnak otthon kicseréltem ami nem volt vészes



Szia!
Köszönöm szépen a válaszod!
Lenne pár kérdésem, alapjáraton a váltó remegése mennyire jellemző?
Ebben a motorban is van az a pillangószelep, ami hajlamos leszakadni?

Köszönöm!


Szia,

Nekem is remeg a váltó alapjáraton (ha kinyomott kuplunggal nem remeg akkor a kettőstömegű csere megoldHATja a gondod), itt leginkább a váltótartó gumik tudnak elöregedni talán? Vagy ha a tulajdonos állandóan a karon pihentette a kezét akkor a váltó kulisszában lazultak meg a dolgok, de ennek nincs jelentősége szerintem... ha zavar akkor a váltós megcsinálja... Valaki esetleg tipp?

N47D20C motornál a 318D-ben nincs a 320D-ben van pillangó szelep, ezt a realoem.com-on az alváz szám alapján meg tudod nézni a robbantot rajzon... Elvileg ennél a motornál már nem tud belehullani a motorba, én ilyet olvastam... ezt egy bmw-re szakosodott szervízben szerintem megmondják neked pontosan...


státusz feko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. november 13. kedd, 18:26


gueszka írta:
feko írta: Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Szia! Nekem ilyen motorkódú e90-em van már 3 éve. Amit írok, az nem mind hiba, egyszerűen 200E-t futott dízelnél normális ha elhasználodik ennyi idő alatt és cserés... és el is fog nyugodj meg

1.) Ennél a motornál típushiba a vezérműlánc nyúlása (Én vételkor cseréltem egyből)
Mivel a lánc hátul van a tűzfalnál így leginkább a füledre hagyatkozhatsz,
youtubeon sok videó van hogy mi a jó hang és mi nem ez... nem könnyű, mivel dízel motor és eleve zajos. Egy lánc csere cirka 3-400E Ft...
2.) Szokásos dolgok: kettőstömegű lendkerék állapota, mikor votl cserélve? Interneten van sok iromány ami leírja hogy tudod leellenőrizni az állapotát... Kipufogóvisszavezető rendszer (EGR+ szenzorok) tudnak vacakolni... Ha menetközben rángat vagy ránt egyet, részterhelésen vagy padlógáznál amikor zárnia kell az EGR-nek akkor ez IS lehet hiba...
3.) DPF szokott eltömődni, 200E-nél ez már sanszos ha még benne van... az ilyen mosás stb nem igazán működik... általában a csere vagy herélés szokott ilyenkor bekövetkezni...
4.) Turbó tud még megkotlani, ha nagyon füstöl vagy szintén rángat esetleg ránt egyet gáz adásnál az akár lehet a turbó... nekem 260E van az autóban és még gyári... de egyszer a turbó is bekakil még ha vigyáznak is rá legfeljebb később
5.) Fékeket nézd meg mennyire vannak vason próbálj ki mindent aminek működnie kell, lehetőleg hallgasd meg hidegen is az autót első indításnál és szerlővel nézesd át megvásárlás ELŐTT!. Ha valahol olajfolyás van vagy ilyesmi azt ő kiszűrja neked...

Most nagyjából ezek jutottak az eszembe

Én a 3 év alatt kötelező szervízekkel + ami elromlott cirka 2 misit költöttem: vezérlés, kuplung&kettőstömegű, évi 3 olajcsere (minden másodiknál gázolajszűrő is), első hátsó tárcsák és betétek, EGR csere... volt 1-2 elrepedt cső azt magamnak otthon kicseréltem ami nem volt vészes



Szia!
Köszönöm szépen a válaszod!
Lenne pár kérdésem, alapjáraton a váltó remegése mennyire jellemző?
Ebben a motorban is van az a pillangószelep, ami hajlamos leszakadni?

Köszönöm!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2018. november 13. kedd, 15:53


feko írta: Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Szia! Nekem ilyen motorkódú e90-em van már 3 éve. Amit írok, az nem mind hiba, egyszerűen 200E-t futott dízelnél normális ha elhasználodik ennyi idő alatt és cserés... és el is fog nyugodj meg

1.) Ennél a motornál típushiba a vezérműlánc nyúlása (Én vételkor cseréltem egyből)
Mivel a lánc hátul van a tűzfalnál így leginkább a füledre hagyatkozhatsz,
youtubeon sok videó van hogy mi a jó hang és mi nem ez... nem könnyű, mivel dízel motor és eleve zajos. Egy lánc csere cirka 3-400E Ft...
2.) Szokásos dolgok: kettőstömegű lendkerék állapota, mikor votl cserélve? Interneten van sok iromány ami leírja hogy tudod leellenőrizni az állapotát... Kipufogóvisszavezető rendszer (EGR+ szenzorok) tudnak vacakolni... Ha menetközben rángat vagy ránt egyet, részterhelésen vagy padlógáznál amikor zárnia kell az EGR-nek akkor ez IS lehet hiba...
3.) DPF szokott eltömődni, 200E-nél ez már sanszos ha még benne van... az ilyen mosás stb nem igazán működik... általában a csere vagy herélés szokott ilyenkor bekövetkezni...
4.) Turbó tud még megkotlani, ha nagyon füstöl vagy szintén rángat esetleg ránt egyet gáz adásnál az akár lehet a turbó... nekem 260E van az autóban és még gyári... de egyszer a turbó is bekakil még ha vigyáznak is rá legfeljebb később
5.) Fékeket nézd meg mennyire vannak vason próbálj ki mindent aminek működnie kell, lehetőleg hallgasd meg hidegen is az autót első indításnál és szerlővel nézesd át megvásárlás ELŐTT!. Ha valahol olajfolyás van vagy ilyesmi azt ő kiszűrja neked...

Most nagyjából ezek jutottak az eszembe

Én a 3 év alatt kötelező szervízekkel + ami elromlott cirka 2 misit költöttem: vezérlés, kuplung&kettőstömegű, évi 3 olajcsere (minden másodiknál gázolajszűrő is), első hátsó tárcsák és betétek, EGR csere... volt 1-2 elrepedt cső azt magamnak otthon kicseréltem ami nem volt vészes



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. november 13. kedd, 15:53

státusz feko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. november 12. hétfő, 10:16


Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. november 12. hétfő, 20:37

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 17. hétfő, 18:40


Még ugyanehhez a kocsihoz tartozó kérdéseim lennének: amit biztosan tudok már, hogy nem jó/nem működik:
Az első(xenonos) és hátsó lámpák nem gyáriak, mert vizsgán csesztették őt. Vagy ő vagy az előző tulaj "tunyingolta". Mivel leellenőrizted, hogy xenonos, az stimmel, lehet felpattant egy kő és betört és cseréni kellett stb, hátsó meg jobban tetszett neki ez mint a gyári..passz. A két külső tükörnél a stekker letört, nem forrasztatta még vissza..
A tükör nem nagy dolog, ha tényleg megoldódik egy forrasztástól (de hogy mindkettő eltört..érdekes), viszont a lámpák nagyobb tétel ha gyárira (bmw vagy E jelűre, nem tudom pontosan a jelöléseket még).
Az érdekelne, hogy ezek a tételek mekkora költségek lennének?

Esetleg ennél az autónál (bmw e46) is vannak "kódok"? PL. ignisben kóddal lehet az órát/rádiót kalibrálni, beállítani vagy ez már annyira modern, hogy minden a kódkiolvasással/hibakódtörléssel megy? Órát be lehet állítani biztonsági kód nélkül?

Köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. szeptember 18. kedd, 06:49

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 14. péntek, 10:28


YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta: https://www.bst-autoszerviz.hu/
nyíregyi az autó amúgy?
nem feltétlen lényeg a szervizkönyv, aki akarja tudja hamisítani. viszont nem hiszem, hogy a német elszórta volna. nekem az ilyen papírok nélküli autókról mindig az jut az eszembe, hogy zúzás előtt hozták el, ugyanis előtte kiszednek minden papírt belőle, és azt külön gyűjtik. én nem tudom, hogyan lehet elhagyni. számomra ez örök kérdés, addig meg gondolok, amit...
igazából olyan sok dolgod nincs vele, jobb ha átnézi valaki. a 10w-60 biztos az olajfogyasztás miatt lett, viszont azt tudni kell ezek a motorok amúgy is eszik az olajat. ez változó milyen mértékben. ha 5ezer km alatt mondjuk 1 liter rámegy, az még nem vészes. nekem az, mert az enyém nem eszik, igaz nem is ilyen motor. de általában ezeknél az M54-eknél ez normális. az 5w-40 ideális választás szerintem. az, hogy kompresszorozni akarta, azért elmondhat pár dolgot a használatról. de nem lehet 100%-osan következtetni belőle. az, hogy megadta az alvázszámot, az már egy jó jel, mert akkor nincs mókolás a beltérben, vagy a agyári extrákban.



Nem, Kisvárda. Én is a BST-t néztem. Felhívtam, azt mondták 20e az átvizsgálás. Gépre teszik hibakódok miatt, mechanikusan megnézik (rozsda stb.), de rétegvtg mérést már nem csinálnak. A szervizkönyv a németnek lehet megvolt, csak épp nem kérték el, fene se tudja. Azt mondta rendelés után 3 hónap volt mire megjött a kompresszor. Közben építkezett/elkezdett passz és utána már a szerelő nyaggatta, hogy rakják bele (nyilván ez a szerelőnek is egy referencia + ki tudja élni a vágyait), de a tulaj már nem akarta. Azóta megszületett a 2. gyerkőc is. Biztos nem kímélte, de inkább ez veszem meg, mint amelyiknek kikönyökölt az oldalán az ajándék a cinkotai kompresszoros gyorsulások miatt :O HarmincX éves, szóval biztos dinamikusan vezet, de hát nem nagy papi vesz ilyen autót. Azt mondja most van benne 10w60 és hogy nem eszi az olajat.. lehet következő olajcserénél 5w40-et kapna azt már csipegetné megint? Igen, nekem nagyon pozitív hogy az extrákkal nem nagyon mókolt (max erősítő, mélyláda). Most csak a gyári hangszórókat használja, cserélt fejegységet (azt mondja hasonlóan néz ki mint a gyári - majd fotókról kiderül) csak épp több mindent le tud játszani. Állítólag a gyári fejegység nem tudott csak usb-t lejátszani és akkor vett bele egy másikat (ezt lehet rosszul írtam, nem tudom pontosan a gyári mit tud mit nem). Szóval az az egy amit tudok hogy nem gyári.

Ti úgy vennétek autót, hogy átvizsgálják, megnézed nyilván a géptetőt, lököst stb. de nem tudsz rámérni a többi elemre?

Még annyit, hogy kértem fotót a hézagokról, elemek találkozásáról (sárvédő, lökös - ott ugye nagyon el szokott ütni ha volt vele valami), mondta hogy csinál majd fotókat, alapvetően nyitott, informatív volt.


azért nem mérnek réteget, mert ilyen idős autónál már bármi lehet. ritka az, amin nincs sérülés. én 4,5 évesen vettem, mégis volt rajta és a bal oldala újra volt fújva. régi berögződés ez a fajta aggódás, sajnos már a legtöbbeket nem érdekli. óhatatlan előfordul... ha az aktuális állapot jó, akkor nincs gond. BST-ben nagyon korrektek. én ugyan még nem voltam náluk, de többeknek ajánlottam, és pozitív volt a visszajelzés. nem lehúzós, nem beszélik rá a kuncsaftot minden sz@rra.


Nincs rétegmérőjük, újabb autóknál se tudnak mérni. Tudom sérülésmentes E46 330i-t ne is keressek 5 millió alatt Mert akinek van az nem fogja eladni a kultusz autóját. Én is úgy vagyok vele, ha jó az állapot akkor megvehető. Köszönöm a BST-s visszajelzést! Sokat segítettél - mint ahogy tetted korábban is!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2018. szeptember 14. péntek, 10:10


Bal1 írta:
YELLOW írta: https://www.bst-autoszerviz.hu/
nyíregyi az autó amúgy?
nem feltétlen lényeg a szervizkönyv, aki akarja tudja hamisítani. viszont nem hiszem, hogy a német elszórta volna. nekem az ilyen papírok nélküli autókról mindig az jut az eszembe, hogy zúzás előtt hozták el, ugyanis előtte kiszednek minden papírt belőle, és azt külön gyűjtik. én nem tudom, hogyan lehet elhagyni. számomra ez örök kérdés, addig meg gondolok, amit...
igazából olyan sok dolgod nincs vele, jobb ha átnézi valaki. a 10w-60 biztos az olajfogyasztás miatt lett, viszont azt tudni kell ezek a motorok amúgy is eszik az olajat. ez változó milyen mértékben. ha 5ezer km alatt mondjuk 1 liter rámegy, az még nem vészes. nekem az, mert az enyém nem eszik, igaz nem is ilyen motor. de általában ezeknél az M54-eknél ez normális. az 5w-40 ideális választás szerintem. az, hogy kompresszorozni akarta, azért elmondhat pár dolgot a használatról. de nem lehet 100%-osan következtetni belőle. az, hogy megadta az alvázszámot, az már egy jó jel, mert akkor nincs mókolás a beltérben, vagy a agyári extrákban.



Nem, Kisvárda. Én is a BST-t néztem. Felhívtam, azt mondták 20e az átvizsgálás. Gépre teszik hibakódok miatt, mechanikusan megnézik (rozsda stb.), de rétegvtg mérést már nem csinálnak. A szervizkönyv a németnek lehet megvolt, csak épp nem kérték el, fene se tudja. Azt mondta rendelés után 3 hónap volt mire megjött a kompresszor. Közben építkezett/elkezdett passz és utána már a szerelő nyaggatta, hogy rakják bele (nyilván ez a szerelőnek is egy referencia + ki tudja élni a vágyait), de a tulaj már nem akarta. Azóta megszületett a 2. gyerkőc is. Biztos nem kímélte, de inkább ez veszem meg, mint amelyiknek kikönyökölt az oldalán az ajándék a cinkotai kompresszoros gyorsulások miatt :O HarmincX éves, szóval biztos dinamikusan vezet, de hát nem nagy papi vesz ilyen autót. Azt mondja most van benne 10w60 és hogy nem eszi az olajat.. lehet következő olajcserénél 5w40-et kapna azt már csipegetné megint? Igen, nekem nagyon pozitív hogy az extrákkal nem nagyon mókolt (max erősítő, mélyláda). Most csak a gyári hangszórókat használja, cserélt fejegységet (azt mondja hasonlóan néz ki mint a gyári - majd fotókról kiderül) csak épp több mindent le tud játszani. Állítólag a gyári fejegység nem tudott csak usb-t lejátszani és akkor vett bele egy másikat (ezt lehet rosszul írtam, nem tudom pontosan a gyári mit tud mit nem). Szóval az az egy amit tudok hogy nem gyári.

Ti úgy vennétek autót, hogy átvizsgálják, megnézed nyilván a géptetőt, lököst stb. de nem tudsz rámérni a többi elemre?

Még annyit, hogy kértem fotót a hézagokról, elemek találkozásáról (sárvédő, lökös - ott ugye nagyon el szokott ütni ha volt vele valami), mondta hogy csinál majd fotókat, alapvetően nyitott, informatív volt.


azért nem mérnek réteget, mert ilyen idős autónál már bármi lehet. ritka az, amin nincs sérülés. én 4,5 évesen vettem, mégis volt rajta és a bal oldala újra volt fújva. régi berögződés ez a fajta aggódás, sajnos már a legtöbbeket nem érdekli. óhatatlan előfordul... ha az aktuális állapot jó, akkor nincs gond. BST-ben nagyon korrektek. én ugyan még nem voltam náluk, de többeknek ajánlottam, és pozitív volt a visszajelzés. nem lehúzós, nem beszélik rá a kuncsaftot minden sz@rra.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 14. péntek, 09:54


https://www.bst-autoszerviz.hu/
nyíregyi az autó amúgy?
nem feltétlen lényeg a szervizkönyv, aki akarja tudja hamisítani. viszont nem hiszem, hogy a német elszórta volna. nekem az ilyen papírok nélküli autókról mindig az jut az eszembe, hogy zúzás előtt hozták el, ugyanis előtte kiszednek minden papírt belőle, és azt külön gyűjtik. én nem tudom, hogyan lehet elhagyni. számomra ez örök kérdés, addig meg gondolok, amit...
igazából olyan sok dolgod nincs vele, jobb ha átnézi valaki. a 10w-60 biztos az olajfogyasztás miatt lett, viszont azt tudni kell ezek a motorok amúgy is eszik az olajat. ez változó milyen mértékben. ha 5ezer km alatt mondjuk 1 liter rámegy, az még nem vészes. nekem az, mert az enyém nem eszik, igaz nem is ilyen motor. de általában ezeknél az M54-eknél ez normális. az 5w-40 ideális választás szerintem. az, hogy kompresszorozni akarta, azért elmondhat pár dolgot a használatról. de nem lehet 100%-osan következtetni belőle. az, hogy megadta az alvázszámot, az már egy jó jel, mert akkor nincs mókolás a beltérben, vagy a agyári extrákban.[/quote]


Nem, Kisvárda. Én is a BST-t néztem. Felhívtam, azt mondták 20e az átvizsgálás. Gépre teszik hibakódok miatt, mechanikusan megnézik (rozsda stb.), de rétegvtg mérést már nem csinálnak. A szervizkönyv a németnek lehet megvolt, csak épp nem kérték el, fene se tudja. Azt mondta rendelés után 3 hónap volt mire megjött a kompresszor. Közben építkezett/elkezdett passz és utána már a szerelő nyaggatta, hogy rakják bele (nyilván ez a szerelőnek is egy referencia + ki tudja élni a vágyait), de a tulaj már nem akarta. Azóta megszületett a 2. gyerkőc is. Biztos nem kímélte, de inkább ez veszem meg, mint amelyiknek kikönyökölt az oldalán az ajándék a cinkotai kompresszoros gyorsulások miatt :O HarmincX éves, szóval biztos dinamikusan vezet, de hát nem nagy papi vesz ilyen autót. Azt mondja most van benne 10w60 és hogy nem eszi az olajat.. lehet következő olajcserénél 5w40-et kapna azt már csipegetné megint? Igen, nekem nagyon pozitív hogy az extrákkal nem nagyon mókolt (max erősítő, mélyláda). Most csak a gyári hangszórókat használja, cserélt fejegységet (azt mondja hasonlóan néz ki mint a gyári - majd fotókról kiderül) csak épp több mindent le tud játszani. Állítólag a gyári fejegység nem tudott csak usb-t lejátszani és akkor vett bele egy másikat (ezt lehet rosszul írtam, nem tudom pontosan a gyári mit tud mit nem). Szóval az az egy amit tudok hogy nem gyári.

Ti úgy vennétek autót, hogy átvizsgálják, megnézed nyilván a géptetőt, lököst stb. de nem tudsz rámérni a többi elemre?

Még annyit, hogy kértem fotót a hézagokról, elemek találkozásáról (sárvédő, lökös - ott ugye nagyon el szokott ütni ha volt vele valami), mondta hogy csinál majd fotókat, alapvetően nyitott, informatív volt.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. szeptember 14. péntek, 10:00