autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. szeptember 19. csütörtök, 19:15


Kristen76 írta:
Plk89 írta: van e valaki akinek helyrejott a kocsi a legtomegmero kitisztitasakor???????????

Nem!!!Én már cseréltem egy vagon érzékelőt, benne a szonda is meg maga a légtömeget is, de a mai napig nem tudjuk mi a baj.A diag szerint minden jónak látszik de hidegen amit művel a vas az valami tragédia.Nincs alapjárat, nem húz, hanem fullad, iszonyú büdös a kipufogó és a fogyasztásom is elszállt.De miután megmelegszik eltűnik minden nyavaja, de én még csak azt mondom, hogy még így sem teljesen van toppon a kocsi.


ertem,csak nekem epp h hidegen nem ugral az alapjarat,csak miutan bemelegszik kezdi csinalni,de akk sem mindeg.ez az idegesito h idokozonkent jon elo ez a problema.

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2013. szeptember 19. csütörtök, 14:27


Plk89 írta: van e valaki akinek helyrejott a kocsi a legtomegmero kitisztitasakor???????????

Nem!!!Én már cseréltem egy vagon érzékelőt, benne a szonda is meg maga a légtömeget is, de a mai napig nem tudjuk mi a baj.A diag szerint minden jónak látszik de hidegen amit művel a vas az valami tragédia.Nincs alapjárat, nem húz, hanem fullad, iszonyú büdös a kipufogó és a fogyasztásom is elszállt.De miután megmelegszik eltűnik minden nyavaja, de én még csak azt mondom, hogy még így sem teljesen van toppon a kocsi.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. szeptember 18. szerda, 19:02


van e valaki akinek helyrejott a kocsi a legtomegmero kitisztitasakor???????????

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 20:57


anubisz írta:
Plk89 írta:
YELLOW írta:
Plk89 írta: nah ma elvittem szervizbe a kocsit.es hat legtomegmero hibat irt ki,pedig ha azzal volna a gond nem igen menne a kocsi,hetvegen voltam pecsen es rendesen ment,nem lomha egyaltalan,nem fogyaszt tobbet.ugy 7 literes atlag jott ki,,,de viszont lehet meg kellene pucoljam a legtomegmerot.az lehet helyrehozna a hibat.vagy nem?????????velemeny????


próbát megér. de egy normális diaggal meg lehett volna nézni, hogy oké, hogy mér, de jó mennyiséget mér-e?


valakinek esetleg elmagyarazna hogyan tisztitsam meg a legtomegmerot es h hol talalhato.esetleg lenne egy kepe...........?


Veszel egy féktisztító sprét,és azzal jól átfújod a belsejét, bele ne nyúlj,mert ha megsérül az a szál benne, akkor nyúlhatsz a zsebedbe egy 40 ropiért.
Hagyd hogy kiszáradjon, a fékspré gyorsan lepárolog. A csatit is kifújhatod vele, amit rá kell dugni.
A tömegmérőt jellemzően a légszűrőház után találod.Rá van dugva egy csatlakozó.Lehúzod, leoldod a 2 bilincset, és kiveszed.

Az 1 es alkatrész.
http://bmwfans.info/parts/cata...ow_sensor/


kosz a segitseget +probalom..

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 17:06


Plk89 írta:
YELLOW írta:
Plk89 írta: nah ma elvittem szervizbe a kocsit.es hat legtomegmero hibat irt ki,pedig ha azzal volna a gond nem igen menne a kocsi,hetvegen voltam pecsen es rendesen ment,nem lomha egyaltalan,nem fogyaszt tobbet.ugy 7 literes atlag jott ki,,,de viszont lehet meg kellene pucoljam a legtomegmerot.az lehet helyrehozna a hibat.vagy nem?????????velemeny????


próbát megér. de egy normális diaggal meg lehett volna nézni, hogy oké, hogy mér, de jó mennyiséget mér-e?


valakinek esetleg elmagyarazna hogyan tisztitsam meg a legtomegmerot es h hol talalhato.esetleg lenne egy kepe...........?


Veszel egy féktisztító sprét,és azzal jól átfújod a belsejét, bele ne nyúlj,mert ha megsérül az a szál benne, akkor nyúlhatsz a zsebedbe egy 40 ropiért.
Hagyd hogy kiszáradjon, a fékspré gyorsan lepárolog. A csatit is kifújhatod vele, amit rá kell dugni.
A tömegmérőt jellemzően a légszűrőház után találod.Rá van dugva egy csatlakozó.Lehúzod, leoldod a 2 bilincset, és kiveszed.

Az 1 es alkatrész.
http://bmwfans.info/parts/cata...ow_sensor/


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 16. hétfő, 17:08

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 15:51


YELLOW írta:
Plk89 írta: nah ma elvittem szervizbe a kocsit.es hat legtomegmero hibat irt ki,pedig ha azzal volna a gond nem igen menne a kocsi,hetvegen voltam pecsen es rendesen ment,nem lomha egyaltalan,nem fogyaszt tobbet.ugy 7 literes atlag jott ki,,,de viszont lehet meg kellene pucoljam a legtomegmerot.az lehet helyrehozna a hibat.vagy nem?????????velemeny????


próbát megér. de egy normális diaggal meg lehett volna nézni, hogy oké, hogy mér, de jó mennyiséget mér-e?


valakinek esetleg elmagyarazna hogyan tisztitsam meg a legtomegmerot es h hol talalhato.esetleg lenne egy kepe...........?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 14:02


Plk89 írta: nah ma elvittem szervizbe a kocsit.es hat legtomegmero hibat irt ki,pedig ha azzal volna a gond nem igen menne a kocsi,hetvegen voltam pecsen es rendesen ment,nem lomha egyaltalan,nem fogyaszt tobbet.ugy 7 literes atlag jott ki,,,de viszont lehet meg kellene pucoljam a legtomegmerot.az lehet helyrehozna a hibat.vagy nem?????????velemeny????


próbát megér. de egy normális diaggal meg lehett volna nézni, hogy oké, hogy mér, de jó mennyiséget mér-e?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 13:56


nah ma elvittem szervizbe a kocsit.es hat legtomegmero hibat irt ki,pedig ha azzal volna a gond nem igen menne a kocsi,hetvegen voltam pecsen es rendesen ment,nem lomha egyaltalan,nem fogyaszt tobbet.ugy 7 literes atlag jott ki,,,de viszont lehet meg kellene pucoljam a legtomegmerot.az lehet helyrehozna a hibat.vagy nem?????????velemeny????

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 19:05


haka írta:
YELLOW írta:
lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett


Ja hát nyilván csak a neten olvastam amúgy, és meg is néztem magamnál, de ugye nálam nincs hiba, szóval nem derült ki, hogy valid-e az info

"Menu 14 Hibatatároló
- Menu 14.1 - 14.4 Ha nincsen semmilyen hiba, itt 000000-nak kellene állnia (az itt lévő számok alapján még senki nem tudta megmondani, milyen hiba is íródott be a számítógépbe....)"



hát ezaz, kitudja hibatároló-e az egyáltalán...

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 17:04


Plk89 írta:
troooger írta:
Pocses írta:
Plk89 írta:
Pocses írta:
Plk89 írta:
YELLOW írta:
Plk89 írta:
YELLOW írta:
haka írta:
Plk89 írta: lenne egy problemam e46 316im van 1.9es motor.ingadozik az alapjapjaratom de csak melegen es ugy sem mindeg.alltalaban kuplung benyomasanal.es nem mindeg csinalja,olyan is elofordul h 1000 tol fennem marad az alapjarat, par pillanat es viszaal a normalra,kulomben ki van gyulv a motor ego.akinek hasonlo problemaja volt kerem irjon.........koszi


Hát ha kigyulladt már a műszerfalon a visszajelző, akkor csak el kéne vinni szervízbe, én legalább is tuti nem mászkálnék már így vele.
Meg ha már az ég, akkor tuti van hibakód is, amit már otthon is ki lehet olvasni, más kérdés, hogy meg nem javul tőle
A titkos menü elvileg ír hibakódot.


lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett

nézd meg lehúzott légtömegmérővel csinálja-e. ha nem, akkor légtömegmérőnek féktisztító spry-s tisztítás (leszerelve), vagy csere. vagy esetleg kartelgáz szellőztető szelep/szűrő. volt akinek ez volt a gond. egyenlőre másra nem gondolnék.


ez a szelep amirol beszelsz ez a pollenszuro allat talalhato?


hát nem tudom neked konkrétan hol van, de ott valahol. a szelepfedélből jön ki cső, és arra megy rá.


aszem volt mar cserelve.ez egy kerek muanyag valami.ha arra gondolok.de bontottan tettek ra ugyh lehet h ismet az a ludas


Azaz a kartergázszelep, de az nem dob hibát a BC-nek és nem jelez a műszerfalon.

hat akk mar nem tudom,lehet h megtisztitom a legtomegmerot es ha utana is viszajon a hibakod,akk kicserelem.nincs mas otletem....


De mielőtt nekilátsz mindenképp olvastasd ki a hibát.


Néz meg a kartergáz visszavezető csövet. ( azt hiszem ez a neve) A motor felső hátsó részénél egy kis 5cm gumicső. Nekem az volt szétmálva. Csere után ( kb 5perc) megoldódott a motor ingadozás.
Azt hiszem van kép is a galériámban róla.


arra a csore gondolsz ami a pollenszuro alat talalhao es osze van gumizva egy vizcsovel?azt en is neztem de nem valasztottam kette a 2 csovet.lehet h epp ott van szetmenve ahol a 2cso oszeer??kulomben gyonyoru a bmw-d..ritka szep,buszke lehetsz ra

Köszönöm!
Igen arra gondolok! Nyomkodd meg, hogy nem lyukas e


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 14:43


troooger írta:
Pocses írta:
Plk89 írta:
Pocses írta:
Plk89 írta:
YELLOW írta:
Plk89 írta:
YELLOW írta:
haka írta:
Plk89 írta: lenne egy problemam e46 316im van 1.9es motor.ingadozik az alapjapjaratom de csak melegen es ugy sem mindeg.alltalaban kuplung benyomasanal.es nem mindeg csinalja,olyan is elofordul h 1000 tol fennem marad az alapjarat, par pillanat es viszaal a normalra,kulomben ki van gyulv a motor ego.akinek hasonlo problemaja volt kerem irjon.........koszi


Hát ha kigyulladt már a műszerfalon a visszajelző, akkor csak el kéne vinni szervízbe, én legalább is tuti nem mászkálnék már így vele.
Meg ha már az ég, akkor tuti van hibakód is, amit már otthon is ki lehet olvasni, más kérdés, hogy meg nem javul tőle
A titkos menü elvileg ír hibakódot.


lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett

nézd meg lehúzott légtömegmérővel csinálja-e. ha nem, akkor légtömegmérőnek féktisztító spry-s tisztítás (leszerelve), vagy csere. vagy esetleg kartelgáz szellőztető szelep/szűrő. volt akinek ez volt a gond. egyenlőre másra nem gondolnék.


ez a szelep amirol beszelsz ez a pollenszuro allat talalhato?


hát nem tudom neked konkrétan hol van, de ott valahol. a szelepfedélből jön ki cső, és arra megy rá.


aszem volt mar cserelve.ez egy kerek muanyag valami.ha arra gondolok.de bontottan tettek ra ugyh lehet h ismet az a ludas


Azaz a kartergázszelep, de az nem dob hibát a BC-nek és nem jelez a műszerfalon.

hat akk mar nem tudom,lehet h megtisztitom a legtomegmerot es ha utana is viszajon a hibakod,akk kicserelem.nincs mas otletem....


De mielőtt nekilátsz mindenképp olvastasd ki a hibát.


Néz meg a kartergáz visszavezető csövet. ( azt hiszem ez a neve) A motor felső hátsó részénél egy kis 5cm gumicső. Nekem az volt szétmálva. Csere után ( kb 5perc) megoldódott a motor ingadozás.
Azt hiszem van kép is a galériámban róla.


arra a csore gondolsz ami a pollenszuro alat talalhao es osze van gumizva egy vizcsovel?azt en is neztem de nem valasztottam kette a 2 csovet.lehet h epp ott van szetmenve ahol a 2cso oszeer??kulomben gyonyoru a bmw-d..ritka szep,buszke lehetsz ra

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 13:40


haka írta:
YELLOW írta:
lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett


Ja hát nyilván csak a neten olvastam amúgy, és meg is néztem magamnál, de ugye nálam nincs hiba, szóval nem derült ki, hogy valid-e az info

"Menu 14 Hibatatároló
- Menu 14.1 - 14.4 Ha nincsen semmilyen hiba, itt 000000-nak kellene állnia (az itt lévő számok alapján még senki nem tudta megmondani, milyen hiba is íródott be a számítógépbe....)"



Én is olvastam ezt, egyszer megnézem mikor biztos hiba lesz, hogy ide is beírja e.

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 13:37


YELLOW írta:
lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett


Ja hát nyilván csak a neten olvastam amúgy, és meg is néztem magamnál, de ugye nálam nincs hiba, szóval nem derült ki, hogy valid-e az info

"Menu 14 Hibatatároló
- Menu 14.1 - 14.4 Ha nincsen semmilyen hiba, itt 000000-nak kellene állnia (az itt lévő számok alapján még senki nem tudta megmondani, milyen hiba is íródott be a számítógépbe....)"



troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 13:36


Pocses írta:
Plk89 írta:
Pocses írta:
Plk89 írta:
YELLOW írta:
Plk89 írta:
YELLOW írta:
haka írta:
Plk89 írta: lenne egy problemam e46 316im van 1.9es motor.ingadozik az alapjapjaratom de csak melegen es ugy sem mindeg.alltalaban kuplung benyomasanal.es nem mindeg csinalja,olyan is elofordul h 1000 tol fennem marad az alapjarat, par pillanat es viszaal a normalra,kulomben ki van gyulv a motor ego.akinek hasonlo problemaja volt kerem irjon.........koszi


Hát ha kigyulladt már a műszerfalon a visszajelző, akkor csak el kéne vinni szervízbe, én legalább is tuti nem mászkálnék már így vele.
Meg ha már az ég, akkor tuti van hibakód is, amit már otthon is ki lehet olvasni, más kérdés, hogy meg nem javul tőle
A titkos menü elvileg ír hibakódot.


lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett

nézd meg lehúzott légtömegmérővel csinálja-e. ha nem, akkor légtömegmérőnek féktisztító spry-s tisztítás (leszerelve), vagy csere. vagy esetleg kartelgáz szellőztető szelep/szűrő. volt akinek ez volt a gond. egyenlőre másra nem gondolnék.


ez a szelep amirol beszelsz ez a pollenszuro allat talalhato?


hát nem tudom neked konkrétan hol van, de ott valahol. a szelepfedélből jön ki cső, és arra megy rá.


aszem volt mar cserelve.ez egy kerek muanyag valami.ha arra gondolok.de bontottan tettek ra ugyh lehet h ismet az a ludas


Azaz a kartergázszelep, de az nem dob hibát a BC-nek és nem jelez a műszerfalon.

hat akk mar nem tudom,lehet h megtisztitom a legtomegmerot es ha utana is viszajon a hibakod,akk kicserelem.nincs mas otletem....


De mielőtt nekilátsz mindenképp olvastasd ki a hibát.


Néz meg a kartergáz visszavezető csövet. ( azt hiszem ez a neve) A motor felső hátsó részénél egy kis 5cm gumicső. Nekem az volt szétmálva. Csere után ( kb 5perc) megoldódott a motor ingadozás.
Azt hiszem van kép is a galériámban róla.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 14. szombat, 13:37

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 09:54


Plk89 írta:
Pocses írta:
Plk89 írta:
YELLOW írta:
Plk89 írta:
YELLOW írta:
haka írta:
Plk89 írta: lenne egy problemam e46 316im van 1.9es motor.ingadozik az alapjapjaratom de csak melegen es ugy sem mindeg.alltalaban kuplung benyomasanal.es nem mindeg csinalja,olyan is elofordul h 1000 tol fennem marad az alapjarat, par pillanat es viszaal a normalra,kulomben ki van gyulv a motor ego.akinek hasonlo problemaja volt kerem irjon.........koszi


Hát ha kigyulladt már a műszerfalon a visszajelző, akkor csak el kéne vinni szervízbe, én legalább is tuti nem mászkálnék már így vele.
Meg ha már az ég, akkor tuti van hibakód is, amit már otthon is ki lehet olvasni, más kérdés, hogy meg nem javul tőle
A titkos menü elvileg ír hibakódot.


lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett

nézd meg lehúzott légtömegmérővel csinálja-e. ha nem, akkor légtömegmérőnek féktisztító spry-s tisztítás (leszerelve), vagy csere. vagy esetleg kartelgáz szellőztető szelep/szűrő. volt akinek ez volt a gond. egyenlőre másra nem gondolnék.


ez a szelep amirol beszelsz ez a pollenszuro allat talalhato?


hát nem tudom neked konkrétan hol van, de ott valahol. a szelepfedélből jön ki cső, és arra megy rá.


aszem volt mar cserelve.ez egy kerek muanyag valami.ha arra gondolok.de bontottan tettek ra ugyh lehet h ismet az a ludas


Azaz a kartergázszelep, de az nem dob hibát a BC-nek és nem jelez a műszerfalon.

hat akk mar nem tudom,lehet h megtisztitom a legtomegmerot es ha utana is viszajon a hibakod,akk kicserelem.nincs mas otletem....


De mielőtt nekilátsz mindenképp olvastasd ki a hibát.