36compo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1994

státusz 36compo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 21:53


szotakdavid írta:
36compo írta:
36compo írta:
YELLOW írta:
36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.


A pillangószelep előtt van kettő érzékelő, tudomásom szerint az egyik a folytószelep állás érzékelő a másik az alapjárati motor. Ami le van húzva az a pillangószelep tengelyére csatlakozik.


Ma kipróbáltam hogy rádugtam a folytószelep állás érzékelőt és a légtömegmérőt kötöttem ki. Beindult az autó nem cuppogott nem ingázott az alapjárat viszont tartani kell a gázt mert másképp leáll. Vélemény?




Van egy jó légtömegmérőm a Tiedhez,ha kell akkor írj rám.



Sziasztok!
Megtort a jeg!!!!
A folytoszelep el volt allitva illetve a szivotorokban levo pillangoszelep allito csavarja sem a gyari ertek volt hanem elcsavargattak. Remelem aki hasonlo problemaval kuzd es nem talalja az okat ezzel segitettem.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 8% (122 pont) | Hozzászólások: 1455

Elküldve: 2014. május 15. csütörtök, 19:41


36compo írta:
36compo írta:
YELLOW írta:
36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.


A pillangószelep előtt van kettő érzékelő, tudomásom szerint az egyik a folytószelep állás érzékelő a másik az alapjárati motor. Ami le van húzva az a pillangószelep tengelyére csatlakozik.


Ma kipróbáltam hogy rádugtam a folytószelep állás érzékelőt és a légtömegmérőt kötöttem ki. Beindult az autó nem cuppogott nem ingázott az alapjárat viszont tartani kell a gázt mert másképp leáll. Vélemény?




Van egy jó légtömegmérőm a Tiedhez,ha kell akkor írj rám.

36compo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1994

státusz 36compo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 15. csütörtök, 15:16


36compo írta:
YELLOW írta:
36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.


A pillangószelep előtt van kettő érzékelő, tudomásom szerint az egyik a folytószelep állás érzékelő a másik az alapjárati motor. Ami le van húzva az a pillangószelep tengelyére csatlakozik.


Ma kipróbáltam hogy rádugtam a folytószelep állás érzékelőt és a légtömegmérőt kötöttem ki. Beindult az autó nem cuppogott nem ingázott az alapjárat viszont tartani kell a gázt mert másképp leáll. Vélemény?




36compo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1994

státusz 36compo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 14. szerda, 21:55


YELLOW írta:
36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.


A pillangószelep előtt van kettő érzékelő, tudomásom szerint az egyik a folytószelep állás érzékelő a másik az alapjárati motor. Ami le van húzva az a pillangószelep tengelyére csatlakozik.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 71% (8714 pont) | Hozzászólások: 12135

Elküldve: 2014. május 14. szerda, 21:41


36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.

36compo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1994

státusz 36compo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 14. szerda, 21:27


Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (247 pont) | Hozzászólások: 1197

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 19:35


ijasz40 írta:
köszi,de az az érdekes hogy 3000 fordulat felett jol jár,,telefonszámot tudnál esetleg adni


Dávidra írjál privit szerintem.
Muha Attila:
http://www.muha.hu/



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2003

státusz ijasz40

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 14:23


jons írta:
ijasz40 írta: cseréljem a légtömegméröt?


Nem vagyok egy nagy technikus autószerelő, de szerintem itt a légtömegmérő lesz a kisebb baj ha egyáltalán az a baj. Csak azt írom amit már láttam: Én a VANOS-ra tippelek. Olyan tüneteket produkál, mintha egy nem VANOS-os autón el lenne rakva a vezérlés.

De ezzel együtt még egy csomó minden lehet. Szerintem érdemes lenne olyan szerelőt felkeresni aki látott már bmw-t. Helyileg nem tudom hol vagy, de ha dél pest akkor Muha Attila, ha észak akkor Szotak Dávid például.


köszi,de az az érdekes hogy 3000 fordulat felett jol jár,,telefonszámot tudnál esetleg adni

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (247 pont) | Hozzászólások: 1197

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 20:07


ijasz40 írta: cseréljem a légtömegméröt?


Nem vagyok egy nagy technikus autószerelő, de szerintem itt a légtömegmérő lesz a kisebb baj ha egyáltalán az a baj. Csak azt írom amit már láttam: Én a VANOS-ra tippelek. Olyan tüneteket produkál, mintha egy nem VANOS-os autón el lenne rakva a vezérlés.

De ezzel együtt még egy csomó minden lehet. Szerintem érdemes lenne olyan szerelőt felkeresni aki látott már bmw-t. Helyileg nem tudom hol vagy, de ha dél pest akkor Muha Attila, ha észak akkor Szotak Dávid például.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2003

státusz ijasz40

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 19:43


YELLOW írta:
ijasz40 írta: sziasztok.segitségeteket szeretném kérni..egy e46 1.8 benines valvetronicos bmwröl lenne szo 2003 as.hidegen és melegen nincs rendes alapjárat ,csak dadog és gyenge a motor,3-4 ezres fordulaton szépen pörög a motor .de amint visszaengedem a gázt csak össze vissza jár.néha bevillanik a motorlámpa,de ki is alszk utána,van hogy pár másodpercig van alapjárat,de utána ujra csak durog a motor,nehezen vesz a fordulatot fel az also tartományban és nagyon büdös utána a mühely.valaki találkozott már hasonlo esettel? köszi


jó lenne nenki egy hibakód olvasás, meg élőadat olvasás.
ha büdös meg rángat, meg remeg, akkor az égéssel nem jó valami. de számos dolog lehet. mivel alapjáraton csinálja, talán az "alapjárati motor". ha más lenne, akkor más fordulaton is rossznak kellene lennie. lehúzhatod a légtömegmérő csatiját, és úgy megnézni miylen az alapjárat. ha utána olvastok kódot, akkor lesz egy légtömegmérős hiba, ezt csak azért mondom hogy ne vezessen meg.


hibakodot olvastunk,légtömegméröt irt elöször ,utána meg nem irta be vissza.lehuztam a csatit de csak annyival lett jobb hogy nem durogott olyan nagyokat.élöadatban megnéztük a levegömennyiséget kis gázon 50 körül volt,azt mondta a szaki hogy alapjáraton ami most nincs kb 40 az jo és hogy nem a légtömegmérö a baja.cseréljem a légtömegméröt?ahogy kezd bemelegedni a motor mintha javulna a motor járása



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 15. kedd, 19:46

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 71% (8714 pont) | Hozzászólások: 12135

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 18:34


ijasz40 írta: sziasztok.segitségeteket szeretném kérni..egy e46 1.8 benines valvetronicos bmwröl lenne szo 2003 as.hidegen és melegen nincs rendes alapjárat ,csak dadog és gyenge a motor,3-4 ezres fordulaton szépen pörög a motor .de amint visszaengedem a gázt csak össze vissza jár.néha bevillanik a motorlámpa,de ki is alszk utána,van hogy pár másodpercig van alapjárat,de utána ujra csak durog a motor,nehezen vesz a fordulatot fel az also tartományban és nagyon büdös utána a mühely.valaki találkozott már hasonlo esettel? köszi


jó lenne nenki egy hibakód olvasás, meg élőadat olvasás.
ha büdös meg rángat, meg remeg, akkor az égéssel nem jó valami. de számos dolog lehet. mivel alapjáraton csinálja, talán az "alapjárati motor". ha más lenne, akkor más fordulaton is rossznak kellene lennie. lehúzhatod a légtömegmérő csatiját, és úgy megnézni miylen az alapjárat. ha utána olvastok kódot, akkor lesz egy légtömegmérős hiba, ezt csak azért mondom hogy ne vezessen meg.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2003

státusz ijasz40

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 18:14


sziasztok.segitségeteket szeretném kérni..egy e46 1.8 benines valvetronicos bmwröl lenne szo 2003 as.hidegen és melegen nincs rendes alapjárat ,csak dadog és gyenge a motor,3-4 ezres fordulaton szépen pörög a motor .de amint visszaengedem a gázt csak össze vissza jár.néha bevillanik a motorlámpa,de ki is alszk utána,van hogy pár másodpercig van alapjárat,de utána ujra csak durog a motor,nehezen vesz a fordulatot fel az also tartományban és nagyon büdös utána a mühely.valaki találkozott már hasonlo esettel? köszi

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Törzsvendég

Elismertség: 13% (24 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 11:09


macneilevi írta: Helló!

Egy olyan problémám van hogy nemrég vettem egy 95-ös évjáratú E36-ot.
Eddig ha elindítottam mindig leesett a fordulat majdnem lefulladt de nem végül pár másodperc és beállt.
Ma vettem bele egy rádiót.
Elindítom pár másodpercig megy elkezd leesni a fordulat és leáll. (Hidegen nem)
Ha pici gázt rátartok akkor 5-10 másodperc, beáll és nem fullad le.
Ha tudtok lécci segítsetek h mi lehet a baja




Szerintem ki kellene takarítani az alapjárati motort esetleg fals levegő után nyomozni (hogy nincs e repedés valamelyik csövön)


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1995

státusz macneilevi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. március 25. kedd, 22:15


Helló!

Egy olyan problémám van hogy nemrég vettem egy 95-ös évjáratú E36-ot.
Eddig ha elindítottam mindig leesett a fordulat majdnem lefulladt de nem végül pár másodperc és beállt.
Ma vettem bele egy rádiót.
Elindítom pár másodpercig megy elkezd leesni a fordulat és leáll. (Hidegen nem)
Ha pici gázt rátartok akkor 5-10 másodperc, beáll és nem fullad le.
Ha tudtok lécci segítsetek h mi lehet a baja



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 26. szerda, 07:12

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (43 pont) | Hozzászólások: 318

Elküldve: 2014. március 22. szombat, 22:47





Kenés? Szorul??? Nehogy valaki olajjal nekiálljon fújkálni! pff.



Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. március 22. szombat, 22:50