autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz baki113

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. augusztus 12. kedd, 16:34


Medvedisznoman írta:
baki113 írta: Üdv mindenkinek,
nálam is tapasztalható már egy ideje a probléma, a kocsim e46 318i M43b19 motorral.
Szóval a tünetek: az autó hidegen, melegen indul probléma nélkül, hidegen szépen beáll a fordulatszám alapjáratra és szép jár a motor. Viszont az első gázfröccs után már leesik az alapjárat kb 500-ra majd onnan párszor visszaugrik és beáll megint. Ezután ezt hidegen, melegen végig produkálja menet közben(pl lámpánál). Na és akkor itt hozzátennék egy kis érdekességet amit eddig nem olvastam a témában, hogy ha minél több fogyasztó van felkapcsolva(lámpa, fütés, klíma) akkor annál erőteljesebben csinálja, volt hogy klíma+lámpa kombóval le is állt, ha nincs felkapcsolva semmi akkor pedig alig észrevehető. Hétvégén pedig még egy érdekességet tapasztaltam, általában a Shellnél tankolok 95-öst, de máshol is szoktam néha, viszont a hétvégén csak úgy a 100-ast tankoltam bele és azóta az alapjárat nem ingadozik, még akkor is ha minden be van kapcsolva. Erre tud valaki valami okosat?


Heló!
Ha a sok fogyasztótól leáll az könnyen lehet attól, hogy nem jó a töltésed. Ha van egy multiméter a közelben, ezt könnyen kiderítheted úgy, hogy járó motornál méred a feszültséget (pl. az akkumulátor sarukon) és miközben kapcsolgatod be a fogyasztókat figyeled, hogy esik-e a fesz, illetve, hogy rövid időn belül helyreáll-e. Ha nem akkor lehet hogy fesszabályzó, vagy egyszerűen csak kopottak a szénkefék, vagy a csúszógyűrűk. Diag is megmondja, ha alacsony volt a fesz. Ettől pl leállhat. Hogy az oktánszámhoz mi köze van azt sajnos nem tudom, de biztos lesz itt valaki, akinek van ötlete.
Az alapjárat ingadozást is okozhatja több dolog, ha jól emlékszem kartergázmembrán témában is volt erről szó.


Hát a leállás vagy 2x fordult eddig elő, a töltésre még nem gondoltam, de lehet akkor megnézem majd. Igen én is olvastam már sok mindent az alapjárattal kapcsolatban és hogy nincs rá egyértelmű megoldás, csak pont az a furcsa, hogy mintha ezek a tünetek mind összefüggenének.


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 239

Elküldve: 2014. augusztus 11. hétfő, 23:12


baki113 írta: Üdv mindenkinek,
nálam is tapasztalható már egy ideje a probléma, a kocsim e46 318i M43b19 motorral.
Szóval a tünetek: az autó hidegen, melegen indul probléma nélkül, hidegen szépen beáll a fordulatszám alapjáratra és szép jár a motor. Viszont az első gázfröccs után már leesik az alapjárat kb 500-ra majd onnan párszor visszaugrik és beáll megint. Ezután ezt hidegen, melegen végig produkálja menet közben(pl lámpánál). Na és akkor itt hozzátennék egy kis érdekességet amit eddig nem olvastam a témában, hogy ha minél több fogyasztó van felkapcsolva(lámpa, fütés, klíma) akkor annál erőteljesebben csinálja, volt hogy klíma+lámpa kombóval le is állt, ha nincs felkapcsolva semmi akkor pedig alig észrevehető. Hétvégén pedig még egy érdekességet tapasztaltam, általában a Shellnél tankolok 95-öst, de máshol is szoktam néha, viszont a hétvégén csak úgy a 100-ast tankoltam bele és azóta az alapjárat nem ingadozik, még akkor is ha minden be van kapcsolva. Erre tud valaki valami okosat?


Heló!
Ha a sok fogyasztótól leáll az könnyen lehet attól, hogy nem jó a töltésed. Ha van egy multiméter a közelben, ezt könnyen kiderítheted úgy, hogy járó motornál méred a feszültséget (pl. az akkumulátor sarukon) és miközben kapcsolgatod be a fogyasztókat figyeled, hogy esik-e a fesz, illetve, hogy rövid időn belül helyreáll-e. Ha nem akkor lehet hogy fesszabályzó, vagy egyszerűen csak kopottak a szénkefék, vagy a csúszógyűrűk. Diag is megmondja, ha alacsony volt a fesz. Ettől pl leállhat. Hogy az oktánszámhoz mi köze van azt sajnos nem tudom, de biztos lesz itt valaki, akinek van ötlete.
Az alapjárat ingadozást is okozhatja több dolog, ha jól emlékszem kartergázmembrán témában is volt erről szó.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz baki113

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. augusztus 11. hétfő, 20:25


Üdv mindenkinek,
nálam is tapasztalható már egy ideje a probléma, a kocsim e46 318i M43b19 motorral.
Szóval a tünetek: az autó hidegen, melegen indul probléma nélkül, hidegen szépen beáll a fordulatszám alapjáratra és szép jár a motor. Viszont az első gázfröccs után már leesik az alapjárat kb 500-ra majd onnan párszor visszaugrik és beáll megint. Ezután ezt hidegen, melegen végig produkálja menet közben(pl lámpánál). Na és akkor itt hozzátennék egy kis érdekességet amit eddig nem olvastam a témában, hogy ha minél több fogyasztó van felkapcsolva(lámpa, fütés, klíma) akkor annál erőteljesebben csinálja, volt hogy klíma+lámpa kombóval le is állt, ha nincs felkapcsolva semmi akkor pedig alig észrevehető. Hétvégén pedig még egy érdekességet tapasztaltam, általában a Shellnél tankolok 95-öst, de máshol is szoktam néha, viszont a hétvégén csak úgy a 100-ast tankoltam bele és azóta az alapjárat nem ingadozik, még akkor is ha minden be van kapcsolva. Erre tud valaki valami okosat?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz laptopelite

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. július 24. csütörtök, 21:41


ferivagyok írta:
laptopelite írta:
szotakdavid írta:
laptopelite írta: Sziasztok!

Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!

Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!


Töröltetek adaptációt?!


Az első diagnál mindent kitöröltek, még azt is amit a kocsi saját magának "tanít".

ÁÁÁÁÁÁ! Légtömegmérő csere után nem volt törlés, de ha lehúznám akkor se lenne jobb, már próbáltam a régivel.


Ami érdekes lehet ez a hengerenkénti adat ami az 1es 2es hengernél 1 valami másodpercenként, a 3as hengernél ez 2 vagy 3 valami egy sec alatt a 4es meg 0, gázadásra 1es 2es 3as hengeré változik a 4es 0 marad






Ez a random hiba... Most mentem vele a belvárosban a körúton (BP) és lehűlt a levegő... Megy mint a veszettkecske... de ha csak kuplungal indulok még mindig rángat és 500 fordulatig esik vissza a motor, erölködik


Ugyszint ez a hiba. Mi is ugyanezzel a programmal csináltuk a diagnosztikát. Nekem mondjuk csak néha ment fel 1.0 fölé. Akkor viszont szar volt már az alapjáratom. Amugy nekem is hasonló a történet a motorral. Nekem aztmondta a szaki hogy nem ül fel rendesen a szelep a szelepfészekbe ezért nincs rendes kompresszió abban a hengerben és abban a pillanatban mikor bekéne hogy teljesen zárjon a szelep. Sajna ez a legtöbb hiba az M43B16 vagyis az 1.6-os mototrokkal. Kb 12-150 mindennel együtt a javitás. NE CSERÉLGESSETEK MINDENT KI!!!


Nálam a hiba fennál még mindig, most cseréltünk kartergáz membránt, kb 3 inditásig sokkal jobb volt, de utánna megint kezte, habár nem annyira szarakodott! A membrán nem működött rendesen az tuti, mert az új sokkal érzékenyebb volt! Büdös benzin szaga van a kipufogógáznak, és a kis rángás torpanás gyorsuláskor még mindíg megvan! Az enyém 1.9 105 ló. merre vitted szerelőhöz? ki volt a szaki?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz ferivagyok

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 14:21


laptopelite írta:
szotakdavid írta:
laptopelite írta: Sziasztok!

Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!

Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!


Töröltetek adaptációt?!


Az első diagnál mindent kitöröltek, még azt is amit a kocsi saját magának "tanít".

ÁÁÁÁÁÁ! Légtömegmérő csere után nem volt törlés, de ha lehúznám akkor se lenne jobb, már próbáltam a régivel.


Ami érdekes lehet ez a hengerenkénti adat ami az 1es 2es hengernél 1 valami másodpercenként, a 3as hengernél ez 2 vagy 3 valami egy sec alatt a 4es meg 0, gázadásra 1es 2es 3as hengeré változik a 4es 0 marad






Ez a random hiba... Most mentem vele a belvárosban a körúton (BP) és lehűlt a levegő... Megy mint a veszettkecske... de ha csak kuplungal indulok még mindig rángat és 500 fordulatig esik vissza a motor, erölködik


Ugyszint ez a hiba. Mi is ugyanezzel a programmal csináltuk a diagnosztikát. Nekem mondjuk csak néha ment fel 1.0 fölé. Akkor viszont szar volt már az alapjáratom. Amugy nekem is hasonló a történet a motorral. Nekem aztmondta a szaki hogy nem ül fel rendesen a szelep a szelepfészekbe ezért nincs rendes kompresszió abban a hengerben és abban a pillanatban mikor bekéne hogy teljesen zárjon a szelep. Sajna ez a legtöbb hiba az M43B16 vagyis az 1.6-os mototrokkal. Kb 12-150 mindennel együtt a javitás. NE CSERÉLGESSETEK MINDENT KI!!!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz BalintGizda

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 16. hétfő, 19:10


YELLOW írta:
ijasz40 írta: sziasztok.segitségeteket szeretném kérni..egy e46 1.8 benines valvetronicos bmwröl lenne szo 2003 as.hidegen és melegen nincs rendes alapjárat ,csak dadog és gyenge a motor,3-4 ezres fordulaton szépen pörög a motor .de amint visszaengedem a gázt csak össze vissza jár.néha bevillanik a motorlámpa,de ki is alszk utána,van hogy pár másodpercig van alapjárat,de utána ujra csak durog a motor,nehezen vesz a fordulatot fel az also tartományban és nagyon büdös utána a mühely.valaki találkozott már hasonlo esettel? köszi


jó lenne nenki egy hibakód olvasás, meg élőadat olvasás.
ha büdös meg rángat, meg remeg, akkor az égéssel nem jó valami. de számos dolog lehet. mivel alapjáraton csinálja, talán az "alapjárati motor". ha más lenne, akkor más fordulaton is rossznak kellene lennie. lehúzhatod a légtömegmérő csatiját, és úgy megnézni miylen az alapjárat. ha utána olvastok kódot, akkor lesz egy légtömegmérős hiba, ezt csak azért mondom hogy ne vezessen meg.


Lehet, hogy ugyanaz a gondod, mint nálam:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...7198#p1935



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz laptopelite

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. június 12. csütörtök, 20:36


szotakdavid írta:
laptopelite írta: Sziasztok!

Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!

Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!


Töröltetek adaptációt?!


Az első diagnál mindent kitöröltek, még azt is amit a kocsi saját magának "tanít".

ÁÁÁÁÁÁ! Légtömegmérő csere után nem volt törlés, de ha lehúznám akkor se lenne jobb, már próbáltam a régivel.


Ami érdekes lehet ez a hengerenkénti adat ami az 1es 2es hengernél 1 valami másodpercenként, a 3as hengernél ez 2 vagy 3 valami egy sec alatt a 4es meg 0, gázadásra 1es 2es 3as hengeré változik a 4es 0 marad






Ez a random hiba... Most mentem vele a belvárosban a körúton (BP) és lehűlt a levegő... Megy mint a veszettkecske... de ha csak kuplungal indulok még mindig rángat és 500 fordulatig esik vissza a motor, erölködik


Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2014. június 12. csütörtök, 22:13


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 8% (130 pont) | Hozzászólások: 1537

Elküldve: 2014. június 12. csütörtök, 20:16


laptopelite írta: Sziasztok!

Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!

Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!


Töröltetek adaptációt?!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz laptopelite

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. június 12. csütörtök, 19:44


Sziasztok!

Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!

Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!

36compo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1994

státusz 36compo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 21:53


szotakdavid írta:
36compo írta:
36compo írta:
YELLOW írta:
36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.


A pillangószelep előtt van kettő érzékelő, tudomásom szerint az egyik a folytószelep állás érzékelő a másik az alapjárati motor. Ami le van húzva az a pillangószelep tengelyére csatlakozik.


Ma kipróbáltam hogy rádugtam a folytószelep állás érzékelőt és a légtömegmérőt kötöttem ki. Beindult az autó nem cuppogott nem ingázott az alapjárat viszont tartani kell a gázt mert másképp leáll. Vélemény?




Van egy jó légtömegmérőm a Tiedhez,ha kell akkor írj rám.



Sziasztok!
Megtort a jeg!!!!
A folytoszelep el volt allitva illetve a szivotorokban levo pillangoszelep allito csavarja sem a gyari ertek volt hanem elcsavargattak. Remelem aki hasonlo problemaval kuzd es nem talalja az okat ezzel segitettem.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 8% (130 pont) | Hozzászólások: 1537

Elküldve: 2014. május 15. csütörtök, 19:41


36compo írta:
36compo írta:
YELLOW írta:
36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.


A pillangószelep előtt van kettő érzékelő, tudomásom szerint az egyik a folytószelep állás érzékelő a másik az alapjárati motor. Ami le van húzva az a pillangószelep tengelyére csatlakozik.


Ma kipróbáltam hogy rádugtam a folytószelep állás érzékelőt és a légtömegmérőt kötöttem ki. Beindult az autó nem cuppogott nem ingázott az alapjárat viszont tartani kell a gázt mert másképp leáll. Vélemény?




Van egy jó légtömegmérőm a Tiedhez,ha kell akkor írj rám.

36compo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1994

státusz 36compo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 15. csütörtök, 15:16


36compo írta:
YELLOW írta:
36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.


A pillangószelep előtt van kettő érzékelő, tudomásom szerint az egyik a folytószelep állás érzékelő a másik az alapjárati motor. Ami le van húzva az a pillangószelep tengelyére csatlakozik.


Ma kipróbáltam hogy rádugtam a folytószelep állás érzékelőt és a légtömegmérőt kötöttem ki. Beindult az autó nem cuppogott nem ingázott az alapjárat viszont tartani kell a gázt mert másképp leáll. Vélemény?




36compo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1994

státusz 36compo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 14. szerda, 21:55


YELLOW írta:
36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.


A pillangószelep előtt van kettő érzékelő, tudomásom szerint az egyik a folytószelep állás érzékelő a másik az alapjárati motor. Ami le van húzva az a pillangószelep tengelyére csatlakozik.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 82% (10772 pont) | Hozzászólások: 13112

Elküldve: 2014. május 14. szerda, 21:41


36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.

36compo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1994

státusz 36compo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 14. szerda, 21:27


Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.