státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2010. február 17. szerda, 21:02


kedves lepke!

nem tépem a szám többször, turbóst csak turbóssal, duplaturbóst csak duplaturbóssal, szívót csak szivóval. azt írtam, a d-re, nem tetszik a füst. továbbra sem. vezettem 30d, meg 30i-t, tudom mi a különbség. mitõl lenne más ha mindkettõn dupla turbó van? amúgy mennyit költöttél szervízre az elmúlt két évben? és mennyit fogsz, ha megmarad még két évig? Úgy tudom, a 535d-vel amúgy sok a szervizes probléma... de lehet vigyázol rá, és a tiéddel másképp van. A hajtás ellen semmi kifogásom.üdv!ja, igen, nem arról szól az egész, hogy az enyém vagy a te lovad, hanem, hogy a csíkos vagy a kockás. Szóval nem kellene mellre szívni, mert mindamellett, hogy hangoztatjátok, úgy érzem, titeket érzékenyebben érint mint engem. ti éltek a tiétekkel én az enyémmel.nekem semmi gondom.remélem nektek sincs.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. február 17. szerda, 21:07

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2000

státusz bmw520ds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2010. február 17. szerda, 20:24


lepke írta:
csu2 írta: egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...

Helo csu2 klubtárs
Annak nagyon örülök ha már vezettél 645i- BMW-t
Akkor legalább van összehasonlítási alapod a 35d-hez
üdv zoli


lepke
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz lepke

Törzsvendég

Elismertség: 6% (8 pont) | Hozzászólások: 122

Elküldve: 2010. február 17. szerda, 19:11


csu2 írta: egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...

Helo csu2 klubtárs
Annak nagyon örülök ha már vezettél 645i- BMW-t
Akkor legalább van összehasonlítási alapod a 35d-hez
üdv zoli

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2000

státusz bmw520ds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2010. február 17. szerda, 18:13


Eapa írta:
bmw520ds írta:
csu2 írta: egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Hát ezt szívesen megnézem ha adsz lehetõséget, állunk a próba elé, ha fordítva lesz(tuti)akkor egy meleg kézfogással túltárgyaltuk?Tényleg nem kötekedés, inkább tisztázás céljából.



Én már régóta mondom, hogy legyen egy repteres, gyorsulgatós tali
Ott már nem csak a szájkarate mehetne!
Ezt én is így látom és három próba, akkor még azt sem lehet mondani"rosszul rajtoltam,elváltottam magam,meg bla-blaHa meg a másik nyer?Gratulálni és dicsérni illik a mutatványt, úgy fer!Mellette meg szórakozás és BMW!

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. február 17. szerda, 16:23


bmw520ds írta:
csu2 írta: egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Hát ezt szívesen megnézem ha adsz lehetõséget, állunk a próba elé, ha fordítva lesz(tuti)akkor egy meleg kézfogással túltárgyaltuk?Tényleg nem kötekedés, inkább tisztázás céljából.



Én már régóta mondom, hogy legyen egy repteres, gyorsulgatós tali
Ott már nem csak a szájkarate mehetne!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2000

státusz bmw520ds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2010. február 17. szerda, 15:39


csu2 írta: egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Hát ezt szívesen megnézem ha adsz lehetõséget, állunk a próba elé, ha fordítva lesz(tuti)akkor egy meleg kézfogással túltárgyaltuk?Tényleg nem kötekedés, inkább tisztázás céljából.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2010. február 17. szerda, 04:31


egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...


lepke
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz lepke

Törzsvendég

Elismertség: 6% (8 pont) | Hozzászólások: 122

Elküldve: 2010. február 16. kedd, 22:12


csu2 írta: nem akarom senki véleményét átformálni. ha visszaolvasol, annyit irtam, hogy nem tetszik a füst.... ezt továbbra is tartom. és azt is, hogy a benzines vezetési élménye, számomra kicsit több.

Helo csu2 klubtárs
Ahogy észre veszem TE még nem mentél 35d vel
mert csak a benzinesrõl áradozol
Annak idején két autót nézegettem E60 40i-45i egy hétig gondolkoztam melyiket hozzam el
A kereskedõ mondta lesz neki egy 35d Németországból bemutató kocsi
minimális kilóméterrel nézzem meg az mit tud
Igen megnéztem és a dieselnél maradtam
üdv zoli

lepke
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz lepke

Törzsvendég

Elismertség: 6% (8 pont) | Hozzászólások: 122

Elküldve: 2010. február 16. kedd, 21:36


bmw520ds írta:
csu2 írta: akkor tisztázzuk a dolgokat.
1. bmw-t bmw-vel hasonlitunk össze.
2. turbó dieselt turbó benzinessel.
3. lehet hogy automata váltó demonstráció célzattal ment a 20d vs 20i, de a hozzászólások zöme arról szólt, hogy a 20d mennyivel gyorsabb... és ettõl természetesen az összes 20d tulajnak állt a farka...
4. akkor most füstöl vagy nem füstöl, mert az elején még nem füstöl, most meg már füstöl, de nem érdekel. én annyit mondtam, hogy nekem a füst nem tetszik, egyébként mindenki olyat vesz amilyet akar...
5. szeretem a bmw-t akár diesel akár benzines, de benzines párti vagyok.
6. SOHA NEM MONDTAM SEMELYIK BMW-RE HOGY SZAR (bár a tds korszakban többet vontattam a haverét, mint amennyit a saját lábán ment...)!
7. 535d melléállíttod a 335i-t, akkor pont nem látni, hogy füstöl a 535d, hacsaknem a tükörbõl...
8. ha a benzines is hasonlóan füstöl mint a diesel akkor ott már nagy baj van.
9. engem meg a diesel vagy a benyás fogyasztása nem érdekel.
Na ezen jól felszívtad magad!Nem hiszem hogy van értelme vitázni rajt,ahogy már írtam is!Neked is van egy véleményed-nekem is van.Nem akarom átformálni a tiédet,de az enyémet sem igazán lehet.Akkor lépjünk túl rajt,én vettem amit nekem céloztál,nem értek vele teljesen egyet(de ez az én bajom) Azért ha tudod viccként kezelni a kialakult konfliktust,szívesen és barátian átintegetek majd az E-60 30d bõl mikor megelõzünk(füst nélkül)

Helo
Ez a E60 beírás nagyon jó
üdv zoli

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. február 16. kedd, 19:47


Egy szakmabeli hozzászól:http://totalcar.hu/kozosseg/rs...l_cikkhez/

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. február 16. kedd, 19:08


csu2 írta: nem akarom senki véleményét átformálni. ha visszaolvasol, annyit irtam, hogy nem tetszik a füst.... ezt továbbra is tartom. és azt is, hogy a benzines vezetési élménye, számomra kicsit több.


Mostanában figyelem: más márkákban és új modeleknél is látható gyakran a sötét füstfelhõ (dizel)

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2010. február 16. kedd, 10:06


nem akarom senki véleményét átformálni. ha visszaolvasol, annyit irtam, hogy nem tetszik a füst.... ezt továbbra is tartom. és azt is, hogy a benzines vezetési élménye, számomra kicsit több.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 15:21


bbali81 írta:
10. Lesz@rom milyen motor van a kocsidban ha bmw közénk tartozol


Na itt az igazság és ezt ne feledjétek!!!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 13:56


Motor 335i
Hengerek/szelepek 6/4
Lökettérfogat (cm3) 2,979
Löket/furat (mm) 89.6/84.0
Legnagyobb teljesítmény (kW(LE)/ 1/perc) 225 (306) /5,800
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm / 1/perc) 400/1,300-5,000
Lõerõ - súly arány (EU) kg/LE 5.3
Tömeg (kg)
Terheletlen tömeg, EU 1,610
Megengedett legnagyobb össztömeg 2,055
Megengedett terhelés 520
Megengedett legnagyobb tengelyterhelés elsõ/hátsó 995/1,110
Menetteljesítmény
Légellenállás (cw) 0.30
Legnagyobb sebesség (km/h) 250
Gyorsulás 0 - 100 km/h (s) 5.6
Gyorsulás 0–1 000 m (s) 24.6
Gyorsulás 80–120 km/h (s) 5.3
Üzemanyagfogyasztás
EU Városban (l/100 km) 13.2
EU Városon kívül (l/100 km) 6.7
Vegyes (l/100 km) 9.1
CO2-kibocsátás (g/km) 218
Üzemanyagtartály térfogata literben (kb.) 63

Motor 335d
Hengerek/szelepek 6/4
Lökettérfogat (cm3) 2,993
Löket/furat (mm) 90.0/84.0
Legnagyobb teljesítmény (kW(LE)/ 1/perc) 210 (286) /4,400
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm / 1/perc) 580/1,750-2,250
Lõerõ - súly arány (EU) kg/LE 5.8
Tömeg (kg)
Terheletlen tömeg, EU 1,655
Megengedett legnagyobb össztömeg 2,100
Megengedett terhelés 520
Megengedett legnagyobb tengelyterhelés elsõ/hátsó 1,015/1,120
Menetteljesítmény
Légellenállás (cw) 0.30
Legnagyobb sebesség (km/h) 250
Gyorsulás 0 - 100 km/h (s) 6.0
Gyorsulás 0–1 000 m (s) 25.2
Gyorsulás 80–120 km/h (s) -/-
Üzemanyagfogyasztás
EU Városban (l/100 km) 9.1
EU Városon kívül (l/100 km) 5.3
Vegyes (l/100 km) 6.7
CO2-kibocsátás (g/km) 177
Üzemanyagtartály térfogata literben (kb.) 61

Az adatokból csemegézve látszik, hogy majdnem azonos a két twin turbo erõforrás a menetdinamika szempontjából. Az árak is szinte azonosak (a 335i egy picivel drágább). A 335d nagyobb nyomatéka +180Nm és kedvezõbb fogyasztása áll szemben a 335i jobb súly/LE arányával és jobb (-0,4 sec) gyorsulásával.
Mivel a dizájn, kényelem, biztonság ua., így csak a vásárló szimpátiáján múlik, melyiket vásárolja meg. Akinek a takarékosság a lényeg az a dízelt , akinek a szép motorhang, az a benzinest. Gondolom a 0,4 sec gyorsulás különbség kihasználásához már elég komoly tudás szükséges
A 335d 80-120km/h adata hiányzik (330d 4,8 sec), de kb. 0,8 sec lehet a különbség a 335d javára.

A 320i-t a 320d minden paraméterében megveri, de a két motor feltöltése nem ua.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2000

státusz bmw520ds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 12:03


csu2 írta: akkor tisztázzuk a dolgokat.
1. bmw-t bmw-vel hasonlitunk össze.
2. turbó dieselt turbó benzinessel.
3. lehet hogy automata váltó demonstráció célzattal ment a 20d vs 20i, de a hozzászólások zöme arról szólt, hogy a 20d mennyivel gyorsabb... és ettõl természetesen az összes 20d tulajnak állt a farka...
4. akkor most füstöl vagy nem füstöl, mert az elején még nem füstöl, most meg már füstöl, de nem érdekel. én annyit mondtam, hogy nekem a füst nem tetszik, egyébként mindenki olyat vesz amilyet akar...
5. szeretem a bmw-t akár diesel akár benzines, de benzines párti vagyok.
6. SOHA NEM MONDTAM SEMELYIK BMW-RE HOGY SZAR (bár a tds korszakban többet vontattam a haverét, mint amennyit a saját lábán ment...)!
7. 535d melléállíttod a 335i-t, akkor pont nem látni, hogy füstöl a 535d, hacsaknem a tükörbõl...
8. ha a benzines is hasonlóan füstöl mint a diesel akkor ott már nagy baj van.
9. engem meg a diesel vagy a benyás fogyasztása nem érdekel.
Na ezen jól felszívtad magad!Nem hiszem hogy van értelme vitázni rajt,ahogy már írtam is!Neked is van egy véleményed-nekem is van.Nem akarom átformálni a tiédet,de az enyémet sem igazán lehet.Akkor lépjünk túl rajt,én vettem amit nekem céloztál,nem értek vele teljesen egyet(de ez az én bajom) Azért ha tudod viccként kezelni a kialakult konfliktust,szívesen és barátian átintegetek majd az E-60 30d bõl mikor megelõzünk(füst nélkül)