csanyimiklos
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz csanyimiklos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 12:26


YELLOW írta:
csanyimiklos írta: sziasztok,ma bejelzett nekem a motorhütésszint lezés alacsony,megnéztem,tényéeg nem volt benne viz,oks elmentem vette, bele hamar fagyálot ,beletöltöttems elinditottam,fütést felkapcsoltam had járjon,s néztem hogy hol csepereg a viz.......alánéztem és burkolat alatt már jöttek is kis cseppek,,,,,,mentem vele pár métert, s felnyitottam motorháztetöt és mikor megláttam elájultam,külsö szijakon állt a viz vagy nem tudom mi mert elég fura volt a szine,,,,de nem tudom honnan jön a viz,csak azt hogy valami gond van,.de nem látok alá,remélem nem a vizpumpánál folyik,,,,,,,a morot meg nem szeretném megsütni,,,,,,segitség kellene mi a baj?


nézd emg az összes hűtéscsövet, csatlakozést a hűtőnél. ha nincs lecsúszás, repedés, akkor kezdhetsz aggódni. mármint onnan úgyis csak szervíz tud segíteni.


ja ha belelátnék ,hiszen minden burkolva van s eldugva,,, azt hiszed nem azt nézem már egész nap?,BELEörülök.....ja holnap viszem szerelöhöz,,,

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 12:20


csanyimiklos írta: sziasztok,ma bejelzett nekem a motorhütésszint lezés alacsony,megnéztem,tényéeg nem volt benne viz,oks elmentem vette, bele hamar fagyálot ,beletöltöttems elinditottam,fütést felkapcsoltam had járjon,s néztem hogy hol csepereg a viz.......alánéztem és burkolat alatt már jöttek is kis cseppek,,,,,,mentem vele pár métert, s felnyitottam motorháztetöt és mikor megláttam elájultam,külsö szijakon állt a viz vagy nem tudom mi mert elég fura volt a szine,,,,de nem tudom honnan jön a viz,csak azt hogy valami gond van,.de nem látok alá,remélem nem a vizpumpánál folyik,,,,,,,a morot meg nem szeretném megsütni,,,,,,segitség kellene mi a baj?


nézd emg az összes hűtéscsövet, csatlakozést a hűtőnél. ha nincs lecsúszás, repedés, akkor kezdhetsz aggódni. mármint onnan úgyis csak szervíz tud segíteni.

csanyimiklos
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz csanyimiklos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 12:14


sziasztok,ma bejelzett nekem a motorhütésszint lezés alacsony,megnéztem,tényéeg nem volt benne viz,oks elmentem vette, bele hamar fagyálot ,beletöltöttems elinditottam,fütést felkapcsoltam had járjon,s néztem hogy hol csepereg a viz.......alánéztem és burkolat alatt már jöttek is kis cseppek,,,,,,mentem vele pár métert, s felnyitottam motorháztetöt és mikor megláttam elájultam,külsö szijakon állt a viz vagy nem tudom mi mert elég fura volt a szine,,,,de nem tudom honnan jön a viz,csak azt hogy valami gond van,.de nem látok alá,remélem nem a vizpumpánál folyik,,,,,,,a morot meg nem szeretném megsütni,,,,,,segitség kellene mi a baj?

brutus20
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz brutus20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2012. november 25. vasárnap, 09:23


jons írta:

Más:
privát üzenetre azért válaszolhatnál ha időd engedi.
Vagy ha akkora rohadt nagy f*szságot kérdeztem, akkor legalább annyit írjál vissza, hogy nem fogsz válaszolni, mert ez már vastagon pénzes kategória lenne.



mondjuk ezt én sem értem...akinek van ideje a fórumon partizánkodni , annak nincs ideje privátban válaszolni? akinek nem inge...

Melch06
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Melch06

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2012. november 25. vasárnap, 08:49


Sziasztok !
Lehet,hogy furcsát kérdezek. A motorom teljes felújítása után a hűtőfolyadékom olajos. A szerelő azt mondta, a pillangó szelepem beszakadása után a hengerfejem is megsérült és olaj került a hűtő rendszerbe. Teljes motor generál után a hűtő rendszerben maradt még kis olaj amit majd évek alatt kidolgozza magából, mert nem lehet kimosni belőle. Nem tud valaki megoldást rá ? Válaszotokat előre is köszönöm .

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. november 25. vasárnap, 00:05


valter320d írta: Tehát teljesítményben minden tekintetben felülmúlják a BS 6580 kategóriát, és magasabb áruk ellenére használatuk gazdaságos, köszönhetően a hosszú csereperiódusnak.


És gondolom minden fagyálló BS 6580 fajtájú, csak a BMW gyárt mást egyedül a világon...

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. november 24. szombat, 21:55


És egy másik:
Hagyományos fagyálló kontra korszerű fagyálló
A BS 6580 szabványnak megfelelő, úgynevezett hagyományos fagyállók és a korszerű szerves fagyállók között óriási különbség van. A hagyományos hűtőfolyadékok úgy védenek a korrózió ellen, hogy védőréteget képeztek a motor fém részeinek felületén, így a fém nem érintkezett a hűtőfolyadékkal. Ennek a megoldásnak az a hátránya, hogy a védőréteg viszont megakadályozza a motor hőleadását a hűtőfolyadék felé. Ráadásul a hagyományos fagyállók adalékai viszonylag kevés idő illetve kilométer alatt elhasználódnak, elfogynak, képtelenné téve a folyadékot a vele szembeni elvárások teljesítésére. További probléma, hogy a bennük alkalmazott adalékcsomag, elsősorban aminok és nitritek, korrodálhatják a manapság már elterjedtnek számító alumínium hűtőrendszereket. Az ilyen fagyállók csereperiódusa ezért viszonylag rövid (általában 40 ezer kilométer, de maximum 1-2 év), problémát jelent a lerakódás-képződés, és alumínium hűtőkbe egyáltalán nem szabad őket betölteni.
A korszerű, szerves fagyállók, ezzel szemben, olyan adalékokat tartalmaznak (pl. karboxilátok), amelyek minden tekintetben javítják a fagyálló minőségét. A hagyományos adalékokkal ellentétben ezek nem képeznek védőréteget az egész fémfelületen, csak ott fejtik ki hatásukat, kémiai reakció révén, ahol arra szükség van, így sokkal jobb hőelvezetést biztosítanak. Ezek az adalékok nagyon sokáig nem fogynak el, nem képeznek lerakódásokat és használatukkal kiküszöbölhető az alumínium korrózió. Ezek a fagyállók 150 – 250 ezer kilométerig vagy legfeljebb 4-5 évig bírják csere nélkül. Tehát teljesítményben minden tekintetben felülmúlják a BS 6580 kategóriát, és magasabb áruk ellenére használatuk gazdaságos, köszönhetően a hosszú csereperiódusnak.



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. november 24. szombat, 21:52


Csak egy megjegyzés:
A fagyálló színe
A korszerű fagyállók általában a megszokott kéktől vagy kékeszöldtől eltérő színezésűek. Jellemzően használt színek a piros és a sárga. A gyártók eredetileg azért színezték így ezeket a termékeket, hogy jobban megkülönböztessék őket a hagyományos fagyállóktól. Sajnos sok kétes szándékú cég rájött arra, hogy a vásárlók ezeket a színeket a prémium minőséggel kezdik azonosítani, így megjelentek a piros és sárga színű, de hagyományos összetételű fagyállók, gyakorlatilag a vásárlók „lehúzására”. Ezért fontos megjegyezni, hogy a szín önmagában nem garantálja a minőséget, illetve, hogy akár két különböző színű fagyálló is lehet azonos minőségű, mert a szín csak a választott színezőanyagon múlik. Mindig figyeljük a termék címkéjén szereplő adatokat, és ebből is, akárcsak az olajból, hosszútávon jobban járunk, ha ismert cég termékét vásároljuk.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. november 24. szombat, 20:59


bmw320d4 írta:
Semmit nem tud, egy nagy szar, színe sincs. Teszkós meg unixos kell minden kocsiba, utána meg lehet pislogni.


Csak egy kicsit löttyinteni bele -10°C-ig éppen, de szigorúan csapvízzel.

Idézet: Nem én vagyok az egyetlen akinek gyári pumpája van ennyi km-nél.


De nem is tartozol a többséghez. Azért ebben szerintem egyetérthetünk.


Más:
privát üzenetre azért válaszolhatnál ha időd engedi.
Vagy ha akkora rohadt nagy f*szságot kérdeztem, akkor legalább annyit írjál vissza, hogy nem fogsz válaszolni, mert ez már vastagon pénzes kategória lenne.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 24. szombat, 21:04

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 24. szombat, 20:01


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

de mit tud ez a gyári hűtőfolyadék? meg milyen színe van? érdekel.


Semmit nem tud, egy nagy szar, színe sincs. Teszkós meg unixos kell minden kocsiba, utána meg lehet pislogni.


miért nem tudsz normálisan válaszolni, ha normálisan kérdeznek? Egy részről tudni akartam, az enyémben gyári volt-e. most nem az van, hanem Castrol Anti-Freeze NF, amit úgy hígitottam deszt vízzel.


ilyen


akkor nekem nem gyári volt benne, mert az ilyen sárgás színű volt. de a szervízben elrakták, mert jó volt a fagyállósága.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. november 24. szombat, 19:47


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:
jons írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
Használj gyári fagyállót és nem kell cserélgetned.

Az első két vízpumpám ezzel a csoda gyári fagyállóval ment galyra, a harmadikat nem tudom. úgyhogy ez nem jött be. És persze 3 évente cserélgetve, előírás szerint.


Csak egy történet:
Nekem volt egy 86-os mazdám, abban a vízpumpa már 450-et futott és gyári volt, kiszereltem, mert nagyon a szivemhez nőtt a kis aranyos pumpedli és beletettem a 89-es bmw-be amikor eladtam a kocsit már több, mint 700k volt benne és köszönte szépen jól van. Amikor eladtam az e34-et is, nem volt szivem a pumpát odaadni. Úgyhogy az új tulaj hozott egy másikat beszerelte én pedig finom rongyokba csomagoltam a szinte már családtaggá vált öreg barátomat és beszereltem később a mostani autómba. 810k km-nél járunk.
1 titka volt a dolognak. Mindig bmw fagyállót vásároltam. Akkor is amikor mazdám volt.




Nem én vagyok az egyetlen akinek gyári pumpája van ennyi km-nél.



de mit tud ez a gyári hűtőfolyadék? meg milyen színe van? érdekel.


Semmit nem tud, egy nagy szar, színe sincs. Teszkós meg unixos kell minden kocsiba, utána meg lehet pislogni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 24. szombat, 19:35


bmw320d4 írta:
BarG írta:
jons írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
Használj gyári fagyállót és nem kell cserélgetned.

Az első két vízpumpám ezzel a csoda gyári fagyállóval ment galyra, a harmadikat nem tudom. úgyhogy ez nem jött be. És persze 3 évente cserélgetve, előírás szerint.


Csak egy történet:
Nekem volt egy 86-os mazdám, abban a vízpumpa már 450-et futott és gyári volt, kiszereltem, mert nagyon a szivemhez nőtt a kis aranyos pumpedli és beletettem a 89-es bmw-be amikor eladtam a kocsit már több, mint 700k volt benne és köszönte szépen jól van. Amikor eladtam az e34-et is, nem volt szivem a pumpát odaadni. Úgyhogy az új tulaj hozott egy másikat beszerelte én pedig finom rongyokba csomagoltam a szinte már családtaggá vált öreg barátomat és beszereltem később a mostani autómba. 810k km-nél járunk.
1 titka volt a dolognak. Mindig bmw fagyállót vásároltam. Akkor is amikor mazdám volt.




Nem én vagyok az egyetlen akinek gyári pumpája van ennyi km-nél.



de mit tud ez a gyári hűtőfolyadék? meg milyen színe van? érdekel.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. november 24. szombat, 19:16


BarG írta:
jons írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
Használj gyári fagyállót és nem kell cserélgetned.

Az első két vízpumpám ezzel a csoda gyári fagyállóval ment galyra, a harmadikat nem tudom. úgyhogy ez nem jött be. És persze 3 évente cserélgetve, előírás szerint.


Csak egy történet:
Nekem volt egy 86-os mazdám, abban a vízpumpa már 450-et futott és gyári volt, kiszereltem, mert nagyon a szivemhez nőtt a kis aranyos pumpedli és beletettem a 89-es bmw-be amikor eladtam a kocsit már több, mint 700k volt benne és köszönte szépen jól van. Amikor eladtam az e34-et is, nem volt szivem a pumpát odaadni. Úgyhogy az új tulaj hozott egy másikat beszerelte én pedig finom rongyokba csomagoltam a szinte már családtaggá vált öreg barátomat és beszereltem később a mostani autómba. 810k km-nél járunk.
1 titka volt a dolognak. Mindig bmw fagyállót vásároltam. Akkor is amikor mazdám volt.




Nem én vagyok az egyetlen akinek gyári pumpája van ennyi km-nél.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. november 24. szombat, 15:51


jons írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
Használj gyári fagyállót és nem kell cserélgetned.

Az első két vízpumpám ezzel a csoda gyári fagyállóval ment galyra, a harmadikat nem tudom. úgyhogy ez nem jött be. És persze 3 évente cserélgetve, előírás szerint.


Csak egy történet:
Nekem volt egy 86-os mazdám, abban a vízpumpa már 450-et futott és gyári volt, kiszereltem, mert nagyon a szivemhez nőtt a kis aranyos pumpedli és beletettem a 89-es bmw-be amikor eladtam a kocsit már több, mint 700k volt benne és köszönte szépen jól van. Amikor eladtam az e34-et is, nem volt szivem a pumpát odaadni. Úgyhogy az új tulaj hozott egy másikat beszerelte én pedig finom rongyokba csomagoltam a szinte már családtaggá vált öreg barátomat és beszereltem később a mostani autómba. 810k km-nél járunk.
1 titka volt a dolognak. Mindig bmw fagyállót vásároltam. Akkor is amikor mazdám volt.




jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. november 24. szombat, 12:44


BarG írta:
bmw320d4 írta:
Használj gyári fagyállót és nem kell cserélgetned.

Az első két vízpumpám ezzel a csoda gyári fagyállóval ment galyra, a harmadikat nem tudom. úgyhogy ez nem jött be. És persze 3 évente cserélgetve, előírás szerint.


Csak egy történet:
Nekem volt egy 86-os mazdám, abban a vízpumpa már 450-et futott és gyári volt, kiszereltem, mert nagyon a szivemhez nőtt a kis aranyos pumpedli és beletettem a 89-es bmw-be amikor eladtam a kocsit már több, mint 700k volt benne és köszönte szépen jól van. Amikor eladtam az e34-et is, nem volt szivem a pumpát odaadni. Úgyhogy az új tulaj hozott egy másikat beszerelte én pedig finom rongyokba csomagoltam a szinte már családtaggá vált öreg barátomat és beszereltem később a mostani autómba. 810k km-nél járunk.
1 titka volt a dolognak. Mindig bmw fagyállót vásároltam. Akkor is amikor mazdám volt.