« előző12következő »
Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2014. május 04. vasárnap, 09:06


Coyote írta: Gondoltam ez a topik sem árt, hiszen ahogy múlnak az évek, várhatóan egyre többen cseréljük majd a gépeket, és eljön az időszak, amikor a kisnavik, 4:3 navik meg OBC okosítások helyét átveszi az iDrive.

Erősen töröm a fejem, hogy a következő gép (E90) iDrive-os legyen, vagy sem. A mostaniban is imádom a kisnavit, de a mobile.de-t és a hahut végigböngészve úgy látom, hogy ha lemondok az iDrive-ról, cserébe sokkal több extrát kaphatok (m-packet, bőr, stb).

Mi van akkor, ha veszek egy jól felszerelt E90-et, és utólag szeretnék bele iDrive-ot? Lehetséges ez egyáltalán? Tudom műszerfalcserével is jár... Csinált valaki ilyet már, egyáltalán ez még a bevállalható kategória? Attól tartok, túl sok mindennel van kapcsolatban az iDrive, és ha teljesen ki akarom használni, akkor darabokra kell bontani az autót. Vagy lehetséges, hogy a vezetékeket behúzkodták mindegyikbe, ahogy E46-nál is találni extra kábelezést?

Elképzelhető, hogy ha végigszopom a procedúrát bontott alkatrészekkel, akkor anyagilag ugyanott fogok tartani, mintha többet adtam volna a kocsiért iDrive-val...


Nem vagyok szaki, de szvsz az iDrive-nak nincs túl sok dologhoz köze... Az iDrive vezérlő csak a fejhez kapcsolódik, ami viszont a megfelelő interfészre, ahonnan kapja a jeleket. Pont.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 13:47


Gondoltam ez a topik sem árt, hiszen ahogy múlnak az évek, várhatóan egyre többen cseréljük majd a gépeket, és eljön az időszak, amikor a kisnavik, 4:3 navik meg OBC okosítások helyét átveszi az iDrive.

Erősen töröm a fejem, hogy a következő gép (E90) iDrive-os legyen, vagy sem. A mostaniban is imádom a kisnavit, de a mobile.de-t és a hahut végigböngészve úgy látom, hogy ha lemondok az iDrive-ról, cserébe sokkal több extrát kaphatok (m-packet, bőr, stb).

Mi van akkor, ha veszek egy jól felszerelt E90-et, és utólag szeretnék bele iDrive-ot? Lehetséges ez egyáltalán? Tudom műszerfalcserével is jár... Csinált valaki ilyet már, egyáltalán ez még a bevállalható kategória? Attól tartok, túl sok mindennel van kapcsolatban az iDrive, és ha teljesen ki akarom használni, akkor darabokra kell bontani az autót. Vagy lehetséges, hogy a vezetékeket behúzkodták mindegyikbe, ahogy E46-nál is találni extra kábelezést?

Elképzelhető, hogy ha végigszopom a procedúrát bontott alkatrészekkel, akkor anyagilag ugyanott fogok tartani, mintha többet adtam volna a kocsiért iDrive-val...


« előző12következő »