státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. december 17. hétfő, 09:45


Sziasztok

A kormánymû áttételezése is más az M3-ban? Mennyit fordulhat ütközéstõl ütközésig a kormány?

Köszi

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. december 14. péntek, 16:33


Szebi írta: Idokozben megneztem a kocsit. Ami egybol feltunt, hogy a kodlampaknal a legbeomlo munyagok hianyoztak, ahogy pedig tovabb neztem a sima 330as tarcsak tuntek fel, sehol 1 lyuk, a kereskedot kerdezve, hogy ez mi, annyit mondott, hogy o nem ert az ilyen kocsikhoz... Amerikai modell leven ha jol tudom kene lennie szelessegjelzonek, hat ez sem volt rajta, gondolom cserelve volt a lokos.
Kivulrol egyebkent korrekten nez ki, hatso lokosok illesztesei allnak el 1 kicsit, felnik nincsenek lepatkazva, illetve az egyik gumibol hianyzott egy kisebb darabocska. Festekvastagsag mero jobb hatul es teton volt necces.
Belulrol az oldalso karpitok elegge levannak lakva, erdekes h mind2 oldalon kb ugyanott, ugyanugy vannak a karcok, kormany, pedal, ulesek jo allapotban vannak igy ezt annyira nem ertem. Talan uj ajtokat es bontott karpitokat kapott? Az elektromos tukorbehajtas es a hamutarto fedele nem igazan akart mukodni, minden mas ok.
Motort beinditottam, apro mosoly az arcomon Motorteret megneztem es mintha egy kicsit hianyos lett volna a burkolatok teren, ebben nem vagyok biztos, nem lattam meg annyi m3-as motort, de az latszott, hogy nem volt nagyon hozzanyulva. A xenonnak a kabelei voltak szigszalaggal korbetekerve, ezt viszont direkt megneztem masik m3ba es ott nem volt ilyen, mellesleg a xenon mgassagallitas is hianyzott a kocsibol, talan ezt is utolag raktak bele?
Nos amit tudtam azt leirtam, a kocsi igy is nagyon tetszik, szerelmes vagyok bele Sajnos azonban ilyen tenyek mellett inkabb kihagynam, ez a 7,5-os ar telleg nagyon santit, foleg 15ezer km-el, azt meg nem is emlitettem, hogy 1db kulcs van hozza, szervizkonyv, auto leiras(ennek nem igy hirtelen most nem jut eszembe a neve, az a konyv ami a kesztyutartoban szokott lenni es minden okossag levan benne irva az ótórol ) nuku.


nem rossz ez a kocsi még így sem, csak nem elég olcsó.......

státusz Szebi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2007. december 14. péntek, 16:05


Idokozben megneztem a kocsit. Ami egybol feltunt, hogy a kodlampaknal a legbeomlo munyagok hianyoztak, ahogy pedig tovabb neztem a sima 330as tarcsak tuntek fel, sehol 1 lyuk, a kereskedot kerdezve, hogy ez mi, annyit mondott, hogy o nem ert az ilyen kocsikhoz... Amerikai modell leven ha jol tudom kene lennie szelessegjelzonek, hat ez sem volt rajta, gondolom cserelve volt a lokos.
Kivulrol egyebkent korrekten nez ki, hatso lokosok illesztesei allnak el 1 kicsit, felnik nincsenek lepatkazva, illetve az egyik gumibol hianyzott egy kisebb darabocska. Festekvastagsag mero jobb hatul es teton volt necces.
Belulrol az oldalso karpitok elegge levannak lakva, erdekes h mind2 oldalon kb ugyanott, ugyanugy vannak a karcok, kormany, pedal, ulesek jo allapotban vannak igy ezt annyira nem ertem. Talan uj ajtokat es bontott karpitokat kapott? Az elektromos tukorbehajtas es a hamutarto fedele nem igazan akart mukodni, minden mas ok.
Motort beinditottam, apro mosoly az arcomon Motorteret megneztem es mintha egy kicsit hianyos lett volna a burkolatok teren, ebben nem vagyok biztos, nem lattam meg annyi m3-as motort, de az latszott, hogy nem volt nagyon hozzanyulva. A xenonnak a kabelei voltak szigszalaggal korbetekerve, ezt viszont direkt megneztem masik m3ba es ott nem volt ilyen, mellesleg a xenon mgassagallitas is hianyzott a kocsibol, talan ezt is utolag raktak bele?
Nos amit tudtam azt leirtam, a kocsi igy is nagyon tetszik, szerelmes vagyok bele Sajnos azonban ilyen tenyek mellett inkabb kihagynam, ez a 7,5-os ar telleg nagyon santit, foleg 15ezer km-el, azt meg nem is emlitettem, hogy 1db kulcs van hozza, szervizkonyv, auto leiras(ennek nem igy hirtelen most nem jut eszembe a neve, az a konyv ami a kesztyutartoban szokott lenni es minden okossag levan benne irva az ótórol ) nuku.

státusz Szebi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 12:06


Ha minden igaz ma du. fogom meglesni, nemtom, hogy tudok elszabadulni melobol.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 11:43


Gyanus volt Csak be van állítva a hirdetésfigyelõ a bmw-kre.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 10:26


Tiba írta: új m3 hírdetés !

http://www.hasznaltauto.hu/ker...;amp;p=ceg



...ez az SMG-s amerikai, csak átvitték másik kereskedésbe.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 10:02


státusz Royal

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 09:11


Estoril!

Örülök, hogy ez a tapasztalat.... lehet én aggódom túl egy kicsit ezt a dolgot. Ezek szerint én is mindíg egy kicsivel közelebb kerülök ehez az autóhoz!

Ja, az Estoril név az autód szinére utal? Mert akkor színben tesók vagyunk!

státusz Estoril

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 23:19


[quote="Royal"]Üdv. Mindenkinek!

Pl: Rettegnék attól hogy a motor pont nálam a vásárlás után feladja a harcot, és ez nem ritka, mert 100.000km-nél ez elõfordúlhat egy ilyen teljesítményû motornál. (ha kihasználták amire való)



Leher hogy túl finoman járok a "csajommal" de számomra nehezen képzelhetõ el a motor széthajtása
(az ominózus szervízvisszahívásos szériát kivéve)

Ha fenn a keménytetõ akkor is megáll 15 liter körül a fogyasztásom
(csal a computer, adjunk hozzá max +1 litert)

Bár nem igazán használom autópályán
országúton, kanyargós hegyi szakaszokon az igazi,
mégis úgy vélem lehetetlen széthajtani,
egyszerûen nem tudod száz százalékig kihasználni a motorteljesítményt, mert nem engedi a forgalom.
Ha sztrádán jársz, akkor szerintem még annyira sem veszed igénybe a gépet.
Az a havi néhány ereszd el a hajamat (gumifüstölés, stb.)
sem igazán a motornak nagy erõlködés.
Vagy roszzul látom a helyzetet?
(igaz én legalább 10 évet terveztem be a gépnek),
ha nem állok fejre vele ki is kell tartania annyit.

Üdv Estoril

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 22:40


Tiba írta: Nézd már az optikust! miket ki nem szúr....


látszerész, nem ugyanaz , hivatalos szakmám szerint pedig jogász...

de hát igyekszik az ember........

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 22:30


Nézd már az optikust! miket ki nem szúr....

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 19:57


Szebi írta: Koszi Estoril az infokat, nem is tudtam, hogy ennyi mindent tud ez az smg.
Nos o a kiszemeltem: http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1280
Ha minden igaz holnap nezem meg. Kivancsi vagyok, hogy odaadja-e majd a tulaj kiprobalni fiatal korom ellenere, sajat kocsim csak fog 1 kicsit hatni ra. Holnap meg beugrom bmwbe tanacsokert meg kerek idopontot is atnezesre. Ettol a 14000 km-tol elegge tartok, a kepen meg 9000km van benne adatoknal pedig mar 14-et ir, teloba meg mar 15-ot mondott a csoka...


Én a jobb oldal meozásával kezdeném, mert a képen is látszik, hogy a kárpit már volt bontva. Hiányzik a csavar fedõkupakja a kilincsnél, amit mondjuk egy gondos kéz egy M3-as esetében nem dobál el könnyedén, ha csak nem hosszabb idõre van szétbontva....

státusz Royal

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 16:14


Üdv. Mindenkinek!

Bocsánat, hogy beleszólok az eszmecserébe, de szíves olvasgatom, hiszen én magam is 100-szor gondolkodtam már ezen az M3 projekten.
De valahogy nyuszi vagyok meglépni egy ilyen autó vásárlását számtalan okból kifolyólag... Pl: Rettegnék attól hogy a motor pont nálam a vásárlás után feladja a harcot, és ez nem ritka, mert 100.000km-nél ez elõfordúlhat egy ilyen teljesítményû motornál. (ha kihasználták amire való) Egy szervíz normálisan ki tudja szûrni? A motor kopását... mert itt a csapágyak és a hengerfej ami kényesebb szerintem. A mobile.de- n nézegetve is elég sok a motorcserés darab. Persze a saját rigojámmal senkinek nem akartam elvenni a kedvét

státusz Szebi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 13:48


Nah felhivtam a csokat mondtam neki, hogy akkor atnezetnem szervizben is de nem nagyon tetszett neki a dolog mert, hogy mar nincs a gepen rendszam meg nem akarja, hogy osszetorjek, erre mondtam neki, hogy akkor intezek trelert, na ezen kicsit meglepodott de mondta, hogy ok.
Hat nemtudom

státusz Doen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 13:23


Szebi írta: Koszi Estoril az infokat, nem is tudtam, hogy ennyi mindent tud ez az smg.
Nos o a kiszemeltem: http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1280
Ha minden igaz holnap nezem meg. Kivancsi vagyok, hogy odaadja-e majd a tulaj kiprobalni fiatal korom ellenere, sajat kocsim csak fog 1 kicsit hatni ra. Holnap meg beugrom bmwbe tanacsokert meg kerek idopontot is atnezesre. Ettol a 14000 km-tol elegge tartok, a kepen meg 9000km van benne adatoknal pedig mar 14-et ir, teloba meg mar 15-ot mondott a csoka...



Sziasztok!

Én láttam ezt az autót élõben(na nem megvenni akartam)!
Az Illatos úton van egy nem hivatalos BMW szervíz, ott tárolják, a többi nem éppen makulátlan állapotú BMW között!
Ocsi328-nál a pont, én is gyaníthatom, az autó környzetébõl, hogy károsúlt lehetett!