YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 12:01


lantika írta:
YELLOW írta:
krissz írta:
YELLOW írta:
krissz írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
krissz írta: Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O

aksi... 11.5 Volt keves,es az indito äram is kevesebb. Inditäsnäl kell neki nagyon sok.

"A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.

Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes. "



magam sem írhattam volna le szebben


Igazatok van, tényleg. Előbb gondolkodnom kellett volna, csak megijedtem egy pillanatra. Köszi a segítséget!



anno én is beszartam ettől. nekem még gyári akksi volt benne 7 éves, de utána ősszel meg is adta magát végleg, pedig előtte sosem merült le. ha gyári neked is, lehet mikor jönnek majd a hidegek, vége lesz.


Banner akksi van benne, nem hiszem, hogy gyári. De ha még egyszer ilyen előfordul azonnal cserélem!


lehet valami leszívta, az még nem akksi probléma. ha sokat mész rövid távon és sokat indítgatod, akkor nem bír visszatöltődni.
mondjuk az ilyen akksiknál 2-3 év felett minden hét egy ajándék



"A kifogástalan ólomakkumulátor belső ellenállása igen csekély, ez teszi alkalmassá arra, hogy pl. az igen nagy áramfelvételű önindítót működtesse. Egy 68 Ah névleges kapacitású új akku belső ellenállása 0,005....0,008 Ohm körüli, egy elhasználódott, több éves ugyanilyen akku esetében a belső ellenállás könnyen ennek a tízszeresét is eléri, a 0,05 Ohm környékét. Ilyenkor jelentős terhelés mellett -mivel az akku belső feszültségesése a terhelő áram és a belső ellenállás szorzata- már olyan alacsony kapocsfeszültség mérhető, hogy az akku képtelen mondjuk az önindítót forgatni. (Az akku belső ellenállása csak közvetett módszerrel mérhető.)
Alacsony külső hőmérsékleten az akku kapacitása lecsökken, ugyanakkor a motor körbeforgatásához nagyobb nyomaték szükségeltetik, két oka is van tehát annak, hogy jóval több akkut cserélnek decemberben, mint júliusban.
Az a kérdés másik oldala, hogy az akkumulátorok nem csak a hideget, de a túl magas környezeti hőmérsékletet sem igazán szeretik. Ha odakinn 35°C van, a motortérben az akku környékén még ennél is jóval több. Ez kifejezetten káros, mivel magasabb lesz az önkisülés mértéke, de a túltöltődés esélye is nő, az akku rácsszerkezetének intenzívebb bomlása miatt az iszaposodás folyamata is felgyorsul. Ennek a következménye az erős igénybevételt jelentő téli üzemben mutatkozik meg igazán. Az akkumulátorok hátsó ülés alá, vagy éppen csomagtartóba száműzése nem csak a súlyeloszlás miatt kedvező.

A használaton kívüli, feltöltött akku is veszít a kapacitásából, akár napi 1%-ot is, ez a folyamat az önkisülés.
Az önkisülés mértéke függ a környezeti hőmérséklettől, az ideális tárolási hőmérséklet 0 és +10°C között van.
Éppen ezért a garázsban álló, használaton kívüli akkumulátort is havonta-kéthavonta fel kell tölteni, mert ha az akku lemerül, és hosszabb ideig lemerülve tartjuk, felgyorsul a szulfátosodás. A durva ólomszulfát kristályok az akku tönkremenetelét okozzák, cellazárlatot okozva.

A villamos fogyasztók közül az akku számára a legnagyobb terhelést az önindító működtetése jelenti. Az akku kapacitását ennek figyelembevételével határozzák meg."A teljes anyag

Toväbbä tevhit,hogy a hideg teszi tönkre az aksit. A melegben felgyorsul a kemiai reakcio az aksi belsejeben,ezältal romlik az ällapota. Ennek következteben a hideg idöben nehezebben tärolja magäban az äramot,es igy "megdöglik".


meg nyáron a gondozásmentes akksiból is szabadul fel gáz, ami az elektrolittal elpárolog nyáron. aztán szépen egy celláról elmegy a víz, vagy többről, a kiváló cuccok az akksi alján megállnak cellazárlat. de ezek télen, vagy az első pár hideg napon derül ki. az még csak tetézi, hogy hidegben az olaj jobban meg van dermedve, így az önindítónak nehezebb átforgatni a motort is, ergó az önindító még nagyobb áramot vesz fel, ami egy rossz akksinál... vagyis halóban lévőnél...

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 11:56


YELLOW írta:
krissz írta:
YELLOW írta:
krissz írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
krissz írta: Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O

aksi... 11.5 Volt keves,es az indito äram is kevesebb. Inditäsnäl kell neki nagyon sok.

"A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.

Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes. "



magam sem írhattam volna le szebben


Igazatok van, tényleg. Előbb gondolkodnom kellett volna, csak megijedtem egy pillanatra. Köszi a segítséget!



anno én is beszartam ettől. nekem még gyári akksi volt benne 7 éves, de utána ősszel meg is adta magát végleg, pedig előtte sosem merült le. ha gyári neked is, lehet mikor jönnek majd a hidegek, vége lesz.


Banner akksi van benne, nem hiszem, hogy gyári. De ha még egyszer ilyen előfordul azonnal cserélem!


lehet valami leszívta, az még nem akksi probléma. ha sokat mész rövid távon és sokat indítgatod, akkor nem bír visszatöltődni.
mondjuk az ilyen akksiknál 2-3 év felett minden hét egy ajándék



"A kifogástalan ólomakkumulátor belső ellenállása igen csekély, ez teszi alkalmassá arra, hogy pl. az igen nagy áramfelvételű önindítót működtesse. Egy 68 Ah névleges kapacitású új akku belső ellenállása 0,005....0,008 Ohm körüli, egy elhasználódott, több éves ugyanilyen akku esetében a belső ellenállás könnyen ennek a tízszeresét is eléri, a 0,05 Ohm környékét. Ilyenkor jelentős terhelés mellett -mivel az akku belső feszültségesése a terhelő áram és a belső ellenállás szorzata- már olyan alacsony kapocsfeszültség mérhető, hogy az akku képtelen mondjuk az önindítót forgatni. (Az akku belső ellenállása csak közvetett módszerrel mérhető.)
Alacsony külső hőmérsékleten az akku kapacitása lecsökken, ugyanakkor a motor körbeforgatásához nagyobb nyomaték szükségeltetik, két oka is van tehát annak, hogy jóval több akkut cserélnek decemberben, mint júliusban.
Az a kérdés másik oldala, hogy az akkumulátorok nem csak a hideget, de a túl magas környezeti hőmérsékletet sem igazán szeretik. Ha odakinn 35°C van, a motortérben az akku környékén még ennél is jóval több. Ez kifejezetten káros, mivel magasabb lesz az önkisülés mértéke, de a túltöltődés esélye is nő, az akku rácsszerkezetének intenzívebb bomlása miatt az iszaposodás folyamata is felgyorsul. Ennek a következménye az erős igénybevételt jelentő téli üzemben mutatkozik meg igazán. Az akkumulátorok hátsó ülés alá, vagy éppen csomagtartóba száműzése nem csak a súlyeloszlás miatt kedvező.

A használaton kívüli, feltöltött akku is veszít a kapacitásából, akár napi 1%-ot is, ez a folyamat az önkisülés.
Az önkisülés mértéke függ a környezeti hőmérséklettől, az ideális tárolási hőmérséklet 0 és +10°C között van.
Éppen ezért a garázsban álló, használaton kívüli akkumulátort is havonta-kéthavonta fel kell tölteni, mert ha az akku lemerül, és hosszabb ideig lemerülve tartjuk, felgyorsul a szulfátosodás. A durva ólomszulfát kristályok az akku tönkremenetelét okozzák, cellazárlatot okozva.

A villamos fogyasztók közül az akku számára a legnagyobb terhelést az önindító működtetése jelenti. Az akku kapacitását ennek figyelembevételével határozzák meg."A teljes anyag

Toväbbä tevhit,hogy a hideg teszi tönkre az aksit. A melegben felgyorsul a kemiai reakcio az aksi belsejeben,ezältal romlik az ällapota. Ennek következteben a hideg idöben nehezebben tärolja magäban az äramot,es igy "megdöglik".

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 11:38


krissz írta:
YELLOW írta:
krissz írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
krissz írta: Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O

aksi... 11.5 Volt keves,es az indito äram is kevesebb. Inditäsnäl kell neki nagyon sok.

"A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.

Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes. "



magam sem írhattam volna le szebben


Igazatok van, tényleg. Előbb gondolkodnom kellett volna, csak megijedtem egy pillanatra. Köszi a segítséget!



anno én is beszartam ettől. nekem még gyári akksi volt benne 7 éves, de utána ősszel meg is adta magát végleg, pedig előtte sosem merült le. ha gyári neked is, lehet mikor jönnek majd a hidegek, vége lesz.


Banner akksi van benne, nem hiszem, hogy gyári. De ha még egyszer ilyen előfordul azonnal cserélem!


lehet valami leszívta, az még nem akksi probléma. ha sokat mész rövid távon és sokat indítgatod, akkor nem bír visszatöltődni.
mondjuk az ilyen akksiknál 2-3 év felett minden hét egy ajándék



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 08. vasárnap, 11:38

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 10:38


YELLOW írta:
krissz írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
krissz írta: Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O

aksi... 11.5 Volt keves,es az indito äram is kevesebb. Inditäsnäl kell neki nagyon sok.

"A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.

Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes. "



magam sem írhattam volna le szebben


Igazatok van, tényleg. Előbb gondolkodnom kellett volna, csak megijedtem egy pillanatra. Köszi a segítséget!



anno én is beszartam ettől. nekem még gyári akksi volt benne 7 éves, de utána ősszel meg is adta magát végleg, pedig előtte sosem merült le. ha gyári neked is, lehet mikor jönnek majd a hidegek, vége lesz.


Banner akksi van benne, nem hiszem, hogy gyári. De ha még egyszer ilyen előfordul azonnal cserélem!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 10:34


krissz írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
krissz írta: Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O

aksi... 11.5 Volt keves,es az indito äram is kevesebb. Inditäsnäl kell neki nagyon sok.

"A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.

Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes. "



magam sem írhattam volna le szebben


Igazatok van, tényleg. Előbb gondolkodnom kellett volna, csak megijedtem egy pillanatra. Köszi a segítséget!



anno én is beszartam ettől. nekem még gyári akksi volt benne 7 éves, de utána ősszel meg is adta magát végleg, pedig előtte sosem merült le. ha gyári neked is, lehet mikor jönnek majd a hidegek, vége lesz.

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 10:31


YELLOW írta:
lantika írta:
krissz írta: Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O

aksi... 11.5 Volt keves,es az indito äram is kevesebb. Inditäsnäl kell neki nagyon sok.

"A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.

Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes. "



magam sem írhattam volna le szebben


Igazatok van, tényleg. Előbb gondolkodnom kellett volna, csak megijedtem egy pillanatra. Köszi a segítséget!



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 10:30


YELLOW írta:
lantika írta:
krissz írta: Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O

aksi... 11.5 Volt keves,es az indito äram is kevesebb. Inditäsnäl kell neki nagyon sok.

"A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.

Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes. "



magam sem írhattam volna le szebben


ctrl+c,ctrl+v. De azert tudtam,hogy ott bizony aksi baj van,mert hät 20 evvel ezelött järtam suliba,es ez pont remlett.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 10:25


lantika írta:
krissz írta: Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O

aksi... 11.5 Volt keves,es az indito äram is kevesebb. Inditäsnäl kell neki nagyon sok.

"A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.

Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes. "



magam sem írhattam volna le szebben

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 10:17


krissz írta: Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O

aksi... 11.5 Volt keves,es az indito äram is kevesebb. Inditäsnäl kell neki nagyon sok.

"A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.

Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes. "




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 08. vasárnap, 10:24

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 10:07


Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 20:23


Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: Jól van, kezdtek meggyőzni, de a felniket akkor is megveszem és felpróbálom, max eladom őket

Hallottam olyantól is, hogy sárvédő-perem szélesítés, a fényezés elkúrása nélkül. Létezik ilyen? Siófok környékén esetleg?


szerintem lehetetlen, neked anynira be kellene hajlítani a peremet, hogy a halításnál tutti megrepedne a festék. illetve ki kéne huzatni az ívet kifelé. persze lehet valaki meg tudja csinálni. én nem cseszném szét, ha hibátlan az ív, egy széles felni miatt. inkább vennék kisebbet. de próbáld ki.


Én sem akarom szétkúrni a hibátlan karosszériát...

Amúgy alacsony (robbantott) gumival kb ilyen látvány lenne... Rendőr nem tudom mit szólna hozzá




a gumi bent van az ív alatt, de ha nagyon kötekedni akar, simán elveszi szerintem a forgalmit, mert nem rávaló a felni, ez tisztán látszik. sajnos rendőrön múlik. a normálisabb megdícséri, hogy szép. viszont ha a KPM szed ki, akkor...

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 20:21


YELLOW írta:
Coyote írta: Jól van, kezdtek meggyőzni, de a felniket akkor is megveszem és felpróbálom, max eladom őket

Hallottam olyantól is, hogy sárvédő-perem szélesítés, a fényezés elkúrása nélkül. Létezik ilyen? Siófok környékén esetleg?


szerintem lehetetlen, neked anynira be kellene hajlítani a peremet, hogy a halításnál tutti megrepedne a festék. illetve ki kéne huzatni az ívet kifelé. persze lehet valaki meg tudja csinálni. én nem cseszném szét, ha hibátlan az ív, egy széles felni miatt. inkább vennék kisebbet. de próbáld ki.


Én sem akarom szétkúrni a hibátlan karosszériát...

Amúgy alacsony (robbantott) gumival kb ilyen látvány lenne... Rendőr nem tudom mit szólna hozzá




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 20:16


Coyote írta: Jól van, kezdtek meggyőzni, de a felniket akkor is megveszem és felpróbálom, max eladom őket

Hallottam olyantól is, hogy sárvédő-perem szélesítés, a fényezés elkúrása nélkül. Létezik ilyen? Siófok környékén esetleg?


szerintem lehetetlen, neked anynira be kellene hajlítani a peremet, hogy a halításnál tutti megrepedne a festék. illetve ki kéne huzatni az ívet kifelé. persze lehet valaki meg tudja csinálni. én nem cseszném szét, ha hibátlan az ív, egy széles felni miatt. inkább vennék kisebbet. de próbáld ki.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 20:12


Jól van, kezdtek meggyőzni, de a felniket akkor is megveszem és felpróbálom, max eladom őket

Hallottam olyantól is, hogy sárvédő-perem szélesítés, a fényezés elkúrása nélkül. Létezik ilyen? Siófok környékén esetleg?

amúgy tessék, neki is befért ugyanez a felni 18-asban, én meg csak 17-esben veszem:




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 05. csütörtök, 20:16

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 19:58


Coyote írta:
Robin68 írta:
Coyote írta:
Coyote írta: Fanok, gyors válasz kellene!

Rondell ROD 0058 felnit szeretnék, 8.5x17 ET13 és 10x17 ET15

Felmegy E46-ra? Kell valamit hackelni hozzá?


No ennél azért gyorsabb válasz kéne

Az alap hogy tehermentesítőt kell csináltatnom... de nem fog beleérni a sárvédőbe vajon?


ET13 és 15 alapból kilóg, bele fog érni.
ET13/8,5 kb. 4.5 centivel, az ET15/10 pedig kb, 6 centivel lesz kijjebb.
De itt meg tudod pontosan nézni.


Mibe ér bele mi?

Valami felfekvősebb gumival talán túl lehet élni hátul... Elöl meg talán nem ér bele semmibe. Mi a véleményed?

mert az nem kérdés, hogy ordenáré jól fog kinézni


igan csak tempóval megrakva belemész egy kereszt hupliba, és a sárvédőívet le is darálta. 10 colon meg nagyon béna lenne szerintem a 215 széles gumi