autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Mikolics

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 19:59


Sziasztok ! Vízpumpa ki és beszereléshez van jótanácsotok? Elhalálozott az egyik feszítőgörgő . Még nem szorul a tengely de kottyan egy keveset.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 19:34


hil írta:
Bero írta: Sziasztok! Nem találtam választ a kérdésemre,így ide írok. Ebben a jó nagy melegben a kocsim kb 3 órát a napon állva volt. Elindultam és a fordulatszám mérőm teljesen halott volt. Meg sem mozdult,majd pár méter megtétele után kicsit életre kelt, alapjáratom normális esetben 800 körül van,ma pedig 200-at mutatott a mérő,pedig szépen járt. Gyorsításnál sem reagált csak nagy késéssel. Minden mutató, km/h mutató,benzin,hőfok, pillanatnyi fogyasztásmérőm működött normálisan csak a fordulatszámmérőm nem. Később elkezdett működni de ''darabosan'' kezdte mutatni majd mikor lehűlt az autó akkor már normális volt. Ez mitől lehet,mi romolhatott el? Köszi a választ!

Szia!
Főtengely jeladó?????
hil



Az volna? Csak,mert eddig nagy melegben csinálta,sok állás után! Van még ennek valami jele,hogy el fog romlani vagy más hiba? Hibakód nincs! Köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 10. kedd, 19:40

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 17:52


YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta:
igen csak E46 esetében az, hogy 16i elég sok variációt jelent.


Olvass vissza figyelmesen ha jobban érdekel a téma. Egyértelmű lesz, hogy ki mire gondolt.


igen oda volt írva, hogy 2003-as. a kör leszűkült 2 motorra, N40B16 és N42B18 ami 16i néven ment, egyik idehaza legkisebb motorral, meg a balkánon, a másik meg külföldön. egyébként érdekes, mert N40-ből is láttam már olyat, ami 250ezret ment gond nélkül, ami számomra is hihetetlen. de erre igaz korábbi írásom


Mert lehet, hogy valóban annyit ment, és nem volt az óra volt tekergetve.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 17:15


Bero írta: Sziasztok! Nem találtam választ a kérdésemre,így ide írok. Ebben a jó nagy melegben a kocsim kb 3 órát a napon állva volt. Elindultam és a fordulatszám mérőm teljesen halott volt. Meg sem mozdult,majd pár méter megtétele után kicsit életre kelt, alapjáratom normális esetben 800 körül van,ma pedig 200-at mutatott a mérő,pedig szépen járt. Gyorsításnál sem reagált csak nagy késéssel. Minden mutató, km/h mutató,benzin,hőfok, pillanatnyi fogyasztásmérőm működött normálisan csak a fordulatszámmérőm nem. Később elkezdett működni de ''darabosan'' kezdte mutatni majd mikor lehűlt az autó akkor már normális volt. Ez mitől lehet,mi romolhatott el? Köszi a választ!

Szia!
Főtengely jeladó?????
hil



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 16:38


Sziasztok! Nem találtam választ a kérdésemre,így ide írok. Ebben a jó nagy melegben a kocsim kb 3 órát a napon állva volt. Elindultam és a fordulatszám mérőm teljesen halott volt. Meg sem mozdult,majd pár méter megtétele után kicsit életre kelt, alapjáratom normális esetben 800 körül van,ma pedig 200-at mutatott a mérő,pedig szépen járt. Gyorsításnál sem reagált csak nagy késéssel. Minden mutató, km/h mutató,benzin,hőfok, pillanatnyi fogyasztásmérőm működött normálisan csak a fordulatszámmérőm nem. Később elkezdett működni de ''darabosan'' kezdte mutatni majd mikor lehűlt az autó akkor már normális volt. Ez mitől lehet,mi romolhatott el? Köszi a választ!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 10:47


jons írta:
YELLOW írta:
igen csak E46 esetében az, hogy 16i elég sok variációt jelent.


Olvass vissza figyelmesen ha jobban érdekel a téma. Egyértelmű lesz, hogy ki mire gondolt.


igen oda volt írva, hogy 2003-as. a kör leszűkült 2 motorra, N40B16 és N42B18 ami 16i néven ment, egyik idehaza legkisebb motorral, meg a balkánon, a másik meg külföldön. egyébként érdekes, mert N40-ből is láttam már olyat, ami 250ezret ment gond nélkül, ami számomra is hihetetlen. de erre igaz korábbi írásom

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 10:06


[quote="YELLOW"]
igen csak E46 esetében az, hogy 16i elég sok variációt jelent.

Olvass vissza figyelmesen ha jobban érdekel a téma. Egyértelmű lesz, hogy ki mire gondolt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 09:41


jons írta:
brutus20 írta:
Igen, olvastam én is a fikázást 1.8 benzin, nekem elég.


Nekem is.
Viszont ha a felháborodásból felébredt mindenki akkor észreveheti azt is, hogy a te motorod az olyan erős, mint az enyém, viszont a tieden olyan segédberendezések vannak amik az enyémen nincsnek. Tehát más az érzet, jobb a fogyasztás.
Amire a kollegának írtuk, hogy ne vegye meg, nemhogy a tiédnél, de még az enyémnél is gyengébb jármű. Oka és célja volt annak a tanácsnak, hogy ne vásárolja meg az ezzel a motorral szerelt autót.


igen csak E46 esetében az, hogy 16i elég sok variációt jelent. és azt nem tudjuk ki mire írta, melyik 16i-re. M43 1.6, M43 1.9, vagy N40 1.6, vagy N42 1.8, vagy N46 1.8 és még lehet volt olyan motor ami belecsúszott az E46 végén az újabbakból. már direkt nem szóltam ott hozzá, mert ha azt nézzük minden motornak van gyenge pontja, az tény az 1.6 mindegyikből kevés, én már azt akkor elvetettem, mikor még nagyon nem is voltam tisztában milyen motorok vannak a BMW-kben pontosan.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 09:27


brutus20 írta:
Igen, olvastam én is a fikázást 1.8 benzin, nekem elég.


Nekem is.
Viszont ha a felháborodásból felébredt mindenki akkor észreveheti azt is, hogy a te motorod az olyan erős, mint az enyém, viszont a tieden olyan segédberendezések vannak amik az enyémen nincsnek. Tehát más az érzet, jobb a fogyasztás.
Amire a kollegának írtuk, hogy ne vegye meg, nemhogy a tiédnél, de még az enyémnél is gyengébb jármű. Oka és célja volt annak a tanácsnak, hogy ne vásárolja meg az ezzel a motorral szerelt autót.

brutus20
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz brutus20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 08:29


YELLOW írta:
brutus20 írta: Néhány napja fel-felvillan a hűtőfolyadék szint jelző kis ikon (pár percig ég, majd elalszik). Szintet megnéztem, ok. Az érzékelő szórakozik vagy utalhat valamilyen más hibára?


szerintem add el az autót, amoda megmondták "értelmesen" a 16i egy kalap sz@r...

komolyra fordítva, hűtővíz csere után nekem is volt lebegős mégsem villant fel. bár lehet. viszont anno volt téma, hogy szokása a szenzornak, hogy kontakt hibás a csatinál.


Igen, olvastam én is a fikázást 1.8 benzin, nekem elég. 90-nél 6 alatt fogyaszt, átlag 7,6 Pesten, Nyíregyen az is kevesebb volt. Kötelezőkön kívül semmire nem költök, csak szép lassan szépítgetem.

Tavaly cseréltettem a hűtővízet, nem levegős. A szenzor lesz a ludas akkor.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 09. hétfő, 21:30


brutus20 írta: Néhány napja fel-felvillan a hűtőfolyadék szint jelző kis ikon (pár percig ég, majd elalszik). Szintet megnéztem, ok. Az érzékelő szórakozik vagy utalhat valamilyen más hibára?


szerintem add el az autót, amoda megmondták "értelmesen" a 16i egy kalap sz@r...

komolyra fordítva, hűtővíz csere után nekem is volt lebegős mégsem villant fel. bár lehet. viszont anno volt téma, hogy szokása a szenzornak, hogy kontakt hibás a csatinál.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. június 09. hétfő, 21:00


brutus20 írta: Néhány napja fel-felvillan a hűtőfolyadék szint jelző kis ikon (pár percig ég, majd elalszik). Szintet megnéztem, ok. Az érzékelő szórakozik vagy utalhat valamilyen más hibára?


Érzékelő is lehet, de nekem levegősödés okozott ilyen riasztást.


brutus20
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz brutus20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2014. június 09. hétfő, 19:31


Néhány napja fel-felvillan a hűtőfolyadék szint jelző kis ikon (pár percig ég, majd elalszik). Szintet megnéztem, ok. Az érzékelő szórakozik vagy utalhat valamilyen más hibára?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 17:27


Prof írta: Üdv

Van valakinek valami jól bevált módszere, hogy a BMW műanyag konzolok hámló bevonatát hogy lehet a leghatékonyabban eltávolítani ?


meleg víz, szivacs dörzsi része.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 17:01


Üdv

Van valakinek valami jól bevált módszere, hogy a BMW műanyag konzolok hámló bevonatát hogy lehet a leghatékonyabban eltávolítani ?