Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 15:15


Robin68 írta:
Coyote írta:
Coyote írta: Fanok, gyors válasz kellene!

Rondell ROD 0058 felnit szeretnék, 8.5x17 ET13 és 10x17 ET15

Felmegy E46-ra? Kell valamit hackelni hozzá?


No ennél azért gyorsabb válasz kéne

Az alap hogy tehermentesítőt kell csináltatnom... de nem fog beleérni a sárvédőbe vajon?


ET13 és 15 alapból kilóg, bele fog érni.
ET13/8,5 kb. 4.5 centivel, az ET15/10 pedig kb, 6 centivel lesz kijjebb.
De itt meg tudod pontosan nézni.


Mibe ér bele mi?

Valami felfekvősebb gumival talán túl lehet élni hátul... Elöl meg talán nem ér bele semmibe. Mi a véleményed?

mert az nem kérdés, hogy ordenáré jól fog kinézni

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 14:42


Coyote írta:
Coyote írta: Fanok, gyors válasz kellene!

Rondell ROD 0058 felnit szeretnék, 8.5x17 ET13 és 10x17 ET15

Felmegy E46-ra? Kell valamit hackelni hozzá?


No ennél azért gyorsabb válasz kéne

Az alap hogy tehermentesítőt kell csináltatnom... de nem fog beleérni a sárvédőbe vajon?


ET13 és 15 alapból kilóg, bele fog érni.
ET13/8,5 kb. 4.5 centivel, az ET15/10 pedig kb, 6 centivel lesz kijjebb.
De itt meg tudod pontosan nézni.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 13:43


Coyote írta: Fanok, gyors válasz kellene!

Rondell ROD 0058 felnit szeretnék, 8.5x17 ET13 és 10x17 ET15

Felmegy E46-ra? Kell valamit hackelni hozzá?


No ennél azért gyorsabb válasz kéne

Az alap hogy tehermentesítőt kell csináltatnom... de nem fog beleérni a sárvédőbe vajon?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 10:25


Fanok, gyors válasz kellene!

Rondell ROD 0058 felnit szeretnék, 8.5x17 ET13 és 10x17 ET15

Felmegy E46-ra? Kell valamit hackelni hozzá?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. május 31. szombat, 16:59


seta írta: Koszonom Tano! Tehat a szelephazbol megy a kartergaz a lecsapatoba (v a 136 lovas eseteben a kartergaz szurobe), ami a legszurohaz es a befecskendezok kozott van, majd a mellette levo membranon keresztul, a legszurohaz mogott, ebbe a csobe, majd egy kis csovon keresztul becsatlakozik a legszurobol a turboba vezeto vastag csobe.
Bocs a hulye kerdesert, csak szeretnem atlatni.


Igen, valahogy így manőverezik.

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2014. május 31. szombat, 10:33


Tano írta: Ha le tudod venni a csövet ami rámegy a légszűrő utáni csőszakaszra nyugodtan kitakaríthatod. A 136 lovasnál ez kintebb van, ezlrt könnyű levenni, a tieden nem tudom mennyire macerás. A többi része egyben van a hengerfejjel, azt már nem tudod leszedni, max benyúlsz a csőszakaszba valamivel.


Koszonom Tano! Tehat a szelephazbol megy a kartergaz a lecsapatoba (v a 136 lovas eseteben a kartergaz szurobe), ami a legszurohaz es a befecskendezok kozott van, majd a mellette levo membranon keresztul, a legszurohaz mogott, ebbe a csobe, majd egy kis csovon keresztul becsatlakozik a legszurobol a turboba vezeto vastag csobe.
Bocs a hulye kerdesert, csak szeretnem atlatni.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 31. szombat, 10:35

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. május 31. szombat, 00:22


seta írta: Érdemes-e és ki tudom-e ezt vhogy takarítani? Nincs sok lerakódás, de ami van az elég szilárdnak tűnik ahhoz h a turbó ne komálja ha leválik és beleröppen.


Ha le tudod venni a csövet ami rámegy a légszűrő utáni csőszakaszra nyugodtan kitakaríthatod. A 136 lovasnál ez kintebb van, ezlrt könnyű levenni, a tieden nem tudom mennyire macerás. A többi része egyben van a hengerfejjel, azt már nem tudod leszedni, max benyúlsz a csőszakaszba valamivel.


seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2014. május 30. péntek, 22:38


Tano írta:
seta írta: Sziasztok!

Nagytakaritos hetveget tartok a motorterben. Miutan levettem a legszuro utani csovet ami a turboba megy, lattam h eleg sok olaj/olajsar van benne lerakodva. A legszuro alol is jon egy vekonyabb cso az elobb emlitett csobe. Ez is eleg olajos/olajsaros. Ezt az "alkatreszt" is szivesen kitakaritanam, csak egyreszt nem tudom mi az, masreszt nem tudom hogy tudnam szetszedni v kinyitni.
Ebben kernem egy hozzaerto segitseget.


Az az alsó cső a kartergázvisszavezetés, így normális, hogy van benne olajlerakódás. A szívócsőben is azért van olaj, mert oda van ez visszavezetve, tehát ez is normális.


Érdemes-e és ki tudom-e ezt vhogy takarítani? Nincs sok lerakódás, de ami van az elég szilárdnak tűnik ahhoz h a turbó ne komálja ha leválik és beleröppen.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. május 30. péntek, 19:54


seta írta: Sziasztok!

Nagytakaritos hetveget tartok a motorterben. Miutan levettem a legszuro utani csovet ami a turboba megy, lattam h eleg sok olaj/olajsar van benne lerakodva. A legszuro alol is jon egy vekonyabb cso az elobb emlitett csobe. Ez is eleg olajos/olajsaros. Ezt az "alkatreszt" is szivesen kitakaritanam, csak egyreszt nem tudom mi az, masreszt nem tudom hogy tudnam szetszedni v kinyitni.
Ebben kernem egy hozzaerto segitseget.


Az az alsó cső a kartergázvisszavezetés, így normális, hogy van benne olajlerakódás. A szívócsőben is azért van olaj, mert oda van ez visszavezetve, tehát ez is normális.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. május 30. péntek, 18:43


SZIASZTOK

VALAKI HIRDETETT AZ APRÓHIRDETÉSBEN 16" GYÁRI ALUFELNIT GUMIVAL

kedden beszéltünk, ígértem hogy pénteken elviszem, de sajnos elhagytam a telefonszámot.

Kérem küldje el privátban a telefonszámát !!!


seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2014. május 30. péntek, 13:57


Sziasztok!

Nagytakaritos hetveget tartok a motorterben. Miutan levettem a legszuro utani csovet ami a turboba megy, lattam h eleg sok olaj/olajsar van benne lerakodva. A legszuro alol is jon egy vekonyabb cso az elobb emlitett csobe. Ez is eleg olajos/olajsaros. Ezt az "alkatreszt" is szivesen kitakaritanam, csak egyreszt nem tudom mi az, masreszt nem tudom hogy tudnam szetszedni v kinyitni.
Ebben kernem egy hozzaerto segitseget.

Errol lenne szo:


Bocs h ekezet nelkul irok.
Elore is koszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 30. péntek, 14:01

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2014. május 20. kedd, 21:22


Sziasztok!

Az apróhirdetési szabályzatot merre találom?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz jejo80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2014. április 24. csütörtök, 18:31


Sziasztok!
Segítsetek! Az autómnál van egy olyan jelenség, hogy ha leállítom a motort, és kiszállok az autóbol mintha a motortérből jönne a benzingőz szag. Folyás nem látható, hol keressem a hibát?

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. április 24. csütörtök, 10:29


Ami a legjobban zavar, az a hibakód (olvasása a kis BT-os olvasóval és a "váltóSW-hiba", vagyis helyette a valószínűbb 4-es henger égéskimaradás).
Szereztem INPA-t, kérdés, hogy ehhez milyen kábel kell? Bármilyen olcsó OBD-kábel jó? USB-s is vagy csak soros?
E46 2004-eshez melyik verzió kell, mert látom van mindenféle, K+CAN, K+D-CAN... Vagy mindegy?
Ez pl. jó lehet nekem?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. április 24. csütörtök, 07:10


Totyasrac írta: Na hali, akkor az első probléma a kocsival (remélem az utolsó is )
Előzmények: múlt pénteken olaj-, gyertyák, szűrők cseréje. Azóta ~400km-t mentem vele, minden szép, gyönyörű hang, szépen megy stb.

Ma hazajöttem melóból fél5 körül, most este 9-kor indulnék tovább (közben garázsban állt): nem indult a kocsi - illetve indult, csak épp nem az összes henger...

Feljöttem a BT-s OBD-olvasóért, az azt mondta, hogy "u0304 - software incompatibility with Gear Shift Control Module".

Ráguglizva ez inkább (másoknál is hasonló tünetekkel) p0304, ami a 4-es henger gyújtás-problémája...

Kérdés: melyik a 4-es henger, a külső vagy a belső? Aztán lekaptam a burkolatot, a gyertyákhoz menő kábelek a helyükön, kihúztam/bedugtam őket, semmi változás, 3 hengerrel megy a kocsi (a garázsban, így nem indultam el vele).

Lehet, hogy valamelyik új gyertya beszart? Vagy lehet lánc-átugrás is? Csak feltűnt volna ha ugrik a lánc... Hogyan kéne ezt detektálni? Mármint hogy mi a túró a baja?

Köszi a tippeket előre is!


sorba kell lehúzni a trafókról a csatit. lehúzod az egyiket, figyelsz, ha változik a járás rosszabb lesz, akkor jó az a trafó. aztán visszadugod mész a következőre. amelyiknél nem változik semmi, ott van a gond. próbaképen, ha meg vannak a régi gyertyák be lehet tenni annak a helyére, vagy akár az ööszeset vissza cserélheted, de egyyzerűbb azt, ahol nincs változás. h a régivel jó, akkor a gyertya volt szar. ha ugynaolyan, akkor a trafó. egyébként én 85%-ban trafót mondok. ha itt laknál oda adnék próbára trafót. azt érdemes még figyelni, hogy amikor jár, akkor a csekkendzsin, majrélámpa villog-e időközönként? mert akkor a befecskendezés is jó.
szerintem nem ugrott a láncod. nem látok rá esélyt, még ha oylan motorod is van, ami sokak szerint hajlamos rá.
esetleg azt érdemes megnézni, hogy ha minden igaz mindig a vezérlés felől számoljuk a hengereket. tehát a 4. henger, az a belső, az első pedig az ató eleje felé lévő. szóval cseréld meg a két trafót 1-est a négyessel, vagy bármelyik másikkal, de egyszerűbb a két szélsőt. aztán ha azt írja be, hogy 1-es henger kimaradás, akkor a trafó a kaka.