Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 16:01


Striker írta: Sziasztok
E46 136 lovas 320D-hez milyen turbók vannak?
Ezt úgy értem hogy vannak kisebbek nagyobbak vagy csak 1 fajta van a gyári?


Gyárilag egyfajta van hozzá, Garrett GT15 a gyártmánya.

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 15:14


szotakdavid írta:
valter320d írta:
pomzi írta:
valter320d írta: Lesz ilyen hangja a kocsinak ha kiiktatom a középső dobot,és lesz valami változás csk kérdezem?


Nem lesz ilyen hangja



Miiijjjééérttt???


Nekem nincs bent a középső kat. a hátsó dobom is cserélve lett,így egy picit morcosabb hangja van,de nagyon minimálisan


nem füstölí, nekem amikor kivettük a katalizatort, füstölt, tettem is vissza

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 13:21


Sziasztok
E46 136 lovas 320D-hez milyen turbók vannak?
Ezt úgy értem hogy vannak kisebbek nagyobbak vagy csak 1 fajta van a gyári?


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 23. szombat, 21:37


valter320d írta:
pomzi írta:
valter320d írta: Lesz ilyen hangja a kocsinak ha kiiktatom a középső dobot,és lesz valami változás csk kérdezem?


Nem lesz ilyen hangja



Miiijjjééérttt???


Nekem nincs bent a középső kat. a hátsó dobom is cserélve lett,így egy picit morcosabb hangja van,de nagyon minimálisan

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 23. szombat, 20:53


pomzi írta:
valter320d írta: Lesz ilyen hangja a kocsinak ha kiiktatom a középső dobot,és lesz valami változás csk kérdezem?


Nem lesz ilyen hangja



Miiijjjééérttt???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. március 23. szombat, 20:49


valter320d írta: Lesz ilyen hangja a kocsinak ha kiiktatom a középső dobot,és lesz valami változás csk kérdezem?


Nem lesz ilyen hangja



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 23. szombat, 20:49

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 23. szombat, 20:36


Lesz ilyen hangja a kocsinak ha kiiktatom a középső dobot,és lesz valami változás csk kérdezem?

YouTube videó


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. május 24. kedd, 10:10


m_attila írta: Nagyobb alátétet javaslok

SirToma írta:
SirToma írta: Csak a kat üres, vagy cseréltetted a csöveket is? Mert én rozsdamentes rendszerben gondolkodom a lentebb belinkelt kép miatt, csak aggódom, nehogy hangos legyen pályán a kipuff.



Nekem csak a katalizátor lett kibelezve, mert télen ahogy beleért a hóba, elkezdett zizegni, és megőrültem tőle!
Amit hallottam 20d abszulút nem volt hangos, csak picit mélyebben szólt, ennyi.
Most hogy mindent megcsináltam a kocsin, amit akartam, elkezdett rezegni a hátsó dobom!!!
Nagyon funky, sose lesz vége?


Na megnéztem este. A hátsó dob feletti hővédő esett le, kirohadt mind1ik csavar helye a lemezből.
Tud valaki esetleg bontottat, vagy újat?


[/quote]

Hali!

Gyere át a kipufogósba, mert ez már tényleg nem tuning téma

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-forum/kipufogo.html

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. május 24. kedd, 09:53


Nagyobb alátétet javaslok

SirToma írta:
SirToma írta: Csak a kat üres, vagy cseréltetted a csöveket is? Mert én rozsdamentes rendszerben gondolkodom a lentebb belinkelt kép miatt, csak aggódom, nehogy hangos legyen pályán a kipuff.



Nekem csak a katalizátor lett kibelezve, mert télen ahogy beleért a hóba, elkezdett zizegni, és megőrültem tőle!
Amit hallottam 20d abszulút nem volt hangos, csak picit mélyebben szólt, ennyi.
Most hogy mindent megcsináltam a kocsin, amit akartam, elkezdett rezegni a hátsó dobom!!!
Nagyon funky, sose lesz vége?


Na megnéztem este. A hátsó dob feletti hővédő esett le, kirohadt mind1ik csavar helye a lemezből.
Tud valaki esetleg bontottat, vagy újat?[/quote]



SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. május 24. kedd, 09:40


SirToma írta: Csak a kat üres, vagy cseréltetted a csöveket is? Mert én rozsdamentes rendszerben gondolkodom a lentebb belinkelt kép miatt, csak aggódom, nehogy hangos legyen pályán a kipuff.



Nekem csak a katalizátor lett kibelezve, mert télen ahogy beleért a hóba, elkezdett zizegni, és megőrültem tőle!
Amit hallottam 20d abszulút nem volt hangos, csak picit mélyebben szólt, ennyi.
Most hogy mindent megcsináltam a kocsin, amit akartam, elkezdett rezegni a hátsó dobom!!!
Nagyon funky, sose lesz vége?[/quote]

Na megnéztem este. A hátsó dob feletti hővédő esett le, kirohadt mind1ik csavar helye a lemezből.
Tud valaki esetleg bontottat, vagy újat?

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 15:26


Csak a kat üres, vagy cseréltetted a csöveket is? Mert én rozsdamentes rendszerben gondolkodom a lentebb belinkelt kép miatt, csak aggódom, nehogy hangos legyen pályán a kipuff.

[/quote]

Nekem csak a katalizátor lett kibelezve, mert télen ahogy beleért a hóba, elkezdett zizegni, és megőrültem tőle!
Amit hallottam 20d abszulút nem volt hangos, csak picit mélyebben szólt, ennyi.
Most hogy mindent megcsináltam a kocsin, amit akartam, elkezdett rezegni a hátsó dobom!!!
Nagyon funky, sose lesz vége?

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 14:20


SirToma írta:
SP_323i írta:
zoliika írta:
SirToma írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Mostanában sokat járkálok a kocsi alatt (320d) és észrevettem, hogy a 2. katalizátor után keresztben elrepedt a kipucső. Hétvégén lekaptam és behegesztettem, de szerintem ez csak átmeneti megoldás lesz, mert ahogy láttam nem a rozsda kajálta meg az anyagot, hanem a dízel keltette rezonancia nyírta ki a csövet ott, ahol gyárilag kicsit összenyomták.
Szóval a fenti történetből adódik, hogy nézegetek kipuff rendszereket. Az Ebajon találtam is Gr.A-s rozsdamentes rendszer választható véggel. Ahogy néztem olyan 130-140 be állna meg a végén.
Érdekelne, hogy valakinek van e tapasztalata hasonló rendszerrel 20d alatt?

Válaszokat előre is köszi!
SP


Szia.

Én hétvégén láttam egy chippelt 320d-n Janó által készített kiput, katalizátor kiiktatva, hátra cső, igényes dob, alu bevonattal a rozsda ellen.
Hangja is kellemes mély volt, és a tulaj szerint 60 ezerbe megállt a rendszer.
Nekem ha "leesik" a mostani, tuti ilyet rakok fel.


Ez nekem is tetszene és témáztam is rajta ,ha majd egyszer megadná magát a rendszer....Egy rozsdamentes vagy alu-t időtállóbb kiput felrakatok katalizátor nélkül és a környezetvédelmi vizsga?


Arra visszarakja az ember a gyárit. Végül is 3 csavar meg 2 gumibak tartja.



Nekem tök üres a katalizátorom, és semmi nem változott, nem füstöl, semmi.
Szerintem a mérésen se lesz változás, de augusztusban kiderül!


Csak a kat üres, vagy cseréltetted a csöveket is? Mert én rozsdamentes rendszerben gondolkodom a lentebb belinkelt kép miatt, csak aggódom, nehogy hangos legyen pályán a kipuff.



SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 13:26


SP_323i írta:
zoliika írta:
SirToma írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Mostanában sokat járkálok a kocsi alatt (320d) és észrevettem, hogy a 2. katalizátor után keresztben elrepedt a kipucső. Hétvégén lekaptam és behegesztettem, de szerintem ez csak átmeneti megoldás lesz, mert ahogy láttam nem a rozsda kajálta meg az anyagot, hanem a dízel keltette rezonancia nyírta ki a csövet ott, ahol gyárilag kicsit összenyomták.
Szóval a fenti történetből adódik, hogy nézegetek kipuff rendszereket. Az Ebajon találtam is Gr.A-s rozsdamentes rendszer választható véggel. Ahogy néztem olyan 130-140 be állna meg a végén.
Érdekelne, hogy valakinek van e tapasztalata hasonló rendszerrel 20d alatt?

Válaszokat előre is köszi!
SP


Szia.

Én hétvégén láttam egy chippelt 320d-n Janó által készített kiput, katalizátor kiiktatva, hátra cső, igényes dob, alu bevonattal a rozsda ellen.
Hangja is kellemes mély volt, és a tulaj szerint 60 ezerbe megállt a rendszer.
Nekem ha "leesik" a mostani, tuti ilyet rakok fel.


Ez nekem is tetszene és témáztam is rajta ,ha majd egyszer megadná magát a rendszer....Egy rozsdamentes vagy alu-t időtállóbb kiput felrakatok katalizátor nélkül és a környezetvédelmi vizsga?


Arra visszarakja az ember a gyárit. Végül is 3 csavar meg 2 gumibak tartja.



Nekem tök üres a katalizátorom, és semmi nem változott, nem füstöl, semmi.
Szerintem a mérésen se lesz változás, de augusztusban kiderül!

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 13:16


zoliika írta:
SirToma írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Mostanában sokat járkálok a kocsi alatt (320d) és észrevettem, hogy a 2. katalizátor után keresztben elrepedt a kipucső. Hétvégén lekaptam és behegesztettem, de szerintem ez csak átmeneti megoldás lesz, mert ahogy láttam nem a rozsda kajálta meg az anyagot, hanem a dízel keltette rezonancia nyírta ki a csövet ott, ahol gyárilag kicsit összenyomták.
Szóval a fenti történetből adódik, hogy nézegetek kipuff rendszereket. Az Ebajon találtam is Gr.A-s rozsdamentes rendszer választható véggel. Ahogy néztem olyan 130-140 be állna meg a végén.
Érdekelne, hogy valakinek van e tapasztalata hasonló rendszerrel 20d alatt?

Válaszokat előre is köszi!
SP


Szia.

Én hétvégén láttam egy chippelt 320d-n Janó által készített kiput, katalizátor kiiktatva, hátra cső, igényes dob, alu bevonattal a rozsda ellen.
Hangja is kellemes mély volt, és a tulaj szerint 60 ezerbe megállt a rendszer.
Nekem ha "leesik" a mostani, tuti ilyet rakok fel.


Ez nekem is tetszene és témáztam is rajta ,ha majd egyszer megadná magát a rendszer....Egy rozsdamentes vagy alu-t időtállóbb kiput felrakatok katalizátor nélkül és a környezetvédelmi vizsga?


Arra visszarakja az ember a gyárit. Végül is 3 csavar meg 2 gumibak tartja.



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 12:27


SirToma írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Mostanában sokat járkálok a kocsi alatt (320d) és észrevettem, hogy a 2. katalizátor után keresztben elrepedt a kipucső. Hétvégén lekaptam és behegesztettem, de szerintem ez csak átmeneti megoldás lesz, mert ahogy láttam nem a rozsda kajálta meg az anyagot, hanem a dízel keltette rezonancia nyírta ki a csövet ott, ahol gyárilag kicsit összenyomták.
Szóval a fenti történetből adódik, hogy nézegetek kipuff rendszereket. Az Ebajon találtam is Gr.A-s rozsdamentes rendszer választható véggel. Ahogy néztem olyan 130-140 be állna meg a végén.
Érdekelne, hogy valakinek van e tapasztalata hasonló rendszerrel 20d alatt?

Válaszokat előre is köszi!
SP


Szia.

Én hétvégén láttam egy chippelt 320d-n Janó által készített kiput, katalizátor kiiktatva, hátra cső, igényes dob, alu bevonattal a rozsda ellen.
Hangja is kellemes mély volt, és a tulaj szerint 60 ezerbe megállt a rendszer.
Nekem ha "leesik" a mostani, tuti ilyet rakok fel.


Ez nekem is tetszene és témáztam is rajta ,ha majd egyszer megadná magát a rendszer....Egy rozsdamentes vagy alu-t időtállóbb kiput felrakatok katalizátor nélkül és a környezetvédelmi vizsga?