lelkespeter Elküldve: 2012-06-28 20:20 Gyújtósnak való!!!

lelkespeter Elküldve: 2012-06-28 20:20 Gyújtósnak való!!!
harmas Elküldve: 2012-06-28 19:21 Klímaékszíj
PG_Junior írta:hil írta:PG_Junior írta: Na szóval, felvettem videóra az autóm hangját, ez alapján jöhetnek az okosságok, hogy mi lehet a baja:
http://youtu.be/lc9NwIVzYCU
http://youtu.be/pP-pw0hr4RQ
Szia! A trakesz már csak ilyen, ha halkabbat akarsz, akkor: füldugó vagy, hangerő felteker, vagy motor leállít, esetleg benzines motor bele
De komolyra fordítva. hidrotőke, láncfeszítő, hajtókar csapágy??? Mennyi van a motorban, hidegen, melegen változik-e olaj milyen van benne. Így erről a felvételről sok okosságot nem lehet megmondani.
Visszaolvasva: klíma kompresszor csapágy, ami természetesen a tömszelencével együtt cserélendő.Ha a klíma ki van kapcsolva akkor is visít? Ha igen, akkor harmas megírta a választ
Szia
A hidrotőke, láncfeszítő, hajtókar csapágy hogy szűrhető ki? Jó minőségű olaj van benne, bár már aktuális a csere. 220 ezer km van benne, legalábbis a műszerfal ennyit mutat, aztán ki tudja..... Hidegben, melegben is csinálja, de úgy veszem észre, hogy a reggeli első indításnál a leghangosabb. Mindig visít, akkor is ha nem megy a klíma. A traktor hang amúgy nem zavar, a visítás annál inkább, mindig tudják merre járok. :D
A klíma javítás gondolom nem lenne olcsó móka...
Hol tudok a klímához csapágyat beszerezni? Eddig ahol kérdeztem, mindenhol a kompresszort mondtak, hogy egybe tudnak adni. :(
hil Elküldve: 2012-06-28 17:51 Klímaékszíj
PG_Junior írta:hil írta:PG_Junior írta: Na szóval, felvettem videóra az autóm hangját, ez alapján jöhetnek az okosságok, hogy mi lehet a baja:
http://youtu.be/lc9NwIVzYCU
http://youtu.be/pP-pw0hr4RQ
Szia! A trakesz már csak ilyen, ha halkabbat akarsz, akkor: füldugó vagy, hangerő felteker, vagy motor leállít, esetleg benzines motor bele
De komolyra fordítva. hidrotőke, láncfeszítő, hajtókar csapágy??? Mennyi van a motorban, hidegen, melegen változik-e olaj milyen van benne. Így erről a felvételről sok okosságot nem lehet megmondani.
Visszaolvasva: klíma kompresszor csapágy, ami természetesen a tömszelencével együtt cserélendő.Ha a klíma ki van kapcsolva akkor is visít? Ha igen, akkor harmas megírta a választ
Szia
A hidrotőke, láncfeszítő, hajtókar csapágy hogy szűrhető ki? Jó minőségű olaj van benne, bár már aktuális a csere. 220 ezer km van benne, legalábbis a műszerfal ennyit mutat, aztán ki tudja..... Hidegben, melegben is csinálja, de úgy veszem észre, hogy a reggeli első indításnál a leghangosabb. Mindig visít, akkor is ha nem megy a klíma. A traktor hang amúgy nem zavar, a visítás annál inkább, mindig tudják merre járok. :D
A klíma javítás gondolom nem lenne olcsó móka...
Hol tudok a klímához csapágyat beszerezni? Eddig ahol kérdeztem, mindenhol a kompresszort mondtak, hogy egybe tudnak adni. :(
PG_Junior Elküldve: 2012-06-28 07:47 Klímaékszíj
hil írta:PG_Junior írta: Na szóval, felvettem videóra az autóm hangját, ez alapján jöhetnek az okosságok, hogy mi lehet a baja:
http://youtu.be/lc9NwIVzYCU
http://youtu.be/pP-pw0hr4RQ
Szia! A trakesz már csak ilyen, ha halkabbat akarsz, akkor: füldugó vagy, hangerő felteker, vagy motor leállít, esetleg benzines motor bele
De komolyra fordítva. hidrotőke, láncfeszítő, hajtókar csapágy??? Mennyi van a motorban, hidegen, melegen változik-e olaj milyen van benne. Így erről a felvételről sok okosságot nem lehet megmondani.
Visszaolvasva: klíma kompresszor csapágy, ami természetesen a tömszelencével együtt cserélendő.Ha a klíma ki van kapcsolva akkor is visít? Ha igen, akkor harmas megírta a választ
hil Elküldve: 2012-06-27 21:32 Klímaékszíj
PG_Junior írta: Na szóval, felvettem videóra az autóm hangját, ez alapján jöhetnek az okosságok, hogy mi lehet a baja:
http://youtu.be/lc9NwIVzYCU
http://youtu.be/pP-pw0hr4RQ
Alesi Elküldve: 2012-06-26 13:02 Klíma
lbalog írta:Coyote írta:vivaladiesel írta:lbalog írta:
Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi :ijed:
- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti) 8O
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft) :merges1: :levele:
Szia! Örülök, hogy végül megoldódott a klíma problémád. Vigasztaljon, hogy egy olyan meseszép helyen mint a Vir sziget javították az autódat. :wink:
Így van! Remélem szervízelés közben megittad a Karlovacko-készletüket! :iszunkra:
nos, a javítás előtt még a Karlovacko készlet csökkentése folyt, azután már inkább a "PÁLINKO" készlet megcsapolására volt szükség.... :biglol:
lbalog Elküldve: 2012-06-26 10:14 Klíma
Coyote írta:vivaladiesel írta:lbalog írta:
Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi :ijed:
- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti) 8O
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft) :merges1: :levele:
Szia! Örülök, hogy végül megoldódott a klíma problémád. Vigasztaljon, hogy egy olyan meseszép helyen mint a Vir sziget javították az autódat. :wink:
Így van! Remélem szervízelés közben megittad a Karlovacko-készletüket! :iszunkra:
Coyote Elküldve: 2012-06-25 09:08 Klíma
vivaladiesel írta:lbalog írta:
Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi :ijed:
- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti) 8O
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft) :merges1: :levele:
Szia! Örülök, hogy végül megoldódott a klíma problémád. Vigasztaljon, hogy egy olyan meseszép helyen mint a Vir sziget javították az autódat. :wink:
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-25 08:01 Klíma
lbalog írta:
Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi :ijed:
- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti) 8O
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft) :merges1: :levele:
jrtom Elküldve: 2012-06-24 09:27 Klíma
bmw320d4 írta:jrtom írta: Én a helyedben nem indúlnék el horvátba úgy hogy már hallod a tárcsa hangját, mert tuti, hogy akkor szakad szét amikor a legkevésbé számítasz rá. Egyébként meg nem búgó hangja szokott lenni hanem inkább csattogó kalapáló, és elég változó. Van hogy a klímára elhallgat, lehet, hogy erősödik, lehet hogy csak kicsit emeltfordulaton szól.Meg volt olyan is, hogy egyszer csak leszakadt minden előjel nélkül.
Nyikorogni is szokott mint egy szekér :ijed:
A héten 4 db-ot cseréltünk... szíjtárcsa és klímaszezon van.