Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


YELLOW Elküldve: 2017-07-12 21:17 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Pollenszűrő felől fújd be habbal így.A habhoz van toldó cső is.Szerintem ez végett ne bontsd szét a fél autót...
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY
Az a baj,hogy túlbonyolítjátok kissé.


hagyd már ezt a sz@ros videót... :D
elmondtam múltkor, hogy hülyeség onnan fújni, hisz a ventire fog venni, aztán annak lesz hangja. még te is mondtad akkor, hogy cserélni kellett neked, persze lehet más ok miatt, nekem azóta van hangja.
az a lényeg, hogy a lehető legközelebb tudd a hőcserélőre juttatni. forgó ventillátor mellett nem fog sikerülni.
bár nekem is folyt ki hab a lefolyón, tehát valami juthatott oda is, de nem elég.


Én más okból cseréltem fűtőmotort.Télen néha cicergett.Pedig szerintem soha nem volt befújva habbal...A hosszító csővel(meg egy elemlámpával,hogy láss) nyitott flepperek mellett simán be lehet fújni a habot,hogy a fűtőmotorra ne menjen sok,de a párologtatót lepucolja.A klímatisztítő cső pont átfér a fűtőmotor lamellái között.A bekapcsolt ventillátor légáramlata eljuttatja a habot a párologtatóra.Én biztosan nem szedném ezért szét a fél autót,mert felesleges.Megoldható úgy,ahogy a videó bemutatja,kiegészítve az általam elmondottakkal.Ennyit ki kell bírnia a fűtőmotornak.Mellesleg ha a fűtőmotor kap egy kis habot,az nem is olyan nagy baj,mert legalább letisztul a venti lapátja is a portól,kosztól.Szerintem nem ez okozza a cicergését.A párologtató közvetlen a fűtőmotor mellett van,tehát közvetlen el tud jutni oda a hab,ahogy a videó mutatja.


hát nekem utána lett hangja... csak arra tudom fogni.
a videó alatt azért van pár érdekes komment is.
mondom nekem mindegy, hogy csinálja.

Bitu79 Elküldve: 2017-07-12 21:11 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Pollenszűrő felől fújd be habbal így.A habhoz van toldó cső is.Szerintem ez végett ne bontsd szét a fél autót...
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY
Az a baj,hogy túlbonyolítjátok kissé.


hagyd már ezt a sz@ros videót... :D
elmondtam múltkor, hogy hülyeség onnan fújni, hisz a ventire fog venni, aztán annak lesz hangja. még te is mondtad akkor, hogy cserélni kellett neked, persze lehet más ok miatt, nekem azóta van hangja.
az a lényeg, hogy a lehető legközelebb tudd a hőcserélőre juttatni. forgó ventillátor mellett nem fog sikerülni.
bár nekem is folyt ki hab a lefolyón, tehát valami juthatott oda is, de nem elég.


Én más okból cseréltem fűtőmotort.Télen néha cicergett.Pedig szerintem soha nem volt befújva habbal...A hosszító csővel(meg egy elemlámpával,hogy láss) nyitott flepperek mellett simán be lehet fújni a habot,hogy a fűtőmotorra ne menjen sok,de a párologtatót lepucolja.A klímatisztítő cső pont átfér a fűtőmotor lamellái között.A bekapcsolt ventillátor légáramlata eljuttatja a habot a párologtatóra.Én biztosan nem szedném ezért szét a fél autót,mert felesleges.Megoldható úgy,ahogy a videó bemutatja,kiegészítve az általam elmondottakkal.Ennyit ki kell bírnia a fűtőmotornak.Mellesleg ha a fűtőmotor kap egy kis habot,az nem is olyan nagy baj,mert legalább letisztul a venti lapátja is a portól,kosztól.Szerintem nem ez okozza a cicergését.A párologtató közvetlen a fűtőmotor mellett van,tehát közvetlen el tud jutni oda a hab,ahogy a videó mutatja.

YELLOW Elküldve: 2017-07-12 21:04 klíma tisztítás

a probléma az, hogy a szerekre is az van írva, hogy a pollenszűrő felől kell befújni. ezért csinálja a fószer is úgy a videjóban.
csak ez E46-nál marhára nem jó. mert teljesen más a kialakítása a boxnak, mint sok más autónál, vagy akár E34, E36-nál.
én tőlem mindneki fújja, onnan ahonnan akarja. én inkább kitekerek 6db torx-ot a kesztyűtartóból és kb 2-3 másikat a süninek, minthogy még1x a ventire menjen.
egyébként vannak olyan videók, sőt talán a totalcar-on is volt, aikor a habokat tisztítókat tesztelik, hogy a hőcserélőre fújja közvetlen, majd vízzel öblíti.
egyszerűbb beépítésnél, sok helyen ki is szerelik a hőcserélőt. sajnos az E46 ebből a szempontből többszörösen sz*póág.
még nem tudom, mert nem próbáltam ki, de talán a lefolyón kerezstül felnyomva a habot is eljut a klíma hőcserélőig is. ezt lehet a nyitott csappantyúk mellett is figyelni, csak a venti ne menjen. vagy épp a süni felől.
http://totalcar.hu/magazin/tec...s_hazilag/

szerk.: én egyébként ilyet használtam régen is, most is akciósan év elején vettem kettőt magamnak egyet kollégának. Motip. elég jó szer.

John Elküldve: 2017-07-12 10:57 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? :) )


http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=817897

A fűtésboxban van a párologtató.Ki kell szedni hozzá a fűtőmotort is,hogy rá láss rendesen.Ha nem büdös a klíma,akkor ne szedd szét miatta a fél autót,mert elég buta helyen van,és a műanyag burkolatok könnyen törnek,utána anyázhatsz...
Esetleg válaszd a könnyebbik utat:

https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY

Ezzel az a baj,hogy a fűtőmotor is kap a habból rendesen,és késöbb zörögni fog...
Szóval ha nem büdös a klíma,akkor elég neki a rendszeres pollenszűrőcsere,és évente egy ózonos tisztítás.A pollenszűrő tálcáját mindig tartsd tisztán,és a pollenszűrőt is fujkáld ki néha levegővel(és persze cseréld,amikor kell),így nem fog tudni elkoszolódni az elpárologtató.

Köszönöm,csak azért kérdeztem mert épp most telt el az első év hogy nálam van de ha nem muszáj akkor nem bontogatom,ezek szerint az előző (Irodista)tulajcsaj akinél 10 évig volt lehet odafigyelt a klímabűzre és előrelátóan tisztogathatta? :)Azt tudom hogy már a próbakörön is benyomta helyettem a klímagombot :D (Kényes csajnak tűnt.. :D )

Bitu79 Elküldve: 2017-07-12 00:26 klíma tisztítás

John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? :) )


http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=817897

A fűtésboxban van a párologtató.Ki kell szedni hozzá a fűtőmotort is,hogy rá láss rendesen.Ha nem büdös a klíma,akkor ne szedd szét miatta a fél autót,mert elég buta helyen van,és a műanyag burkolatok könnyen törnek,utána anyázhatsz...
Esetleg válaszd a könnyebbik utat:

https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY

Ezzel az a baj,hogy a fűtőmotor is kap a habból rendesen,és késöbb zörögni fog...
Szóval ha nem büdös a klíma,akkor elég neki a rendszeres pollenszűrőcsere,és évente egy ózonos tisztítás.A pollenszűrő tálcáját mindig tartsd tisztán,és a pollenszűrőt is fujkáld ki néha levegővel(és persze cseréld,amikor kell),így nem fog tudni elkoszolódni az elpárologtató.

Sword Elküldve: 2017-06-23 16:14 Klíma automatika hiba

viktor írta:
Sword írta: Sziasztok! Olyan problémám van az e63-asomban, hogy a klíma befújásának az intenzitását a felénél nagyobbra nem tudom állítani. Hiába állítom nagyobb fokozatra, nem fúj jobban. A fokozatok feléig tökéletesen működik minden. Ugyanez van a fűtésnél is. Néha gondol egyet és megy egy darabig tökéletesen, utána újra visszaveszi a befújás intenzitását a felére. Mi lehet a baj?

Elromlott a végfok (süni).


Köszi, megnézetem.

viktor Elküldve: 2017-06-23 16:05 Klíma automatika hiba

Sword írta: Sziasztok! Olyan problémám van az e63-asomban, hogy a klíma befújásának az intenzitását a felénél nagyobbra nem tudom állítani. Hiába állítom nagyobb fokozatra, nem fúj jobban. A fokozatok feléig tökéletesen működik minden. Ugyanez van a fűtésnél is. Néha gondol egyet és megy egy darabig tökéletesen, utána újra visszaveszi a befújás intenzitását a felére. Mi lehet a baj?

Elromlott a végfok (süni).

Sword Elküldve: 2017-06-23 15:35 Klíma automatika hiba

Sziasztok! Olyan problémám van az e63-asomban, hogy a klíma befújásának az intenzitását a felénél nagyobbra nem tudom állítani. Hiába állítom nagyobb fokozatra, nem fúj jobban. A fokozatok feléig tökéletesen működik minden. Ugyanez van a fűtésnél is. Néha gondol egyet és megy egy darabig tökéletesen, utána újra visszaveszi a befújás intenzitását a felére. Mi lehet a baj?

John Elküldve: 2017-06-21 20:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Ihk-ban melyik az az opció ami gyorsításnál kikapcsolja a klímát (vagy a kompresszort) pl előzésnél hogy ne fogja vissza a motort?


én erre tippelnék, talán ez vonatkozhat rá. esetleg teszteld le ha állítod, akkor mi történik. egyébként engem is érdekelne.
GEREGELTER_KOMPRESSOR gross/klein/nicht_aktiv
Köszönöm :)

(A 3 közül melyik állásba tegyem? gross,klein, vagy nicht_aktiv? :) )

Gross-ban volt eddig,de át tettem klein-be és mintha szaporább lenne,vagy csak placebo de hagyom így és köszi! :D



Neked nem elektromos a gázpedál még ugye?Gyanítom,hogy ez az opció csak elektromos gáznál működik,ha egyáltalán ez az.
M43b16tu



Neked akkor bowdenes a gáz.Aztán lehet,hogy köze nincs hozzá.De gyanakszom,hogy a gázpedál jelből dolgozik.Bowdenesnél meg nem tud...
Értem de elvileg van az Inpán belül az activate asszem valami Idle valami ha activálom akkor miért ad neki magától gázfröccsöket kb 2000 ig? ezt akkor hogy csinálja ha bowdenes? Az alapjáratot állító egység ad olyankor valamiből neki? Meg elvileg azon gondolkodom hogy a gyorsításnál úgy csinálhatja a motorvezérlő hogy magát a kompresszort nem kapcsolgatja be a mágnesszeleppel ha hirtelen gázt érzékel? :)



Csak tippeltem.Azt a kódot én sem tudom,hogy mit állíthat.Nem találtam semmi használhatót róla a neten sajnos.Én is megtaláltam,hogy van ilyen,csak az nem derült ki számomra,hogy mit állít.A modern autók szinte mindegyike úgy működik,hogy előzésnél kikapcsol a klímakompresszor.Biztonsági okokból.Gondolom ez az e46-nál is alap kell hogy legyen.Ezért írtam,hogy állítsd vissza inkább,ahogy volt.

Klein állapotban mintha kissé jobban harapna klímával szerintem kevesebszer kapcsol a mágneskapcsoló nem tudom de így hagyom,és az alapjáratom se ragad így lassításnál mint Gross módban most szépen alacsony marad az alapjárat ahogy kell lennie,Grossba mindig magasabb maradt megállásnál míg 0-ra nem ért a megállás így most az is helyre állt :)

Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 20:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Ihk-ban melyik az az opció ami gyorsításnál kikapcsolja a klímát (vagy a kompresszort) pl előzésnél hogy ne fogja vissza a motort?


én erre tippelnék, talán ez vonatkozhat rá. esetleg teszteld le ha állítod, akkor mi történik. egyébként engem is érdekelne.
GEREGELTER_KOMPRESSOR gross/klein/nicht_aktiv
Köszönöm :)

(A 3 közül melyik állásba tegyem? gross,klein, vagy nicht_aktiv? :) )

Gross-ban volt eddig,de át tettem klein-be és mintha szaporább lenne,vagy csak placebo de hagyom így és köszi! :D



Neked nem elektromos a gázpedál még ugye?Gyanítom,hogy ez az opció csak elektromos gáznál működik,ha egyáltalán ez az.
M43b16tu



Neked akkor bowdenes a gáz.Aztán lehet,hogy köze nincs hozzá.De gyanakszom,hogy a gázpedál jelből dolgozik.Bowdenesnél meg nem tud...
Értem de elvileg van az Inpán belül az activate asszem valami Idle valami ha activálom akkor miért ad neki magától gázfröccsöket kb 2000 ig? ezt akkor hogy csinálja ha bowdenes? Az alapjáratot állító egység ad olyankor valamiből neki? Meg elvileg azon gondolkodom hogy a gyorsításnál úgy csinálhatja a motorvezérlő hogy magát a kompresszort nem kapcsolgatja be a mágnesszeleppel ha hirtelen gázt érzékel? :)



Csak tippeltem.Azt a kódot én sem tudom,hogy mit állíthat.Nem találtam semmi használhatót róla a neten sajnos.Én is megtaláltam,hogy van ilyen,csak az nem derült ki számomra,hogy mit állít.A modern autók szinte mindegyike úgy működik,hogy előzésnél kikapcsol a klímakompresszor.Biztonsági okokból.Gondolom ez az e46-nál is alap kell hogy legyen.Ezért írtam,hogy állítsd vissza inkább,ahogy volt.