Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Elküldve: 2016-02-06 14:25 Ékszíj tárcsa

Pitykoo írta:
Bitu79 írta: Nekem is lenne pár kérdésem!Cserélni szeretném én is a szíjakat/görgőket.
Indításnál éles nyikkanás van pár napja...,ami pár másodperc múlva elmúlik.
Gyanakodtam az ékszíjtárcsára is.Annak elég kemény ára van:
Itt találtam olcsón:
https://zsu.hu/webaruhaz.

Ebben keresés cikkszám szerint erre:COR 80001699 *BR

56 000 ft-ért találtam corteco szíjtárcsát,ha ez a rossz esetleg...

Többi lehetőség még a szíjak és görgők cseréje.
A motorkódom n40b16ab ugye.Ezek kellenek?
*CONTITECH, hosszbordás szíj

Link:
http://www.autoalkatreszonline...ech/210453

*INA Szíjtárcsa/vezetőgörgő
Szélesség [mm]: 25
Külső átmérő [mm]: 70
hajtott részegységek: hajtott részegység: klímakompresszor
Motorkód: N45 B16 A---->ez bizonytalanít el kissé,de ugyanez jó az enyémhez is ugye?

Link:
http://www.autoalkatreszonline24.hu/ina/2386106


*Szíjfeszítőnél lehet kapni csak a guriga részét.Elég csak azt cserélni annál?
Erre gondolok: http://www.autoalkatreszonline24.hu/bta/7174359
Így ugye fele annyiba kerül,mint egy komplett...

Ezután a vízpumpa és a generátor:
*Itt is ugye a szíjfeszítő(csak a guriga része,mint egyel feljebb)
*ékszíj: http://www.autoalkatreszonline24.hu/skf/1366779

6PK1637-esből csak SKF-eset találtam.
Ide ez is jó?
Ez így össz lenne: 25730,00 HUF
Ezek kellenek akkor?

U.I.:Ez az indításkori nyikkanó hang pár másodperc múlva elmúlik magától.Ezután nem jelentkezik.Álltalában csak másnap,mikor indítom a kocsit.Azután megint egész nap csendben van,bármennyiszer is indítom-leállítom egymás után.
Észrevettem azt is,ha kikapcsolom a klímapanelt,mintha egyből abbahagyná amikor épp visít...Ugye írtátok a fórumon,hogy benyásnál más az ékszíjtárcsa,mint a dieselen.És nem kap akkora terhelést sem.Mivel az autómban most lesz csak 100 000km,én sem hiszem,hogy azzal lesz a gond.Ha a görgőket,és a feszítőket leellenőriztem megforgatással,hogy zenélnek e,akkor elégséges csak az ékszíjakat kicserélni?














Én a szíjfeszítőhöz tudok hozzászólni annyit, hogy én is csak a görgőt cseréltem mert megnéztem és elég erős a rugó benne, úgyhogy sztem azt felesleges lett volna!
Legutóbb mikor nekem fura hangot adott akkor a vízpumpám volt rossz, lötyögött az egész tengely....
Rossz feszítőgörgő viszont tud sivító hangot kiadni....


Akkor majd ha úgy lesz pénzem megnézetem a szíjakat,görgőket,meg a feszítőket is.Csak nem az ékszíjtárcsa a baja,mert alig vankm az autóban.Köszi

Pitykoo Elküldve: 2016-02-06 13:28 Ékszíj tárcsa

Bitu79 írta: Nekem is lenne pár kérdésem!Cserélni szeretném én is a szíjakat/görgőket.
Indításnál éles nyikkanás van pár napja...,ami pár másodperc múlva elmúlik.
Gyanakodtam az ékszíjtárcsára is.Annak elég kemény ára van:
Itt találtam olcsón:
https://zsu.hu/webaruhaz.

Ebben keresés cikkszám szerint erre:COR 80001699 *BR

56 000 ft-ért találtam corteco szíjtárcsát,ha ez a rossz esetleg...

Többi lehetőség még a szíjak és görgők cseréje.
A motorkódom n40b16ab ugye.Ezek kellenek?
*CONTITECH, hosszbordás szíj

Link:
http://www.autoalkatreszonline...ech/210453

*INA Szíjtárcsa/vezetőgörgő
Szélesség [mm]: 25
Külső átmérő [mm]: 70
hajtott részegységek: hajtott részegység: klímakompresszor
Motorkód: N45 B16 A---->ez bizonytalanít el kissé,de ugyanez jó az enyémhez is ugye?

Link:
http://www.autoalkatreszonline24.hu/ina/2386106


*Szíjfeszítőnél lehet kapni csak a guriga részét.Elég csak azt cserélni annál?
Erre gondolok: http://www.autoalkatreszonline24.hu/bta/7174359
Így ugye fele annyiba kerül,mint egy komplett...

Ezután a vízpumpa és a generátor:
*Itt is ugye a szíjfeszítő(csak a guriga része,mint egyel feljebb)
*ékszíj: http://www.autoalkatreszonline24.hu/skf/1366779

6PK1637-esből csak SKF-eset találtam.
Ide ez is jó?
Ez így össz lenne: 25730,00 HUF
Ezek kellenek akkor?

U.I.:Ez az indításkori nyikkanó hang pár másodperc múlva elmúlik magától.Ezután nem jelentkezik.Álltalában csak másnap,mikor indítom a kocsit.Azután megint egész nap csendben van,bármennyiszer is indítom-leállítom egymás után.
Észrevettem azt is,ha kikapcsolom a klímapanelt,mintha egyből abbahagyná amikor épp visít...Ugye írtátok a fórumon,hogy benyásnál más az ékszíjtárcsa,mint a dieselen.És nem kap akkora terhelést sem.Mivel az autómban most lesz csak 100 000km,én sem hiszem,hogy azzal lesz a gond.Ha a görgőket,és a feszítőket leellenőriztem megforgatással,hogy zenélnek e,akkor elégséges csak az ékszíjakat kicserélni?














Én a szíjfeszítőhöz tudok hozzászólni annyit, hogy én is csak a görgőt cseréltem mert megnéztem és elég erős a rugó benne, úgyhogy sztem azt felesleges lett volna!
Legutóbb mikor nekem fura hangot adott akkor a vízpumpám volt rossz, lötyögött az egész tengely....
Rossz feszítőgörgő viszont tud sivító hangot kiadni....

Elküldve: 2016-02-06 11:41 Ékszíj tárcsa

Nekem is lenne pár kérdésem!Cserélni szeretném én is a szíjakat/görgőket.
Indításnál éles nyikkanás van pár napja...,ami pár másodperc múlva elmúlik.
Gyanakodtam az ékszíjtárcsára is.Annak elég kemény ára van:
Itt találtam olcsón:
https://zsu.hu/webaruhaz.

Ebben keresés cikkszám szerint erre:COR 80001699 *BR

56 000 ft-ért találtam corteco szíjtárcsát,ha ez a rossz esetleg...

Többi lehetőség még a szíjak és görgők cseréje.
A motorkódom n40b16ab ugye.Ezek kellenek?
*CONTITECH, hosszbordás szíj

Link:
http://www.autoalkatreszonline...ech/210453

*INA Szíjtárcsa/vezetőgörgő
Szélesség [mm]: 25
Külső átmérő [mm]: 70
hajtott részegységek: hajtott részegység: klímakompresszor
Motorkód: N45 B16 A---->ez bizonytalanít el kissé,de ugyanez jó az enyémhez is ugye?

Link:
http://www.autoalkatreszonline24.hu/ina/2386106


*Szíjfeszítőnél lehet kapni csak a guriga részét.Elég csak azt cserélni annál?
Erre gondolok: http://www.autoalkatreszonline24.hu/bta/7174359
Így ugye fele annyiba kerül,mint egy komplett...

Ezután a vízpumpa és a generátor:
*Itt is ugye a szíjfeszítő(csak a guriga része,mint egyel feljebb)
*ékszíj: http://www.autoalkatreszonline24.hu/skf/1366779

6PK1637-esből csak SKF-eset találtam.
Ide ez is jó?
Ez így össz lenne: 25730,00 HUF
Ezek kellenek akkor?

U.I.:Ez az indításkori nyikkanó hang pár másodperc múlva elmúlik magától.Ezután nem jelentkezik.Álltalában csak másnap,mikor indítom a kocsit.Azután megint egész nap csendben van,bármennyiszer is indítom-leállítom egymás után.
Észrevettem azt is,ha kikapcsolom a klímapanelt,mintha egyből abbahagyná amikor épp visít...Ugye írtátok a fórumon,hogy benyásnál más az ékszíjtárcsa,mint a dieselen.És nem kap akkora terhelést sem.Mivel az autómban most lesz csak 100 000km,én sem hiszem,hogy azzal lesz a gond.Ha a görgőket,és a feszítőket leellenőriztem megforgatással,hogy zenélnek e,akkor elégséges csak az ékszíjakat kicserélni?












YELLOW Elküldve: 2016-01-26 13:35 Fûtés - Klíma

lsandor írta: Sziasztok,
az lenne a problemam, hogy ha megallitom az auotot a futes folyamatosan megy, viszont nem allithato sem az erossege sem az h hova fujjon. Csak ha kiveszem a biztositekot akkor all le. kicsereltem a SUNI-t ket masik tipussal is, direkt Nemetorszagi szakuzletben lettek veve, de azokkal el sem indul. Mivel lehet a problema? Biztositek problema lehet?:?Vagy a panel amelyen talalhatok a szabalyzok van meghibasodva?


pedig ez elég sünis... de ha biztosra kizártátok, akkor meg a klímavezérlő panel.

lantika Elküldve: 2016-01-23 19:26 Manuális klíma - Digit klíma

zsozseszka írta: Sziasztok!
A klímapanel bekristályosodott(remélem így kell leírni ezt a jelenséget)alig lehet leolvasni a számokat. Hogy tudnám orvosolni a problémám?
Köszönöm!


Igy

zsozseszka Elküldve: 2016-01-23 18:33 Manuális klíma - Digit klíma

Sziasztok!
A klímapanel bekristályosodott(remélem így kell leírni ezt a jelenséget)alig lehet leolvasni a számokat. Hogy tudnám orvosolni a problémám?
Köszönöm!

Elküldve: 2016-01-16 11:40 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
sutius írta:
YELLOW írta: erre mondjon valaki valamit, más is tapasztalt ilyet?

a lényeg, hogy több napot állt az autó, nem volt vizes. száraz idő volt.
az autóval kb. 1km-t mentem a céghez, semmi levegőbefúvás nem volt bekapcsolva. amíg oda értem nem is párásodott. kollégámmal megcseréltük a két autót, majd hazajöttem. kb. 1 óra múlva mentem vissza, az első szélvédő párás volt belül, főleg a vezető oldalon, de az alja végig. majd hazamentem, de beindítottam az első szélvédőre a max fokozatot. nagyjából lement a pára. nem álltam be a garázsba, mert később kellett az autó. pár óra múlva néztem, és pára csík volt a szélvédő alján, olyan 10 cm magasságban.
ami érdekes, hogy mindkét esetben napsütésnek háttal állt az autó. 1x valamikor már volt ehhez hasonló, de nem emlékszem pontosan mikor, talán 1-2 éve.
vagy az a kis pára, amit én engedtem úgymond be, az kerülhetett oda fel? nem tom.


nekem akkor szokott ennyire párásodni mikor mosóba mosatom a kocsit. Olyankor minden ablakom jobban párásodik egy ideig...


na jó, de pont ezaz, hogy száraz volt az autó, több napja állt a garázsba, amikor mentem vele is sütött a nap. illetve nem is ültem benne, amikor bepárásodott. hmmm... na mind1. érdekes.


Ha vizet kap a pollenszűrő,akkor szokott párásodni a szélvédő.
Bekapcsolod ugye a ventit,és a nedves levegőt ráfújja az ablakra,és elkezd párásodni.
Ez szokott lenni a legtöbb esetben.
Állítólag ha a kondenzvíz kivezető el van dugulva,az is okozhat ilyet.
Fűtőradiátor is okozhatja,ha engedi a fagyállót.De annak szerintem éreznéd a szagát.
Gondolom az esővíz elvezetőd(pollenszűrő alatti 2 cső) nincs eldugulva,mert az is okozhatja.
Meg még szélvédő csere után szokott párásodni,ha nem jól csinálják meg.
Esetleg ha vizes ruhában ülsz a kocsiba be,az is okozhatja.
Próbáld meg a vizes ruhákat(pl:kabátot) a csomagtartóba dobni,amíg vezetsz.
Az is sokat segít ezen.
Esetleg valahol beázik az autód.A vizes kárpit is okozhatja.


megint az a baj, hogy enm olvastál figyelmesen. nem kapcsoltam be a klímapanelt, így minden csappantyú lezárva volt, nem ment a venti. ellenkező esetben nem kérdeztem volna, mert gondoltam volna, mi lehet a gond, azt amit írtál.
vagy az lehetett, hogy magától bekapcsolt a venti, a hibás süni miatt. de ez nem jellemző, főleg úgy, hogy előtte nem is volt használva. mert ha lett volna, akkor oké, oylankor van, hogy visszaindul, de leállítás után rögtön.


Sztem azért párásodott,mert nem ment a venti.Elég ha a kilélegzett levegő rákerül az üvegre,egyből nekiáll párásodni.
Elindulás előtt(ha megtehető) érdemes kinyitni az összes ajtót,hogy friss levegő jöjjön be.Ez is sokat szokott segíteni.
Ilyen hidegebb időben használni kell a ventit és kész.Anélkül párásodik az üveg.
Azt a hibás sünit meg miért nem cseréled már ki? :D Már mióta írod :)


he! nem érted, hogy akkor párásodott, amikor benne se ültem? :D és csak az első szélvédő. aztán utána, míg hazamentem, nyomattam legnagyobb fokozaton. aztán délután ugyanúgy maradt, ameddig lement a pára kb. gyanítom valami üvegházhatás téma lehet a háttérben, ugye hátulról sütötte az autót, így az eleje volt a hidegebb, ezért ott csapódhatott le valami. csak korábban nem volt ilyen, mármint 3-9 éve. legalábbis nem emlékszem rá.
sünit meg mondtam, majd ha jó idő lesz. nem fogok fagyoskodni. ott elbaxtam, hogy amikor megjött, nem cseréltem le rögtön. akkor még jó idő volt.


:) Én azokat a hüle ajtókárpit patentokat akarom majd megoldani.
De én is várok a jóidőre inkább.Lehet tavasz lesz belőle :D Mondják a mínuszokat egész hétre.Mondjuk belülre nem folyt eddig még be víz.Ha befolytna,akkor letojnám a hideget.
Annó a fűtőventillátort(ami ciripelt) azt januárban,vagy februárban cseréltem,mert annyira idegesített a nyikorgása... :fetreng:



YELLOW Elküldve: 2016-01-16 11:34 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
sutius írta:
YELLOW írta: erre mondjon valaki valamit, más is tapasztalt ilyet?

a lényeg, hogy több napot állt az autó, nem volt vizes. száraz idő volt.
az autóval kb. 1km-t mentem a céghez, semmi levegőbefúvás nem volt bekapcsolva. amíg oda értem nem is párásodott. kollégámmal megcseréltük a két autót, majd hazajöttem. kb. 1 óra múlva mentem vissza, az első szélvédő párás volt belül, főleg a vezető oldalon, de az alja végig. majd hazamentem, de beindítottam az első szélvédőre a max fokozatot. nagyjából lement a pára. nem álltam be a garázsba, mert később kellett az autó. pár óra múlva néztem, és pára csík volt a szélvédő alján, olyan 10 cm magasságban.
ami érdekes, hogy mindkét esetben napsütésnek háttal állt az autó. 1x valamikor már volt ehhez hasonló, de nem emlékszem pontosan mikor, talán 1-2 éve.
vagy az a kis pára, amit én engedtem úgymond be, az kerülhetett oda fel? nem tom.


nekem akkor szokott ennyire párásodni mikor mosóba mosatom a kocsit. Olyankor minden ablakom jobban párásodik egy ideig...


na jó, de pont ezaz, hogy száraz volt az autó, több napja állt a garázsba, amikor mentem vele is sütött a nap. illetve nem is ültem benne, amikor bepárásodott. hmmm... na mind1. érdekes.


Ha vizet kap a pollenszűrő,akkor szokott párásodni a szélvédő.
Bekapcsolod ugye a ventit,és a nedves levegőt ráfújja az ablakra,és elkezd párásodni.
Ez szokott lenni a legtöbb esetben.
Állítólag ha a kondenzvíz kivezető el van dugulva,az is okozhat ilyet.
Fűtőradiátor is okozhatja,ha engedi a fagyállót.De annak szerintem éreznéd a szagát.
Gondolom az esővíz elvezetőd(pollenszűrő alatti 2 cső) nincs eldugulva,mert az is okozhatja.
Meg még szélvédő csere után szokott párásodni,ha nem jól csinálják meg.
Esetleg ha vizes ruhában ülsz a kocsiba be,az is okozhatja.
Próbáld meg a vizes ruhákat(pl:kabátot) a csomagtartóba dobni,amíg vezetsz.
Az is sokat segít ezen.
Esetleg valahol beázik az autód.A vizes kárpit is okozhatja.


megint az a baj, hogy enm olvastál figyelmesen. nem kapcsoltam be a klímapanelt, így minden csappantyú lezárva volt, nem ment a venti. ellenkező esetben nem kérdeztem volna, mert gondoltam volna, mi lehet a gond, azt amit írtál.
vagy az lehetett, hogy magától bekapcsolt a venti, a hibás süni miatt. de ez nem jellemző, főleg úgy, hogy előtte nem is volt használva. mert ha lett volna, akkor oké, oylankor van, hogy visszaindul, de leállítás után rögtön.


Sztem azért párásodott,mert nem ment a venti.Elég ha a kilélegzett levegő rákerül az üvegre,egyből nekiáll párásodni.
Elindulás előtt(ha megtehető) érdemes kinyitni az összes ajtót,hogy friss levegő jöjjön be.Ez is sokat szokott segíteni.
Ilyen hidegebb időben használni kell a ventit és kész.Anélkül párásodik az üveg.
Azt a hibás sünit meg miért nem cseréled már ki? :D Már mióta írod :)


he! nem érted, hogy akkor párásodott, amikor benne se ültem? :D és csak az első szélvédő. aztán utána, míg hazamentem, nyomattam legnagyobb fokozaton. aztán délután ugyanúgy maradt, ameddig lement a pára kb. gyanítom valami üvegházhatás téma lehet a háttérben, ugye hátulról sütötte az autót, így az eleje volt a hidegebb, ezért ott csapódhatott le valami. csak korábban nem volt ilyen, mármint 3-9 éve. legalábbis nem emlékszem rá.
sünit meg mondtam, majd ha jó idő lesz. nem fogok fagyoskodni. ott elbaxtam, hogy amikor megjött, nem cseréltem le rögtön. akkor még jó idő volt.

Elküldve: 2016-01-16 11:26 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
sutius írta:
YELLOW írta: erre mondjon valaki valamit, más is tapasztalt ilyet?

a lényeg, hogy több napot állt az autó, nem volt vizes. száraz idő volt.
az autóval kb. 1km-t mentem a céghez, semmi levegőbefúvás nem volt bekapcsolva. amíg oda értem nem is párásodott. kollégámmal megcseréltük a két autót, majd hazajöttem. kb. 1 óra múlva mentem vissza, az első szélvédő párás volt belül, főleg a vezető oldalon, de az alja végig. majd hazamentem, de beindítottam az első szélvédőre a max fokozatot. nagyjából lement a pára. nem álltam be a garázsba, mert később kellett az autó. pár óra múlva néztem, és pára csík volt a szélvédő alján, olyan 10 cm magasságban.
ami érdekes, hogy mindkét esetben napsütésnek háttal állt az autó. 1x valamikor már volt ehhez hasonló, de nem emlékszem pontosan mikor, talán 1-2 éve.
vagy az a kis pára, amit én engedtem úgymond be, az kerülhetett oda fel? nem tom.


nekem akkor szokott ennyire párásodni mikor mosóba mosatom a kocsit. Olyankor minden ablakom jobban párásodik egy ideig...


na jó, de pont ezaz, hogy száraz volt az autó, több napja állt a garázsba, amikor mentem vele is sütött a nap. illetve nem is ültem benne, amikor bepárásodott. hmmm... na mind1. érdekes.


Ha vizet kap a pollenszűrő,akkor szokott párásodni a szélvédő.
Bekapcsolod ugye a ventit,és a nedves levegőt ráfújja az ablakra,és elkezd párásodni.
Ez szokott lenni a legtöbb esetben.
Állítólag ha a kondenzvíz kivezető el van dugulva,az is okozhat ilyet.
Fűtőradiátor is okozhatja,ha engedi a fagyállót.De annak szerintem éreznéd a szagát.
Gondolom az esővíz elvezetőd(pollenszűrő alatti 2 cső) nincs eldugulva,mert az is okozhatja.
Meg még szélvédő csere után szokott párásodni,ha nem jól csinálják meg.
Esetleg ha vizes ruhában ülsz a kocsiba be,az is okozhatja.
Próbáld meg a vizes ruhákat(pl:kabátot) a csomagtartóba dobni,amíg vezetsz.
Az is sokat segít ezen.
Esetleg valahol beázik az autód.A vizes kárpit is okozhatja.


megint az a baj, hogy enm olvastál figyelmesen. nem kapcsoltam be a klímapanelt, így minden csappantyú lezárva volt, nem ment a venti. ellenkező esetben nem kérdeztem volna, mert gondoltam volna, mi lehet a gond, azt amit írtál.
vagy az lehetett, hogy magától bekapcsolt a venti, a hibás süni miatt. de ez nem jellemző, főleg úgy, hogy előtte nem is volt használva. mert ha lett volna, akkor oké, oylankor van, hogy visszaindul, de leállítás után rögtön.


Sztem azért párásodott,mert nem ment a venti.Elég ha a kilélegzett levegő rákerül az üvegre,egyből nekiáll párásodni.
Elindulás előtt(ha megtehető) érdemes kinyitni az összes ajtót,hogy friss levegő jöjjön be.Vagy menet közben lehúzod kicsit az ablakot,hogy cserélődjön a levegő.Ez is sokat szokott segíteni.
Ilyen hidegebb időben használni kell a ventit és kész.Anélkül párásodik az üveg.
Azt a hibás sünit meg miért nem cseréled már ki? :D Már mióta írod :)





YELLOW Elküldve: 2016-01-16 11:20 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
sutius írta:
YELLOW írta: erre mondjon valaki valamit, más is tapasztalt ilyet?

a lényeg, hogy több napot állt az autó, nem volt vizes. száraz idő volt.
az autóval kb. 1km-t mentem a céghez, semmi levegőbefúvás nem volt bekapcsolva. amíg oda értem nem is párásodott. kollégámmal megcseréltük a két autót, majd hazajöttem. kb. 1 óra múlva mentem vissza, az első szélvédő párás volt belül, főleg a vezető oldalon, de az alja végig. majd hazamentem, de beindítottam az első szélvédőre a max fokozatot. nagyjából lement a pára. nem álltam be a garázsba, mert később kellett az autó. pár óra múlva néztem, és pára csík volt a szélvédő alján, olyan 10 cm magasságban.
ami érdekes, hogy mindkét esetben napsütésnek háttal állt az autó. 1x valamikor már volt ehhez hasonló, de nem emlékszem pontosan mikor, talán 1-2 éve.
vagy az a kis pára, amit én engedtem úgymond be, az kerülhetett oda fel? nem tom.


nekem akkor szokott ennyire párásodni mikor mosóba mosatom a kocsit. Olyankor minden ablakom jobban párásodik egy ideig...


na jó, de pont ezaz, hogy száraz volt az autó, több napja állt a garázsba, amikor mentem vele is sütött a nap. illetve nem is ültem benne, amikor bepárásodott. hmmm... na mind1. érdekes.


Ha vizet kap a pollenszűrő,akkor szokott párásodni a szélvédő.
Bekapcsolod ugye a ventit,és a nedves levegőt ráfújja az ablakra,és elkezd párásodni.
Ez szokott lenni a legtöbb esetben.
Állítólag ha a kondenzvíz kivezető el van dugulva,az is okozhat ilyet.
Fűtőradiátor is okozhatja,ha engedi a fagyállót.De annak szerintem éreznéd a szagát.
Gondolom az esővíz elvezetőd(pollenszűrő alatti 2 cső) nincs eldugulva,mert az is okozhatja.
Meg még szélvédő csere után szokott párásodni,ha nem jól csinálják meg.
Esetleg ha vizes ruhában ülsz a kocsiba be,az is okozhatja.
Próbáld meg a vizes ruhákat(pl:kabátot) a csomagtartóba dobni,amíg vezetsz.
Az is sokat segít ezen.
Esetleg valahol beázik az autód.A vizes kárpit is okozhatja.


megint az a baj, hogy enm olvastál figyelmesen. nem kapcsoltam be a klímapanelt, így minden csappantyú lezárva volt, nem ment a venti. ellenkező esetben nem kérdeztem volna, mert gondoltam volna, mi lehet a gond, azt amit írtál.
vagy az lehetett, hogy magától bekapcsolt a venti, a hibás süni miatt. de ez nem jellemző, főleg úgy, hogy előtte nem is volt használva. mert ha lett volna, akkor oké, oylankor van, hogy visszaindul, de leállítás után rögtön.