Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 129 találat


jamborj Elküldve: 2016-10-17 09:16 Féktárcsa és fékbetét

b_imi írta:
Kabi írta: sziasztok
100km/h fölötti fékezésnél rázkódik a kormány és hangos a bal eleje. Megnézettem szerelővel, szerinte a féktárcsa szar (csapágy szerintem sem lehet, mert csak fékezésnél hallatszik hang + a lengőkart is megnézték). Ate powerdisc 2 éves. Telefonáltam pár helyre, hogy vállalják-e a felszabályozását, de nem vállalták sehol. Úgy döntöttem így veszek másikat, de nem akarok ATE-t újra, mert olvastam, hogy hajlamos a deformálódásra. Kérdésem az lenne, mit ajánlanátok helyette? Csak a tárcsát cserélném, a betétekben (ATE ceramic) még van 35e km a computer szerint.


Gyárit betéttel együtt. Az nem fog rázkódni.


Ate a gyári? Ki a beszállító?

b_imi Elküldve: 2016-10-16 11:25 Féktárcsa és fékbetét

Kabi írta: sziasztok
100km/h fölötti fékezésnél rázkódik a kormány és hangos a bal eleje. Megnézettem szerelővel, szerinte a féktárcsa szar (csapágy szerintem sem lehet, mert csak fékezésnél hallatszik hang + a lengőkart is megnézték). Ate powerdisc 2 éves. Telefonáltam pár helyre, hogy vállalják-e a felszabályozását, de nem vállalták sehol. Úgy döntöttem így veszek másikat, de nem akarok ATE-t újra, mert olvastam, hogy hajlamos a deformálódásra. Kérdésem az lenne, mit ajánlanátok helyette? Csak a tárcsát cserélném, a betétekben (ATE ceramic) még van 35e km a computer szerint.


Gyárit betéttel együtt. Az nem fog rázkódni.

Kabi Elküldve: 2016-10-16 08:56 Féktárcsa és fékbetét

sziasztok
100km/h fölötti fékezésnél rázkódik a kormány és hangos a bal eleje. Megnézettem szerelővel, szerinte a féktárcsa szar (csapágy szerintem sem lehet, mert csak fékezésnél hallatszik hang + a lengőkart is megnézték). Ate powerdisc 2 éves. Telefonáltam pár helyre, hogy vállalják-e a felszabályozását, de nem vállalták sehol. Úgy döntöttem így veszek másikat, de nem akarok ATE-t újra, mert olvastam, hogy hajlamos a deformálódásra. Kérdésem az lenne, mit ajánlanátok helyette? Csak a tárcsát cserélném, a betétekben (ATE ceramic) még van 35e km a computer szerint.

YELLOW Elküldve: 2016-07-20 14:51 Féktárcsa és fékbetét

b_imi írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
Bcsongi írta: Sziasztok!

Utángyártott féktárcsáról, fékbetétekről milyen tapasztalatok vannak? Melyik utángyártott márkákat érdemes választani mind féktárcsa mind fékbetét vásárlásakor? Esetleg bolt ahol jó árak vannak?
Autóm egy e61 525d.

Válaszokat előre is köszönöm! :kiraly:

Üdv.


féken nem érdemes spórolni, bár lehet, ha az ember nem márkaszervizben vásárol :D és jó ha van ismerőse, akinek junikszbárdistb alkatrész forgalmazóknál van kedvezménye, úgy 40%-nyi :)

Jurid volt gyári beszállító. kollégám off autója lévén döbbentem rá, hogy nagyon olcsó lett, régen nem így volt. igaz az is feltűnt, hogy a Honeywell gyártja. ezt a céget inkább mérőműszerek kapcsán ismerem jobban. másik probléma ezzel, hogy a Suzuki hivatalos beszállítója is. az pedig köztudott, hogy nem nagyon van olyan Suzuki, aminek ne sípolna a fékje.
én korábban nagyon ajánlgattam ezt, és mindenki pozitív volt, nem értem Suzukinál miért nem adja. így kollégám is elvetette.

ATE - nekem ilyen van nincs vele bajom. PowerDisc-nél figyelni kell, vetemednek a tárcsák olykor. persze új féknél figyelni kell a bejáratásra. persze egy fék azonnal stabil, szokták mondani ellenérvként. vannak ahol vasalják a betéteket pl. vasalóval felmelegítik, hogy állítólag ne kelljen bekoptatni.

minden márkáról olvasni valami rosszat, lehet ami jó egyik típusban, az nem jó egy másik márkában, hiába maga a fékrendszer gyártója ugyanaz a cég.

ATE, Jurid ezt szeretik vásárolni BMW-be. szerintem érdemes ugyanazon márkából betét+tárcsa kombót választani. van akik keverik, ferrodo betét textar tárcsa, és hasonló kombók, én kerülném.
nagyon ezen szint alá nem szabad menni, legalábbis én nem mennék.


Mit értessz bejáratás/koptatás alatt?



Állítólag vannak olyan fékszettek, amiket be kell járatni, mielőtt fékezel...
Van aki szerint az új kuplungot is :biglol:
Ez csak akkor szívás, ha pl. a Hűvösvölgyben laksz, mert akkor egy ideig Pesten kell autóznod ahhoz, hogy haza mehess a szerviz után.


vannak bevonatos tárcsák. amit sokan rosszul csinálnak, mert lemosnak róla. aztán hamarabb kezd el rozsdálni. azt a betétnek kell lekoptatnia. illetve be kell állnia a betéteknek, be kell igazodniuk.
mondom van betét vasalás, ha vélet berakás után vészfékezned kelljen, akkor ne hirtelen égjen be rögtön, mert utána sípol, nem fog rendesen. aztán lehet szétszedni megint. de ha óvatosan fékezel és pulzálva, tehát egy kereszteződéshez menve, főleg mondjuk 90-nel haladva, nem 10 méteren belül kell lelassítani 50-re, illetve nem is száz méteren keresztül nyomva tartani a féket. hanem pulzálva. óvatosfék felenged, hogy tudjon visszahűlni, majd megint fék felenged. a hirtelen fékezéseket és hosszantartó fékezéseket kerülni kell.
persze ha muszj, azért fékezz nem kell belerongyolni egy kamionba. inkább cserélsz újra betétet vagy tárcsát, ha rázna a fészfékezés után, minthogy ott hagyd a fogad. ezért célszerű valami olyan útvonalat beidőzíteni, ahol nyugodtan tudsz vezetni. ha nem lehetséges, mert nagy város, stb. akkor ott az éjszaka amikor nincs forgalom.

b_imi Elküldve: 2016-07-20 14:21 Féktárcsa és fékbetét

juhaszadika írta:
YELLOW írta:
Bcsongi írta: Sziasztok!

Utángyártott féktárcsáról, fékbetétekről milyen tapasztalatok vannak? Melyik utángyártott márkákat érdemes választani mind féktárcsa mind fékbetét vásárlásakor? Esetleg bolt ahol jó árak vannak?
Autóm egy e61 525d.

Válaszokat előre is köszönöm! :kiraly:

Üdv.


féken nem érdemes spórolni, bár lehet, ha az ember nem márkaszervizben vásárol :D és jó ha van ismerőse, akinek junikszbárdistb alkatrész forgalmazóknál van kedvezménye, úgy 40%-nyi :)

Jurid volt gyári beszállító. kollégám off autója lévén döbbentem rá, hogy nagyon olcsó lett, régen nem így volt. igaz az is feltűnt, hogy a Honeywell gyártja. ezt a céget inkább mérőműszerek kapcsán ismerem jobban. másik probléma ezzel, hogy a Suzuki hivatalos beszállítója is. az pedig köztudott, hogy nem nagyon van olyan Suzuki, aminek ne sípolna a fékje.
én korábban nagyon ajánlgattam ezt, és mindenki pozitív volt, nem értem Suzukinál miért nem adja. így kollégám is elvetette.

ATE - nekem ilyen van nincs vele bajom. PowerDisc-nél figyelni kell, vetemednek a tárcsák olykor. persze új féknél figyelni kell a bejáratásra. persze egy fék azonnal stabil, szokták mondani ellenérvként. vannak ahol vasalják a betéteket pl. vasalóval felmelegítik, hogy állítólag ne kelljen bekoptatni.

minden márkáról olvasni valami rosszat, lehet ami jó egyik típusban, az nem jó egy másik márkában, hiába maga a fékrendszer gyártója ugyanaz a cég.

ATE, Jurid ezt szeretik vásárolni BMW-be. szerintem érdemes ugyanazon márkából betét+tárcsa kombót választani. van akik keverik, ferrodo betét textar tárcsa, és hasonló kombók, én kerülném.
nagyon ezen szint alá nem szabad menni, legalábbis én nem mennék.


Mit értessz bejáratás/koptatás alatt?



Állítólag vannak olyan fékszettek, amiket be kell járatni, mielőtt fékezel...
Van aki szerint az új kuplungot is :biglol:
Ez csak akkor szívás, ha pl. a Hűvösvölgyben laksz, mert akkor egy ideig Pesten kell autóznod ahhoz, hogy haza mehess a szerviz után.

juhaszadika Elküldve: 2016-07-20 13:59 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
Bcsongi írta: Sziasztok!

Utángyártott féktárcsáról, fékbetétekről milyen tapasztalatok vannak? Melyik utángyártott márkákat érdemes választani mind féktárcsa mind fékbetét vásárlásakor? Esetleg bolt ahol jó árak vannak?
Autóm egy e61 525d.

Válaszokat előre is köszönöm! :kiraly:

Üdv.


féken nem érdemes spórolni, bár lehet, ha az ember nem márkaszervizben vásárol :D és jó ha van ismerőse, akinek junikszbárdistb alkatrész forgalmazóknál van kedvezménye, úgy 40%-nyi :)

Jurid volt gyári beszállító. kollégám off autója lévén döbbentem rá, hogy nagyon olcsó lett, régen nem így volt. igaz az is feltűnt, hogy a Honeywell gyártja. ezt a céget inkább mérőműszerek kapcsán ismerem jobban. másik probléma ezzel, hogy a Suzuki hivatalos beszállítója is. az pedig köztudott, hogy nem nagyon van olyan Suzuki, aminek ne sípolna a fékje.
én korábban nagyon ajánlgattam ezt, és mindenki pozitív volt, nem értem Suzukinál miért nem adja. így kollégám is elvetette.

ATE - nekem ilyen van nincs vele bajom. PowerDisc-nél figyelni kell, vetemednek a tárcsák olykor. persze új féknél figyelni kell a bejáratásra. persze egy fék azonnal stabil, szokták mondani ellenérvként. vannak ahol vasalják a betéteket pl. vasalóval felmelegítik, hogy állítólag ne kelljen bekoptatni.

minden márkáról olvasni valami rosszat, lehet ami jó egyik típusban, az nem jó egy másik márkában, hiába maga a fékrendszer gyártója ugyanaz a cég.

ATE, Jurid ezt szeretik vásárolni BMW-be. szerintem érdemes ugyanazon márkából betét+tárcsa kombót választani. van akik keverik, ferrodo betét textar tárcsa, és hasonló kombók, én kerülném.
nagyon ezen szint alá nem szabad menni, legalábbis én nem mennék.


Mit értessz bejáratás/koptatás alatt?

YELLOW Elküldve: 2016-07-20 13:11 Féktárcsa és fékbetét

Bcsongi írta: Sziasztok!

Utángyártott féktárcsáról, fékbetétekről milyen tapasztalatok vannak? Melyik utángyártott márkákat érdemes választani mind féktárcsa mind fékbetét vásárlásakor? Esetleg bolt ahol jó árak vannak?
Autóm egy e61 525d.

Válaszokat előre is köszönöm! :kiraly:

Üdv.


féken nem érdemes spórolni, bár lehet, ha az ember nem márkaszervizben vásárol :D és jó ha van ismerőse, akinek junikszbárdistb alkatrész forgalmazóknál van kedvezménye, úgy 40%-nyi :)

Jurid volt gyári beszállító. kollégám off autója lévén döbbentem rá, hogy nagyon olcsó lett, régen nem így volt. igaz az is feltűnt, hogy a Honeywell gyártja. ezt a céget inkább mérőműszerek kapcsán ismerem jobban. másik probléma ezzel, hogy a Suzuki hivatalos beszállítója is. az pedig köztudott, hogy nem nagyon van olyan Suzuki, aminek ne sípolna a fékje.
én korábban nagyon ajánlgattam ezt, és mindenki pozitív volt, nem értem Suzukinál miért nem adja. így kollégám is elvetette.

ATE - nekem ilyen van nincs vele bajom. PowerDisc-nél figyelni kell, vetemednek a tárcsák olykor. persze új féknél figyelni kell a bejáratásra. persze egy fék azonnal stabil, szokták mondani ellenérvként. vannak ahol vasalják a betéteket pl. vasalóval felmelegítik, hogy állítólag ne kelljen bekoptatni.

minden márkáról olvasni valami rosszat, lehet ami jó egyik típusban, az nem jó egy másik márkában, hiába maga a fékrendszer gyártója ugyanaz a cég.

ATE, Jurid ezt szeretik vásárolni BMW-be. szerintem érdemes ugyanazon márkából betét+tárcsa kombót választani. van akik keverik, ferrodo betét textar tárcsa, és hasonló kombók, én kerülném.
nagyon ezen szint alá nem szabad menni, legalábbis én nem mennék.

elgeri Elküldve: 2015-05-11 17:49 Féktárcsa és fékbetét

lela írta:
Coyote írta:
lela írta: Üdv!
Tudja esetleg valaki hogy milyen a gyári tárcsa és betét a BMW-nél, úgymint a szíjtárcsánál a corteco, lengőkarnál lemfölder stb. Olvasva a fórumot valaki textart ír, valaki juridot, vagy Zimmermant, esetleg ATE (korábban is ezt olvastam máshol), de nem igazán van egyöntetű vélemény ezzel kapcsolatban.Vagy ez talány és ha nem akarok bajt akkor vegyem a gyárit.38eft/db:merges1: Elől Brembo van, igazából még nem ment sokat, de nem én tettem rá. Hátul viszont esedékes, mert valószínű berohad a dugattyú mosás után alig tudok elindulni.:levele:



Szerintem mindenki azt fogja ajánlani, amit éppen belerakott utoljára, és nem volt vele baja. Én pl ATE Powerdiscet vettem a 2004-es E46-ba, nekem bejött, de a gyárinál nem volt se jobb, se rosszabb. De valamivel olcsóbb, az igen, plusz jól is néz ki rajta a marás.

Fontos, hogy olyan helyről vedd, ahol adnak rá cseregaranciát. Nekem az első 100 km-n, hullámos lett a tárcsa, rázta a kormányt, zokszó nélkül kicserélték, a másodikkal már nem volt semmi baj.
Én is most veszek az E91-re, valószínűleg ismét ATE-t választok.



Ezek szerint még senki sem derítette ki hogy mi van a gyári BMW dobozban. Gondolom azzal nagyon nem lőnék mellé. Valaki pedig valamelyik topikban megemlítette hogy ő tudja hogy mi van a dobozban...


Hello

Én is csak ilyen fórumokon hallottam (söt, ahol vettem, ott is kíváncsiságból velem együtt kinyitottak ezt+azt, hogy épp milyen beszállítóval dolgozik a gyár), de azt hiszem még maga a gyári BMW dobozban is változik, hogy épp melyik beszállítótól tesztel és pakol bele alkatrészeket :(

Én most vettem hátsókat a kis egyes-re. A fékpofák: textar, de a tárcsát még nem nyitottam ki, passz.

lela Elküldve: 2015-05-11 17:27 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
lela írta: Üdv!
Tudja esetleg valaki hogy milyen a gyári tárcsa és betét a BMW-nél, úgymint a szíjtárcsánál a corteco, lengőkarnál lemfölder stb. Olvasva a fórumot valaki textart ír, valaki juridot, vagy Zimmermant, esetleg ATE (korábban is ezt olvastam máshol), de nem igazán van egyöntetű vélemény ezzel kapcsolatban.Vagy ez talány és ha nem akarok bajt akkor vegyem a gyárit.38eft/db:merges1: Elől Brembo van, igazából még nem ment sokat, de nem én tettem rá. Hátul viszont esedékes, mert valószínű berohad a dugattyú mosás után alig tudok elindulni.:levele:



Szerintem mindenki azt fogja ajánlani, amit éppen belerakott utoljára, és nem volt vele baja. Én pl ATE Powerdiscet vettem a 2004-es E46-ba, nekem bejött, de a gyárinál nem volt se jobb, se rosszabb. De valamivel olcsóbb, az igen, plusz jól is néz ki rajta a marás.

Fontos, hogy olyan helyről vedd, ahol adnak rá cseregaranciát. Nekem az első 100 km-n, hullámos lett a tárcsa, rázta a kormányt, zokszó nélkül kicserélték, a másodikkal már nem volt semmi baj.
Én is most veszek az E91-re, valószínűleg ismét ATE-t választok.



Ezek szerint még senki sem derítette ki hogy mi van a gyári BMW dobozban. Gondolom azzal nagyon nem lőnék mellé. Valaki pedig valamelyik topikban megemlítette hogy ő tudja hogy mi van a dobozban...

Coyote Elküldve: 2015-05-11 17:24 Féktárcsa és fékbetét

lela írta: Üdv!
Tudja esetleg valaki hogy milyen a gyári tárcsa és betét a BMW-nél, úgymint a szíjtárcsánál a corteco, lengőkarnál lemfölder stb. Olvasva a fórumot valaki textart ír, valaki juridot, vagy Zimmermant, esetleg ATE (korábban is ezt olvastam máshol), de nem igazán van egyöntetű vélemény ezzel kapcsolatban.Vagy ez talány és ha nem akarok bajt akkor vegyem a gyárit.38eft/db:merges1: Elől Brembo van, igazából még nem ment sokat, de nem én tettem rá. Hátul viszont esedékes, mert valószínű berohad a dugattyú mosás után alig tudok elindulni.:levele:



Szerintem mindenki azt fogja ajánlani, amit éppen belerakott utoljára, és nem volt vele baja. Én pl ATE Powerdiscet vettem a 2004-es E46-ba, nekem bejött, de a gyárinál nem volt se jobb, se rosszabb. De valamivel olcsóbb, az igen, plusz jól is néz ki rajta a marás.

Fontos, hogy olyan helyről vedd, ahol adnak rá cseregaranciát. Nekem az első 100 km-n, hullámos lett a tárcsa, rázta a kormányt, zokszó nélkül kicserélték, a másodikkal már nem volt semmi baj.
Én is most veszek az E91-re, valószínűleg ismét ATE-t választok.