Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 129 találat


MattM325 Elküldve: 2014-03-19 14:07 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
MattM325 írta: Ha már megemlítettem az Ate-t
Akiknek esetleg Powerdisc tárcsái vannak, írhatnának pár sort, hogy mik a tapasztalatok.


nekem rázott is, sőt egyszer mintha hangja is lett volna. ezt írtam. de mint kiderült a rázás a szilenblokk miatt volt, mióta poliuretán van benne, semmi rázás, igaz közben is csillapodott, bár kitapasztaltam, hogy a legjobb úgy nyomni, hogy ne rázzon. a nyikorgás, meg a krézifék volt. szóval ezek után nekem pozitív, csak sokáig húztam a dolgot. harap jól a PowerDisc, vagyis fogja a pofát, sima ATE pofák vannak hozzá. talán egy kicsit a tárcsa jobban kopik ezzel a betéttel, de a puhább sportosabb betét, 4x ennyi lett volna.
egyébként a rázásnál mit írtam sokszor, ha meg volt emelve az autó és pörgettem a kereket, még annyira sem ért a pofába, mint a gyári. mégis rázott. aztán bejáratás után emlékszem, azért megtapostam egyszer ABS-es fékezésig. szerintem a szilent akkor makaknt meg, ami után rázott, ha fékeztem. sima egyenes nem lejtős úton, pl 120-nál úgy lemerem taposni a féket, hogy a kormányt nem fogom és nem húz semerre. mondjuk a rossz szilenttel is ilyen volt. illetve nekem nagyon bejön, hogy nem szokványos a mintázata, mintha valami elektronpálya lenne :) kb ennyi.

4 évesen ilyen állapotban volt, most sem sokkal rosszabb, talán már picit több a felületi rozsdafolt a hűtőrészen




Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatod. Szerintem nekem is lengőkar szilent lesz, mert valami gagyit tettem bele, mert gyorsan kellett és nem volt más. Nagyobb fékezésnél semmi rezonancia, úgyhogy tárcsát kizártam.

YELLOW Elküldve: 2014-03-19 07:19 Féktárcsa és fékbetét

MattM325 írta: Ha már megemlítettem az Ate-t
Akiknek esetleg Powerdisc tárcsái vannak, írhatnának pár sort, hogy mik a tapasztalatok.


nekem rázott is, sőt egyszer mintha hangja is lett volna. ezt írtam. de mint kiderült a rázás a szilenblokk miatt volt, mióta poliuretán van benne, semmi rázás, igaz közben is csillapodott, bár kitapasztaltam, hogy a legjobb úgy nyomni, hogy ne rázzon. a nyikorgás, meg a krézifék volt. szóval ezek után nekem pozitív, csak sokáig húztam a dolgot. harap jól a PowerDisc, vagyis fogja a pofát, sima ATE pofák vannak hozzá. talán egy kicsit a tárcsa jobban kopik ezzel a betéttel, de a puhább sportosabb betét, 4x ennyi lett volna.
egyébként a rázásnál mit írtam sokszor, ha meg volt emelve az autó és pörgettem a kereket, még annyira sem ért a pofába, mint a gyári. mégis rázott. aztán bejáratás után emlékszem, azért megtapostam egyszer ABS-es fékezésig. szerintem a szilent akkor makaknt meg, ami után rázott, ha fékeztem. sima egyenes nem lejtős úton, pl 120-nál úgy lemerem taposni a féket, hogy a kormányt nem fogom és nem húz semerre. mondjuk a rossz szilenttel is ilyen volt. illetve nekem nagyon bejön, hogy nem szokványos a mintázata, mintha valami elektronpálya lenne :) kb ennyi.

4 évesen ilyen állapotban volt, most sem sokkal rosszabb, talán már picit több a felületi rozsdafolt a hűtőrészen


jons Elküldve: 2014-03-18 20:03 Féktárcsa és fékbetét

MattM325 írta: Ha már megemlítettem az Ate-t
Akiknek esetleg Powerdisc tárcsái vannak, írhatnának pár sort, hogy mik a tapasztalatok.


Annyi van, hogy gőzd elolvasni.
http://www.bmwfanatics.hu/kere...zaszolasok

MattM325 Elküldve: 2014-03-18 19:21 Féktárcsa és fékbetét

Ha már megemlítettem az Ate-t
Akiknek esetleg Powerdisc tárcsái vannak, írhatnának pár sort, hogy mik a tapasztalatok.

MattM325 Elküldve: 2014-03-18 19:18 Féktárcsa és fékbetét

toki24 írta: Sziasztok!


Eljött a fékcsere projekt.

Érdeklődnék, hogy milyet érdemes venni? márkába. azt hallottam hogy elég allergiás rá a BMW ha esetleg valami utángyártott cucc megy bele. Akkor milyen a megfelelő neki? fékbetéttel együtt persze.


Én nagyon sok féle tárcsát kipróbáltam, Brembo, Textar, Pagid, Ate, Zimmermann...
Azt kell mondjam, hogy tényleg nem egyszerű a helyzet, valami mindig van mindegyikkel, talán a Zimmermannal nem volt baj. Most Ate Powerdisc van, kb 5-6e km-t mentem vele, van egy kis hangja fékezésnél ez oké, de néha 1-1 fékezés után elkezd rázni. Hozzáteszem nagyot még nem fékeztem vele, talán nem lett rendesen megpucolva nem tudom, de most vettem fékfelújító készletet + fékpasztát, szétszedem az egészet aztán vagy jobb lesz vagy megy vissza gariba. Mindenesetre hátra is megvettem, legyen egységes.
A legtutibb a gyári...

Pocses Elküldve: 2013-10-27 19:29 kézifék állítás

TheMan írta: Köszi a tanácsokat:-)

Új a tárcsa, nem tükrös, kicsit ennek ellenére megcsiszoltam forgásirányba.
(ATE Powerdisc)

A "feszítő csigán" a dobban nem merek egyenlőre állítani, mert félek, hogy súrlódik,
ahogy írtam, megpróbálok még a bovdenen feszíteni a kéziféknél az utastérben.

Finoman próbáltam "megvasalni", hogy lassú tempónál kicsi húztam a kézit, hátha
kicsit össze kell kopnia.

Most használom így, aztán 1 hét múlva leveszem a kereket, megnézem tudok-e utána állítani.
Akkor más ötletem nincs, ennyit lehet tenni...

Köszi még egyszer ;-)






Után állításnál elég 1 kerékcsavart kivenned, benyúlva a lyukon tudsz állítani a pofákon.

TheMan Elküldve: 2013-10-27 19:18 kézifék állítás

Köszi a tanácsokat:-)

Új a tárcsa, nem tükrös, kicsit ennek ellenére megcsiszoltam forgásirányba.
(ATE Powerdisc)

A "feszítő csigán" a dobban nem merek egyenlőre állítani, mert félek, hogy súrlódik,
ahogy írtam, megpróbálok még a bovdenen feszíteni a kéziféknél az utastérben.

Finoman próbáltam "megvasalni", hogy lassú tempónál kicsi húztam a kézit, hátha
kicsit össze kell kopnia.

Most használom így, aztán 1 hét múlva leveszem a kereket, megnézem tudok-e utána állítani.
Akkor más ötletem nincs, ennyit lehet tenni...

Köszi még egyszer ;-)




valter320d Elküldve: 2013-08-24 20:45 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
andree írta:
YELLOW írta: no gyerökök... annyit magyaráztam, hogy, nem hallottam még BMW féket sípolni, erre tessék.
ATE PowerDISC, ATE betétek.

ami érdekes, hogy mintha ma kezdte volna el, de nem mindig csinálja, hiába próbálom, finoman, erősebben, lassabb, gyorsabb tempóban, semmi. ma kb 3x hallottam, mind 3 esetben lassú tempo volt, az egyik esetben balra tekert kormánnyal az tutti, a többire nem emlékszem. mi a pénisztől lehet vajon? nem fékeztem el, ha valami kavics lenne az nyomot hagyna a tárcsén, semmi érdekeset nem veszek észre a tárcsákon.


A kavics nem feltétlenül hagy nyomot! Tapasztalat.:merges1:


az a baj, hogy nem kavicsos a hangja. nagyon szép vékony sípszerű. fingom nincs mi kínja lett, főleg ha provokálom nem csinálja...


akkor provokáld folyamatosan hátha megszűnik :) :neszorakozz:

YELLOW Elküldve: 2013-08-24 20:07 Féktárcsa és fékbetét

andree írta:
YELLOW írta: no gyerökök... annyit magyaráztam, hogy, nem hallottam még BMW féket sípolni, erre tessék.
ATE PowerDISC, ATE betétek.

ami érdekes, hogy mintha ma kezdte volna el, de nem mindig csinálja, hiába próbálom, finoman, erősebben, lassabb, gyorsabb tempóban, semmi. ma kb 3x hallottam, mind 3 esetben lassú tempo volt, az egyik esetben balra tekert kormánnyal az tutti, a többire nem emlékszem. mi a pénisztől lehet vajon? nem fékeztem el, ha valami kavics lenne az nyomot hagyna a tárcsén, semmi érdekeset nem veszek észre a tárcsákon.


A kavics nem feltétlenül hagy nyomot! Tapasztalat.:merges1:


az a baj, hogy nem kavicsos a hangja. nagyon szép vékony sípszerű. fingom nincs mi kínja lett, főleg ha provokálom nem csinálja...

andree Elküldve: 2013-08-24 20:03 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta: no gyerökök... annyit magyaráztam, hogy, nem hallottam még BMW féket sípolni, erre tessék.
ATE PowerDISC, ATE betétek.

ami érdekes, hogy mintha ma kezdte volna el, de nem mindig csinálja, hiába próbálom, finoman, erősebben, lassabb, gyorsabb tempóban, semmi. ma kb 3x hallottam, mind 3 esetben lassú tempo volt, az egyik esetben balra tekert kormánnyal az tutti, a többire nem emlékszem. mi a pénisztől lehet vajon? nem fékeztem el, ha valami kavics lenne az nyomot hagyna a tárcsén, semmi érdekeset nem veszek észre a tárcsákon.


A kavics nem feltétlenül hagy nyomot! Tapasztalat.:merges1: