Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 398 találat


hil Elküldve: 2015-08-20 11:02 Beázás!!!

BoryG írta:
laszlo0918 írta:
BoryG írta:
hil írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es E46 sedan 320 D-m! Eddig semmi problémám nem volt a beázással ám a napokban sokat esett így gondoltam megnézem! A jobb első oldalon tocsog a víztől :(:( nem az egész csak az elülső fele a lemeznek. A szőnyeg nedves, de az alatta lévő szövet tocsog. A kesztyűtartónál ill. az ülés előtt száraz. nemrég javítottam az elektromos ablakot (2-3 hónapja), így megbontottam a kárpitot. Az emlegetett polifoam szürke bélést csak visszanyomtam a helyére különösebben nem foglalkoztam vele..... Lehet ez lesz a hiba?? A szövet kéderem ami a kaszniba van vizes egy helyen, ott vezetné be a vizet??
Olvasgattam a fórumot írták a szélvédő alatti műanyag borítást is, sérülést nem látok rajta viszont az aksi mögött a sárvédő ívnél nedves kicsit a borítás.... Ez probléma lehet??
Szerintetek mivel kezdjem? Inkább az ajtó vagy a műanyag borítás?
A segítséget előre is köszönöm :lol:
Üdv.
Gery

Szia!
Szia!
Úgy csináltam, hogy először is aprólékosan (nagy melegben könnyen ment) leszedtem a fekete ragacsot a fémről és a polifoamról is. Lehetőleg minél többet. A polin a sérült részeket megjavítottam: cipőragasztót (de lehet Pálmatex is) használtam és megfelelő szalagot alkalmaztam, amin utána megáll a fekete ragacs, tehát nem fényes a felülete. A fémről a maradékot lemostam Isopropillal (alkohol). Utána leszedett ragaszból csíkokat csináltam, amit felraktam a fémre a megfelelő helyekre és rányomtam a borítást (jól bele kell nyomkodni). Biztosan megoldható Sziloplaszttal is, de akkor, ha le kell venni valamiért, akkor sokkal gázosabb az ügy. Mellesleg az ajtó borítás is szorítja a fémhez a polit, ezért is nem válik el magától a melegben. Sok szarakodás volt vele, de már nem ázik. Ja, és nálam tocsogás nem volt, csak kisebb ázás.

bye: hil

Nekem a j. hátsó ajtónál volt ugyanez. Ötödszörre sikerült megoldanom a beázást (ajtókárpit alatti polifoam burkolat felragasztása), pedig minden korábbi alkalommal igen körültekintően jártam el és mégis ázott, most már nem.
bye:hil


Értem én is erre gondolok előtte Skoda Fabiám volt ugyanezzel a problémával, nekem is sok utánajárás ragasztás után sikerült kiküszöbölni a hibát! A víz neked is tocsogott vagy csak nedves volt???


Sziasztok én is ezzel szenvedek.hil -végül hogy oldottad meg a felragasztást?Én tegnap vissza szedtem és hajszárítóval melegítve nyomkodtam jól vissza.(elég szarul van ez megoldva....)



Szerintem a szilikon alapú FBS ragasztó is megfogja, vagy legalábbis én ezzel fogok először próbálkozni! Ha van sérülés a felületen akkor azt Patex szalaggal orvoslom majd! Nem tudom remélem jó lesz. Szerintem ha egyszer megbontod utána rámelegítéssel nem lesz olyan mintha újraragasztanád.
Ragasztás előtt töröld át és zsírtalanítsd a felületet. Ha nedves hagyd száradni! Ragaszd meg óvatosan majd legalább 12-16 órát hagyd száradni. Így csináltam a Skodánál, remélem a Bömbölőnél is beválik majd.8):lol:


BoryG Elküldve: 2015-08-20 10:44 Beázás!!!

laszlo0918 írta:
BoryG írta:
hil írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es E46 sedan 320 D-m! Eddig semmi problémám nem volt a beázással ám a napokban sokat esett így gondoltam megnézem! A jobb első oldalon tocsog a víztől :(:( nem az egész csak az elülső fele a lemeznek. A szőnyeg nedves, de az alatta lévő szövet tocsog. A kesztyűtartónál ill. az ülés előtt száraz. nemrég javítottam az elektromos ablakot (2-3 hónapja), így megbontottam a kárpitot. Az emlegetett polifoam szürke bélést csak visszanyomtam a helyére különösebben nem foglalkoztam vele..... Lehet ez lesz a hiba?? A szövet kéderem ami a kaszniba van vizes egy helyen, ott vezetné be a vizet??
Olvasgattam a fórumot írták a szélvédő alatti műanyag borítást is, sérülést nem látok rajta viszont az aksi mögött a sárvédő ívnél nedves kicsit a borítás.... Ez probléma lehet??
Szerintetek mivel kezdjem? Inkább az ajtó vagy a műanyag borítás?
A segítséget előre is köszönöm :lol:
Üdv.
Gery

Szia!

Nekem a j. hátsó ajtónál volt ugyanez. Ötödszörre sikerült megoldanom a beázást (ajtókárpit alatti polifoam burkolat felragasztása), pedig minden korábbi alkalommal igen körültekintően jártam el és mégis ázott, most már nem.
bye:hil


Értem én is erre gondolok előtte Skoda Fabiám volt ugyanezzel a problémával, nekem is sok utánajárás ragasztás után sikerült kiküszöbölni a hibát! A víz neked is tocsogott vagy csak nedves volt???


Sziasztok én is ezzel szenvedek.hil -végül hogy oldottad meg a felragasztást?Én tegnap vissza szedtem és hajszárítóval melegítve nyomkodtam jól vissza.(elég szarul van ez megoldva....)



Szerintem a szilikon alapú FBS ragasztó is megfogja, vagy legalábbis én ezzel fogok először próbálkozni! Ha van sérülés a felületen akkor azt Patex szalaggal orvoslom majd! Nem tudom remélem jó lesz. Szerintem ha egyszer megbontod utána rámelegítéssel nem lesz olyan mintha újraragasztanád.
Ragasztás előtt töröld át és zsírtalanítsd a felületet. Ha nedves hagyd száradni! Ragaszd meg óvatosan majd legalább 12-16 órát hagyd száradni. Így csináltam a Skodánál, remélem a Bömbölőnél is beválik majd.8):lol:

laszlo0918 Elküldve: 2015-08-20 08:07 Beázás!!!

BoryG írta:
hil írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es E46 sedan 320 D-m! Eddig semmi problémám nem volt a beázással ám a napokban sokat esett így gondoltam megnézem! A jobb első oldalon tocsog a víztől :(:( nem az egész csak az elülső fele a lemeznek. A szőnyeg nedves, de az alatta lévő szövet tocsog. A kesztyűtartónál ill. az ülés előtt száraz. nemrég javítottam az elektromos ablakot (2-3 hónapja), így megbontottam a kárpitot. Az emlegetett polifoam szürke bélést csak visszanyomtam a helyére különösebben nem foglalkoztam vele..... Lehet ez lesz a hiba?? A szövet kéderem ami a kaszniba van vizes egy helyen, ott vezetné be a vizet??
Olvasgattam a fórumot írták a szélvédő alatti műanyag borítást is, sérülést nem látok rajta viszont az aksi mögött a sárvédő ívnél nedves kicsit a borítás.... Ez probléma lehet??
Szerintetek mivel kezdjem? Inkább az ajtó vagy a műanyag borítás?
A segítséget előre is köszönöm :lol:
Üdv.
Gery

Szia!

Nekem a j. hátsó ajtónál volt ugyanez. Ötödszörre sikerült megoldanom a beázást (ajtókárpit alatti polifoam burkolat felragasztása), pedig minden korábbi alkalommal igen körültekintően jártam el és mégis ázott, most már nem.
bye:hil


Értem én is erre gondolok előtte Skoda Fabiám volt ugyanezzel a problémával, nekem is sok utánajárás ragasztás után sikerült kiküszöbölni a hibát! A víz neked is tocsogott vagy csak nedves volt???


Sziasztok én is ezzel szenvedek.hil -végül hogy oldottad meg a felragasztást?Én tegnap vissza szedtem és hajszárítóval melegítve nyomkodtam jól vissza.(elég szarul van ez megoldva....)

BoryG Elküldve: 2015-08-19 23:35 Beázás!!!

hil írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es E46 sedan 320 D-m! Eddig semmi problémám nem volt a beázással ám a napokban sokat esett így gondoltam megnézem! A jobb első oldalon tocsog a víztől :(:( nem az egész csak az elülső fele a lemeznek. A szőnyeg nedves, de az alatta lévő szövet tocsog. A kesztyűtartónál ill. az ülés előtt száraz. nemrég javítottam az elektromos ablakot (2-3 hónapja), így megbontottam a kárpitot. Az emlegetett polifoam szürke bélést csak visszanyomtam a helyére különösebben nem foglalkoztam vele..... Lehet ez lesz a hiba?? A szövet kéderem ami a kaszniba van vizes egy helyen, ott vezetné be a vizet??
Olvasgattam a fórumot írták a szélvédő alatti műanyag borítást is, sérülést nem látok rajta viszont az aksi mögött a sárvédő ívnél nedves kicsit a borítás.... Ez probléma lehet??
Szerintetek mivel kezdjem? Inkább az ajtó vagy a műanyag borítás?
A segítséget előre is köszönöm :lol:
Üdv.
Gery

Szia!
Nekem a j. hátsó ajtónál volt ugyanez. Ötödszörre sikerült megoldanom a beázást (ajtókárpit alatti polifoam burkolat felragasztása), pedig minden korábbi alkalommal igen körültekintően jártam el és mégis ázott, most már nem.
bye:hil


Értem én is erre gondolok előtte Skoda Fabiám volt ugyanezzel a problémával, nekem is sok utánajárás ragasztás után sikerült kiküszöbölni a hibát! A víz neked is tocsogott vagy csak nedves volt???

hil Elküldve: 2015-08-19 22:05 Beázás!!!

BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es E46 sedan 320 D-m! Eddig semmi problémám nem volt a beázással ám a napokban sokat esett így gondoltam megnézem! A jobb első oldalon tocsog a víztől :(:( nem az egész csak az elülső fele a lemeznek. A szőnyeg nedves, de az alatta lévő szövet tocsog. A kesztyűtartónál ill. az ülés előtt száraz. nemrég javítottam az elektromos ablakot (2-3 hónapja), így megbontottam a kárpitot. Az emlegetett polifoam szürke bélést csak visszanyomtam a helyére különösebben nem foglalkoztam vele..... Lehet ez lesz a hiba?? A szövet kéderem ami a kaszniba van vizes egy helyen, ott vezetné be a vizet??
Olvasgattam a fórumot írták a szélvédő alatti műanyag borítást is, sérülést nem látok rajta viszont az aksi mögött a sárvédő ívnél nedves kicsit a borítás.... Ez probléma lehet??
Szerintetek mivel kezdjem? Inkább az ajtó vagy a műanyag borítás?
A segítséget előre is köszönöm :lol:
Üdv.
Gery

Szia!
Nekem a j. hátsó ajtónál volt ugyanez. Ötödszörre sikerült megoldanom a beázást (ajtókárpit alatti polifoam burkolat felragasztása), pedig minden korábbi alkalommal igen körültekintően jártam el és mégis ázott, most már nem.
bye:hil

BoryG Elküldve: 2015-08-19 19:31 Beázás!!!

Sziasztok!

Van egy 99-es E46 sedan 320 D-m! Eddig semmi problémám nem volt a beázással ám a napokban sokat esett így gondoltam megnézem! A jobb első oldalon tocsog a víztől :(:( nem az egész csak az elülső fele a lemeznek. A szőnyeg nedves, de az alatta lévő szövet tocsog. A kesztyűtartónál ill. az ülés előtt száraz. nemrég javítottam az elektromos ablakot (2-3 hónapja), így megbontottam a kárpitot. Az emlegetett polifoam szürke bélést csak visszanyomtam a helyére különösebben nem foglalkoztam vele..... Lehet ez lesz a hiba?? A szövet kéderem ami a kaszniba van vizes egy helyen, ott vezetné be a vizet??
Olvasgattam a fórumot írták a szélvédő alatti műanyag borítást is, sérülést nem látok rajta viszont az aksi mögött a sárvédő ívnél nedves kicsit a borítás.... Ez probléma lehet??
Szerintetek mivel kezdjem? Inkább az ajtó vagy a műanyag borítás?
A segítséget előre is köszönöm :lol:
Üdv.
Gery

fehege Elküldve: 2015-07-12 12:10 Méretpontos gumiszõnyeg

Az alábbi képeken látható méretpontos E46 gumiszőnyeggel összehasonlítva megtudná mondani valaki, hogy a másik szürke szövetszőnyeg melyik BMW E46 modell szőnyege?

A szürke velúr szőnyeg cimkéjén csak ennyi szerepel: KW 17/2002 106480-11.
Ez az azonosító szerepel E46, E8X és E9X modellekhez való gyári szőnyegek esetén is. (Más nem.)
Sajna az első szőnyegek biztosan nem passzolnak az E46 316i sedan (2001) autómba.
Az eladótól E46 gyári szőnyegként vettem ...



A helyén így mutatja magát:




Ha valaki ráismerne erre a tévesztő-veszelytő szövet szőnyegre, nagyon megköszönném. :iszunkra:

Elküldve: 2015-06-21 11:28 bmw diagnosztika

lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem :)
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta :)


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót :D


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files :D


Nekem meg ha külsőre van állítva és ugy állitom le,akkor nem cicereg.Szóval épp forditva.

De amugy ne találgass,hanem nézd meg.Az a biztos.



nem találgat. leírta. nekem is ilyen, és le is zár, mert mint mondtam MEGNÉÉÉZTEM!!! :)
de tényéeg zárjuk le, én rádhagyom, legyen úgy a jó, ahogy a tiéd működik, oszt annyi. nekem ettől sem jobb, sem rosszabb nem lesz. minden marad ugyanúgy. :D


Utännaolvastam nemet forumokon,megkerdeztem a szervizben,es mindig ugyan arra lyukadok ki. Motor leällitäsakor bezärodik a levegö keringetes,tehät nem jut be levegö kintröl. Az ugynevezett AUC szenzor leällitott motornäl nem kepes müködesre,ezert inkäbb automatikusan zär,igy megakadälyozza,hogy kintröl mergezö gäzok kerüljenek az utasterbe. Pl melygaräzsban ez elegge hasznos,vagy amikor a szomszed begyujtja a kertböl összegyüjtött szäraz levelet. AUC szenzor elöl van a hütö mögött valahol,es neha nem ärt tisztitani. :kiraly:


Lantika annyira szeretnélek megkérni,hogy linkeld már be ide azokat a fórumokat kérlek.
Én juszt nem találtam erről semmit az egész neten :/
Gondolom,hogy akkor meg is osztanád velünk ezeket a fórumokat.
Nekem BMW szakszervízben sem tudták megmondani a pontos működését.Valaki szerint ez így jól működik.Őszerinte ugye ott a pollenszűrő,és ugye pont,hogy így nem lesz dohos az autó.Direkt nyit ki.Csak szeretnék rájönni az igazságra végre.Elég régóta bosszant ez a dolog.
Előre is köszönöm a linkeket.






A link neve A mäsodik oldalon van toväbbi 2 link,illetve inkäbb a 2-ik oldalon van reszletes leiräs a müködesröl.


Itt csak az AUC szenzorrol írnak. :/


Nem. AUC=Automatische Umluft Control mint funkcio. Egyebkent tudok neked programozni,de csak augusztus vegen leszek Komlon/Kaposväron.

Car/Key Memory-ban mit akarsz programozni?

"1.8 Car Memory - Heizung/Klima/Lüftung

* Key selective

0 aktiv
0 nicht aktiv

Für die Klimaanlage kann Key Memory aktiviert oder deaktiviert werden. Bei Einstellung "aktiv" werden Temperatur- und Gebläseeinstellungen und Klimafunktionen (AUC, Umluft, Klappen, Defrost) schlüsselspezifisch gespeichert.
E39, E53 - nicht E38, E46, E52, R50, R53
* Klappen – Umluftmemory

0 aktiv
0 nicht aktiv

Die Umluftfunktion wird nach Neustart beibehalten. Die Funktion ist unabhängig vom verwendeten Schlüssel.
E38, E39, E46, E53 - nicht E52, R50, R53
* Kühlleistung

0 Normal
0 Heißland

Die Klimasteuerung kann normal oder wie für Heißlandausführung gewählt werden. Bei Einstellung Heißland ist eine erhöhte Kühlleistung durch entsprechende Gebläseleistung und Klappensteuerung verfügbar.
E38, E39, E46 - nicht E52, E53, R50
* Automatische Heckscheibenheizung

0 aktiv
0 nicht aktiv

Das automatische Einschalten der Heckscheibenheizung ab einer Außentemperatur niedriger 3.5 Grad Celsius kann aktiv oder nicht aktiv geschaltet werden.
E46"



Külsö levegő csappantyúk lezárjanak gyujtás levétel után,azt szeretném.

lantika Elküldve: 2015-06-20 20:17 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem :)
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta :)


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót :D


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files :D


Nekem meg ha külsőre van állítva és ugy állitom le,akkor nem cicereg.Szóval épp forditva.

De amugy ne találgass,hanem nézd meg.Az a biztos.



nem találgat. leírta. nekem is ilyen, és le is zár, mert mint mondtam MEGNÉÉÉZTEM!!! :)
de tényéeg zárjuk le, én rádhagyom, legyen úgy a jó, ahogy a tiéd működik, oszt annyi. nekem ettől sem jobb, sem rosszabb nem lesz. minden marad ugyanúgy. :D


Utännaolvastam nemet forumokon,megkerdeztem a szervizben,es mindig ugyan arra lyukadok ki. Motor leällitäsakor bezärodik a levegö keringetes,tehät nem jut be levegö kintröl. Az ugynevezett AUC szenzor leällitott motornäl nem kepes müködesre,ezert inkäbb automatikusan zär,igy megakadälyozza,hogy kintröl mergezö gäzok kerüljenek az utasterbe. Pl melygaräzsban ez elegge hasznos,vagy amikor a szomszed begyujtja a kertböl összegyüjtött szäraz levelet. AUC szenzor elöl van a hütö mögött valahol,es neha nem ärt tisztitani. :kiraly:


Lantika annyira szeretnélek megkérni,hogy linkeld már be ide azokat a fórumokat kérlek.
Én juszt nem találtam erről semmit az egész neten :/
Gondolom,hogy akkor meg is osztanád velünk ezeket a fórumokat.
Nekem BMW szakszervízben sem tudták megmondani a pontos működését.Valaki szerint ez így jól működik.Őszerinte ugye ott a pollenszűrő,és ugye pont,hogy így nem lesz dohos az autó.Direkt nyit ki.Csak szeretnék rájönni az igazságra végre.Elég régóta bosszant ez a dolog.
Előre is köszönöm a linkeket.






A link neve A mäsodik oldalon van toväbbi 2 link,illetve inkäbb a 2-ik oldalon van reszletes leiräs a müködesröl.


Itt csak az AUC szenzorrol írnak. :/


Nem. AUC=Automatische Umluft Control mint funkcio. Egyebkent tudok neked programozni,de csak augusztus vegen leszek Komlon/Kaposväron.

Car/Key Memory-ban mit akarsz programozni?

"1.8 Car Memory - Heizung/Klima/Lüftung

* Key selective

0 aktiv
0 nicht aktiv

Für die Klimaanlage kann Key Memory aktiviert oder deaktiviert werden. Bei Einstellung "aktiv" werden Temperatur- und Gebläseeinstellungen und Klimafunktionen (AUC, Umluft, Klappen, Defrost) schlüsselspezifisch gespeichert.
E39, E53 - nicht E38, E46, E52, R50, R53
* Klappen – Umluftmemory

0 aktiv
0 nicht aktiv

Die Umluftfunktion wird nach Neustart beibehalten. Die Funktion ist unabhängig vom verwendeten Schlüssel.
E38, E39, E46, E53 - nicht E52, R50, R53
* Kühlleistung

0 Normal
0 Heißland

Die Klimasteuerung kann normal oder wie für Heißlandausführung gewählt werden. Bei Einstellung Heißland ist eine erhöhte Kühlleistung durch entsprechende Gebläseleistung und Klappensteuerung verfügbar.
E38, E39, E46 - nicht E52, E53, R50
* Automatische Heckscheibenheizung

0 aktiv
0 nicht aktiv

Das automatische Einschalten der Heckscheibenheizung ab einer Außentemperatur niedriger 3.5 Grad Celsius kann aktiv oder nicht aktiv geschaltet werden.
E46"

Elküldve: 2015-06-20 16:23 bmw diagnosztika

lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem :)
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta :)


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót :D


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files :D


Nekem meg ha külsőre van állítva és ugy állitom le,akkor nem cicereg.Szóval épp forditva.

De amugy ne találgass,hanem nézd meg.Az a biztos.



nem találgat. leírta. nekem is ilyen, és le is zár, mert mint mondtam MEGNÉÉÉZTEM!!! :)
de tényéeg zárjuk le, én rádhagyom, legyen úgy a jó, ahogy a tiéd működik, oszt annyi. nekem ettől sem jobb, sem rosszabb nem lesz. minden marad ugyanúgy. :D


Utännaolvastam nemet forumokon,megkerdeztem a szervizben,es mindig ugyan arra lyukadok ki. Motor leällitäsakor bezärodik a levegö keringetes,tehät nem jut be levegö kintröl. Az ugynevezett AUC szenzor leällitott motornäl nem kepes müködesre,ezert inkäbb automatikusan zär,igy megakadälyozza,hogy kintröl mergezö gäzok kerüljenek az utasterbe. Pl melygaräzsban ez elegge hasznos,vagy amikor a szomszed begyujtja a kertböl összegyüjtött szäraz levelet. AUC szenzor elöl van a hütö mögött valahol,es neha nem ärt tisztitani. :kiraly:


Lantika annyira szeretnélek megkérni,hogy linkeld már be ide azokat a fórumokat kérlek.
Én juszt nem találtam erről semmit az egész neten :/
Gondolom,hogy akkor meg is osztanád velünk ezeket a fórumokat.
Nekem BMW szakszervízben sem tudták megmondani a pontos működését.Valaki szerint ez így jól működik.Őszerinte ugye ott a pollenszűrő,és ugye pont,hogy így nem lesz dohos az autó.Direkt nyit ki.Csak szeretnék rájönni az igazságra végre.Elég régóta bosszant ez a dolog.
Előre is köszönöm a linkeket.






A link neve A mäsodik oldalon van toväbbi 2 link,illetve inkäbb a 2-ik oldalon van reszletes leiräs a müködesröl.


Itt csak az AUC szenzorrol írnak. :/